Προς το περιεχόμενο

Αγορά φτηνού ποδηλάτου από πολυκατάστημα


fosmaniak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για σας και από μένα

 

Επειδή το θέμα υπήρχε και παλιότερα αλλά δεν μπορούσα να γράψω σε αυτό γιατί είχε αρχειοθετηθεί είπα να ανοίξω νέο.

http://www.insomnia.gr/topic/351352-mountain-bikes-%CF%83%CF%84%CE%BF-praktiker/

 

Θα ήθελα να συμβάλω και εγώ με ένα << σεντόνι>>  για τα ποδήλατα από μεγάλα πολυκαταστήματα. Είμαι ιδιοκτήτης 2 ποδηλάτων από αυτά, από το ίδιο κατάστημα ( Praktiker) . Για να είμαι ακριβής το πρώτο μου το κλέψαμε και ξαναγόρασα από εκεί.

To πρώτο ήταν ένα ποδήλατο βάρους 19 κιλών από αλουμίνιο, full suspension,(zoom μπροστά πιρούνι) με μηχανικά δισκόφρενα μπρος – πίσω και shimano ταχύτητες.

Το κόστος αυτού 200€ πριν από 4 χρόνια.

Το ποδήλατο με το που το πήρα χρειαζόταν ρύθμιση σχεδόν στα πάντα , από ταχύτητες- τιμόνι – φρένα ,τα πάντα. Οι άνθρωποι στο κατάστημα αν και ευγενικοί δεν έχουν ιδέα από ποδήλατα όποτε έκατσα και μετά από αρκετές ώρες youtube και διάβασμα σε  forum κατάφερα να πάρω μια ιδέα πως και τι να κάνω. Έκατσα για κανά 2ωρο και το ρύθμισα με αποτέλεσμα το ποδήλατο να έρθει στα μέτρα μου.

 

Το ποδήλατο είχε επάνω το πιο απλό σύστημα shimano - ταχύτητες για mountain bike (RD-TX35 αν θυμάμαι καλά) οι όποιες ακόμα και σε ελαφρύ χωματόδρομο που το είχα πάει λειτουργούσαν άψογα.

 

Οι αναρτήσεις ( μπροστά Zoom , πίσω δεν έχω ιδέα! ) δεν ήταν προφανώς ρυθμιζόμενες εκτός από την πίσω που μπορούσε να μαλακώσει αν ήθελες λίγο. Σε γενικές γραμμές ήταν σκληρές αλλά εμένα με κάλυπταν.

 

Τα φρενα δεν θυμάμαι αν ήταν κάποια μάρκα, αν και νομίζω πως δεν ήταν , παρόλα αυτά μετά από αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην πολη το μόνο που μου παρουσίασαν ήταν κάποιο σφύριγμα το οποίο κατά καιρούς έφευγε και ερχόταν.

 

Τώρα πάμε στα πιο σημαντικά

 

Χρήση : Η χρήση που γινόταν ειδικά τον πρώτο χρόνο σχεδόν καθημερινά έκανα 25 χιλιόμετρα την ημέρα σε ασφαλτινο περιβάλλον για γυμναστική.

 

Τότε θα μου πεις γιατί πήρα  full suspension ? Πήρα γιατί έχω μια ευαισθησία στην μέση και ήθελα κάτι που να μην μου σπάει την μέση από τις λακκούβες των δρόμων και να μπορεί άμα θελήσω να πάω και σε βουνό (κάτι που έκανα λίγες φορές )

 

Εδώ θα ήθελα να πω πως είμαι της γενιάς των 560€ και δεν ήθελα να διαθέσω πολλά λεφτά για ποδήλατο και η επιλογή αυτού του τύπου  (full suspension) έγινε με την λογική να μπορεί να κάνει τα πάντα χωρίς να χρειάζεται να πάρω άλλο ποδήλατο.

 

Το ποδήλατο δεν με απογοήτευσε αν εξαιρέσεις τα φρένα του και για την χρήση που το ήθελα με κάλυπτε μέχρι που μου το κλέψαμε από το μπαλκόνι του 1 ορόφου που το είχα. :cry: 

 

Για να καταλήξω λοιπόν κάπου έχω να πω τα εξής.

 

Τα ποδήλατα τύπου Praktiker είναι μια χαρά για χαλαρή χρήση , για να κάνεις την πλάκα σου και την γυμναστικούλα σου χωρίς να χαλάσεις ένα σορό λεφτά.

 

Δεν διαλύονται σε 6 μήνες …. Ούτε 4 χρόνια  :-) 

 

Θέλουν προσωπική ενασχόληση για να τα ρυθμίσεις ή να πας σε ένα ποδηλατάδικο να στο φτιάξουν.  

 

Άμα στο κλέψουν δεν κλαις 500+ €

 

Τα δισκόφρενα σε αυτά τα λεφτά δεν είναι καλά.(είναι καλύτερα τα τύπου V-brakes ) αλλά εμένα μου αρέσουν! Δεν είναι και τόσο χάλια.

 

Μην σας τρομοκρατούν οι επαγγελματίες ποδηλάτες. Αυτοί καλά κάνουν και παίρνουν αυτά που παίρνουν για τους αγώνες τους , εσείς παίρνετε αυτά που μπορείτε για τις βόλτες σας.

 

Καλές βόλτες με ότι και να πάρετε ! :D 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες fosmaniak.

Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ποδηλάτου αλλά επειδή δεν υπάρχουν χρήματα θα ψαχτώ σε πολυκαταστήματα τύπου Πράκτικερ, Μάκρο κ.α

Όσων αφορά την ρύθμιση που γράφεις, μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός δηλαδή τι θα χρειαστεί να ρυθμίσω σε ένα καινούργιο ποδήλατο σε γενικές γραμμές (είμαι άσχετος με το αντικείμενο) αν δεν το πάω σε ποδηλατάδικο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες fosmaniak.

Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ποδηλάτου αλλά επειδή δεν υπάρχουν χρήματα θα ψαχτώ σε πολυκαταστήματα τύπου Πράκτικερ, Μάκρο κ.α

Όσων αφορά την ρύθμιση που γράφεις, μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός δηλαδή τι θα χρειαστεί να ρυθμίσω σε ένα καινούργιο ποδήλατο σε γενικές γραμμές (είμαι άσχετος με το αντικείμενο) αν δεν το πάω σε ποδηλατάδικο;

Eαν ψάξεις στο youtube υπάρχουν αναλυτικοί οδηγοί για τις ρυθμίσεις. Εμένα με βοήθησαν :-D(για το σασμάν). 

Επίσης δες και εδω: http://www.podilates.gr/ έχει διάφορους οδηγούς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και προσωπικά δεν έχω προκαταλήψεις με το κατάστημα που ανέφερε ο ts αφού ψωνίζω αρκετά συχνά από εκεί, ποδήλατο δεν θα έπαιρνα. Ούτε από εκεί ούτε από ομοειδή. Και γιατί οι πωλητές μπορεί να έχουν τη διάθεση αλλά δεν έχουν τις γνώσεις (έχω δουλέψει στο παρελθόν εκεί, όχι στο τμήμα ποδηλάτων βέβαια) να βοηθήσουν τον άσχετο αλλά και γιατί η γενική κατεύθυνση επιλογών σε ποδήλατα σε όλα αυτού του είδους καταστήματα είναι να έχουν επιλογές που να τραβάν στο μάτι (φρου φρου κι αρώματα που λέγαν οι παλιοί).

Γι' αυτό και βλέπεις να είναι πηγμένα στα ποδήλατα full suspension με δισκόφρενα.

Όταν τώρα κάποιος θέλει ποδήλατο και δεν μπορεί ή δεν θέλει να διαθέσει πολλά, αφαιρεί από την επιλογή του τα πράγματα που είτε δεν χρειάζονται είτε το επιβαρύνουν.

πχ ναι πάρε ποδήλατο των 200 ευρώ αλλά όχι με δισκόφρενα (μουράτα είναι αλλά δεν χρειάζονται) και ούτε με πίσω ανάρτηση (η πίσω ανάρτηση σε αστικό περιβάλλον ή ελαφρά χωμάτινο απλά τρώει ενέργεια με το βύθισμα που κάνει, που κανονικά θα έπρεπε να πάει στο πετάλι). Και σκέψου ότι αν βγάλεις από την εξίσωση τα δύο παραπάνω ακριβά χαρακτηριστικά, πόσο καλύτερο ποδήλατο θα πάρεις για τα ίδια (200) χρήματα.

Και όταν συζητάμε για το πόσο κακά είναι αυτά τα ποδήλατα κανείς δεν είπε ότι ξαφνικά θα φύγει η ρόδα!!! Απλά τα ρουλεμάν μπορεί να έχουν θέμα, οι ταχύτητες, κλπ. Χρησιμοποιώντας το ίδιο ποδήλατο συνέχεια δεν καταλαβαίνεις την σταδιακή φθορά αφού ο άνθρωπος γενικά προσαρμόζεται. Αν όμως καβαλήσεις για μία (δεν χρειάζεται δεύτερη) φορά το ποδήλατο των 200 (πραγματική αξία χωρίς τις περικοκλάδες) τότε γυρνάς σπίτι σου και το πετάς το άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα κινεζικα ποδηλατα (οπως και τα μηχανακια) γενικα δεν την παλευουν και πολυ (μεχρι τωρα, σε μερικα χρονια ποιος ξερει), αλλα αν πιανουν τα χερια σου και ασχοληθεις λιγο (SOS τσεκαρεις ολες τις βιδες), αλλαζοντας και 2-3 πραγματακια, εχεις κανει μια αγορα που αξιζει τα λεφτα της, για μετρια-χαλαρη χρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο link είναι το κανάλι ενός μέλους του insomnia στο youtube και έχει φτιάξει ωραία video για τα ποδήλατα.

 

 

https://www.youtube.com/channel/UC9h7j8yHKezJf-9XVq8CTXQ

Επεξ/σία από veteranos123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για σας και από μένα

 

Επειδή το θέμα υπήρχε και παλιότερα αλλά δεν μπορούσα να γράψω σε αυτό γιατί είχε αρχειοθετηθεί είπα να ανοίξω νέο.

http://www.insomnia.gr/topic/351352-mountain-bikes-στο-praktiker/

 

Θα ήθελα να συμβάλω και εγώ με ένα << σεντόνι>> για τα ποδήλατα από μεγάλα πολυκαταστήματα. Είμαι ιδιοκτήτης 2 ποδηλάτων από αυτά, από το ίδιο κατάστημα ( Praktiker) . Για να είμαι ακριβής το πρώτο μου το κλέψαμε και ξαναγόρασα από εκεί.

To πρώτο ήταν ένα ποδήλατο βάρους 19 κιλών από αλουμίνιο, full suspension,(zoom μπροστά πιρούνι) με μηχανικά δισκόφρενα μπρος – πίσω και shimano ταχύτητες.

Το κόστος αυτού 200€ πριν από 4 χρόνια.

Το ποδήλατο με το που το πήρα χρειαζόταν ρύθμιση σχεδόν στα πάντα , από ταχύτητες- τιμόνι – φρένα ,τα πάντα. Οι άνθρωποι στο κατάστημα αν και ευγενικοί δεν έχουν ιδέα από ποδήλατα όποτε έκατσα και μετά από αρκετές ώρες youtube και διάβασμα σε forum κατάφερα να πάρω μια ιδέα πως και τι να κάνω. Έκατσα για κανά 2ωρο και το ρύθμισα με αποτέλεσμα το ποδήλατο να έρθει στα μέτρα μου.

 

Το ποδήλατο είχε επάνω το πιο απλό σύστημα shimano - ταχύτητες για mountain bike (RD-TX35 αν θυμάμαι καλά) οι όποιες ακόμα και σε ελαφρύ χωματόδρομο που το είχα πάει λειτουργούσαν άψογα.

 

Οι αναρτήσεις ( μπροστά Zoom , πίσω δεν έχω ιδέα! ) δεν ήταν προφανώς ρυθμιζόμενες εκτός από την πίσω που μπορούσε να μαλακώσει αν ήθελες λίγο. Σε γενικές γραμμές ήταν σκληρές αλλά εμένα με κάλυπταν.

 

Τα φρενα δεν θυμάμαι αν ήταν κάποια μάρκα, αν και νομίζω πως δεν ήταν , παρόλα αυτά μετά από αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην πολη το μόνο που μου παρουσίασαν ήταν κάποιο σφύριγμα το οποίο κατά καιρούς έφευγε και ερχόταν.

 

Τώρα πάμε στα πιο σημαντικά

 

Χρήση : Η χρήση που γινόταν ειδικά τον πρώτο χρόνο σχεδόν καθημερινά έκανα 25 χιλιόμετρα την ημέρα σε ασφαλτινο περιβάλλον για γυμναστική.

 

Τότε θα μου πεις γιατί πήρα full suspension ? Πήρα γιατί έχω μια ευαισθησία στην μέση και ήθελα κάτι που να μην μου σπάει την μέση από τις λακκούβες των δρόμων και να μπορεί άμα θελήσω να πάω και σε βουνό (κάτι που έκανα λίγες φορές )

 

Εδώ θα ήθελα να πω πως είμαι της γενιάς των 560€ και δεν ήθελα να διαθέσω πολλά λεφτά για ποδήλατο και η επιλογή αυτού του τύπου (full suspension) έγινε με την λογική να μπορεί να κάνει τα πάντα χωρίς να χρειάζεται να πάρω άλλο ποδήλατο.

 

Το ποδήλατο δεν με απογοήτευσε αν εξαιρέσεις τα φρένα του και για την χρήση που το ήθελα με κάλυπτε μέχρι που μου το κλέψαμε από το μπαλκόνι του 1 ορόφου που το είχα. :cry:

 

Για να καταλήξω λοιπόν κάπου έχω να πω τα εξής.

 

Τα ποδήλατα τύπου Praktiker είναι μια χαρά για χαλαρή χρήση , για να κάνεις την πλάκα σου και την γυμναστικούλα σου χωρίς να χαλάσεις ένα σορό λεφτά.

 

Δεν διαλύονται σε 6 μήνες …. Ούτε 4 χρόνια :-)

 

Θέλουν προσωπική ενασχόληση για να τα ρυθμίσεις ή να πας σε ένα ποδηλατάδικο να στο φτιάξουν.

 

Άμα στο κλέψουν δεν κλαις 500+ €

 

Τα δισκόφρενα σε αυτά τα λεφτά δεν είναι καλά.(είναι καλύτερα τα τύπου V-brakes ) αλλά εμένα μου αρέσουν! Δεν είναι και τόσο χάλια.

 

Μην σας τρομοκρατούν οι επαγγελματίες ποδηλάτες. Αυτοί καλά κάνουν και παίρνουν αυτά που παίρνουν για τους αγώνες τους , εσείς παίρνετε αυτά που μπορείτε για τις βόλτες σας.

 

Καλές βόλτες με ότι και να πάρετε ! :D

Ελπίζω να έκανες copy paste αυτές τις μαλακιες που έγραψες!αυτα που πουλάνε τα πρακτικέρ μοιάζουν με ποδήλατα αλλα ειναι ένα μάτσο σίδερα εισαγωγής!200 ευρω κοστίζει μια ανάρτηση εισαγωγική οχι ποδήλατο full suspension.1000 φορές ένα rigid που θα τσουλαει σαν ποδήλατο με 200 ευρω παρά να σου βγαίνει η Παναγία για σερνεις ένα μάτσο σίδερα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να έκανες copy paste αυτές τις μαλακιες που έγραψες!αυτα που πουλάνε τα πρακτικέρ μοιάζουν με ποδήλατα αλλα ειναι ένα μάτσο σίδερα εισαγωγής!200 ευρω κοστίζει μια ανάρτηση εισαγωγική οχι ποδήλατο full suspension.1000 φορές ένα rigid που θα τσουλαει σαν ποδήλατο με 200 ευρω παρά να σου βγαίνει η Παναγία για σερνεις ένα μάτσο σίδερα.

 

Θα συμφωνήσω με το παραπάνω αν κ κάπως αγενές post. Αυτά που έχει το πράκτικερ είναι ποδήλατα "τεχνικά". Έχουν αυτά που χρειάζεται για να πάρουν τον ορισμό. Αν μένεις σε φλάτ περιοχή, όπως η Λάρισα τότε ένα ποδήλατο του πράκτικερ που θα ασχολείσαι μαζί του αν είσαι και ελαφρύς σαν άτομο μπορεί να σε βγάλει κ χρόνια. Κ αυτό γιατί στο ποδήλατο δεν ζορίζεται σχεδόν ΤΙΠΟΤΑ σε επίπεδα εδάφη. Αυτό αλλάζει τελείως αν πας το ποδήλατο πχ στη Λαμία με τις ανηφόρες τις στροφές πόσο μάλλον αν το πατήσεις κ χώμα. Τα πρώτα που τα κλάνουν είναι συνήθως τα γρανάζια από τις ταχύτητες κ η αλυσίδα από τα ζόρια...Μετά ακολουθούν ρουλμάν μεσαίας τριβής κ άξονες μπρος πίσω. Τα φρένα είναι το λιγότερο. Ακόμη κ να ασχολείσαι με το φθηνιάρικο αν το ζορίζεις θα βαρεθείς στο τέλος κ θα το πετάξεις.  Σε όσους θέλουν να γλιτώσουν λεφτά μην πάρετε την επόμενη smartμαλακία που θα βγεί κ πάρτε ένα ποδήλατο της προκοπής... Ιdeal (ελληνικά), GT(αμερικάνικα), trekker, Scott. Ένα απλό ποδήλατο από αυτές τις μάρκες πιστεύω να σας καλύπτει. ΜΑΚΡΙΑ από φθηνά κ απο καταστήματα με τμήμα ποδηλάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες fosmaniak.

Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ποδηλάτου αλλά επειδή δεν υπάρχουν χρήματα θα ψαχτώ σε πολυκαταστήματα τύπου Πράκτικερ, Μάκρο κ.α

Όσων αφορά την ρύθμιση που γράφεις, μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός δηλαδή τι θα χρειαστεί να ρυθμίσω σε ένα καινούργιο ποδήλατο σε γενικές γραμμές (είμαι άσχετος με το αντικείμενο) αν δεν το πάω σε ποδηλατάδικο;

Καλησπέρα.

Συγγνώμη που άργησα να σου απαντήσω αλλά δεν μπαίνω συχνά στο φόρουμ.

Και ο λόγος είναι πως μέσα στα φόρουμ θα συναντήσεις κυρίως δυο ειδών χρήστες

Αυτούς που στην ερώτηση μια κοπέλας <<τι υπολογιστή να πάρω για να μπαίνω στο Facebook και να σερφάρω? >> απαντάν  με οκταπύρηνες υλοποιήσεις και 8gb ram που το πιο πιθανόν ούτε οι ίδιοι έχουν και αυτούς που απαντάν είτε τρολαροντας είτε λέγοντας μπες σε κάποιο κατάστημα και πάρε το πιο φτηνό. :blink:

Βλέπω πως σου έχουν απαντήσει όμως κάποιοι άλλοι με λινκ οπότε φαντάζομαι σε κάλυψαν για τα περί ρύθμισης . Υπάρχουν και αρκετά αγγλόφωνα video πολύ κατατοπιστικά στο YouTube.

Θα ήθελα να διευκρινίσω πως παραθέτω την  προσωπική μου εμπειρία και όχι γνώμη.

Τα ποδήλατα αυτά τα έχω - είχα και δεν υποθέτω ούτε απλά ποστάρω την γνώμη μου για να ανεβάσω τον counter μου.

Τα ποδήλατα αυτά είναι εισαγωγής πράγματι ( μιας και οι ελληνικές εταιρίες στο χώρο είναι πολύ λίγες ) όπως και τα περισσότερα ακριβότερα ποδήλατα.

Συγκεκριμένα είναι από Βουλγαρία (έτσι γράφει το βιβλιαράκι που έχουν μαζί τους)

Το ποστ  απευθύνεται σε χρήστες που θέλουν να δώσουν από 150-250ε  για ένα ποδήλατο για να πηγαίνουν να κάνουν την βόλτα τους , να γυμναστούν ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός.

Τώρα αν θα πάρεις πόλις ή βουνού ή αγωνιστικό ,αυτό θα εξαρτηθεί από την χρήση που θα κάνεις.

Εγώ παίρνω FSB γιατί έχω κάποια ευαισθησία με την μέση μου ( που με τους δρόμους που έχουμε πώς να μην έχω.)

Επίσης κάνει την βόλτα πιο ομαλή λόγο της απόσβεσης.

Δεν έχω χώρο και χρήμα να έχω 2 ή 3 ποδήλατα ανάλογα με το που θα ήθελα να πάω ( χώμα , άσφαλτο κτλ) οπότε έχω ένα για όλα.

Έχει βέβαια και τα αρνητικά του . έχει μεγαλύτερο βάρος , ένα μέρος της κινητικής ενέργειας χάνεται στην πίσω ανάρτηση (κάτι που προσωπικά δεν με πειράζει μιας και για γυμναστική το πήρα! Άσε που δεν είναι τόσο μεγάλη η απώλεια ) και τέλος λόγο των τραχτεροτών ελαστικών έχει χειρότερη πρόσφυση στην άσφαλτο.

Ο καθένας ζυγίζει τα καλά και τα κακά και αποφασίζει.

Το ποστ δεν απευθύνεται σε χρήστες που χρειάζεται το ποδήλατο για κάποιο συγκεκριμένο λόγο. Πχ downhill , road trip κτλ

Σε χρήστες που έχουν ή θέλουν να διαθέσουν πάνω από 250ε .

Σε επαγγελματίες του αθλήματος.

Καλό θα είναι λοιπόν να δεις τι χρήματα διαθέτεις και να πας πρώτα σε κάποια ποδηλατάδικα να πάρεις μια εικόνα για το τι παίζει στην αγορά  , να πας και σε κάποια πολυκαταστήματα να δεις και εκεί τι παίζει και αναλόγως να πράξεις.

Τέλος θα ήθελα να θυμίσω στους λίγο πιο μεγάλους 30+ τι ποδήλατα είχαν όταν ήταν παιδιά. Εγώ ακόμα έχω το σιδερένιο ποδήλατο mountain που μου αγόρασαν οι δικοί μου στο δημοτικό, και πρέπει να σας πω πως ακόμα μπορείς να κάνεις ποδήλατο με αυτό αν και έχουν στραβώσει λίγο οι ζάντες από τις λακκούβες. Αυτό που θέλω να πω είναι πως μέσα στον κυκεώνα του μάρκετινγκ χάνει κάνεις την ουσία αυτού που θέλει να πάρει ή να κάνει. :huh:

Το ποστ δεν γράφτηκε για να πάτε να αγοράσετε από πολυκατάστημα ποδήλατο, το ποστ το έγραψα για να σας πω να μην φοβάστε να πάρετε από πολυκατάστημα ποδήλατο. Με λίγο ψάξιμο και με προσωπική φροντίδα μπορείτε να κάνετε το χόμπι σας.

 

Αυτά. Καλές βόλτες σε όλους.  :-)

 

post-335443-0-83944400-1431500930_thumb.jpg

post-335443-0-00875600-1431500964_thumb.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Συγγνώμη που άργησα να σου απαντήσω αλλά δεν μπαίνω συχνά στο φόρουμ.

Και ο λόγος είναι πως μέσα στα φόρουμ θα συναντήσεις κυρίως δυο ειδών χρήστες

Αυτούς που στην ερώτηση μια κοπέλας <<τι υπολογιστή να πάρω για να μπαίνω στο Facebook και να σερφάρω? >> απαντάν  με οκταπύρηνες υλοποιήσεις και 8gb ram που το πιο πιθανόν ούτε οι ίδιοι έχουν και αυτούς που απαντάν είτε τρολαροντας είτε λέγοντας μπες σε κάποιο κατάστημα και πάρε το πιο φτηνό. :blink:

Βλέπω πως σου έχουν απαντήσει όμως κάποιοι άλλοι με λινκ οπότε φαντάζομαι σε κάλυψαν για τα περί ρύθμισης . Υπάρχουν και αρκετά αγγλόφωνα video πολύ κατατοπιστικά στο YouTube.

Θα ήθελα να διευκρινίσω πως παραθέτω την  προσωπική μου εμπειρία και όχι γνώμη.

Τα ποδήλατα αυτά τα έχω - είχα και δεν υποθέτω ούτε απλά ποστάρω την γνώμη μου για να ανεβάσω τον counter μου.

Τα ποδήλατα αυτά είναι εισαγωγής πράγματι ( μιας και οι ελληνικές εταιρίες στο χώρο είναι πολύ λίγες ) όπως και τα περισσότερα ακριβότερα ποδήλατα.

Συγκεκριμένα είναι από Βουλγαρία (έτσι γράφει το βιβλιαράκι που έχουν μαζί τους)

Το ποστ  απευθύνεται σε χρήστες που θέλουν να δώσουν από 150-250ε  για ένα ποδήλατο για να πηγαίνουν να κάνουν την βόλτα τους , να γυμναστούν ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός.

Τώρα αν θα πάρεις πόλις ή βουνού ή αγωνιστικό ,αυτό θα εξαρτηθεί από την χρήση που θα κάνεις.

Εγώ παίρνω FSB γιατί έχω κάποια ευαισθησία με την μέση μου ( που με τους δρόμους που έχουμε πώς να μην έχω.)

Επίσης κάνει την βόλτα πιο ομαλή λόγο της απόσβεσης.

Δεν έχω χώρο και χρήμα να έχω 2 ή 3 ποδήλατα ανάλογα με το που θα ήθελα να πάω ( χώμα , άσφαλτο κτλ) οπότε έχω ένα για όλα.

Έχει βέβαια και τα αρνητικά του . έχει μεγαλύτερο βάρος , ένα μέρος της κινητικής ενέργειας χάνεται στην πίσω ανάρτηση (κάτι που προσωπικά δεν με πειράζει μιας και για γυμναστική το πήρα! Άσε που δεν είναι τόσο μεγάλη η απώλεια ) και τέλος λόγο των τραχτεροτών ελαστικών έχει χειρότερη πρόσφυση στην άσφαλτο.

Ο καθένας ζυγίζει τα καλά και τα κακά και αποφασίζει.

Το ποστ δεν απευθύνεται σε χρήστες που χρειάζεται το ποδήλατο για κάποιο συγκεκριμένο λόγο. Πχ downhill , road trip κτλ

Σε χρήστες που έχουν ή θέλουν να διαθέσουν πάνω από 250ε .

Σε επαγγελματίες του αθλήματος.

Καλό θα είναι λοιπόν να δεις τι χρήματα διαθέτεις και να πας πρώτα σε κάποια ποδηλατάδικα να πάρεις μια εικόνα για το τι παίζει στην αγορά  , να πας και σε κάποια πολυκαταστήματα να δεις και εκεί τι παίζει και αναλόγως να πράξεις.

Τέλος θα ήθελα να θυμίσω στους λίγο πιο μεγάλους 30+ τι ποδήλατα είχαν όταν ήταν παιδιά. Εγώ ακόμα έχω το σιδερένιο ποδήλατο mountain που μου αγόρασαν οι δικοί μου στο δημοτικό, και πρέπει να σας πω πως ακόμα μπορείς να κάνεις ποδήλατο με αυτό αν και έχουν στραβώσει λίγο οι ζάντες από τις λακκούβες. Αυτό που θέλω να πω είναι πως μέσα στον κυκεώνα του μάρκετινγκ χάνει κάνεις την ουσία αυτού που θέλει να πάρει ή να κάνει. :huh:

Το ποστ δεν γράφτηκε για να πάτε να αγοράσετε από πολυκατάστημα ποδήλατο, το ποστ το έγραψα για να σας πω να μην φοβάστε να πάρετε από πολυκατάστημα ποδήλατο. Με λίγο ψάξιμο και με προσωπική φροντίδα μπορείτε να κάνετε το χόμπι σας.

 

Αυτά. Καλές βόλτες σε όλους.  :-)

Οταν ανεβεις σε ενα πραγματικο ποδηλατο θα καταλαβεις.Κανεις δεν προτεινε ποδηλατο 5000ευρω για να κανεις βολτα,η συμβουλη σου ομως να πεταξει κανεις 250 ευρω για να παρει κατι με ροδες που μοιαζει με ποδηλατο με ξεπερναει.με 300+ βρισκεις αξιοπρεπες τρεκινγκ η hardtail και πιστεψε με οι αναρτησεις στα ποδηλατα δεν ειναι για να προστατευεις την μεση σου,μαλλον πρεπει να αναθεωρησεις τον τροπο που κανεις ποδηλατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν ανεβεις σε ενα πραγματικο ποδηλατο θα καταλαβεις.Κανεις δεν προτεινε ποδηλατο 5000ευρω για να κανεις βολτα,η συμβουλη σου ομως να πεταξει κανεις 250 ευρω για να παρει κατι με ροδες που μοιαζει με ποδηλατο με ξεπερναει.με 300+ βρισκεις αξιοπρεπες τρεκινγκ η hardtail και πιστεψε με οι αναρτησεις στα ποδηλατα δεν ειναι για να προστατευεις την μεση σου,μαλλον πρεπει να αναθεωρησεις τον τροπο που κανεις ποδηλατο.

Αν και δεν συμφωνώ με αφορισμούς και γενικότητες όπως περί <<πραγματικού ποδηλάτου>> θα σου απαντήσω μιας και το κάνεις προσωπικό.

Είχα κάποτε ποδήλατο των 350ε και μπορώ να πω πως τα δυο ποδήλατα έχουν πολύ περισσότερες ομοιότητες από ότι διαφορές. Ποτε δεν μιλησα για 5000ε ποδηλατο και όπως καταλαβαινεις εχει διαφορά στην τιμή ένα ποδήλατο 200ε με ένα 300ε ,είναι 100ε που κάποιος μπορεί να μην θέλει να δώσει.

Έχω ανέβει σε ποδήλατο 1500ε όμως και πράγματι είχε διαφορά ,όχι τέτοια που για την χρήση που του κάνω να αξίζει τα λεφτά.

Τώρα όσο για τις αναρτήσεις εξ όσων γνωρίζω έχουν δυο κυρίους σκοπούς.

Πρώτον βοηθούν το λάστιχο να διατηρεί την επαφή του με το οδόστρωμα (πρόσφυση) και βοηθούν στο φρενάρισμα.

Δεύτερον βοηθούν στην άνεση του επιβάτη απορροφώντας τους κραδασμούς που παράγει το οδόστρωμα.

Αυτό ισχύει είτε μιλάμε για αυτοκίνητο, είτε για μηχανάκι , είτε για ποδήλατο.

Αν είναι λάθος αυτό πες μου το σωστό.

Τέλος ως προς το τι θα πρέπει να αναθεωρήσω στον τρόπο που κάνω ποδήλατο θα μπορούσες να γίνεις πιο συγκεκριμένος ? γιατί μάλλον σαν προσωπική επίθεση μου ακούγεται ελλείψει επιχειρημάτων παρά σαν προτροπή.

:mellow:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...