Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα τη γνώμη σας για τη νέα γενιά Hyundai η οποία έχει υποστεί facelift και καινούργιο βγαίνει στα 9.000 περίπου. Φαίνεται αρκετά καλό vfm όμως από αξιοπιστία πως τα πάει; Ποιες οι εναλλακτικές στα χρήματα αυτά -ακόμη και σε μεταχειρισμένο-; 

Δημοσ.

Προσωπικά είχα το παλιό για δύο χρόνια στη δουλειά και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος. Κατά μέσο όρο έκανα 80-100 χλμ τη μέρα.

 

Δεν είχα ποτέ πρόβλημα μηχανικά ή ηλεκτρολογικά. Το μόνο σημείο που θεωρώ ότι θέλει βελτίωση είναι η κατανάλωση (είχα το 1000αρι και εκαιγε 7 λίτρα στα 100 χλμ).

Δημοσ.

Τώρα πλέον το καινούργιο με τον 1000αρη κινητήρα παρουσιάζει εξαιρετική κατανάλωση με την εργοστασιακή να είναι στα 4.7 που πρακτικά σημαίνει 5.5-6. Αυτό που με προβληματίζει είναι οι ίπποι, που είναι μόλις 66 οπότε και θα χωλένει κάπως σε προσπεράσεις. 

Δημοσ.

Κατανοητό! Υπάρχει κάτι εξίσου αξιόλογο σε αυτά τα χρήματα το οποίο να συγκρίνεται και να είναι καλύτερο; Ακόμη και μεταχειρισμένο στα 8k κατηγορίας μινι-σουπεριμινι όμως. 

Δημοσ.

Θα χωλένει σε προσπεράσεις, αλλά είναι αμάξι πόλης, όχι ταξιδίου. Αν το θες για σβέλτα ταξίδια, κοιτάς λάθος όχημα και λάθος κατηγορία. Εάν όμως το θέλεις για αστικές μετακινήσεις, για τις οποίες και σχεδιάστηκε, είναι πολύ τίμιο.

 

Παρ' όλα αυτά, μπορεί να κάνει προσπεράσεις. Όχι άνετα, και σίγουρα δε θα φύγεις κομμάτια, αλλά όχι ότι θα κατεβάσεις, θα δώσεις φουλ γκάζι κι αυτό δε θα πάει πουθενά.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα χωλένει σε προσπεράσεις, αλλά είναι αμάξι πόλης, όχι ταξιδίου. Αν το θες για σβέλτα ταξίδια, κοιτάς λάθος όχημα και λάθος κατηγορία. Εάν όμως το θέλεις για αστικές μετακινήσεις, για τις οποίες και σχεδιάστηκε, είναι πολύ τίμιο.

 

Παρ' όλα αυτά, μπορεί να κάνει προσπεράσεις. Όχι άνετα, και σίγουρα δε θα φύγεις κομμάτια, αλλά όχι ότι θα κατεβάσεις, θα δώσεις φουλ γκάζι κι αυτό δε θα πάει πουθενά.

 

Ποιο αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο πιθανότατα) ανώτερης κατηγορίας θα δώσει το επιθυμητό σε προσπεράσεις και κυμαίνεται σε αυτά τα χρήματα;

Δημοσ.

Κι επίσης δώσε περιγραφή για τι είναι το «επιθυμητό» σε προσπεράσεις για σένα.

Δημοσ.

Ναι για να γίνω πιο σαφής το όριο για μεταχειρισμένο είναι στα 8-9k με ανώτατο όριο κυβικών τα 1400. Θα ήθελα αυτοκίνητο 2-3 χρόνων, κάτι που πιστεύω είναι εφικτό στα χρήματα αυτά. Η κατηγορία που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι τα supermini. Απλά έπεσα στο i10 και μου έκανε εντύπωση γιατί ως σύνολο φαίνεται να αξίζει. Κακά τα ψέματα όμως θα κάνω συχνά και κάποια ταξιδάκια οπότε θα ήθελα κάτι ανώτερο.

Τονίζω πως δίνω προτεραιότητα στην αξιοπιστία - οικονομία ενός αυτοκινήτου και όχι στις επιδόσεις. Δεν ενδιαφέρομαι για κάτι σπορ, αλλά για ένα καθημερινό αυτοκίνητο. 

Δημοσ.

Ναι για να γίνω πιο σαφής το όριο για μεταχειρισμένο είναι στα 8-9k με ανώτατο όριο κυβικών τα 1400. Θα ήθελα αυτοκίνητο 2-3 χρόνων, κάτι που πιστεύω είναι εφικτό στα χρήματα αυτά. Η κατηγορία που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι τα supermini. Απλά έπεσα στο i10 και μου έκανε εντύπωση γιατί ως σύνολο φαίνεται να αξίζει. Κακά τα ψέματα όμως θα κάνω συχνά και κάποια ταξιδάκια οπότε θα ήθελα κάτι ανώτερο.

Τονίζω πως δίνω προτεραιότητα στην αξιοπιστία - οικονομία ενός αυτοκινήτου και όχι στις επιδόσεις. Δεν ενδιαφέρομαι για κάτι σπορ, αλλά για ένα καθημερινό αυτοκίνητο. 

Το ι10 δεν είναι για ταξίδια για πολλούς λόγους . 

Για μένα αν θες κατι μικρό δυνατό αξιόπιστο ασφαλές πολύ καλο εξοπλισμό λογικά service ανταλλακτικα και για ταξιδακια πας εδώ με την μία.

 

http://www.car.gr/used-cars/ford/fiesta.html?kteo=&engine_size-to=%3C1400&seats-to=&gearbox_type=&significant_damage=f&radius=&registration-from=%3E2012&airbags-ranged=&seats-from=&number_plate_ending=&category=&engine_power-to=&engine_size-from=&mileage-from=&price-from=&rg=&doors=&price-to=%3C10000&sort=pra&registration-to=&fs=1&exterior_color=&euroclass=&variant=&engine_power-from=&hi=&offer_type=sale&mileage-to=&modified=&st=&drive_type=&fuel_type=1&postcode=

 

Για μένα δες αυτό και ας είναι λιγο πιο ακριβό . Έχει τον 1000αρι Ecoboost turbo με τα 100 hp που είναι πραγματικά διαμάντι απο όλες τις οπτικές γωνίες . Ασε που αυτό το αμάξι με αυτό το μοτερ δεν έχει τέλη κυκλοφορίας .

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6176537/

Δημοσ.

Το ι10 δεν είναι για ταξίδια για πολλούς λόγους . 

Για μένα αν θες κατι μικρό δυνατό αξιόπιστο ασφαλές πολύ καλο εξοπλισμό λογικά service ανταλλακτικα και για ταξιδακια πας εδώ με την μία.

 

http://www.car.gr/used-cars/ford/fiesta.html?kteo=&engine_size-to=%3C1400&seats-to=&gearbox_type=&significant_damage=f&radius=&registration-from=%3E2012&airbags-ranged=&seats-from=&number_plate_ending=&category=&engine_power-to=&engine_size-from=&mileage-from=&price-from=&rg=&doors=&price-to=%3C10000&sort=pra&registration-to=&fs=1&exterior_color=&euroclass=&variant=&engine_power-from=&hi=&offer_type=sale&mileage-to=&modified=&st=&drive_type=&fuel_type=1&postcode=

 

Για μένα δες αυτό και ας είναι λιγο πιο ακριβό . Έχει τον 1000αρι Ecoboost turbo με τα 100 hp που είναι πραγματικά διαμάντι απο όλες τις οπτικές γωνίες . Ασε που αυτό το αμάξι με αυτό το μοτερ δεν έχει τέλη κυκλοφορίας .

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6176537/

+1

 

και κατα πολυ καλυτερο αυτοκινητο ποιοτικά σε σχέση με το i10...

  • Like 1
Δημοσ.

+1

 

και κατα πολυ καλυτερο αυτοκινητο ποιοτικά σε σχέση με το i10...

Aν και δεν μαρεσε αυτο επειδη ειμαι fan boy της hyundai   :P

Περα απο την πλάκα το συγκεκριμένο ford είναι ανώτερο απο ι10 και απο i20 

Δημοσ.

Aν και δεν μαρεσε αυτο επειδη ειμαι fan boy της hyundai   :P

Περα απο την πλάκα το συγκεκριμένο ford είναι ανώτερο απο ι10 και απο i20 

 

Δεν εχω κατι αρνητικο για τα καινουργια huyndai απεναντίας τα θεωρώ αρκετά καλα και τίμια για τα λεφτα τους (ειδικά το i30) αλλα η αληθεια να λεγεται, το fiesta ειναι πολυ καλο για τις προσδοκίες των περισσοτερων "μέσων οδηγών"

Δημοσ.

Πράγματι το fiesta έχει λάβει τις καλύτερες κριτικές, όμως ξεφεύγει χρηματικά. Επίσης, 10.000 για μεταχειρισμένο από μαντρά δεν είναι πολλά;

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...