giorgosbretos Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Καλησπέρα θα ήθελα τα φώτα σας αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω. Αγοράζω χτές 10/3 ενα smartphone απο τον ote του πειραιά ολα καλά ολα ωραία,σήμερα το πρωί δεν άνοιγε έμενε στο logo είχε full μπαταρια και δεν είχε εγκατασταθει άλλο πρόγραμμα. Σήμερα λοιπόν 11/3 πήγα πίσω στο κατάστημα για αλλαγή μου λένε θα το κρατήσουμε και ελα αύριο γιατί δεν έχουμε άλλη συσκευή τούς λέω επιστροφή χρηματων-αλλαγη με άλλη συσκευη ίδιας αξίας? Μου λένε δεν γίνεται,τι να κάνω τρέχω στην Καλλιθέα να πάρω το νέο και ρωτάω εγώ τώρα,μπορώ εφόσον η συσκευή είναι ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ να την επιστρέψω για επιστροφη χρημάτων ?
La_MoRt Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Από όσο ξέρω μπορείς να την επιστρέψεις και να σου κόψουν ένα πιστωτικό με τη τιμή του για να αγοράσεις κάτι αντίστοιχο μέσα από το μαγαζί. Το κινητό το παρήγγειλες μέσω internet και το παρέλαβες από κατάστημα ή πηγες και αγόρασες τη συσκευή κατευθείαν από εκεί; Διάβασε και αυτό είναι Ευρωπαϊκός νόμος: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm
giorgosbretos Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Το αγόρασα απο το κατάστημα το τηλέφωνο δυστηχως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα