NT1G Δημοσ. 14 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2015 Παλια δεν εκαναν δοκιμες με υπολογιστες, και εκαναν αναγκαστικες μακροχρονιες real δοκιμες τελικων προιοντων (πχ σκετα μοτερ σε δυναμομερο για 2 εβδομαδες, αξονες σε πρεσσα, ή ολο το αμαξι προπαραγωγης σε Σιβηριες κ Αφρικες) . Σημερα εχουμε φτασει να θεωρουμε δεδομενο και νορμαλ το γεγονος οτι οι πρωτες παρτιδες εχουν "παιδικες ασθενειες" Ακόμα γίνονται αυτά. 1
cococrops Δημοσ. 14 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2015 Ω, ναι. και δεν εχεις αλλαξει τίποτα απολύτως εκτος από ακρομπαρα?
MT60RS Δημοσ. 14 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2015 εννοειται οτι γινονται ακομα αυτα. Αλλα τοτε βασιζοντουσαν μονο σε δοκιμες πχ ολοκληρου του μοτερ, και οχι προσομοιωση μονο του στροφαλου. Σιγουρα τα προγραμματα που εχουν οι εταιριες, δεν εχουν μεγαλη σχεση με αυτα (τα ηδη πανακριβα) που μπορουν να εχουν προσβαση οι εστω 50 top "engine builders" του κοσμου το 2010 ειχα δει μια αναφορα δοκιμαστη (δε θυμαμαι τι εταιρια, παντως το αμαξι ηταν ατμοσφαιρικο, μοντελο μετα το 2Κ) και ελεγε οτι τα βαζαν μπροστα παγωμενα στους -30κατι (οι μιζες ηταν σε μπριζα, νεκρα στο κιβωτιο και πατημενος συμπλεκτης) και βαραγαν κοφτες στα καπακια. Στην αρχη το μοτερ δεν μπορουσε να στροφαρει καλα καλα απο το παγωμενο λαδι. Μετα φουλ κοφτης. Αφηνανε σιγα σιγα τον συμπλεκη (με νεκρα) και το μοτερ εχανε στροφες απο τη βαλβολινη. Μολις μπορουσε να κινηθει, τα πηγαιναν τεζα. Το εκαναν αυτο γυρω στις 100 φορες. Μετα ελυναν μοτερ και τα μετραγαν, και δεν ειχαν σχεδον τιποτα. Ελαχιστες διαφοροποιησεις. δυσκολα να βρεις 60αρι λαδι στον Καναδα: https://www.youtube.com/watch?v=dIsG_8TVokw
aneurysm Δημοσ. 15 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2015 και δεν εχεις αλλαξει τίποτα απολύτως εκτος από ακρομπαρα? Δυο φορές αναρτήσεις, kayaba μαυρα, δίσκο συμπλέκτη στα 210.000 χλμ, δύο φορές δισκόπλακες και λάστιχα, αλλά αυτά ειναι φυσιολογική φθορά. Κατα τα άλλα μονο φίλτρα, μπουζί, λάδια και τακάκια. 1
cococrops Δημοσ. 15 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2015 Δυο φορές αναρτήσεις, kayaba μαυρα, δίσκο συμπλέκτη στα 210.000 χλμ, δύο φορές δισκόπλακες και λάστιχα, αλλά αυτά ειναι φυσιολογική φθορά. Κατα τα άλλα μονο φίλτρα, μπουζί, λάδια και τακάκια. εγω φιλε δεν εχω αλλαξει δισκο συμπλεκτη ακομα δεν ξερω πως γινεται αλλα συμβαινει!χαχαχα αμαξαρες
cococrops Δημοσ. 26 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2015 Αυτό το αμάξι δεν έχει αισθητήρα για τη στάθμη υγρών φρένων... και όμως αυτό το αμαξι εχει αισθητηρα για την σταθμη των υγρων φρενων!!!ειπα να παω να το ελεγξω μετα από ένα μηνα και ειχε πεσει η σταθμη λιγο πιο κατω από το μαξ 1
Joshua21 Δημοσ. 27 Απριλίου 2015 Δημοσ. 27 Απριλίου 2015 και όμως αυτό το αμαξι εχει αισθητηρα για την σταθμη των υγρων φρενων!!!ειπα να παω να το ελεγξω μετα από ένα μηνα και ειχε πεσει η σταθμη λιγο πιο κατω από το μαξ Τι εννοείς ως "αισθητήρα", τις ενδείξεις min και max στο παγουράκι?
cococrops Δημοσ. 27 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2015 εννοω ότι όταν πεσει εστω και λιγο από το κανονικο στο παγουρακι η σταθμη αναβει για να προειδοποιησει!
Joshua21 Δημοσ. 27 Απριλίου 2015 Δημοσ. 27 Απριλίου 2015 εννοω ότι όταν πεσει εστω και λιγο από το κανονικο στο παγουρακι η σταθμη αναβει για να προειδοποιησει! Είδες τον αισθητήρα με τα μάτια σου, έβγαλες τη φίσα από πάνω του και έσβησε το λαμπάκι, ή απλά υπέθεσες πως υπάρχει μια και η στάθμη ήταν κάτω από το κανονικό? Ο αισθητήρας στάθμης υγρών φρένων είναι κάπως έτσι: Όταν πέσει η στάθμη τότε ο αισθητήρας βραχυκυκλώνει τα 2 καλώδια που πάνε σε αυτόν, και έτσι ανάβει η σχετική ένδειξη στο καντράν. Είδες εσύ κάτι τέτοιο με καλώδια πάνω στο παγουράκι σου? Ποτέ δεν έχω δει τέτοιο αισθητήρα σε N13, ούτε σε N14, ούτε σε N15, γενικότερα τα nissan μέχρι το 2000 τουλάχιστον δεν διέθεταν τέτοιο αισθητήρα.
cococrops Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 στο συνεργειο της νισσαν μου το ειπαν!!λες να αναβε μονο του η ενδειξη στο καντραν που ειχε πεσει η σταθμη των υγρων?
Joshua21 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 στο συνεργειο της νισσαν μου το ειπαν!! Άρα ΔΕΝ είδες τον αισθητήρα με τα μάτια σου. Εγώ προσωπικά εμπιστεύομαι περισσότερο αυτό που βλέπουν τα μάτια μου, και λιγότερο ότι μου λένε στα συνεργεία της νισσαν. 1 λεπτό θα σου πάρει να βεβαιωθείς 100% αν έχει ή όχι, σου εξήγησα αναλυτικά πως μπορείς στο προηγούμενο post μου. λες να αναβε μονο του η ενδειξη στο καντραν που ειχε πεσει η σταθμη των υγρων? Έχω ήδη απαντήσει σε αυτό, post #2, μάλλον η βαλβίδα χειρόφρενου φταίει, είναι συνηθισμένη βλάβη σε αυτά τα αυτοκίνητα.
costacurta Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Φίλε και γω θυμάμαι ότι καμία φορά παθενε μια μικρή καθυστέρηση να σβήσει το λαμπακι στο χειροφρενο,είχα σανι του 92 λευκό. Και μια ερώτηση, Τα υγρά ρε παιδιά που αναφέρετε με το χειροφρενο τι σχέση έχουν?Αφου το ένα είναι υδραυλικό σύστημα πεδησης με υγρά και το αλλά μηχανικό με ντιζα 1
cococrops Δημοσ. 5 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2015 Άρα ΔΕΝ είδες τον αισθητήρα με τα μάτια σου. Εγώ προσωπικά εμπιστεύομαι περισσότερο αυτό που βλέπουν τα μάτια μου, και λιγότερο ότι μου λένε στα συνεργεία της νισσαν. 1 λεπτό θα σου πάρει να βεβαιωθείς 100% αν έχει ή όχι, σου εξήγησα αναλυτικά πως μπορείς στο προηγούμενο post μου. Έχω ήδη απαντήσει σε αυτό, post #2, μάλλον η βαλβίδα χειρόφρενου φταίει, είναι συνηθισμένη βλάβη σε αυτά τα αυτοκίνητα. ωραια το κοιταξα και με τα ματια μου!εχει τετοιο!!και ναι εγω που δεν είμαι μηχανικος εμπιστεύομαι τι θα μου πουν και το ειδα ότι δεν ειχα υγρα στο βαρελακι των υγρων
BILL5 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2015 κατοχως και εγω του ιδιου αυτοκινητου αλα του 91 μοντελο 341.000 χλμ και ειναι μια κουκλα σημερα αλαξαμε λαδακια οποιος θελει ανταλακτικα φαναρια πορτες τσαμια ας στιλει inbox n13 οχι n14 που ειναι το επομενο μην παρεξυγηθουμε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα