Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το παιχνίδι είναι turn based, σωστα ?

 

Στα turn based παίζουν οι ΟΛΟΙ δικοί μου και αφού τελειώσουν, παίζουν οι εχθροί. 

 

Γιατί σε αυτό το παιχνίδι θα παίξουν οι ένας, δύο, τρεις από τους δικούς μου τέσσερις και ένας εχθρός εντελώς τυχαία θα του κ@βλώσει και ενώ ΔΕΝ έχει τελειώσει η σειρά μου θα μου επιτεθεί ? (χωρίς να έχει υπάρξει missed hit ή κάτι τέτοιο.)

 

Παίζω: 

 

Yu, Yosuke, Chie, (αφήνω τον Teddie να κάνει heal στο τέλος) και πριν τον Teddie πετάγεται ένας από τους εχθρούς και κάνει critical hit στον Yu ! Και είμαι σε μεγάλο επίπεδο και οι εχθροί κάνουν παπάδες.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω τι παίζει. Counter γίνονται μόνο σε physical attacks

Δημοσ.

Λέγεται counter hit και θα το αποκτήσεις και εσύ σαν skill. 

 

Τώρα το έβαλα στο OP. Δεν μπορώ να θυμηθώ σε άλλο MegaTen να κάνει counter σε μαγεία.

Δημοσ.

Για να εξηγήσω παραπέρα, παραδείγματα μαχών.

 

H ομάδα μου Yu, Teddie, Yosuke,  Yukiko. To παιχνίδι ποτέ δεν μου τους δίνει με την σειρά αυτή. 

 

Χωρίς να υπάρχει player ή enemy advantage (κόκκινο οι εχθροί)

 

1 από 3 (physical)

1 (Yosuke) sonic punch, miss

1 (διαφορετικός από αυτόν που έκανα miss) από 3 (skill στην Yukiko)

1 (Teddie) Mabufula σε όλους, κανένα miss

1 από 3 (skill)

1 (Yukiko) maragion

 

άλλο

 

3 (yosuke, teddie, yukiko) από 4

5 από 5

1 (yu)

 

 

player advantage

 

4 από 4

1  από 3

2 (Teddie, Yukiko)

2 από 3

1 (Yu) από 4

 

Enemy advantage.

 

4 από 5

2 (Yosuke, Teddie) από 4 

1 από 5

1 (Yukiko) από 4 

2 από 4 (πάει ο ένας)

1 (Yu) από 4

 

To MegaTen 3 nocturne & τα devil saga ήταν αυστηρά: Παίζουν οι δικοί μου. Παίζουν οι εχθροί. Counter attack physical hits σε physical hits. Στο p4 παίζει όποιος θέλει το παιχνίδι. Critical στον Yu και game over !

Δημοσ.

Υπάρχει και το agility στη μέση. Επίσης όταν χτυπάς εχθρούς που έχουν resistance ή κάτι παραπάνω σε κάτι του δίνει αυτόματα κάποιου είδους προβάδισμα στη σειρά το οποίο λειτουργεί και για εσένα. 

 

Το megaten 3 και 4 δεν είναι ποιο αυστηρά. Είναι απλά ποιο βατά, agilitty = speed και turn order. Το ίδιο ισχύει και για τα persona αλλά μπαίνουν στην μέση και κάποιοι έξτρα παράμετροι. Γενικότερα το agility μετράει ποιο πολύ από όλα στο θέμα αυτό. 

Δημοσ.

Πράγματι και εγώ κάτι με agility βρήκα αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω τι ακριβώς. 

 

Το nocturne & devil saga ακολουθούσαν την σειρά (εικονίδια πάνω δεξιά) κατά γράμμα. Weakness = κέρδιζες/έχανες "μισή" σειρά.

 

shin-megami-tensei-nocturne-image646790.742782-920605_20060719_004.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...