AMD Expert Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 (επεξεργασμένο) Σε 3 χρόνια θα γίνω 18, και καθώς εγώ και η παρέα είμαστε όλοι λάτρεις των αυτοκινήτων κάνουμε συνέχεια τέτοιες συζητήσεις. Γιατί να μην κάνω και μια στο insomnia και με ποιο "γνώστες" ?Λατρεύω ιαπωνικά αυτοκίνητα, γνωρίζω να οδηγώ (χειρισμό, εκπαίδευση έγινε σε αλάνες και μέρη όπως ο οβάς Σερρών ή μέρη με μηδενική κίνηση για να προλάβω το κράξιμο ) και ήδη έχω αρχίσει να μαζεύω χρήματα!Στην αληθινή ζωή έχω οδηγήσει Fiat Brava, Panda, Skoda Octavia 5, Mazda 6 & RX-7 1ης γενιάς. Έχω γερό κόλλημα με το τελευταίο, αλλά επειδή πρέπει να παντρευτώ βενζινού στα 18 για να'ναι εφικτό αυτό, το αποκλείω. Έχω τιμονιέρα Logitech G27, και με διάφορους racing simulators όπως το Live For Speed έχω μια κάποια εμπειρία με πίσω κίνηση. Σίγουρα δεν είναι 100% real life αλλά έχει έναν βαθμό ρεαλισμού. Έτσι έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως θέλω κάτι ιαπωνικό, πισωκίνητο, που σε 3 χρόνια να κοστίζει λιγότερο από 5000€ Έχω σκεφτεί για Mazda MX-5 & Toyota MR-2. Το πρώτο το προτιμώ παραπάνω λόγω της πρακτικότητας & των περισσότερων/φθηνότερων ανταλλακτικών (απ'όσο ξέρω).Any ideas?Let the discussion begin Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2015 από AMD Expert
Haldol Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δεν έχει καμία εμπειρία με πισωκίνηση. Δεν έχει επαφή ένα παιχνίδι με τιμονιέρα με κανονικό όχημα. Για πρώτο αυτοκίνητο σίγουρα δε θα πρότεινα πισωκίνητο.
AMD Expert Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δεν έχει καμία εμπειρία με πισωκίνηση. Δεν έχει επαφή ένα παιχνίδι με τιμονιέρα με κανονικό όχημα. Για πρώτο αυτοκίνητο σίγουρα δε θα πρότεινα πισωκίνητο. Ένα Mx5 1600 έχει 115 άλογα, δεν θα το έλεγα ιδιαίτερα επικίνδυνο, ούτε πρόκειται να κάνω χαζομάρες στον δρόμο, ειδικά πριν καν συνηθίσω το αυτοκίνητο. Έχει 50-50 διανομή βάρους και έχω διαβάσει ότι είναι ιδιαίτερα συγχωρητικό. Όχι, λάθος, έχει σύστημα ανάδρασης η τιμονιέρα, δηλαδή στρίβει μόνο το τιμόνι κι έχει αντίσταση ανάλογα στην περίσταση, σου δίνει μια "Α" εμπειρία του "ανάποδου τιμονιού". Αυτή είναι η τιμονιέρα και το παιχνίδι (τα λάστιχα προθερμασμένα και ο παίκτης προ) :
NT1G Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Έχω τιμονιέρα Logitech G27, και με διάφορους racing simulators όπως το Live For Speed έχω μια κάποια εμπειρία με πίσω κίνηση. Σίγουρα δεν είναι 100% real life αλλά έχει έναν βαθμό ρεαλισμού. Και εγώ έχω παίξει το surgeon simulator στο steam, έχω κάποια εμπειρία με εγχειρήσεις... Επίσης σε 3 χρόνια και το συζητάμε από τώρα; ... ...ούτε πρόκειται να κάνω χαζομάρες στον δρόμο... Όπως το 100% όλων των 18χρονων με δίπλωμα τον τελευταίο αιώνα..(βάζω και τον εαυτό μου μέσα) 2
AMD Expert Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Και εγώ έχω παίξει το surgeon simulator στο steam, έχω κάποια εμπειρία με εγχειρήσεις... Επίσης σε 3 χρόνια και το συζητάμε από τώρα; ... Όπως το 100% όλων των 18χρονων με δίπλωμα τον τελευταίο αιώνα..(βάζω και τον εαυτό μου μέσα) Δεν έχεις παίξει surgeon simulator όπου όντως πιάνεις τα εργαλεία και ασκείς δύναμη όμως Κουβέντα να γίνεται, βαριέμαι, μου αρέσουν τα αυτοκίνητα και είπα να ανοίξουμε μια συζήτηση, why not Στο τελευταίο σίγουρα έχεις ένα δίκιο, αλλά να ξέρεις δεν αστειέυομαι και πολύ. Είμαι συνηθισμένος στο brava 1.2 των γονιών μου, και αν ο παππούς μου (octavia 5 1.6) πάρει καμιά στροφή πιο γρήγορα (όπου το αυτοκίνητο βέβαια το αντέχει, abs & κρατήματα πολύ ανώτερα του κουβά μας) λιγάκι κλάνω μέντες οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν θα έκανα κάτι χαζό με ευκολία Σκεφτόμουν να αγοράσω κάποιο mx5 σε μη και τόσο καλή κατάσταση, όπως ένα 1ης γενιάς στα 1500€ που χρειάζεται βάψιμο. Και να το ξύσω, χτυπήσω κλπ κλπ δεν τρέχει και κάτι, και μετά μπορώ να αγοράσω κάποιο 2ης/3ης γενιάς σε άριστη κατάσταση http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6039104/
johnbond Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Εγώ αν ήμουν πατέρας σου δε θα σου έπαιρνα mx5 και ο λόγος είναι η παθητική ασφάλεια. Αν γίνει κάποια στραβή με το mx5 ειδικά πρώτης γενιάς,θα έχεις πρόβλημα. Όσον αφορά τον έλεγχο αν κάποιος σου διδάξει κάποια βασικά πράγματα για την πισω κίνηση,δε θα έχεις πρόβλημα. Για μένα τα μπροστοκίνητα είναι πιο επικίνδυνα για το λόγο οτι ο πίσω άξονας απλά ακολουθεί τον μπροστινό χωρίς τον έλεγχο που έχεις στο πισωκίνητο με το γκάζι. Ωστόσο θα έλεγα να ξεχάσεις τα γρήγορα αυτοκίνητα για αρχή..Πάρε ένα παθητικά ασφαλές αυτοκίνητο με 70-80 άλογα και αν αποδείξεις οτι μπορείς να οδηγάς με ασφάλεια σε 2-3 χρόνια πας σε ανωτερο.
MT60RS Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δεν έχεις παίξει surgeon simulator όπου όντως πιάνεις τα εργαλεία και ασκείς δύναμη όμως Κουβέντα να γίνεται, βαριέμαι, μου αρέσουν τα αυτοκίνητα και είπα να ανοίξουμε μια συζήτηση, why not Στο τελευταίο σίγουρα έχεις ένα δίκιο, αλλά να ξέρεις δεν αστειέυομαι και πολύ. Είμαι συνηθισμένος στο brava 1.2 των γονιών μου, και αν ο παππούς μου (octavia 5 1.6) πάρει καμιά στροφή πιο γρήγορα (όπου το αυτοκίνητο βέβαια το αντέχει, abs & κρατήματα πολύ ανώτερα του κουβά μας) λιγάκι κλάνω μέντες οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν θα έκανα κάτι χαζό με ευκολία Ολοι (ειδικα οι πιο εμπειροι) εχουν την ταση να φοβουνται οταν βρισκονται σε ενα οχημα και δεν εχουν την αισθηση του ελεγχου Μην υποτιμας τις επιδρασεις της αδρεναλινης πανω στον νεανικο ενθουσιασμο. Σχεδον ολοι την εχουμε πατησει, απλα οι πιο τυχεροι δεν παθαμε τιποτα κακο
AMD Expert Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Να πάρεις κάτι όσο γίνεται πιο σύγχρονο λέω εγώ Εφ'όσον το αυτοκίνητο (παλιό) είναι σε πολύ καλή κατάσταση (μηχανικά), διαφωνώ. Ένα σωρό παραπάνω ηλεκτρονικά για να χαλάσουν... άλλωστε πιο σύγχρονο ας πούμε mx5 3ης γενιάς; Εγώ αν ήμουν πατέρας σου δε θα σου έπαιρνα mx5 και ο λόγος είναι η παθητική ασφάλεια. Αν γίνει κάποια στραβή με το mx5 ειδικά πρώτης γενιάς,θα έχεις πρόβλημα. Όσον αφορά τον έλεγχο αν κάποιος σου διδάξει κάποια βασικά πράγματα για την πισω κίνηση,δε θα έχεις πρόβλημα. Για μένα τα μπροστοκίνητα είναι πιο επικίνδυνα για το λόγο οτι ο πίσω άξονας απλά ακολουθεί τον μπροστινό χωρίς τον έλεγχο που έχεις στο πισωκίνητο με το γκάζι. Ωστόσο θα έλεγα να ξεχάσεις τα γρήγορα αυτοκίνητα για αρχή..Πάρε ένα παθητικά ασφαλές αυτοκίνητο με 70-80 άλογα και αν αποδείξεις οτι μπορείς να οδηγάς με ασφάλεια σε 2-3 χρόνια πας σε ανωτερο. You've got a point there, δεν θα'θελα να τρακάρω μέσα σ'ένα. Ναι, για την πίσω κίνηση συμφωνώ,άλλωστε αν συγκρίνω βίντεο αληθινής οδήγησης/drift με τον simulator βρίσκω πολλά κοινά. Heel and toe, ανάποδο τιμόνι, χρήση γκαζιού σε περίπτωση που φύγει ο "κώλος" για έλεγχό του και αρκετά άλλα. Είμαι σίγουρος πως το παιχνίδι έχει κάποιον βαθμό ρεαλισμού με σωστή τιμονιέρα (G27 με σύστημα ανάδρασης) και το επιβεβαιώνουν πολλοί αυτό, οπότε μια "Α" εμπειρία την έχω σίγουρα. Για να σου δώσω να καταλάβεις όταν την πρωτοπήρα την τιμονιέρα δεν μπορούσα να οδηγήσω καθόλου, έφευγε ο κώλος και δεν μπορούσα με τίποτα να τον συμμαζέψω. Αναγκαστικά επέλεγα το μπροστοκίνητο xfg για να χαρώ λίγο,όπου έμπαινα στην στροφή...με τα μούτρα Ολοι (ειδικα οι πιο εμπειροι) εχουν την ταση να φοβουνται οταν βρισκονται σε ενα οχημα και δεν εχουν την αισθηση του ελεγχου Μην υποτιμας τις επιδρασεις της αδρεναλινης πανω στον νεανικο ενθουσιασμο. Σχεδον ολοι την εχουμε πατησει, απλα οι πιο τυχεροι δεν παθαμε τιποτα κακο (y) για το πρώτο ναι, συμφωνώ. Στο 2ο εννοείς πως αν ήμουν εγώ στο τιμόνι για πότε έπιανα ίδιες και περισσότερες ταχύτητες χαμπάρι δν παίρνω?
MT60RS Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 λογω της αδρεναλινης κατα τη διαρκεια της βολτας αρχιζεις να αισθανεσαι "θεος" και δεν θελει και πολυ για να μπλεξεις σε καταστασεις που δεν εισαι ετοιμος να διαχειριστεις. τα simulator (που δεν ειναι "simulator', απλα παιχνιδια ειναι, τα real simulator για training ειναι πανακριβα) σε βοηθανε κυριως να εξασκησεις πιο θεωρητικα πραγματα. στο real thing θα δεις πραγματα σαν .αισθηση μεταφορας βαρους .αισθηση στρεβλωσεων πλαισιου .αισθηση της ορμης και της συνισταμενης της .να "νιωθεις" γενικα το αμαξι και τις επιδρασεις των νομων της φυσικης .ξαφνικες αλλαγες προσφυσης, πχ εκει που μαζευεται υγρασια λογω σκιας .αλλαγη στο δουλεμα των αναρτησεων λογω ανεβασμενης θερμοκρασιας στα λαδια τους, το ιδιο και για λαστιχα και φρενα .λακουβες, .(μικρη, αλλα στο οριο κανει διαφορα) αλλαγη της κλισης του δρομου και φυσικα την τεραστια διαφορα που εχει η πιστα (παιζεις σε ελεγχομενες συνθηκες) και ο δημοσιος δρομος (50 εκατομμυρια ασταθμητοι παραγοντες, και προσπαθεις να μεινεις ζωντανος την ωρα που κανεις λιγο την καυλα σου) καλη προπονηση ειναι το καρτ 2
AMD Expert Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 λογω της αδρεναλινης κατα τη διαρκεια της βολτας αρχιζεις να αισθανεσαι "θεος" και δεν θελει και πολυ για να μπλεξεις σε καταστασεις που δεν εισαι ετοιμος να διαχειριστεις. τα simulator (που δεν ειναι "simulator', απλα παιχνιδια ειναι, τα real simulator για training ειναι πανακριβα) σε βοηθανε κυριως να εξασκησεις πιο θεωρητικα πραγματα. στο real thing θα δεις πραγματα σαν .αισθηση μεταφορας βαρους .αισθηση στρεβλωσεων πλαισιου .αισθηση της ορμης και της συνισταμενης της .να "νιωθεις" γενικα το αμαξι και τις επιδρασεις των νομων της φυσικης .ξαφνικες αλλαγες προσφυσης, πχ εκει που μαζευεται υγρασια λογω σκιας .αλλαγη στο δουλεμα των αναρτησεων λογω ανεβασμενης θερμοκρασιας στα λαδια τους, το ιδιο και για λαστιχα και φρενα .λακουβες, .(μικρη, αλλα στο οριο κανει διαφορα) αλλαγη της κλισης του δρομου και φυσικα την τεραστια διαφορα που εχει η πιστα (παιζεις σε ελεγχομενες συνθηκες) και ο δημοσιος δρομος (50 εκατομμυρια ασταθμητοι παραγοντες, και προσπαθεις να μεινεις ζωντανος την ωρα που κανεις λιγο την καυλα σου) καλη προπονηση ειναι το καρτ Συμφωνώ απόλυτα, well said my friend
Liverpool89 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Εγω θα ελεγα να παρεις κανενα swift κανενα ceed να εχεις ενα καπως καλο και ομορφο αμαξακι... Μεχρι τοτε το αμαξι που θες θα ειναι ακομα πιο παλιο. Σκεψου τι προβληματα θα χεις με τις βροχες απο την κουκουλα με ενα τετοιο αμαξι. Οι ελληνικοι δρομοι ειναι αθλιοι,
d_gkal Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 σε 3 χρονια απο τωρα, τ πιο λογικο ειναι να παρεις κανα σμαρτακι. θα χρειαστει, ειδικα στις σερρες...
AMD Expert Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 σε 3 χρονια απο τωρα, τ πιο λογικο ειναι να παρεις κανα σμαρτακι. θα χρειαστει, ειδικα στις σερρες... Θα με ρωτάνε τι οδηγαω και θα λέω : Mercedes πισωκίνητη με τον κινητηρα στη μέση.. Μπα τα σμαρτακια δεν μου πολυαρεσουν άλλωστε για μες στην πόλη χρησιμοποιώ ποδήλατο, και το mx5 είναι σχετικά μικρό. Το swift είναι απο τα αγαπημένα μου hot hatchbacks αλλά εξακολουθεί να'ναι fwd hatchback :/ Ενα mx5 3ης γενιάς δεν θα'ταν καλη επιλογή απο άποψη ασφαλείας και ηλικιας (που εντάξει, γενικώς είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα τα mk1/2,φαντάζομαι και η 3η γενιά είναι) Χμμμ όσον αφορα την κουκούλα, δεν μπορω να ρίξω απλα νερό απο μπουκαλι/με λάστιχο κι αν δεν μπαίνει μέσα κομπλε?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα