Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συγνώμη δλδ ... Η Αττική οδός η εγναντία η ιωνία οδός και ο αυτοκινητόδρομος Μορέας δεν είναι ευρωπαικών προδιαγραφών δρόμοι (όπως και η autobahn ) ;;;;

 

Τι όρια έχουν; 130 και σε κάποια σημεία αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και κάτι 150αρια... έχει παραπάνω; νομίζω πως όχι. Όλοι κάνουμε παρανομίες.. απλά πρέπει να μην το ξεφτιλίζουμε.

 

ενημερωτικά δεν έγινε δεκτή η ένσταση,πληρώνω τα μισά εντός 10ήμερου,και την επόμενη όταν ξανά πάω αττική οδό θα είμαι ποιό προσεκτικός..τι να κάνουμε,η ζωή συνεχίζεται! :-)

 

εντάξει λογικό... την επόμενη φορά, προσοχή  ;)

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πηγαινε με 200 στην εγνατια και να πεταχτει κανενα καλο ζωακι στην μεση του δρομου,κατσικουλα μωρε και εαν την γλυτωσεις πες το μου.

πηγαινε με 200 στην εγνατια και να φυσηξει λιγι παραπανω ενας πλαγιος ανεμος και εαν την γλυτωσεις πες το μου.

σαν κατι τυπαδες που πηγαιναν με 200 στην εγνατια μετα ασπροβαλτα πριν κατι καλοκαιρια και υστερα απο 3 χιλιομετρα παρτους μια καραμπολα ο ενας επανω στον αλλον.

(ειδικα η εγνατια τα καλοκαιρια με τα καραβανια των τουρκογερμανων που πηγαινουν τουρκια και οδηγουν σαν να μην πω τι...απορω πως δεν εχουν σκοτωθει ολοι ακομα).νομιμος να εισαι και να προσπερασεις με 130,μεχρι να το κανεις,κανεις τον σταυρο σου.και ας μην εδειχνε τιποτα ο καθρεπτης σου οταν ξεκινησες την προσπεραση).

  • Like 3
Δημοσ.

.........................Και στο κάτω κάτω κάτσε! όπα ρε φίλε τι πας και μου κάνεις δρόμο με προστατευτικές μπάρες 20km ευθεία? :P σε κάτι τέτοια ακόμα και ο νόμος θα το πάταγε λίγο παραπάνω...

 

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Οι αλήτες. Πάνε και φτιάχνουν ευθείες. Και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ένα πανεμορφο δρόμο που υπάρχει χρόνια με γραφικά στροφιλίκια πάνε και κάνουν νέα χάραξη για να δημιουργήσουν ευθείες. Ξεκάθαρο εισπρακτικό μέτρο για να μας κάνουν να τρέχουμε και μετά να κόβουν πρόστιμα.

Δημοσ.

Ειναι και θεμα τυχης τι θα σου συμβει αν μιλαμε για απροοπτα

Και με 130 να πηγαινεις αμα σου πεταχτει στο 1 μ  ζωο την εκατσες.

Αν περναγες με 135 πχ ή με 110 απο εκεινο το σημειο θα ειχε περασει νωριτερα ή αργοτερα η κατσικα και δε θα γινοταν τιποτα

Τα λογικα ορια καλο ειναι να υπαρχουν για να μπορουμε να τα σεβομαστε κιολας

Οταν βλέπεις κατι ορια 50 και 70 σε εθνικες οδους ποιος θα τα σεβαστει?

 

Εχει τυχει σε γνωστο μου σε μεγαλο επαρχιακο δρομο σε μεγαλη ευθεια με 2 λωριδες στην καθε κατευθυνση να εχουν βαλει επιτηδες οριο 50 και να τον σταματησουν επειδη πηγαινε με τη φοβερη ταχυτητα των 80 και να θελουν να του παρουν το διπλωμα

Τελικα του ειπαν καλα θα σου κοψουμε 30ε και οκ

Δημοσ.

Τι όρια έχουν; 130 και σε κάποια σημεία αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και κάτι 150αρια... έχει παραπάνω; νομίζω πως όχι. Όλοι κάνουμε παρανομίες.. απλά πρέπει να μην το ξεφτιλίζουμε.

 

 

 

Οι δρόμοι που ανέφερα είναι ευρωπαικών προδιαγραφών και σε κάποια πράγματα ξέπερνάνε την autobahn σε ασφάλεια. Η ερώτηση μου (τροφή για σκέψη) είναι γιατί η autobahn στο μεγαλύτερο μήκος της ΔΕΝ έχει όρια ταχύτητας και οι αντίστοιχοι και σε κάποια πράγματα καλύτεροι Ελληνικοί δρόμοι έχουν όρια μέγιστο 130 χλμ ?

Δημοσ.

Όλοι εσείς που λέτε ότι σε ευθεία 20 χιλιομέτρων με προστατευτικά διαζώματα και χωρίς κανένα άλλο αυτοκίνητο δεξιά και αριστερά μπορείτε να το πατήσετε άφοβα λίγο ή πολύ παραπάνω, έχετε υπόψιν σας το εξής. Ατυχήματα δεν συμβαίνουν μόνο σε στροφές, ούτε μόνο σε δρόμους χωρίς διαζώματα, ούτε μόνο όταν υπάρχουν και άλλα αμάξια τριγύρω. Ατυχήμτα μπορούν να συμβούν ανά πάσα ώρα και στιγμή και για οποιονδήποτε λόγο. Για παράδειδμα, μπορεί να σου πεταχτεί κανένα αδέσποτο, μπορεί να σκάσει κανένα λάστιχο, μπορεί να σε χτυπήσει δυνατός πλευρικός άνεμος, μπορεί να πατήσεις πάνω σε κάτι που γλιστράει ή σε καμιά ανωμαλία του οδοστρόματος και να χάσεις την πρόσφηση και πολλά άλλα. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, έχετε περισσότερες πιθανότητες να επιβιώσετε εάν πηγαίνετε με π.χ. 130 στην εγνατία παρά με 180. Στα 250 που προαναφέρθηκαν, απλά θα γίνετε χαλκομανίες.

 

Και για να προλάβω αυτούς που θα πουν "και τι σε νοιάζει εσένα, εγώ θα σκοτωθώ", να ενημερώσω ότι οι νόμοι (και κατ' επέκταση ο ΚΟΚ) φτιάχνονται για να σας προστατεύσουν ΚΑΙ από τους ίδιους σας τους εαυτούς. Επίσης, εάν κάποιος τραυματιστεί σοβαρά και μείνει παράλητος για την υπόλοιπη ζωή του, την αναπηρική του σύνταξη θα την πληρώνω εγώ. Επόμενως, με νοιάζει και με παρανοιάζει.

 

@TS. Πόσο ήταν αδερφέ το πρόστιμο και πόσο θα πληρώσεις με την έκπτωση; Είσαι ακόμα μέσα στις 10 μέρες για να έχεις την έκπτωση;

  • Like 1
Δημοσ.

@TS. Πόσο ήταν αδερφέ το πρόστιμο και πόσο θα πληρώσεις με την έκπτωση; Είσαι ακόμα μέσα στις 10 μέρες για να έχεις την έκπτωση;

 

SAM_0483.jpg

 

Δημοσ.

Οι δρόμοι που ανέφερα είναι ευρωπαικών προδιαγραφών και σε κάποια πράγματα ξέπερνάνε την autobahn σε ασφάλεια. Η ερώτηση μου (τροφή για σκέψη) είναι γιατί η autobahn στο μεγαλύτερο μήκος της ΔΕΝ έχει όρια ταχύτητας και οι αντίστοιχοι και σε κάποια πράγματα καλύτεροι Ελληνικοί δρόμοι έχουν όρια μέγιστο 130 χλμ ?

 

δεν υπαρχει common sense εδω, οποτε αναγκαστικα εχουμε μπαμπουλα

Δημοσ.

Οι δρόμοι που ανέφερα είναι ευρωπαικών προδιαγραφών και σε κάποια πράγματα ξέπερνάνε την autobahn σε ασφάλεια. Η ερώτηση μου (τροφή για σκέψη) είναι γιατί η autobahn στο μεγαλύτερο μήκος της ΔΕΝ έχει όρια ταχύτητας και οι αντίστοιχοι και σε κάποια πράγματα καλύτεροι Ελληνικοί δρόμοι έχουν όρια μέγιστο 130 χλμ ?

 

Mα δεν υπάρχει οδηγική συμπεριφορά τέτοια που να σου αφήσει τα όρια ελεύθερα σε πραγματικούς αυτοκινητόδρομους!!! Αν στα αφήσει ελεύθερα.. θα πηγαίνουν όλοι ακόμη και στα 200 μέτρα πριν τα διόδια.. με 150!!! Για τέτοιους οδηγούς μιλάμε... δυστυχώς.

Δημοσ.

Mα δεν υπάρχει οδηγική συμπεριφορά τέτοια που να σου αφήσει τα όρια ελεύθερα σε πραγματικούς αυτοκινητόδρομους!!! Αν στα αφήσει ελεύθερα.. θα πηγαίνουν όλοι ακόμη και στα 200 μέτρα πριν τα διόδια.. με 150!!! Για τέτοιους οδηγούς μιλάμε... δυστυχώς.

Με αυτό το σκεφτικό τότε αυτό που συμπεραίνω είναι ότι σε Καμια ευρωπαική χώρα πλυν Γερμανίας δεν υπάρχει οδηγική συμπεριφορά οπότε για αυτό έχουν όριο όλες πόσο μάλλον σε κάτι χώρες όπως η Ελβετία που τα όρια είναι ακόμη πιο αυστηρά..... Δεν νομίζω ο λόγος να ναι αυτός που μπαίνουν τα όρια.... 

 

Θεωρώ χωρίς να μαι απόλυτος φυσικά ότι υπάρχει συντηρητηκότητα με τα όρια και το πρόβλημα δεν είναι τα όρια αλλά η οδηγική παιδεία του καθενώς. Στην τελική τα όρια ΚΑΝΕΝΑΝ  δεν επηρέασαν απ το να κάνει ότι θέλει και πέρα απο αυτό τα πιο αστεία ατυχήματα τα βλέπεις σε πόλεις ακόμα και αν τηρούνται τα όρια .

Το θέμα δεν είναι ότι ο δρόμος δεν έχει σχεδιαστεί για παραπάνω απο 130 ή τα αμάξια δεν είναι ασφαλείς σε ταχύτητες πάνω απο αυτό το όριο  . Το πρόβλημα είμαστε εμείς σαν οδηγοί και αντί να καλυτερέψει το σύστημα που παίρνουμε διπλώματα οδήγησης κοιτάζουν να μειώνουν τα όρια σε δρόμους και να αυξάνουν τα πρόστιμα και απο τα λεφτά που παίρνουν απο τα πρόστιμα να μην πηγαίνει τίποτα για την οδηγική παιδεία .....

Δημοσ.

Με αυτό το σκεφτικό τότε αυτό που συμπεραίνω είναι ότι σε Καμια ευρωπαική χώρα πλυν Γερμανίας δεν υπάρχει οδηγική συμπεριφορά οπότε για αυτό έχουν όριο όλες πόσο μάλλον σε κάτι χώρες όπως η Ελβετία που τα όρια είναι ακόμη πιο αυστηρά..... Δεν νομίζω ο λόγος να ναι αυτός που μπαίνουν τα όρια.... 

 

Θεωρώ χωρίς να μαι απόλυτος φυσικά ότι υπάρχει συντηρητηκότητα με τα όρια και το πρόβλημα δεν είναι τα όρια αλλά η οδηγική παιδεία του καθενώς. Στην τελική τα όρια ΚΑΝΕΝΑΝ  δεν επηρέασαν απ το να κάνει ότι θέλει και πέρα απο αυτό τα πιο αστεία ατυχήματα τα βλέπεις σε πόλεις ακόμα και αν τηρούνται τα όρια .

Το θέμα δεν είναι ότι ο δρόμος δεν έχει σχεδιαστεί για παραπάνω απο 130 ή τα αμάξια δεν είναι ασφαλείς σε ταχύτητες πάνω απο αυτό το όριο  . Το πρόβλημα είμαστε εμείς σαν οδηγοί και αντί να καλυτερέψει το σύστημα που παίρνουμε διπλώματα οδήγησης κοιτάζουν να μειώνουν τα όρια σε δρόμους και να αυξάνουν τα πρόστιμα και απο τα λεφτά που παίρνουν απο τα πρόστιμα να μην πηγαίνει τίποτα για την οδηγική παιδεία .....

 

 

Όχι καμία.. γιατί εσύ έχεις εμπιστοσύνη στους Ιταλούς οδηγούς ή πχ στους Αλβανούς ή Βούλγαρους που μπαίνουν στην χώρα με φορτηγά που είναι για τη χωματερή; πρόσφατα είναι τα παραδείγματα Βούλγαρων οδηγών που συμμετείχαν σε πολύνεκρα ατυχήματα...

 

Ένας παράγοντας σημαντικός για τα όρια είναι και η ανευθυνότητα πολλών οδηγών να συντηρήσουν και τα οχήματα τους.. και για να μην είναι αυστηρός και απόλυτος, αρκετές φορές μπαίνει στη μέση και το οικονομικό και όταν έχεις να διαλέξεις φαγητό για την οικογένεια και τα παιδιά ή ελαστικά για το αυτοκίνητο, προφανώς και επιλέγεις το πρώτο(λανθασμένα αλλά πρέπει να ταΐσεις την φαμίλια...). Όταν λοιπόν θα πεις εσύ αύξησε μου το όριο γιατί εγώ είμαι σένιος και ωραίος και προσέχω το όχημα μου.. αυτό δεν σημαίνει ότι και ο διπλανός σου έχει κάνει το ίδιο!! 

 

Άρα τα όρια ταχύτητας είναι μια σύνθετη αναλογία πολλών παραγόντων και όχι αποκλειστικά με το αν ένας δρόμος είναι σούπερ ντούπερ ουάου. Συμφωνώ μαζί σου ότι έχουμε κάποια τμήματα αυτοκινητοδρόμων που είναι πολύ καλά και πληρούν τα Ευρωπαϊκά στάνταρ.. αλλά... είναι και τα άλλα που σου έγραψα παραπάνω.

Δημοσ.

Οι δρόμοι που ανέφερα είναι ευρωπαικών προδιαγραφών και σε κάποια πράγματα ξέπερνάνε την autobahn σε ασφάλεια. Η ερώτηση μου (τροφή για σκέψη) είναι γιατί η autobahn στο μεγαλύτερο μήκος της ΔΕΝ έχει όρια ταχύτητας και οι αντίστοιχοι και σε κάποια πράγματα καλύτεροι Ελληνικοί δρόμοι έχουν όρια μέγιστο 130 χλμ ?

Γιατί στον autobahn κάθε δύο χρόνια ξηλώνουν την άσφαλτο και βάζουνε νεα, εδώ; Ποτέ ;

Γιατί ο autobahn Έχει συγκεκριμένο τύπο ασφάλτου μικρής ζωής αλλά καταλληλότερος για μεγαλύτερες ταχύτητες;

Γιατί οι Γερμανοί εχουνε αυτοκινητοβιομηχανία και αυτοκίνητα να αξιοποιήσουν τα οριο. Εδώ τι έχουμε;

.

Και στην τελική άμα πάει το όριο από 130 σε 140 πόση ώρα νομίζεις θα γλυτώσεις πιστεύεις; Η πόσα γούστα να βγάλεις με +10 χλμ;Το έναυσμα θα δώσει στους χειρότερους οδηγούς να πάνε από 150+ τώρα με 160+.

 

 

Στην τελική είναι η μόνη χώρα του κόσμου που δεν έχει όριο. Το πρόβλημα που έχει η Ελλάδα με το μεγάλο ποσοστό ατυχημάτων θεωρείς ότι είναι το γεγονός ότι έχουμε μικρά όρια ταχύτητας; Σοβαρά τώρα;

 

Και Όχι δεν είναι το ίδιο να πέσεις σε κατσίκα με 120, και με 160. Γιατί μετά το φρενάρισμα τα 120 θα γίνουν πχ 70, ενώ τα 160 110. Τεράστια διαφορά.

Και το να πάρεις δίπλωμα στην Γερμανία είναι σαφώς πιο δύσκολο. Και γενικώς υπάρχει σεβασμός στους κανόνες που εδώ ΔΕΝ έχουμε ούτε κατά διάνοια.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο θεμα των δυστυχηματων το πρωτο ειναι η οδηγικη παιδεια και το δευτερο οι δρομοι

πχ

 

 

 

troxaia2014_5.JPG

Επεξ/σία από adi32
  • Like 1
Δημοσ.

 ειχα διαβασει ενα σκηνικο, καπου στην Ελλαδα οταν εστρωσαν καινουρια ασφαλτο, τα ατυχηματα αυξηθηκαν, και κυριως το ποσοστο των πιο σοβαρων. Την ειχαν δει ολοι πιστα φαση, και εκει που πριν επαιζαν φυλαγμενοι, μετα πηγαιναν μαλλια κουβαρια

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...