Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με δελτίο τύπου, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) προχώρησε στην επιβολή προστίμων ύψους 5.48 εκατ. ευρώ και στις τρεις μεγάλες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, για αυθαίρετες απορρίψεις αιτήσεων φορητότητας καταναλωτών.Τα πρόστιμα αφορούν το χρονικό διάστημα από το 2011 έως το 2013 και για το μέγεθος τους ανά εταιρεία συνεκτιμήθηκε η έκταση της παράβασης, ο συνολικός αριθμός των θιγομένων συνδρομητών, τα αυξημένα έσοδα των εταιριών που προήλθαν από τις παραβάσεις και η προκληθείσα οικονομική βλάβη των καταναλωτών.

 

Συγκεκριμένα το πρόστιμο για τη Cosmote ορίστηκε στο €1.223.000, στη Vodafone στα €2.593.000 και για τη Wind στο €1.670.000, με την ΕΕΤΤ να σημειώνει ότι από το Νοέμβριο του 2014 ισχύουν νέες ρυθμίσεις που επιταχύνουν και βελτιώνουν της διαδικασίες φορητότητας.

 

Προσθέτει ακόμα ότι «η φορητότητα αριθμού αποτελεί κύριο παράγοντα διευκόλυνσης των καταναλωτών και προώθησης αποτελεσματικού ανταγωνισμού σε αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και η μη ομαλή λειτουργία της ενέχει κινδύνους σε επίπεδο τόσο μη επαρκούς προστασίας των καταναλωτών, όσο και στρέβλωσης του ανταγωνισμού».

 

Link.png Site: ΕΕΤΤ

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καιρός ήταν γιατί το έχουν ξεφτιλίσει το θέμα.

Μέχρι και σήμερα το ίδιο δούλεμα γίνεται!!!

  • Like 8
Δημοσ.

:shock:  Τους έκανε τη μουρη κρεας μιλαμε... Μη ξεχνάμε πως η ΕΕΤΤ είναι αυτή που επιτρέπει σε αυτές τις εταιρίες να λειτουργούν σα καρτέλ και όχι ανταγωνιστικά. Απλά για τα μάτια του κόσμου ρίχνουν κάνα πρόστιμο που και που. Αυξήσεις τιμών ενώ η ΕΕΤΤ έχει κάνει μειώσεις τελών τερματισμό κλησεων και έπειτα από λίγες μέρες όλες οι εταιρίες κάνουν τις ίδιες κινήσεις και η ΕΕΤΤ κάθεται και εγκρίνει ή τουλάχιστον δεν κάνει τίποτα. 

  • Like 4
Δημοσ.

Πρόστιμα που δε θα πληρωθούν,

ως συνήθως δημοσιοποιούνται για τα μάτια του κόσμου,

αλλά καταπίπτουν (κακώς) με αποφάσεις των δικαστών

για τυπικούς ή δευτερεύοντες λόγους.

  • Like 3
Δημοσ.

Καλά τους κάνουν,γιατί πολύ έξυπνοι το παίζουν.

2 φορές ελλατωματικο τηλέφωνο αγορά απο ote και μου λένε δεν μπορούν να δώσουν τα λεφτά μου πίσω, τετάρτη το πήρα μέχρι σήμερα 2 αλλαγές έχω κάνει.

Δημοσ.

Οι ''εξυπνάδες'' πληρώνονται.

 

Μερικώς εχεις δίκιο αλλά τι να το κάνω εγω να πληρώνει το πρόστιμο στο κράτος, αν το πληρώσει. Ποίος ζημιωθηκε και ταλαιπωρήθηκε, ο καταναλωτής, αυτός δεν θα έπρεπε να αποζημιωθει?
  • Like 1
Δημοσ.

Μερικώς εχεις δίκιο αλλά τι να το κάνω εγω να πληρώνει το πρόστιμο στο κράτος, αν το πληρώσει. Ποίος ζημιωθηκε και ταλαιπωρήθηκε, ο καταναλωτής, αυτός δεν θα έπρεπε να αποζημιωθει?

 

Συμφωνώ σε αυτό. 

Δημοσ.

αυθαίρετες απορρίψεις αιτήσεων φορητότητας καταναλωτών

 

Τι ακριβώς είν αι τούτο ωρέ παιδιά. Δεν κατάλαβα πράμα.

  • Like 1
Δημοσ.

αυθαίρετες απορρίψεις αιτήσεων φορητότητας καταναλωτών

 

Τι ακριβώς είν αι τούτο ωρέ παιδιά. Δεν κατάλαβα πράμα.

Είαι παράνομο να σε δεσμεύει η εταιρία ακόμη και αν χρωστάς, ακόμη και αν δεν έχει συμπληρωθεί ο "χρόνος" που έχεις υπογράψει στο συμβόλαιο. Από τη στιγμή που ζητάς φορητότητα είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν την αίτηση και να σε παραδώσουν στην εταιρία που επιθυμείς. Στη συνέχεια αν θέλουν μπορούν να κινηθούν νομικά εναντίον σου με σκοπό να εισπράξουν τυχόν απλήρωτους λογαριασμούς ή να σου ζητήσουν τυχόν εξοπλισμό (για τη σταθερή ισχύει αυτό) ή τυχόν συσκευές που πήρες από επιδότηση. Ακόμη και αυτό να γίνει μπορείς να το παζαρέψεις αναλογιστικά με τη διάρκεια που έχεις καλύψει και στην τελική να μην τους δώσεις τίποτα. και αυτούς δεν τους συμφέρει να κινητοποιούν τα νομικά τους τμήματα για μικροποσά. Απλά καταφεύγουν σε απειλές και ότι ψάρια πιάσουν.

Στην περίπτωση δε που έχεις προβλήματα σύνδεσης κατά τη διάρκεια του συμβολαίου σου και έχεις επικοινωνήσει κατά καιρούς με τις τεχνικές υπηρεσίες τους, επειδή όλα είναι καταγεγραμμένα, φεύγεις μέσα σε μια νύχτα χωρίς να προβάλλουν καμία απαίτηση.

Επειδή το έχω κάνει αρκετές φορές, πιστεύω ότι η ΕΕΤΤ είναι ο μόνος φορέας που φοβούνται και τα πρόστιμα ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.

Αν πιέσουμε και εμείς σαν καταναλωτές πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα έχουμε τις υπηρεσίες που πληρώνουμε και όχι αυτές που μας δίνουν οι πάροχοι.

  • Like 12
Δημοσ.

Είαι παράνομο να σε δεσμεύει η εταιρία ακόμη και αν χρωστάς, ακόμη και αν δεν έχει συμπληρωθεί ο "χρόνος" που έχεις υπογράψει στο συμβόλαιο. Από τη στιγμή που ζητάς φορητότητα είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν την αίτηση και να σε παραδώσουν στην εταιρία που επιθυμείς. Στη συνέχεια αν θέλουν μπορούν να κινηθούν νομικά εναντίον σου με σκοπό να εισπράξουν τυχόν απλήρωτους λογαριασμούς ή να σου ζητήσουν τυχόν εξοπλισμό (για τη σταθερή ισχύει αυτό) ή τυχόν συσκευές που πήρες από επιδότηση. Ακόμη και αυτό να γίνει μπορείς να το παζαρέψεις αναλογιστικά με τη διάρκεια που έχεις καλύψει και στην τελική να μην τους δώσεις τίποτα. και αυτούς δεν τους συμφέρει να κινητοποιούν τα νομικά τους τμήματα για μικροποσά. Απλά καταφεύγουν σε απειλές και ότι ψάρια πιάσουν.

Στην περίπτωση δε που έχεις προβλήματα σύνδεσης κατά τη διάρκεια του συμβολαίου σου και έχεις επικοινωνήσει κατά καιρούς με τις τεχνικές υπηρεσίες τους, επειδή όλα είναι καταγεγραμμένα, φεύγεις μέσα σε μια νύχτα χωρίς να προβάλλουν καμία απαίτηση.

Επειδή το έχω κάνει αρκετές φορές, πιστεύω ότι η ΕΕΤΤ είναι ο μόνος φορέας που φοβούνται και τα πρόστιμα ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.

Αν πιέσουμε και εμείς σαν καταναλωτές πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα έχουμε τις υπηρεσίες που πληρώνουμε και όχι αυτές που μας δίνουν οι πάροχοι.

Να σαι καλά φίλε μου. Το κατάλαβα  απόλυτα. Χίλια ευχαριστώ.

Δημοσ.

Τα πρόστιμα αυτά είναι "γαργαλιστικά" γι' αυτούς, μόνο αν πέσει γερή καμπάνα μπορεί να ταρακουνηθούνε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...