Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια!εχω ενα samsung galaxy s5 εδω και 2 μηνες και μου παρουσιαζει ενα προβλημα στην καμερα.Ενω λειτουργει μια χαρα καποια στιγμη κολλαει και πρεπει να κανω επανεκινηση για να ξεκολησει και μετα λειτουργει κανονικα παλι για λιγες μερες και μετα ξανακολαει.πηρα τηλεφωνο στην samsung και μου ειπαν να κανω επανεκινηση εργοστασιακων ρυθμισεων.μετα απο λιγες μερες ξανακολησε πηρα τηλ ξανα στην samsung και μου ειπαν να το παω στο servise στην καλλιθεα.το πηγα μου το κρατησε δυο μερες πηγα το πηρα και μετα απο λιγες μερες ξανα τα ιδια.ξαναπηρα την samsung μου ειπε να το παω στην arvato.το πηγα το κρατησαν και αυτοι 2 μερες μου ειπαν οτι εκαναν επανεγκατασταση λογισμικου και τωρα μετα απο καποιες μερες ξανα τα ιδια.ξαναπηρα την samsung και μου λενε να το παω στο χαιδαρι σε ενα service που εχει εκει.οπως καταλαβατε με εχουν και με κοροιδευουν.δεν γινεται να τρεχω απο service σε service.τι μπορω να κανω?plz οποιος μπορει ας βοηθησει γιατι εχω κουραστει με το ολο θεμα!ευχαριστω και συγνωμη για το κατεβατο! ;)

Δημοσ.

Ψαξε στο google για το πως να μπεις σε recovery mode και κανε απο εκει μεσα wipe data/factory reset και wipe cache.Αν δεν δουλεψει και αυτο νομιζω θα πρεπει να καταφυγεις στο σερβις στο χαιδαρι,οπου επρεπε να πας εξαρχης, που ονομαζεται Smartec και ειναι απο τα καλυτερα στην Ελλαδα.Επισης η συσκευη σου φοραει Lollipop η Jelly Bean?

Δημοσ.

Κατεβασε απο play store καποια αλλη εφαρμογη καμερας. Δες αν το κανει και εκει. Αν οχι ειναι software αν ναι ειναι hardware προβλημα. Δες το να γνωριζουμε τι φταιει...

Δημοσ.

Αυτό που λεει ο tsilitheo. Απο εκεί και πέρα, αν το αγορασες απο ελληνικό κατάστημα, τους το πας (ή το στέλνεις) και απαιτείς απο αυτους να λύσουν το προβλημα με όποιο service θέλουν και αν δεν λυθεί, να το αντικαταστήσουν. Άλλωστε η νομοθεσία υποχρεώνει τον πωλητη να τρέξει το θέμα, όσο ειναι εντός εγγύησης. Αν τώρα αρχίσουν τα χαζά για πολύ μεγαλους χρόνους αναμονής, τοτε και πάλι επικαλεισαι τη νομοθεσία και αν ξεπερνά τις 15-20 ημέρες ειναι υποχρεωμένοι να σου παρεχουν συσκευή αντικατάστασης. Αν πάνε να το παίξουν έξυπνοι ή ειναι κάθετα αρνητικοι, τους τραβάς μια καταγγελία στη ΓΓ Καταναλωτή και άσε τους να φυσάνε το γιαουρτι. 

Δημοσ.

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση!θα κατεβασω μια αλλη εφαρμογη καμερας και θα δω!απο την samsung συνεχεια μου αναφερουν οτι φταιει καποια εφαρμογη και γενικα με εχουν φτασει στα ορια μου.απο service σε service με πανε.εχω διαβασει στο ιντερνετ οτι υπαρχει οντως καποιο προβλημα με την καμερα σε μερικα s5 αλλα η samsung που πηρα τηλεφωνο δεν το αναγνωριζει.

Kataramenos32 το θεμα ειναι οτι με εχουν στειλει 2 φορες σε διαφορετικα service στην αρχη στην καλλιθεα μετα στην arvato και τωρα στο χαιδαρι.οπως καταλαβαινεις δεν γινεται να μενω χωρις κινητο! :/ απλα νιωθω οτι με κοροιδευουν και δεν μπορω να βγαλω ακρη! :/

Δημοσ.

Λοιπόν Καλησπέρα και από μένα..Η αλήθεια είναι ότι το πρόβλημα αυτό υπάρχει από τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας..τίποτα από όλα αυτά δεν θα σε βοηθήσει..Ούτε επαναφορά σε εργοστασιακες ρυθμίσεις ούτε άλλη εφαρμογή..το πρόβλημα είναι στην κάμερα που σε κάποια μοντέλα είναι ελαττωματική και δεν υπάρχει κάποια λύση ούτε από την Samsung..Μάλιστα η ίδια η εταιρία έβγαλε ανακοίνωση και παραδέχτηκε το πρόβλημα και η συμβουλή της ήταν να πας να σου αντικαταστησουν την συσκευή..το κλασικό πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα κοιμούνται όρθιοι..Έχω και εγώ το ίδιο θεματακι και δεν πήγα ακόμα στο σέρβις γιατί ήξερα ότι θα τραβήξω ταλαιπωρία όπως εσύ. Οι άνθρωποι είναι στον κόσμο τους. Είναι τραγικό να λένε ότι δεν αναγνωρίζουν το πρόβλημα όταν η ίδια η samsung το αναγνωρίζει και λέει ελάτε να σας αλλάξουμε την συσκευή..ειλικρινά και εγώ δεν ξέρω τι να κάνω..

Δημοσ.

Καλησπερα xristos8866 μηπως ξερεις που μπορω να βρω αυτην την αναφορα της samsung?γιατι τους το ειπα και μου ειπαν πως δεν υπαρχει κατι επισημο απο την samsung! :/

Δημοσ.

Ψάχνοντας για επίσημη ανακοίνωση δε βρήκα τίποτα εκτός από forum που λένε πάλι τα ίδια ότι υπάρχει ανακοίνωση. Για αυτό και σε παιδεύουν μήπως το γλυτώσουν; Το Χαϊδάρι πάντως όντως είναι πολύ καλό service.

Δημοσ.

Θα κανω αλλη μια προσπαθεια να το παω στο χαιδαρι αν και πιστευω οπως ειπε και ο xristos8866 δεν προκειται να γινει κατι!ειναι απαραδεκτο το service απο μερια της samsung!

Δημοσ.

Xristos8866 το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο στο site της Samsung. Γιατί τους το ανέφερα και μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάτι επίσημο από το site της Samsung! :/

Δημοσ.

Και αν το επιβεβαιώνει τότε δεν είναι επίσημο γιατί και εγώ όσο και να το έψαξα δε βρήκα κάτι. Ασε που αν το επιβεβαίωνε τότε θα του έκαναν αλλαγή συσκευής χωρίς δεύτερη κουβέντα. ¨οταν έχεις νέα από Χαϊδάρι πες μας τι έγινε.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά!Μετά από τόσες μέρες και λύση δεν έχει βρεθεί.Ο ένας με στέλνει στον άλλον.Σήμερα το παρέλαβα ξανά από arvato και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν εκείνοι κάτι γιατί είναι πρόβλημα λογισμικού και ότι πρέπει να μιλήσω με την Samsung.Μίλησα με την Samsung και μου είπαν να το ξαναπάω στο service και ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο. Με λίγα λόγια ο ένας με στέλνει στον άλλον.είναι η χειρότερη εταιρεία από θέμα εξυπηρέτησης.

Δημοσ.

Το ειπα και σε προηγουμενο ποστ αλλα το ξαναλεω μηπως δεν το διαβασες.Το μονο σερβις που αξιζει να πας ειναι η Smartec.Η αρβατο εχει το χειροτερο ονομα οσον αφορα τα σερβις και οσες φορες και να τους το πας το πολυ πολυ να σου κανουν καμια ζημια επιπλεον παρα να το φτιαξουν

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι δεν φταίει η συσκευή αλλά το λογισμικό της συσκευής!Που αυτό αφορά την Samsung και δεν μπορεί να κάνει κάτι το service αλλά η Samsung δεν το παραδέχεται.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...