Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η εικονική πραγματικότητα έχει αρχίσει να απασχολεί έντονα όλες τις μεγάλες εταιρείες της βιομηχανίας προϊόντων διασκέδασης/ ψυχαγωγίας, και από ότι φαίνεται τις επόμενες δύο χρονιές θα γίνουμε μάρτυρες της έκρηξης του VR (Virtual Reality).Όλες οι εταιρείες που ασχολούνται με την ανάπτυξη hardware/ software πάντως επισημαίνουν ένα σημαντικό ζήτημα που έχει να κάνει με τις συσκευές εικονικής πραγματικότητας όπως είναι το Oculus VR RiFT ή και οι φθηνότερες συσκευές που έχουν παρουσιαστεί πρόσφατα, και οι οποίες εκμεταλλεύονται το software, το hardware και την οθόνη smartphones για να λειτουργήσουν -όπως για παράδειγμα είναι οι συσκευές Samsung Gear VR- και δεν είναι άλλο από την ναυτία που προκαλούν σε πολλούς χρήστες τους.

 

Σε αυτό, το ιδιαίτερα σπουδαίο ζήτημα, στάθηκε τόσο ο Gabe Newell της Valve, όσο και ο σούπερ-προγραμματιστής και CTO της Oculus VR, John Carmack.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Ο Gabe Newell, μίλησε για το Vive VR της εταιρείας του, που κατασκευάζει μαζί με την HTC, λέγοντας πως η εταιρεία του βρήκε τον τρόπο να καταπολεμήσει την ναυτία. Μάλιστα τόλμησε να πει πως το "0% των ανθρώπων" διαπίστωσε ναυτία κατά την διάρκεια χρήσης του Vive VR headset. Κατά την διάρκεια μίας συνέντευξης του στο πρόσφατο συνέδριο, o Gabe Newell, είπε ότι ορισμένοι άνθρωποι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν συσκευές όπως το Oculus RiFT εξαιτίας της ναυτίας που τους προκαλεί.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Χάρη στο σύστημα ανίχνευσης κίνησης Lighthouse που έχει προσαρμόσει στο Vive VR headset, η Valve αντιμετώπισε με επιτυχία το πρόβλημα της ναυτίας. Το Lighthouse είναι τόσο ακριβές στην ανίχνευση που κάνει τον τρισδιάστατο χώρο στην εικονική πραγματικότητα να μοιάζει πραγματικός.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Παρόλο που το Oculus VR RiFT έχει ανακοινωθεί από το 2012 -και με μία ιδιαίτερα επιτυχημένη καμπάνια Kickstarter στο ενεργητικό του- και παρόλο που ξεκίνησε το ρεύμα με τις συσκευές του είδους και τρία χρόνια μετά ο ενθουσιασμός παραμένει σε υψηλά επίπεδα, τα προβλήματα με την ναυτία και την καταπόνηση των ματιών παραμένουν.

Αλλά, σύμφωνα με την Valve, το πρόβλημα με την ναυτία καταπολεμήθηκε χάρη στο σύστημα ανίχνευσης κίνησης Lighhouse, το οποίο μάλιστα η εταιρεία τόλμησε να το κάνει open-source για να το υϊοθετήσουν και άλλοι κατασκευαστές και να επιταχυνθεί η πρόοδος με τις συσκευές εικονικής πραγματικότητας. Λέγεται ότι το Project Morpheus της Sony, ενδεχομένως να χρησιμοποιήσει το σύστημα.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Ο John Carmack, της Oculus VR περίεγραψε ένα "εφιαλτικό σενάριο" στο φετινό Game Developers Conference αυτή την εβδομάδα, στο οποίο άνθρωποι "που τους αρέσει το [VR] demo, το πηγαίνουν σπίτι και αρχίζουν να κάνουν έμετo". To πρώτο headset που θα κυκλοφορήσει εμπορικά οφείλει να έχει λύσει το πρόβλημα, είπε, αλλιώς ολόκληρο το εγχείρημα θα καταποντιστεί. "Ο φόβος είναι να κυκλοφορήσει κάποιο πραγματικά κακό προϊόν VR" είπε, "τότε θα μπορούσε να στείλει την βιομηχανία πίσω στην δεκαετία του '90".

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Ο Hal9000, δοκίμασε το Vive VR headset στο Mobile World Congress δηλώνοντας εντυπωσιασμένος από την απόδοση του ενώ επιπλέον σημείωσε ότι δεν ένιωσε να τον πιάνει ναυτία, και αυτό επιβεβαιώνει τα λεγόμενα του Gabe Newell. Για να δούμε...

 

Link.png Site: The Verge

Δημοσ.

"χάρη στο σύστημα ανίχνευσης κίνησης Lighhouse, το οποίο μάλιστα η εταιρεία τόλμησε να το κάνει open-source για να το υϊοθετήσουν και άλλοι κατασκευαστές και να επιταχυνθεί η πρόοδος με τις συσκευές εικονικής πραγματικότητας."

 

αυτα ειναι, το επαιξε πολυ σωστα.

  • Like 3
Δημοσ.

Από όσο κατάλαβα, στο The Verge δόθηκε η άδεια να τραβήξουν video μέσα στην αίθουσα δοκιμής.

 

 

Γιατί χρησιμοποιήθηκαν τέτοια bulky χειριστήρια, σαν αυτά που κρατάει η δημοσιογράφος της ιστοσελίδας και δεν χρησιμοποιήθηκαν ας πούμε γάντια με ενσωματωμένους τους αισθητήρες της Valve, σαν αυτά που φοράει η Imogen Heap; Νομίζω η εμπειρία θα ήταν πιο φυσική, ειδικά όταν πιάνεις αντικείμενα ή ζωγραφίζεις ας πούμε κ.λπ

  • Like 1
Δημοσ.

το δοκιμασε κανεις που με το oculus ειχε ναυτια να μας πει αν τωρα δεν εχει?

Ο Hal9000 , δοκίμασε το Vive VR headset στο Mobile World Congress δηλώνοντας εντυπωσιασμένος από την απόδοση του ενώ επιπλέον σημείωσε ότι δεν ένιωσε να τον πιάνει ναυτία,

 

 

 

ισως να εννοείς πως τον hal δεν θα τον επιανε ναυτια ουτε με το οculus, ε δεν πιστευω να μην το εχει πιασει και αυτο στα χερια του

Δημοσ.

Από όσο κατάλαβα, στο The Verge δόθηκε η άδεια να τραβήξουν video μέσα στην αίθουσα δοκιμής.

 

 

Γιατί χρησιμοποιήθηκαν τέτοια bulky χειριστήρια, σαν αυτά που κρατάει η δημοσιογράφος της ιστοσελίδας και δεν χρησιμοποιήθηκαν ας πούμε γάντια με ενσωματωμένους τους αισθητήρες της Valve, σαν αυτά που φοράει η Imogen Heap; Νομίζω η εμπειρία θα ήταν πιο φυσική, ειδικά όταν πιάνεις αντικείμενα ή ζωγραφίζεις ας πούμε κ.λπ

 

Γιατί τα γάντια της Imogen Heap είναι πανάκριβα :P

 

Τελικά το sword art online anime ήταν πολύ προφητικό!

 

Θα ήταν αν δεν υπήρχαν άλλα πολύ πριν το SAO που έχουν το ίδιο concept.

  • Like 1
Δημοσ.

Γιατί τα γάντια της Imogen Heap είναι πανάκριβα :P

 

Όταν μάθεις να διαβάζεις, ξαναγράψε... αλλιώς καλύτερα να μην γράφεις καθόλου :P

Δημοσ.

Όταν μάθεις να διαβάζεις, ξαναγράψε... αλλιώς καλύτερα να μην γράφεις καθόλου :P

Έχω την εντύπωση πως πρέπει να πατάς κι ένα trigger. Και πάλι όμως, θα μπορούσε το χειριστήριο να ήταν μικρότερο.

 

...prototypes

Δημοσ.

Θα ήταν αν δεν υπήρχαν άλλα πολύ πριν το SAO που έχουν το ίδιο concept.

μπορεί άλλα ήταν το μοναδικό που είχε τόσο μεγάλη ανταπόκρισή, το rip-off Log Horizon δεν συγκινεί και τόσο πλέων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...