nikko_ Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Πρόσφατα μου πετάχτηκε ποδηλάτης από STOP. Ευτυχώς δεν έτρεχα και πρόλαβα να σταματήσω, αλλά ο πανηλιθιότατος αντί να πει και ευχαριστώ που δεν έγινε χαλκομανία, άρχιζε να βρίζει και να ζητάει και τα ρέστα. Δυστυχώς οι ποδηλάτες στην Ελλάδα έχουν την νοοτροπία ότι τα φανάρια και τα σήματα αφορούν μόνο τα μηχανοκίνητα κι όχι αυτούς. Αναλόγως. Σε μικρούς δρόμους οδηγώ στην μέση. Άλλωστε έχω περίπου 30χλμ/ώρα. Αν σκεφτείς πως το όριο εντός κατοικιμένης περιοχής είναι 40χλμ/ώρα δεν νομίζω να ενοχλώ κανέναν. Αν όμως είμαι σε μεγάλους δρόμος οδηγώ στην άκρη. Το όριο εντός κατοικημένης περιοχής είναι 50 χλμ/ώρα, άρα όταν πηγαίνεις με τα μισά στη μέση του δρόμου μάλλον ενοχλείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Όπα! δεν είπα να πετάγεται στον δρόμο ασταμάτητος. Αλλά όχι και να έρχεται ο άλλος και να κάθετε στο stop μπροστά σου. Όταν βλέπετε όμως εγκύους ή με καροτσάκια αφήνεται... Αφού λοιπόν μπορείτε να κουνήσετε το πόδι σας λίγο παραπάνω για να πατήσετε φρένο για εγκύους κτλπ τότε μπορείτε για όλους... **Έχουν προτεραιότητα γιατί αν δεν είχαν δεν θα κοβόντουσαν στις σχολές από πεζούς. Δεν πιάνω ακριβώς τι θες να πεις το αποτέλεσμα όμως παραμένει. Δεν έχουν πάντα προτεραιότητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Σε καμία περίπτωση δεν έχουν πάντα προτεραιότητα οι πεζοί..Αυτό που ίσως εννοούν αυτοί που το λένε,είναι οτι και να κάνει μλκ ο πεζός πρέπει να κάνεις τα πάντα για να τον σώσεις,αφού είναι θέμα ζωής και θανάτου. Αλλά προτεραιότητα δεν έχουν πάντα.Αν πατήσεις ένα πεζό μες την εθνική ή αν περάσει με κόκκινο ένα φανάρι κτλ κτλ το δικαστήριο κατα πάσα πιθανότητα θα σε αθωώσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ntTriantafillos Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Πρόσφατα μου πετάχτηκε ποδηλάτης από STOP. Ευτυχώς δεν έτρεχα και πρόλαβα να σταματήσω, αλλά ο πανηλιθιότατος αντί να πει και ευχαριστώ που δεν έγινε χαλκομανία, άρχιζε να βρίζει και να ζητάει και τα ρέστα. Δυστυχώς οι ποδηλάτες στην Ελλάδα έχουν την νοοτροπία ότι τα φανάρια και τα σήματα αφορούν μόνο τα μηχανοκίνητα κι όχι αυτούς. Το όριο εντός κατοικημένης περιοχής είναι 50 χλμ/ώρα, άρα όταν πηγαίνεις με τα μισά στη μέση του δρόμου μάλλον ενοχλείς. Το όριο εντός κατοικημένης είναι 40 χλμ/ώρα και όχι 50χλμ/ώρα. Ωστόσο η λέξη "όριο" κακώς -στην Ελλάδα- παρερμηνεύεται ως "ελάχιστο". Όταν αρχίσει ο κόσμος να ΣΕΒΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ συνυπάρχει μαζί του, τότε ΙΣΩΣ αποκτήσουμε λίγο παιδεία, οδηγική ή μη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Το όριο εντός κατοικημένης είναι 40 χλμ/ώρα και όχι 50χλμ/ώρα. Ωστόσο η λέξη "όριο" κακώς -στην Ελλάδα- παρερμηνεύεται ως "ελάχιστο". Όταν αρχίσει ο κόσμος να ΣΕΒΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ συνυπάρχει μαζί του, τότε ΙΣΩΣ αποκτήσουμε λίγο παιδεία, οδηγική ή μη.. Όταν κάποιος σου λέει κάτι καλά είναι να το εξετάζεις και να μην επιμένεις.. ΚΟΚ Άρθρo 20 Όρια ταχύτητας 1. To ανώτατo επιτρεπόμενo όριo ταχύτητας των αυτoκινήτων oχημάτων, μέσα στις κατoικημένες περιoχές, oρίζεται σε 50 χιλιόμετρα την ώρα, εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikko_ Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Το όριο εντός κατοικημένης είναι 40 χλμ/ώρα και όχι 50χλμ/ώρα. Ωστόσο η λέξη "όριο" κακώς -στην Ελλάδα- παρερμηνεύεται ως "ελάχιστο". Όταν αρχίσει ο κόσμος να ΣΕΒΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ συνυπάρχει μαζί του, τότε ΙΣΩΣ αποκτήσουμε λίγο παιδεία, οδηγική ή μη.. To όριο είναι 50 χλμ/ώρα. Επίσης υπάρχει πρόστιμο αν κινείσαι πάρα πολύ αργά και παρεμποδίζεις την κίνηση. Καλός ο σεβασμός, κτλ, αλλά πριν από αυτόν υπάρχει η παιδεία. Αν δεν γνωρίζεις τα βασικά και θεωρείς ότι είσαι ο κυρίαρχος του δρόμου, τότε απλά θα φας το κεφάλι σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Moderators Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 κραζεται τους ποδηλατες αλλα ποσοι απο εσας πατε και παρκαρετε τα αυτοκινητα σας πανω σε διάβαση παιζων.πόσοι απο εσας στο φαναρη σταματατε πανω στην διαβαση παιζων γτ την ιδατε καπως η καθεσεται 3 μετρα ποιο μπροστα απο το φαναρη. ποσοι απο εσας παρκαρεται τα αυτοκινιτα σας πανω σε στροφες και παρεμποδιζεται την γωνια θεασης στους αλλους οδηγους που θελουν να διασχίσουν τον δρομο. πρωτα γινεται εσείς σωστη οδηγοι και μετα κρινετε τους αλους. Δεν κανω τιποτα απο αυτα και δεν παρκαρω ποτε πανω σε πεζοδρομια ή σε καθε αλλο μερος περαν καθε φαντασιας, παρεμποδιζοντας κοσμο. Προτιμω να περπατησω 3 λεπτα περισσοτερο παρκαροντας 1,5 τετραγωνο πιο μακρια... Αλλα τον ποδηλατη που παει στη μεση του δρομου ενω ΔΙΠΛΑ εχει ποδηλατοδρομο, και θα τον κλεισω και θα σταματησω μπροστα του μεχρι να ανεβει στον ποδηλατοδρομο, την τρελα μου δηλαδη! Και η δικαιολογια: ''αφου σε 2 στενα στριβει ο ποδηλατοδρομος κ εγω θελω να παω ευθεια"... Τα ψυχακια που πανε με 60 με το ποδηλατο σε λεωφορους και στο πρωτο τσικ παρεκκλισης απο την πορεια τους ειναι υποψηφιοι νεκροι δε τα σχολιαζω καν. Εγω ως ποδηλατης αποφευγω δρομους γεματους αυτοκινητα οπως ο διαολος το λιβανι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evoracing Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δεν πιάνω ακριβώς τι θες να πεις το αποτέλεσμα όμως παραμένει. Δεν έχουν πάντα προτεραιότητα. Να σου το θέσω αλλιώς. Αν χτυπήσεις κάποιον με το αμάξι φταίει δεν φταίει, εσύ τι ζημιά θα πάρεις πέρα από καμιά λακουβίτσα? ο άλλος τι θα πάθει? το ριψοκινδυνεύεις λοιπόν να κοντράρεις κάποιον πεζό? Το όριο εντός κατοικημένης περιοχής είναι 50 χλμ/ώρα, άρα όταν πηγαίνεις με τα μισά στη μέση του δρόμου μάλλον ενοχλείς. Τι κάνεις? σου λέει όριο. Άρα μπορείς να κυμανθείς στα λιγότερα. Στην εθνική σου έχει όριο 120km/h, ποιος πάει με τόσα? εκεί μόνο έχει ελάχιστο όριο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikko_ Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Τι κάνεις? σου λέει όριο. Άρα μπορείς να κυμανθείς στα λιγότερα. Στην εθνική σου έχει όριο 120km/h, ποιος πάει με τόσα? εκεί μόνο έχει ελάχιστο όριο. Στην εθνική αν μπορώ να πάω με 130 χλμ (που είναι το όριο, κι όχι τα 120) θα πάω. Όσον αφορά τα ποδήλατα κι επειδή έχουμε παρεξηγήσει κάποια πράγματα, ο ΚΟΚ αναφέρει: Άρθρο 16 ν.2696/1999 Στο οδικό δίκτυο της χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλοφορίας. Ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται, τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παρ. 1 και 17 παρ. 6 του παρόντος Κώδικα, να οδηγεί το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και αν ακόμη ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο. 2. Ο οδηγός, με εξαίρεση την περίπτωση απολύτου ανάγκης, υποχρεούται να κινείται αποκλειστικά στις καθορισμένες για την κατηγορία του οχήματός του ειδικές οδούς, οδοστρώματα και λωρίδες κυκλοφορίας όπου υφίστανται τέτοιες ………… οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλείται δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος. Με λίγα λόγια το ποδήλατο κινείται μόνο στην δεξιά πλευρά του δρόμου. ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ. Αν θέλω να πάω με 50 χλμ σε κατοικημένη περιοχή και το ποδήλατο πάει με 20 στη μέση του δρόμου τότε ΕΝΟΧΛΕΙ. Και εννοείται αν είναι πάνω από 2 δεν επιτρέπεται να κινούνται πλάϊ-πλάϊ, αλλά σε στίχο. Δεν έχω τίποτα με τα ποδήλατα (εκτός από την περίπτωση που ανέφερα πριν) και όπου μπορώ διευκολύνω και παραχωρώ και προτεραιότητα. Μου κάνει όμως μεγάλη εντύπωση το πως ενώ εγώ με το αυτοκίνητο φυλάγομαι τόσο, αυτοί που είναι φτερό στον άνεμο φέρονται τόσο αδιάφορα και προκλητικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Το έχετε πάρει λάθος παιδιά... Δεν είναι η οδηγική συμπεριφορά του ποδηλάτη το θέμα μας. Αλλα΄η οδηγική συμπεριφορά του μέσου ελληναρά (χωρίς να βγάζω τον εαυτό μου απ'έξω) στον δρόμο. Αυτός ό,τι και να οδηγεί ή καβαλάει, και πεζός να είναι, τις ίδιες καφρίλες θα κάνει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Να σου το θέσω αλλιώς. Αν χτυπήσεις κάποιον με το αμάξι φταίει δεν φταίει, εσύ τι ζημιά θα πάρεις πέρα από καμιά λακουβίτσα? ο άλλος τι θα πάθει? το ριψοκινδυνεύεις λοιπόν να κοντράρεις κάποιον πεζό? Δε το ρισκάρεις, αλλά αν το ρισκάρει ο πεζός; Πολλοί αγνοούν ότι ένα αυτοκίνητο θέλει κάποια απόσταση για να σταματήσει. Πετάγονται κυριολεκτικά μπροστά από αυτοκίνητα, τα οποία ακόμα και με κάτω από το μισό του ορίου να κινούνται, θα τους κάνουν κεμπάπ αν π.χ. γλυστρίσουν και πέσουν μπροστά τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dacourt Δημοσ. 10 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2015 Το όριο εντός κατοικημένης περιοχής είναι 50 χλμ/ώρα, άρα όταν πηγαίνεις με τα μισά στη μέση του δρόμου μάλλον ενοχλείς. Όταν πηγαίνει με ποδήλατο ναι.. τα 50 όμως δεν είναι ελάχιστο.. είναι ανώτατο! Μην το μπερδεύεις με την άλλη σήμανση που έχει κατώτατο όριο.. αν πηγαίνω σε σήμανση 50 με 35... δεν σε ενοχλώ γιατί πηγαίνω μέσα στο όριο. Ασχέτως αν κανείς δεν τα τηρεί και συνήθως πάνε με 60 και 70. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikko_ Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Όταν πηγαίνει με ποδήλατο ναι.. τα 50 όμως δεν είναι ελάχιστο.. είναι ανώτατο! Μην το μπερδεύεις με την άλλη σήμανση που έχει κατώτατο όριο.. αν πηγαίνω σε σήμανση 50 με 35... δεν σε ενοχλώ γιατί πηγαίνω μέσα στο όριο. Ασχέτως αν κανείς δεν τα τηρεί και συνήθως πάνε με 60 και 70. Διάβασε τον ΚΟΚ. Έχω αναρτήσει το σχετικό άρθρο. Αν κινείσαι ΔΕΞΙΑ δεν με ενοχλείς με όσα κι αν πηγαίνεις, αν όμως κινείσαι στη ΜΕΣΗ του δρόμου (ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για τα ποδηλατα) τότε ενοχλείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chrisxkar Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 υπαρχει και αλλο thread με το ιδιο θεμα ποιος φταει: http://www.insomnia.gr/topic/531526-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CF%8C%CF%82-%CF%86%CF%84%CE%B1%CE%AF%CE%B5%CE%B9/page-6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Suntory Δημοσ. 14 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2015 Στην εθνική αν μπορώ να πάω με 130 χλμ (που είναι το όριο, κι όχι τα 120) θα πάω. Όσον αφορά τα ποδήλατα κι επειδή έχουμε παρεξηγήσει κάποια πράγματα, ο ΚΟΚ αναφέρει: ...(edited) Με λίγα λόγια το ποδήλατο κινείται μόνο στην δεξιά πλευρά του δρόμου. ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ. Αν θέλω να πάω με 50 χλμ σε κατοικημένη περιοχή και το ποδήλατο πάει με 20 στη μέση του δρόμου τότε ΕΝΟΧΛΕΙ. Και εννοείται αν είναι πάνω από 2 δεν επιτρέπεται να κινούνται πλάϊ-πλάϊ, αλλά σε στίχο. Δεν έχω τίποτα με τα ποδήλατα (εκτός από την περίπτωση που ανέφερα πριν) και όπου μπορώ διευκολύνω και παραχωρώ και προτεραιότητα. Μου κάνει όμως μεγάλη εντύπωση το πως ενώ εγώ με το αυτοκίνητο φυλάγομαι τόσο, αυτοί που είναι φτερό στον άνεμο φέρονται τόσο αδιάφορα και προκλητικά. Καταλαβαίνω την ενόχληση σου για τους ποδηλάτες που οδηγούν στη μέση του δρόμου, αλλά δεν συμφωνώ απολυτως. Και ένα φορτωμένο φορτηγό που πάει τα ζώα μου αργά σε δρόμο μιας λωρίδας 'ενοχλεί' δημιουργώντας ισως μια, μικρή, ουρά απο αυτοκίνητα. Υπομονή ομως και προσπέραση οταν υπάρχει η νόμιμη ευκαιρία. Ο ποδηλατης που αναφέρεις που πάει με 20 μπορεί να χρειάστηκε να βγει στη μέση γιατί η άκρη έχει πεσμένα δεντρα/κλαδια/παρκαρισμενα αυτοκίνητα. Υποθέτω οτι, μάλλον, δεν αναφερεσε σε αυτήν την περίπτωση, απλά ήθελα να το επισημάνω. Το λεω γιατί πρόσφατα ειχα μια συζήτηση με ενα παιδί που ήρθε απο Ελβετια και με ρωτησε 'δεν φοβασαι που ποδηλατείς στον δρόμο?' (δεν υπάρχουν ποδηλατολωριδες εδώ, και γενικότερα η συμπεριφορά ποδηλάτων ειναι = ελληνική, ισως και χειροτερη, βλ. βραδυ αναποδα στον δρόμο χωρις φώτα, το βλεμα στο κινητό κτλ...). Τεσπα, του λέω οχι. Φυσικά και μπορει να γινει κάποιο ατυχημα αλλα οταν οδηγω ποδηλατο συμπεριφέρομαι σχεδόν σαν να οδηγώ αυτοκίνητο. Ενοειται κράνος, δυνατά (χωρις να τυφλώνουν) φώτα μπρος/πισω κτλ.. Αλλα, εαν χρειαστεί να πάρω λωρίδα, θα την πάρω, μετα απο μια κρίση της στιγμής, κοιτάζοντάς την κατάσταση πίσω. Για τα 10-50-100 μέτρα που μπορεί να υπάρχουν έργα στο δρομο, καθιστώντας την διέλευσή ποδηλατών και οχημάτων δίπλα δίπλα μη ασφαλή (κρίση δικιά μου) θα βγω σε σημείο όπου να μην μπορεί να έρθει δίπλα μου. Υπομονη, σε 1 λεπτο θα βγω παλι εξω. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, σε δρομο που πηγαινω καθε μερα, καναν εργα για καποια μέτρα και η αριστερά λωρίδα ήταν πλέων η πιο δεξιά (ταχείας), χωρίς ελάχιστο χώρο για ποδήλατά. Εκει απλά έπαιρνα τον έλεγχο κάθε φορά που περνούσα. Οταν δεν υπάρχουν ειδικές λωριδες, προσπαθώ να ακολουθω το vehicular cycling, συνάρτηση πάντα με τον ΚΟΚ ειδικά εαν είναι ξεκάθαρος. Η παραπάνω 'τεχνικη' πάντως δεν είναι χωρίς κριτική (βλ. λινκ), αλλά για να συνοψίσω: a cyclist in a through-traffic lane may get a few surprised looks but will probably not get hit.[effective_cycling] 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα