johnbond Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Τελευταία με έχουν πραγματικά κουράσει οι ποδηλάτες στο δρόμο.. Και συγκεκριμένα μιλάω για τη συνήθεια να πηγαίνουν δίπλα δίπλα 2, 3 ή και 4 ποδηλάτες με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο και επικίνδυνο να τους περάσεις. Δε λέω να μην κάνουν το χόμπυ τους,αλλά οι περισσότεροι πραγματικά αδιαφορούν τόσο για τους οδηγούς των αυτοκινήτων όσο και την δική τους ασφάλεια.. Έχω δει πολλές φορές ποδηλάτες να οδηγούν σχεδόν πάνω στη διαχωριστική λωρίδα και αυτοκίνητα απο απέναντι να περνούν πολύ κοντά τους.Και οι ίδιοι σα να μην τρέχει τίποτα.Συνεχίζουν την κουβεντούλα. Αν δεν προσέξετε να προστατευτείτε οι ίδιοι,ποιός θα το κάνει;Δεν είναι τυχαίο που έχουμε τόσους αδικοχαμένους ποδηλάτες. Επίσης απο τη στιγμή που χρησιμοποιούν τους δημόσιους δρόμους δε θα έπρεπε να περνούν απο κάποια μαθήματα και οδηγική εξέταση; 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Θα σπαστείς και πιο πολύ όταν θα φτιάξουν ποδηλατοδρόμους και θα οδηγάνε πάλι στον δρόμο για αυτοκίνητα. (Αυτό το ζω στο γερμανιστάν καθημερινά) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Δεν το έχω παρατηρήσει αυτό που λες...εμένα με ενοχλούν κυρίως αυτοί που βγαίνουν στο δρόμο βράδυ χωρίς φώτα. Κατά τα άλλα δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλούν 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Moderators Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 @palawiaris: Συμβαινει και στον δημο που μενω και φαινεται κατω απο το avatar. Κυριως απο ποδηλατες μεγαλυτερης ηλικιας... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InsertCoinToJoi Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 καντε ρε μάγκες το χομπυ σας αλλα ελεος με το να γραφετε τον ΚΟΚ στα @@ σας... οσους εχω πετυχει ουτε τους νοιαζουν τα φαναρια.... ουτε προτεραιοτητες.... ουτε στοπ ελεος ρε γμτ μου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thephotoshoped Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Πόσο μπορεί να συμφωνώ με αυτή την άποψη;; ΠΟΣΟ; Επιτέλους Έλληνα ποδηλάτη μάθε ότι δεν ζεις στο Άμστερνταμ και στον Καναδά. Στην μπανανία που λέγεται Ελλάδα είσαι και καθημερινά διασχίζεις 3 χλμ ρισκάροντας κάθε στιγμή που βρίσκεσαι στο δρόμο. Πείτε με ρατσιστή αλλά το 80% των ποδηλατών που έχω συναντήσει ως οδηγός είναι ΗΛΙΘΙΟΙ! Ήμουν Χαλκιδική στο μεγαλύτερο νεκροταφείο της Ελλάδος - 1ο πόδι το καλοκαίρι. Σε διπλής κατεύθυνσης δρόμο είναι 2 τυπάκια το ένα δίπλα στο άλλο ενώ εμείς πηγαίνουμε με 80. Να γίνεται της πόπης και να μη μπορείς να προσπεράσεις με τίποτα. Ουρά πίσω μου κοντά στο 1 χλμ. Τελικά καταφέρνω για λίγο να βρω χρόνο για προσπέραση και εκεί τα είδα όλα. Με το που αρχίζω προσπέραση το τυρόγαλο κάνει μια τιμονιά αριστερά και πάει να πέσει ενώ είμαι δίπλα του ακριβώς και ακολουθούν οι υπόλοιποι. Κόντεψα να τον πατήσω και από τη φρενιά να με τρακάρει ο από πίσω. Όσο σκληρό και αν ακούγεται ΠΡΕΠΕΙ να συμβιβαστούν με το γεγονός ότι δεν γίνεται να χρησιμοποιείς ποδήλατο εντός πόλης για την δική σου ασφάλεια στην αποικία αυτή που ζούμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Αυτό που καυτηριάζω είναι αυτό που φαίνεται στην φωτογραφία.. Κυρίως σε διαδρομές εκτός πόλης που τα αυτοκίνητα πάνε με μεγάλη ταχύτητα. Κανονικά έπρεπε να κινούνται σε μια γραμμή ο ένας πίσω απο τον άλλο και στα αριστερά του δρόμου ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο ασφαλείς απο το απέναντι ρεύμα κυκλοφορίας αλλά και να μπορείς να τους περάσεις. Πρέπει να καταλάβει ο ποδηλάτης οτι δε βρίσκεται στο tour de france αλλά σε ένα επικίνδυνο ελληνικό δρόμο.. Δε βλέπω να το αντιλαμβάνονται! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cuspid Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Ρε 'σεις, μην το κάνουμε όπως με τους "αλήτες μηχανόβιους" την δεκαετία του '80: Όπως τότε άρχισε να αυξάνεται ο αριθμός των μοτοσυκλετών στους δρόμους, με αποτέλεσμα τις διενέξεις και τους τσαμπουκάδες (με αποκορύφωμα την δεκαετία του '90) και όλοι πέρναμε το μέρος της μίας ή της άλλης πλευράς, ανάλογα... τι οδηγούσαμε! Πρέπει να καταλάβουμε ένα πράγμα: Οδηγοί αυτοκινήτου, μοτοσυκλετιστές, ποδηλάτες αλλά και πεζοί - όλοι προερχόμαστε από την ίδια "δεξαμενή". Προσωπικά πάω στην δουλειά μου με το αυτοκίνητο ή την μηχανή, τα απογεύματα και τα Σ/Κ πήγαινα βόλτες με το ποδήλατο (μου το έκλεψαν πριν 3 μήνες ) ενώ περπατάω στην πόλη καθημερινά. Το ίδιο δεν κάνουμε οι περισσότεροι? Το πρόβλημα είναι ότι ο Έλληνας, όταν πιάσει τιμόνι γίνεται μ@λ@κ@ς!!! Είτε οδηγεί αυτοκίνητο, είτε ποδήλατο, είτε... πατίνι, μεταμορφώνεται σε αντικοινωνικό, εγωιστικό, κομπλεξικό ανθρωπάκι, που μέσα από την ανωνυμία που του παρέχει το μεταλλικό του "καβούκι", βγάζει από μέσα του ολη την καταπίεση που δέχεται καθημερινά, υπό την μορφή οδηγικής επιθετικότητας και αμοραλισμού. Η έλλειψη κυκλοφοριακής αγωγής και οδηγικής παιδείας είναι μόνο η μία πλευρά του προβλήματος, κατά την γνώμη μου ο Έλληνας είναι κακός οδηγός γιατί είναι κακός πολίτης! Όσοι από εμάς έχουν ζήσει και οδηγήσει σε πολιτισμένες χώρες, θα καταλάβουν αμέσως τι εννοώ... Άρα, από την στιγμή που ο Κ.Ο.Κ. μας υποχρεώνει να μοιραζόμαστε τους ίδιους δρόμους, πρέπει σιγά - σιγά να μάθουμε να... ζούμε μαζί . Το ποδήλατο είναι σχετικά... νέο φρούτο στους ελληνικούς δρόμους, δεν τα οδηγούν σκανδιναβοί, τα οδηγούν νεοέλληνες, τα οδηγούμε εσύ και εγώ, λογικό είναι να υπάρχουν και μ@λ@κες ποδηλάτες. Υπομονή και ψυχραιμία... 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MT60RS Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Μηπως τα ποδηλατα θα επρεπε να εχουν αριθμο κυκλοφοριας και ασφαλεια (αφου μπορουν να προκαλεσουν ζημιες); Δε θα επρεπε να εχουν τουλαχιστον μπρος-πισω (και οχι τη μαλακια που αναβοσβηνει) φωτα, οπως και κορνα; Κανονικα θα επρεπε και φλας-καθρεφτη, αλλα ειναι λιγο υπερβολικο. Ομως σιγουρα χρειαζεται ενα χαμηλου κοστους διπλωμα/σεμιναριο κυκλοφοριας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Η γνώμη που έχω σχηματίσει μετά από κάποια χρόνια, είναι ότι για να οδηγείς σωστά, πρέπει να οδηγείς πολλά μέσα. Αν οδηγείς μόνο ποδήλατο, ή μόνο μηχανή, ή μόνο αυτοκίνητο, ποτέ δε θα καταφέρεις να προβλέψεις κινδύνους. Αν βρίσκεσαι συχνά σε παραπάνω από μία θέσεις (οδήγησης) καταλαβαίνεις καλύτερερα τι θα κάνει ο άλλος, διότι το ζεις. Σαν οδηγός μηχανής π.χ., αν οδηγείς και αυτοκίνητο, δε θα σταθείς ποτέ πίσω διαγώνια από ένα αμάξι, διότι ξέρεις ότι δε σε βλέπει όταν κάθεσα εκεί, διότι δε βλέπεις κι εσύ από τη θέση του οδηγού. Κάτι που κάνει συχνά το 80% των μηχανάκηδων. Σαν οδηγός αυτοκινήτου, δε θα "πιέσεις" ποτέ έναν ποδηλάτη πλησιάζοντάς τον υπερβολικά χωρίς να μπορείς να προσπεράσεις, διότι στο έχουν κάνει, και γνωρίζεις ότι αγχώνει εξαιρετικά. Κάτι που κάνουν οι περισσότεροι οδηγοί αυτοκινήτων. Κλπ. Φυσικά, οι περισσότεροι οδηγούν (τακτικά) μόνο ένα μέσο. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Ως χρόνια ποδηλάτης (πολύ πριν η κρίση ή η "μόδα" βγάλουν τόσους ποδηλάτες στο δρόμο) αλλά και ως χρόνια οδηγός αυτοκινήτου έχω να πω ότι σαν λαός όταν οδηγούμε κάτι με ρόδες (από καροτσάκι μωρού μέχρι formula) θεωρούμε ότι ο δρόμος μας ανήκει. ΕΙδικά το ποδήλατο μέχρι πριν λίγο σχετικά διάστημα ήταν είτε παιδικό παιχνίδι είτε άθλημα. Πριν 10 χρόνια δεν έβλεπες να ποδηλατούν στο δρόμο παρά μόνο παιδιά (στα πάρκα/πεζοδρόμια κυρίως) ή εκκολαπτόμενοι αθλητές. Ίσως εξαιτίας αυτού ή ίσως επειδή το ποδήλατο δεν είναι μηχανοκίνητο πολλοί ποδηλάτες κυκλοφορούν με την ψυχολογία του πεζού. Πάνω στα πεζοδρόμια, περνάν το κόκκινο στο δρόμο ("αφού δεν είναι αυτοκίνητα") και γενικότερα έχουν μαζέψει τα χειρότερα ή αυτά που τους βολεύουν από την ψυχολογία και των δύο "κόσμων" (των πεζών και των οδηγών). Αλλά όλα τα παραπάνω είναι κουβέντες να περνάει η ώρα αφού δυστυχώς η οδηγική μας παιδεία σαν λαός είναι....... ......................Αν δεν προσέξετε να προστατευτείτε οι ίδιοι,ποιός θα το κάνει;Δεν είναι τυχαίο που έχουμε τόσους αδικοχαμένους ποδηλάτες. Επίσης απο τη στιγμή που χρησιμοποιούν τους δημόσιους δρόμους δε θα έπρεπε να περνούν απο κάποια μαθήματα και οδηγική εξέταση; Είσαι σίγουρος ότι ισχύει κάτι τέτοιο ή απλά βοηθάει να τεκμηριώσεις τον συλλογισμό σου; Το λέω γιατί με παραξενεύει λίγο αφού δεν έχει πιάσει το μάτι μου κάποια έρευνα ή στατιστική που να το στηρίζει 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ntTriantafillos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 Οι ποδηλάτες οδηγούν έτσι γιατί είναι ασφαλέστερο για αυτούς. Ως οδηγός αυτοκινήτου αλλά και ποδηλάτου (αν και τελευταίο χρόνο το άφησα) το να είναι 2 ποδήλατα παράλληλα βοηθάει τους ποδηλάτες στο να πιάνουν περισσότερο χώρο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην περνάει κάποιος οριακά δίπλα τους. Για αυτό θα δείτε τις ποδηλατικές ομάδες να είναι σε 2άδες η μία πίσω από την άλλη 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 Οι ποδηλάτες οδηγούν έτσι γιατί είναι ασφαλέστερο για αυτούς. Ως οδηγός αυτοκινήτου αλλά και ποδηλάτου (αν και τελευταίο χρόνο το άφησα) το να είναι 2 ποδήλατα παράλληλα βοηθάει τους ποδηλάτες στο να πιάνουν περισσότερο χώρο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην περνάει κάποιος οριακά δίπλα τους. Για αυτό θα δείτε τις ποδηλατικές ομάδες να είναι σε 2άδες η μία πίσω από την άλλη Μπορεί να είναι λίγο πιο προστατευμένοι απέναντι στα προσπεράσματα αλλά ο κίνδυνος απο τα διερχόμενα αυτοκίνητα είναι πολύ μεγαλύτερος όταν βρίσκεσαι σχεδόν πάνω στη διαχωριστική γραμμή. Εσύ δηλαδή όταν πας μόνος σου για ποδήλατο οδηγείς στη μέση και κοντά στη λωρίδα για να μη σε προσπερνάνε; Και ακόμη και αν αυτός είναι ο λόγος που πάνε σε δυάδες τριάδες,οι πιο πολλοί το ρίχνουν στην κουβέντα χωρίς να προσέχουν το δρόμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ntTriantafillos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 Αναλόγως. Σε μικρούς δρόμους οδηγώ στην μέση. Άλλωστε έχω περίπου 30χλμ/ώρα. Αν σκεφτείς πως το όριο εντός κατοικιμένης περιοχής είναι 40χλμ/ώρα δεν νομίζω να ενοχλώ κανέναν. Αν όμως είμαι σε μεγάλους δρόμος οδηγώ στην άκρη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Unabomber Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 http://www.newsauto.gr/video-prosochi-plisiazi-podilato/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα