Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα

Εχω μια smart tv samsung 46 ,μαλλον 6400 το μοντελο.

Ολα καλα και ωραια μεχρι χθες, εναμιση χρονο περιπου απο τοτε που την αγορασα.

Αρχισε ξαφνικα να κανει επανεκκινησεις καθε 3-4 λεπτα.

Βρηκα οτι αν αποσυνδεσω το καλωδιο για το internet το προβλημα διορθωνεται.

Οταν το συνδεω αρχιζει τα ιδια.

Καμια ιδεα?

Δημοσ.

Βγαλτην απο την πριζα κανενα πενταλεπτο και ξαναβαλτην και δες.Αν δεν λυθει το προβλημα κανε και μια επαναφορα εργοστασιακων μπας και βοηθησει.

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την αμεση απαντηση.

Τοκανα  αλλα  τιποτα.

Τωρα δεν συνδέεται καθόλου στο  Internet, γιατι στη φαση που προσπαθει να αναγνωρίσει το δικτυο, δεν προλαβαίνει και γίνεται η επόμενη επανεκκίνηση!

Επίσης δοκίμασα νέο καλωδιο ενσύρματης συνδεσης, χωρις αποτέλεσμα.

Δημοσ.

Η κανονικη εχει ληξει , αλλα με ειχανε πεισει τοτε και ειχα κανει επεκταση εγγυησης , που συνηθως δεν κανω (κοστιζε περιπου 200 ευρω επιπλεον) , για 2 η 3χρονια από το media markt.

Ελπιζω να βρω τα χαρτια  να μην είναι μουφα η παραταση και να λειτουργεί στη πράξη γιατι δεν το εχω ξανακανει.

 

* Τη βρηκα είναι για 5 χρονια, από το 2013!

Δημοσ.

Το τελευταιο ειναι επαναφορα και update μεσω usb πλεον μιας και δεν συνδεεται ιντερνετ αλλιως με την εγγυηση πηγαινε στο service.

Δημοσ.

Πως γινεται η αναβαθμιση μεσω USB?

Από που κατεβαζω λογισμικό?

Μπες στο site της samsung και ψαξε υποστηριξη για το μοντελο αυτο

Δημοσ.

Μπες στο site της samsung και ψαξε υποστηριξη για το μοντελο αυτο

Ευχαριστώ για την απαντηση.

Σημερα το πρωι ειπα να κανω χρήση της εγγύησης και ετσι εχω κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού, για ελεγχο της συσκευής , μεσω internet ,εφ οσον παραμείνει σταθερή η συνδεση  και δεν κάνει επανεκκίνηση.

 

Θα ενημερωσω.

Δημοσ.

Η δουλειά έγινε σήμερα μετά τηλεφωνικό ραντεβού με το service  της samsung.  

Με απομεμακρυσμενο έλεγχο και καπoιο update,  το πρόβλημά διορθώθηκε ανέξοδα.

Πολύ καλή εξυπηρέτηση!

* Η υπηρεσία τελικά ήταν δωρεάν, στα πλαίσια εξυπηρέτησης πελατών και όχι από την επέκταση της εγγύησης.

Δημοσ.

Τελικά αυτό ήταν. Μια ενημέρωση ήθελε. Τέλος καλό όλα καλά

 

Στην αρχή μου ζήτησε να συνδεθώ ασύρματα για να έχει σταθερή σύνδεση, έλεγξε διάφορα  πράγματα και  μετά ενσύρματα.

Ξεκίνησε τη διαδικασία αναβάθμισης και αφού πέρασε κάνα 10 λεπτο , χωρίς επανεκκίνηση μου έδωσε οδηγίες να την ολοκληρώσω μόνος μου και  αν συνεχιστεί το πρόβλημα να ξανακαλέσω.

Έτσι,  αφού δεν χρειάστηκε να ξαναμιλήσω μαζί τους, δεν έμαθα τι ακριβώς ήταν, αλλά και εγώ δεν νομίζω κάτι διαφορετικό από την αναβάθμιση! Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει αφού δεν είχε φυσική πρόσβαση στην TV?

Ευχαριστώ  όλους για την άμεση συνδρομή στο πρόβλημα μου!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...