Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα!
Θέλω να πάρω αυτοκίνητο diesel με χρήση κυρίος στην πόλη και καμιά εκδρομή που και πού κάποιοι γνώστες μου πρότεινανα να μήν πάρω diesel γιατι μέσα στην πόλη θα βγάζει ζημιές και οτι τα diesel πρέπει να τα βγάζεις συνέχεια σε δρόμους να ανεβάζεισ στροφές για να μήν μπουκόνουν..Ισχύει?
Επήσης τι είναι το HDi σε ένα κινητήρα?
Γενικά τι να προσέξω για το diesel που θέλω να πάρω?Μεχρι τώρα καταλήγω στο fiesta 1400cc μοντέλο 09-11

Δημοσ.

Λοιπόν να στα πω εν τάχει και κάνεις ότι θες.

 

Τα φιέστα, πεζο,σιτροεν,βολβο,bmw φοράνε το μοτέρ αυτό που είπες 1.4-1.6 (ονομαστικά) Ηdi. Είναι ενας κινητήρας συνεργασίας PSA-BMW.

Tα ρενώ,νισσαν,ντάτσια, μερσεντες α/β κλαςς, φοράνε μοτερ 1.5 dci της ρενώ.

 

Σύμφωνα με μεγάλο μαντρά της Β.Ελλάδος (και φίλο/κουμπάρο μηχανικού μου) μονο γαλλικών ανταλλακτικών, τα μοτέρ της 1ης κατηγορίας είναι αρκετά ζημιάρικα. Ενω τις 2ης όχι.

 

Ετσι λοιπόν κατέληξα σε ρενω κλιο ντιζελ εγώ.

 

Για μέσα στη πόλη, προσπάθησε να βρείς μτχ αυτ/το ΧΩΡΙΣ dpf φίλτρο. Δύσκολο βέβαια αν ειναι Euro5. Αυτό το φίλτρο, αν κινείσαι φουλ πόλη, ρημάζει εύκολα. Υποτίθεται αναγενιέται με μια διαδικασία, αλλα γενικά θελει και λιγο ταξίδι και "ξεμπούκωμα".

 

Τώρα, αν πας σε καινούργιο, οτι και να πάρεις θα κρατήσει 100-150.000χλμ.

 

Επίσης, προτίμησε αυτ/το απ'εξω. Ελλάδα και αληθινά χλμ μοιάζει (Συνήθως) ανέκδοτο.

Δημοσ.

Απο έξω όταν λές απο μάντρα η απο ιδιώτη?

Εχω δεί σε ένα σιτε καλές τιμές σε ιταλία μάντρας αλλα πώς το φέρνω ελλάδα?

Δέν έχω ιδέα τι παίζει με όλα αυτά που λένε εκτελονισμός κτλ κτλ πώς γίνετε?

Πάω πχ Ιταλία πληρώνω μετρητής το καβαλάω και Ερχομαι ελλάδα?πώς γίνεται η διαδικασία του εκτελονισμού?

πώς θα κάνω τα χαρτιά μεταβήβασης εκεί?Ειναι έυκολο?

Πάντος είναι πολύ φτηνότερα απ'οτι Ελλάδα θα με ενδιέφερε αγορά απο εξωτερικό άν είχα αυτές της πολύτημες πληροφορίες θα το έκανα.

Δημοσ.

Απο μάντρα. Απο ιδιώτη είναι επικίνδυνο, μιας και μπορει να'ναι κλεμμένο, αλλά να εχει στα χέρια του έγγραφα. (έχει τύχει σε γνωστό μου μαντρά).

Δυο τα τινά για Ελλάδα.

 

α) πας το βλέπεις, το πληρώνεις μετρητοίς, παίρνεις τιμολόγιο (χωρίς ΦΠΑ αν εισαι επαγγελματίας με "ευρωπαϊκο" ΑΦΜ, με ΦΠΑ αν δεν είσαι). Επειτα βγάζεις "τσολ" πινακίδες, το οδηγείς σε ενα λιμάνι, το φορτώνεις στο πλοίο κι έρχεσαι.

β) πας το βλέπεις, γυρνάς πίσω, το φορτώνει νταλίκα, στο ξεφορτώνει και πληρώνεις μεταφορικά. Απο ιταλία συνήθως 500ε. Επίσης μπορεις να μην πας καν και να μη το δεις καθόλου (οπως έκανα εγώ) με ρίσκο.

 

Αφού ερθει το αυτ/το εδώ, με τη φορτωτική (αν ερθει με νταλικα) και την αδεια κυκλοφορίας και το τιμολόγιο πας σε εναν εκτελωνιστή. Αυτό κινεί τη διαδικασία και σου βγάζει το πόσο θα πληρωσεις τελωνείο.

Τα πληρώνεις.

Το ασφαλίζεις με πλαίσιο, πας στη ΔΟΥ που ανήκεις, παιρνεις πινακιδες Μ (για 2 ημερες) και μ'αυτες πας ΚΤΕΟ και απο κει στο μηχανολογικό που ανήκεις για άδεια/πινακίδες.

Δημοσ.

καλησπέρα!

Θέλω να πάρω αυτοκίνητο diesel με χρήση κυρίος στην πόλη και καμιά εκδρομή που και πού κάποιοι γνώστες μου πρότεινανα να μήν πάρω diesel γιατι μέσα στην πόλη θα βγάζει ζημιές και οτι τα diesel πρέπει να τα βγάζεις συνέχεια σε δρόμους να ανεβάζεισ στροφές για να μήν μπουκόνουν..Ισχύει?

Επήσης τι είναι το HDi σε ένα κινητήρα?

Γενικά τι να προσέξω για το diesel που θέλω να πάρω?Μεχρι τώρα καταλήγω στο fiesta 1400cc μοντέλο 09-11

Για μένα οχι diesel για την χρήση που το θες .

Δημοσ.

Εγω θα πρότεινα στο φιλο το εξής...φορντ φιεστα με το 1250κυβικά μοτερ βενζίνη. Υπ'οψιν (οσο κουφό κι αν ακουγεται) ο κινητηρας αυτός ειναι γιαμάχα αν δεν απατώμαι.

Καιει ελάχιστα και είναι πολυ ζωντανος για αυτό που είναι. Δεν υπάρχουν όμως πολλά μτχ τέτοια φιεστάκια!

Δημοσ.

καλησπέρα!

Θέλω να πάρω αυτοκίνητο diesel με χρήση κυρίος στην πόλη και καμιά εκδρομή που και πού κάποιοι γνώστες μου πρότεινανα να μήν πάρω diesel γιατι μέσα στην πόλη θα βγάζει ζημιές και οτι τα diesel πρέπει να τα βγάζεις συνέχεια σε δρόμους να ανεβάζεισ στροφές για να μήν μπουκόνουν..Ισχύει?

Επήσης τι είναι το HDi σε ένα κινητήρα?

Γενικά τι να προσέξω για το diesel που θέλω να πάρω?Μεχρι τώρα καταλήγω στο fiesta 1400cc μοντέλο 09-11

 

Αν ΔΕΝ κάνεις πάνω 20 με 25.000 χιλιόμετρα το χρόνο το ντίζελ δεν αξίζει σε καμία περίπτωση.. 

 

Ναι θέλουν στροφές και να τα πατάς μέχρι ενός σημείου.

  • Confused 1
Δημοσ.

Απο μάντρα. Απο ιδιώτη είναι επικίνδυνο, μιας και μπορει να'ναι κλεμμένο, αλλά να εχει στα χέρια του έγγραφα. (έχει τύχει σε γνωστό μου μαντρά).

Δυο τα τινά για Ελλάδα.

 

α) πας το βλέπεις, το πληρώνεις μετρητοίς, παίρνεις τιμολόγιο (χωρίς ΦΠΑ αν εισαι επαγγελματίας με "ευρωπαϊκο" ΑΦΜ, με ΦΠΑ αν δεν είσαι). Επειτα βγάζεις "τσολ" πινακίδες, το οδηγείς σε ενα λιμάνι, το φορτώνεις στο πλοίο κι έρχεσαι.

β) πας το βλέπεις, γυρνάς πίσω, το φορτώνει νταλίκα, στο ξεφορτώνει και πληρώνεις μεταφορικά. Απο ιταλία συνήθως 500ε. Επίσης μπορεις να μην πας καν και να μη το δεις καθόλου (οπως έκανα εγώ) με ρίσκο.

 

Αφού ερθει το αυτ/το εδώ, με τη φορτωτική (αν ερθει με νταλικα) και την αδεια κυκλοφορίας και το τιμολόγιο πας σε εναν εκτελωνιστή. Αυτό κινεί τη διαδικασία και σου βγάζει το πόσο θα πληρωσεις τελωνείο.

Τα πληρώνεις.

Το ασφαλίζεις με πλαίσιο, πας στη ΔΟΥ που ανήκεις, παιρνεις πινακιδες Μ (για 2 ημερες) και μ'αυτες πας ΚΤΕΟ και απο κει στο μηχανολογικό που ανήκεις για άδεια/πινακίδες.

Ερώτηση, αν είσαι επαγγελματίας και το φέρεις απ'έξω δεν σου χρεώνουν ΦΠΑ; (σαν να αγοράζεις οτιδήποτε άλλο εντός ΕΕ δηλαδή;) Ρωτάω γιατί αγόρασε φίλος πρόσφατα με επαγγελματικό αφμ και δεν του κόψανε το φπα (από Γερμανία, αλλά εμπιστεύτηκε άλλον να το κάνει)

Δημοσ.

Μαλακία έκανε ο φίλος σου, υπο συνθήκες όμως.

 

Εφόσον έχεις "ευρωπαϊκό" ΑΦΜ (δηλ σου ενεργοποιεί ο λογιστής σου απλά τις ενδοκοινοτικές συναλλαγες), μπορείς να αγοράσεις οτιδηποτε πωλείται σε χώρα της ΕΕ ΧΩΡΙΣ φπα, δηλ καθαρή αξία.

Προσοχή, πρέπει να το δέχεται ο πωλητής.

Και εξηγούμαι: επειδή χρειάζεται ο πωλητής πχ στη γερμανία να κανει μια διαδικασία για να μην χρεωθεί αυτός το φπα, το θεωρούν μπλέξιμο (κάποιοι) και σε χρεώνουν ΚΑΙ φπα.

Διότι θεωρητικά, οταν εκτελωνίσεις, θα πληρώσεις μονο τη διαφορά ΦΠΑ 23-19=4% στο τελωνείο. ΑΛΛΑ υπάρχει ένα κολπο. Αν ο ξενος πωλητής δεν αναγράψει στο τιμολόγιο του καθαρή αξία+φπα = τόσο, αλλα αναγράψει μια σκετη τιμή, στο τελωνείο εδω πληρώνεις ΟΛΟ το φπα ξανά...

 

Εγώ δηλ αγόρασα ενα αυτ/το επαγγελματικο χωρίς φπα, το εκτελώνισα και πληρωσα Χ δασμούς και το ελληνικο *23% ΦΠΑ επι της αξιας του γερμανικού τιμολογίου αγοράς.

Ομως εστειλα στο γερμανό μου, το αντίγραφο ΑΦΜ απο δου, την εναρξη μου, τη ταυτοτητα μου, τη σφραγίδα μου κτλ, για να αποδείξει ο γερμανούς στο κράτος του οτι ο kanesaxo εχει valid αφμ για ευρωπαικες αγορες και γι'αυτο του πούλησα καθαρή αξία τιμολογίου.


Αν ΔΕΝ κάνεις πάνω 20 με 25.000 χιλιόμετρα το χρόνο το ντίζελ δεν αξίζει σε καμία περίπτωση.. 

 

Ναι θέλουν στροφές και να τα πατάς μέχρι ενός σημείου.

 

Γιατί ρε μάστορα, αν κάνεις 10Κ το χρόνο πειράζει; εγώ πάντως αν κόψω 10Κ απ'το Ε200 και τα κάνω με το κλιο, τα...διπλά λεφτά κερδίζω.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Γιατί ρε μάστορα, αν κάνεις 10Κ το χρόνο πειράζει; εγώ πάντως αν κόψω 10Κ απ'το Ε200 και τα κάνω με το κλιο, τα...διπλά λεφτά κερδίζω.

 

Πρώτον δεν είμαι μάστορας.. και δεύτερον έτσι είναι, άσε και κάποιοι που τα γνωρίζουν από αγροτικά να σου πουν τι παίζει και στα μπρίκια.. Οι μηχανές αυτές θέλουν χιλιόμετρα, διαφορετικά βγάζουν προβλήματα, είτε είναι αγροτικό είτε είναι επιβατικό, το τι σας λένε στα μαγαζιά για να πουλάνε αν θέλετε ακούτε αυτούς, αν δεν θέλετε ακούστε και κανέναν που ξέρει.

 

Διαφορετικά όπως ο κάθε Έλληνας είναι και Πρόεδρος, έτσι μερικοί θα γίνετε και μηχανικοί, οκ το ξέρω ότι σε αυτή τη χώρα δεν θα βγάλω άκρη και γι αυτό και έχω παραδοθεί προ πολλού στον εχθρό.  :X  :rolleyes:

 

δεν μπορεί η κυρά  Κούλα να αγοράζει ντίζελ και να κάνει κάτω από 10χιλιάδες χιλιόμετρα... δεν μπορεί. Εγώ με βενζίνη κάνω 25 το χρόνο... και θα κάνει η άλλη με το ντίζελ 10;;; θα τρελαθούμε τελείως!!!!!

  • Confused 1
Δημοσ.

Οκ έστο οτι αγοράζω βενζίνα.

Η αγορά απο το εξωτερικό ειναι ευκολο να γίνει?

Πχ βλέπω αυτο http://www.autoscout24.eu/ListGN.aspx?vis=1&state=A&atype=C&make=29&model=1758&fregfrom=2009&pricefrom=1000&powerscale=KW&page=1&results=20&ustate=N,U&sort=price&mmvco=1&mmvmk0=29&mmvmd0=1758&flzh=1η τιμή του είναι 4 και 5 χιλιάρικα κάτω απο Ελλάδα είναι μεγάλη διαφορά,επήσης η τιμές που γράφει έχουν και φπα φαντάζομαι οπότε άν αφαιρεθεί εκεί και πληρωθεί Ελλάδα (γινετε αυτο?) πάλι περίπου σε αυτά τα λευτά δεν θα έρθει?
Ακόμα και 1000 ευρο παραπάνω να βγεί καρασυμφέρει.

Εχει κάποιος παρομοια εμπειρία?Εφερε κάποιος αμάξι απο ιταλία να μας πεί τι παίζει?

Δημοσ.

γαματος είσαι. Δηλ εμενα τα φορτηγά που καθονται να τα βγαλω με το ζορι να κανουν καμμια 10ρια χιλιάδες χλμ επειδη ειναι ντιζελ και επειδη το λες εσυ.

ΟΚ.

Διαβασε πιο πανω για τελωνειο τα γραψα αναλυτικα. Δεν συμφέρουν ολα τα αυτοκίνητα απ εξω.

Και κατα δευτερο οταν συντηρεις κατι σωστα καο βαζεις σωστα καυσιμα δε πανα κάνεις και 5000χλμ το χρονο.

Απλώς η φιλοσοφία του ντιζελ είναι τα πολλα χλμ διοτι θεωρητικα θελει πιο αραια σερβις, καιει λιγοτερο, εχει ομως μεγαλύτερο αρχικό κόστος κτησης και βεβαια πολθ μεμεγαλύτερο κόστος ζημιων.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω θα πρότεινα στο φιλο το εξής...φορντ φιεστα με το 1250κυβικά μοτερ βενζίνη. Υπ'οψιν (οσο κουφό κι αν ακουγεται) ο κινητηρας αυτός ειναι γιαμάχα αν δεν απατώμαι.

Καιει ελάχιστα και είναι πολυ ζωντανος για αυτό που είναι. Δεν υπάρχουν όμως πολλά μτχ τέτοια φιεστάκια!

 

Αν αναφέρεσαι στον 1242cc zetec τον αλουμινένιο, είναι 100% κατασκευασμένος απο την ford. Είχαμε το συγκεκριμένο αμάξι μέχρι και πριν 2 μήνες στην οικογένεια, και εκτός απο μια βαλβίδα στο καλοριφέρ που ρίμαζε και είχες συνέχεια ζέστη (είτε το είχες ανοιχτό είτε κλειστό) δεν είχε άλλα προβλήματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...