Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι απο τις πιό άκυρες ιδέες που έχω δεί εδώ και αρκετό καιρό.

 

Καταρχάς δέν μπορείς να εκμεταλλευτείς την θερμική ενέργεια αν δέν υπάρχει διαφορά θερμοκρασίας, δηλαδή μία κρύα πλευρά και μία θερμή πλευρά όπως στα peltier/seebeck. Αν όλο το λάστιχο είναι στην ίδια θερμοκρασία τότε δέν γίνεται τίποτα.

 

Επίσης οι πιεζοηλεκτρικοί κρύσταλλοι θα αυξάνουν την αντίσταση κύλισης του ελαστικού οπότε όση ηλεκτρική ενεργεια θα παραχθεί με αυτό τον τρόπο, θα αντισταθμιστεί και με το παραπάνω απο την αυξημένη κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου. Είναι το ίδιο χαζό με το να βάλεις μία ανεμογεννήτρια στην οροφή του αυτοκινήτου. Η αύξηση της κατανάλωσης λόγω της αεροδυναμικής αντίστασης θα είναι μεγαλύτερη απο την ενέργεια που παράγει η ανεμογεννήτρια.

 

Αυτό με το ηλιακό φώς είναι επίσης χαζό γιατι το λάστιχο είναι καλύμενο κατα το μεγαλύτερο του μέρος απο το αμάξωμα.

 

Τέλος, αντε και δουλεύουν όλα τα παραπάνω και το λάστιχο όντως παράγει ηλεκτρική ενέργεια. Πώς σκοπεύουν να την μεταφέρουν απο το λάστιχο πίσω στο αυτοκίνητο?

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και γιατί δεν βάζουνε ένα μαγνήτη και όπως γυρνάει ο τροχός να βγάζει ρεύμα όπως κάνουνε τα ποδήλατα με τα φωτάκια;

 

Διότι η ενέργεια που θα παράγει αυτό το σύστημα θα προέρχεται και πάλι απ' τον κινητήρα. Και μάλιστα θα είναι λιγότερη η παραγόμενη από την καταναλισκόμενη λόγω απωλειών στη μετατροπή. 

 

Ίσως να συμφέρει εάν παράγει ενέργεια όταν υπάρχει πλεόνασμα (π.χ. ρολάρισμα σε κατηφόρα) και την αποθηκεύει. Αν και πιστεύω ότι τα υβριδικά ήδη θα το κάνουν αυτό, χωρίς να το 'χω ψάξει...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...