Anastazio Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Αν και δεν συμφωνώ με αφορισμούς και γενικότητες όπως περί <<πραγματικού ποδηλάτου>> θα σου απαντήσω μιας και το κάνεις προσωπικό. Είχα κάποτε ποδήλατο των 350ε και μπορώ να πω πως τα δυο ποδήλατα έχουν πολύ περισσότερες ομοιότητες από ότι διαφορές. Ποτε δεν μιλησα για 5000ε ποδηλατο και όπως καταλαβαινεις εχει διαφορά στην τιμή ένα ποδήλατο 200ε με ένα 300ε ,είναι 100ε που κάποιος μπορεί να μην θέλει να δώσει. Έχω ανέβει σε ποδήλατο 1500ε όμως και πράγματι είχε διαφορά ,όχι τέτοια που για την χρήση που του κάνω να αξίζει τα λεφτά. Τώρα όσο για τις αναρτήσεις εξ όσων γνωρίζω έχουν δυο κυρίους σκοπούς. Πρώτον βοηθούν το λάστιχο να διατηρεί την επαφή του με το οδόστρωμα (πρόσφυση) και βοηθούν στο φρενάρισμα. Δεύτερον βοηθούν στην άνεση του επιβάτη απορροφώντας τους κραδασμούς που παράγει το οδόστρωμα. Αυτό ισχύει είτε μιλάμε για αυτοκίνητο, είτε για μηχανάκι , είτε για ποδήλατο. Αν είναι λάθος αυτό πες μου το σωστό. Τέλος ως προς το τι θα πρέπει να αναθεωρήσω στον τρόπο που κάνω ποδήλατο θα μπορούσες να γίνεις πιο συγκεκριμένος ? γιατί μάλλον σαν προσωπική επίθεση μου ακούγεται ελλείψει επιχειρημάτων παρά σαν προτροπή. Αμε,θα σου πω,δεν εγραψα αλλωστε τπτ με εμπάθεια,τα ποδηλατα,εχουν αναρτησεις για καλυτερη προσφυση,οταν κατεβαινεις ενα σκαλοπατι την μεση σου θα τη προστατεψει η σωστη κινηση των ποδιων σου οχι η αναρτηση,καθως οι αναρτησεις σαν του εικονιζομενου ποδηλατου η ειναι κουτσουρα η τερματιζουν για πλακα αν κατεβεις πεζοδρομιο καθιστος,μεγαλυτερες αναρτησεις ποτε δεν χρησιμοποιουνται διοτι ελεω sag/γωνιας κουτελου δεν εχουν γεωμετρια βολτας,γενικα τα ποδηλατα βολτας δεν ειναι ποτε full suspension γιατι οι αναρτησεις δεν ειναι εκει για τετοιου τυπου ανεση αλλα για προσφυση σε αλλες συνθηκες.Επισης δεν υπαρχει περιπτωση οποιοδηποτε hardtail της ideal πχ να μην ειναι καλυτερο σε αισθηση απο ενα ματσο σιδερα οπως τα f/s των σουπερμαρκετ και αν καποιος δε μπορει να δωσει 300-400 για καινουριο δε του λες να πεταξει 150-200 για να θυμηθει τους λογους που δεν κανει ποδηλατο αλλα του προτεινεις ενα μεταχειρισμενο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Να απαντήσω κι εγώ, χωρίς καμία πρόθεση για τρολάρισμα. Υπάρχουν ελληνικά εξειδικευμένα καταστήματα (τουλάχιστον στην Αττική) στα οποία μπορεί κανείς να αγοράσει αρκετά φτηνότερα ποδήλατα σε σχέση με τα κινέζικα που πωλούνται σε supermarket, και σε τιμές αρκετά χαμηλότερες από αυτές του skroutz. Εγώ αγόρασα ιταλικά mountain ποδήλατα για όλη την οικογένεια, και μάλιστα σε πάρα πολύ χαμηλή τιμή. Όλα με εγγύηση, εννοείται service, και υπέροχο -για τα γούστα μας- design. Αν δεν κάνω λάθος τα παιδικά έκαναν 150 ή 170 ευρώ και τα δικά μας λιγότερα από 250, φυσικά όλα με απόδειξη. Για μια οικογένεια ή απλά κάποιον, λοιπόν, που θέλει να κάνει βόλτες τα Σαββατοκύριακα και να αθλείται, δεν βλέπω το λόγο να δώσει κανείς περισσότερα, και ναι ανεβαίνουμε και σε βουνά, χωρίς πρόβλημα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Unabomber Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Να απαντήσω κι εγώ, χωρίς καμία πρόθεση για τρολάρισμα. Υπάρχουν ελληνικά εξειδικευμένα καταστήματα (τουλάχιστον στην Αττική) στα οποία μπορεί κανείς να αγοράσει αρκετά φτηνότερα ποδήλατα σε σχέση με τα κινέζικα που πωλούνται σε supermarket, και σε τιμές αρκετά χαμηλότερες από αυτές του skroutz. Εγώ αγόρασα ιταλικά mountain ποδήλατα για όλη την οικογένεια, και μάλιστα σε πάρα πολύ χαμηλή τιμή. Όλα με εγγύηση, εννοείται service, και υπέροχο -για τα γούστα μας- design. Αν δεν κάνω λάθος τα παιδικά έκαναν 150 ή 170 ευρώ και τα δικά μας λιγότερα από 250, φυσικά όλα με απόδειξη. Για μια οικογένεια ή απλά κάποιον, λοιπόν, που θέλει να κάνει βόλτες τα Σαββατοκύριακα και να αθλείται, δεν βλέπω το λόγο να δώσει κανείς περισσότερα, και ναι ανεβαίνουμε και σε βουνά, χωρίς πρόβλημα. Σε πατημενα μονοπατια και χωρις κοτρωνες εννοεις.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Σε πατημενα μονοπατια και χωρις κοτρωνες εννοεις.... Προφανώς. Είπαμε, οικογενειακή βόλτα, με πολλές ανηφόρες και βόλτα στο βουνό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostaskalamatas Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 η συζητηση στο συγκεκριμενο νημα, μου θυμιζει τον εξης διαλογο... - Σου αρεσει το λευκο που εβαψα τον τοιχο? - Εεεεε... δεν ειναι και ακριβως λευκο το χρωμα του.... - Καλα !!!! αχρωματοψια εχεις???? σου μοιαζει αυτο για ΜΑΥΡΟ???? και ερχομαι στο προκειμενο.... Ειμαι κατοχος τριων ποδηλατων, ενος ιντεαλ μπουμαξ του 2014 των χιλιων ευρω και ενος εβερεστ πρακτικερ, σαν του παραπανω, με τη διαφορα οτι ειναι μαυρο κιτρινο. για το τριτο ποδηλατο, θα εναφερθω υστερα... η διαφορες των δυο αυτων ποδηλατων, ειναι χαοτικες!!! αλλα η μεγαλυτερη ολων... ειναι, οτι το ενα εχει τυποποιηση στην κατασκευη του, ενω το αλλο οχι. Τι εννοω με αυτο?? εδω λοιπον μπαινει και το τριτο ποδηλατο! Καποια στιγμη, το ποδηλατο εβερεστ, εβγαλε προβλημα στη μεσαια τριβη, πως επισης ηθελα και διαφορετικο μηκος τιμονιου για καλυτερο μοχλο, μιας και οι επιδοσεις και οι αναγκες μου συνεχως ανεβαιναν επιπεδο. Φυσικα, δεν μπορεσα να βρω μεσαια τριβη να μπαινει στο σκελετο του ποδηλατου, αφου το κενο στο σκελετο δεν ηταν τυποποιημενο με τα μεγεθη των αφτερ μαρκετ τριβων. αλλα ακομα και να εβρισκα,, δεν εμπαινε στο σκελετο, γιατι αυτος που ειχε επανω ηταν φιξαρισμενος και ενα κομματι με τον σκελετο!!!! οπως καταλαβαινετε.... το ιδιο προβλημα συναντησα και με το τιμονι!!! .... ....και με το κεντρο του αξονα της πισω ροδας... (9χιλ ο μικροτερος τυποποιημενος αξονας, 8 χιλ το κενο στα διχαλα του ποδηλατου!!!) .... και με το λαιμο.... ...και... ...και....!! Οταν ηρθε η στιγμη να αγορασω το τριτο ποδηλατο για τη γυναικα, αγορασα ενα απλο τρεκινκ νο νειμ κινεζικο ποδηλατο αξιας 230 ευρω, αλλα με iso στον τροπο κατασκευης του.!! θελεις σε αυτο το ποδηλατο να βαλεις αλλο τιμονι 18χιλιοστων?? βαζεις απο αλουμινενιο των 10 ευρω...εως και ανθρακονηματινο των 80!! (που λεει ο λογος!!) θελεις να αυξομειωσεις το μηκος του λαιμου? βαζεις οποιον λαιμο θες!! θες εξτρα δαχτυλιδια στην κουκουναρα? βαζεις!! χαλαει η μεσαια τριβη? εχεις επιλογες χιλιαδες!! αλλαζεις αξονες κεντρων? χιλιαδες τα 9χιλ και με οτι χρωμα θες το qr! το θεμα δεν ειναι απο που αγοραζεις το ποδηλατο. αν ενα πολυκαταστημα γενικων ειδων, εχει ποδηλατο σε καλη τιμη, αλλα με iso, παρε απο εκει. (συνηθως εχουν ομως μονο τα δικα τους.) γνωμη μου ειναι να μην αγορασεις τυπου πρακτικερ ποδηλατο. μπορεις να παρεις ενα φθηνο γνωστης μαρκας low end ποδηλατο των 230-250 ευρω, ή ενα μεταχειρισμενο, παλι γνωστης μαρκας στα ιδια χρηματα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fosmaniak Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Καλησπέρα και πάλι Για να είμαι ειλικρινής δεν μου είχε – έχει χαλάσει κάποιο από αυτά τα ποδήλατα για να χρειαστεί να αντιμετωπίσω αυτά τα προβλήματα που αντιμετώπισες εσύ με το ποδήλατο πρακτικερ. Ούτε για την χρήση που κάνω χρειάστηκε να αλλάξω κάτι πάνω του μιας και μετά την αρχική ρύθμιση που του έκανα με ικανοποιεί. Η πληροφορία που δίνεις(kostaskalamatas) όμως είναι πολύ χρήσιμη για την μη συμβατότητα τους με τα πρότυπα των άλλων κατασκευαστών και πρέπει να σου πω ότι μου κάνει μεγάλη αρνητική εντύπωση γιατί δεν έχει κάποια λογική να το έχουν κάνει αυτό. Θεωρούσα ότι ακλουθούσε την πεπατημένη. Παρόλα αυτά ελπίζω να μην χρειαστεί να αντιμετωπίσω τα παραπάνω. Όσο για τον φίλο τον BritGreek αν θα μπορούσε να μας πει από πού τα πήρε (ή περίπου από πού αν δεν επιτρέπεται και θεωρείτε διαφήμιση) τα ποδήλατα γιατί καλό είναι να βοηθήσουν και άλλοι που θα θέλουν να ψάξουν να έχουν κάποιο σημείο αναφοράς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimval Δημοσ. 7 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2015 Απλά οι ανάγκες του καθενός απο εμάς είναι διαφορετικές.Άλλοι θέλουν ένα ποδήλατο για 2-3 φορές την εβδομάδα για ήρεμη βολτούλα(αγοράζουν ένα φτηνό από όπου θέλουν) και άλλοι το θέλουν για καθημερινή χρήση ίσως και για απαιτητική άθληση (αγοράζουν με πιο απαιτητικά κριτήρια). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2015 Το "κακό" είναι ότι, όπως στα περισσότερα πράγματα, έτσι και στο ποδήλατο αυτός που δεν ξέρει εντυπωσιάζεται από Χ αξεσουάρ και τα θέλει όλα (χωρίς το αντίστοιχο τίμημα βέβαια). Έτσι μπορείς να δεις ένα φανατικό ποδηλάτη που "γράφει" χιλιόμετρα ο απαυτός του πάνω στη σέλα, να είναι πλήρως ικανοποιημένος από ένα καλό αλλά λιτό ποδήλατο (δύο ρόδες, ένα καλό σκελετό, ένα καλό πιρούνι, και ένα καλό σετ v-brakes και ταχυτήτων). Και ο μη σχετικός (για να μην πω άσχετος που ακούγεται άσχημα) θέλει αναρτήσεις και ελατήρια για να τραμπαλίζεται και δισκόφρενα που να βγάζουν μάτι για να πηγαίνει στο supermarket. Και όλα αυτά με 150-200 ευρώ. Ε, πολύ απλά δεν παίζει τέτοια φάση. Και αν κάνετε αυτή την επιλογή (δικαίωμά σας) πολύ απλά μην βαυκαλίζεστε ότι "όλα ίδια είναι". Γιατί πολύ απλά, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Και πολύ περισσότερο μην παίρνετε ανθρώπους στο λαιμό σας με συμβουλές τύπου "έχω πάρει ξεβερεστ στα 150 ευρώ και ήταν οκ" (ότι κι αν σημαίνει το "οκ"). Ειδικά αν όταν πήρατε το ποδήλατό σας το βασικό σας κριτήριο ήταν το...χρώμα!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα