Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Greetings!

Ψάχνω τελευταία για πληκτρολόγιο και ενώ θα έπρεπε να είναι από τα πιο εύκολα περιφερειακά να αγοράσει κάποιος, εντούτοις με δυσκολεύει. 

Χρήση: Είμαι προγραμματιστής.. οπότε το θέλω κυρίως για typing.
Budget: Από τη μία δεν θέλω να το ακριβοπληρώσω, από την άλλη αν όντως μπορώ να γράφω γρήγορα επι ώρα σε αυτό.. ok. 

Οπότε καταλαβαίνετε ότι κολάω στο πόσο/πως θα με βολέψει το πληκτρολόγιο, και δεν είναι ακριβώς εύκολο να κάνω βόλτες στα μαγαζιά για να δοκιμάσω αυτά τα λίγα που έχουν σαν εκθετικά. Οπότε τελικά χρειάζομαι τη δικιά σας εμπειρία, τι σας βόλεψε κλπ.

Όσον αφορά τα μηχανικά, να πώ ότι επι 5 μήνες έγραφα σε logitech 710+ και δεν μπορώ να πώ ότι με βόλεψε..

Έχω διαβάσει αρκετά θετικά σχόλια για το Link.png Site: Razer Blackwidow
( Link.png Site: Review , το σχόλιο του @liakos356 βοηθάει που το έχει επίσης για κώδικα..)

Επίσης, αυτό, που είναι και σε προσφορά? Link.png Site: Coolermaster Octane .

Και ναί, θα ήθελα το πληκτρολόγιο να έχει backlight..

Κάποιο άλλο που έχετε και σας έχει βολέψει στο typing?

Δημοσ.

Με ειχε βολεψει το CM Trigger Z, με καραβολεψε το DAS ultimate...Για razer δε ξερω, δυσκολη αποφαση αφου δε ξερω αν μπορει να δειξει τα δοντια του σε αρκετο typing...Το trigger πχ μου ειχε αρχισει τα κολληματακια οποτε επρεπε να ψαξω ή για "ιδανικοτερο" μηχανικο ή για καποιο συμβατικο, πραγμα δυσκολο αφου αν γραψεις σε μηχανικο γλυκενεσαι.

Δημοσ.

Ανεκαθεν οι ιδανικοι για τους περισσοτερους διακοπτες για typing ηταν κυριως οι μπλε και δευτεροι οι καφε λογω του οτι ειναι All around διακοπτες.

Εγω αγαπητε δεν μπορω να καταλαβω αφου το θες κυριως για typing γιατι κοιτας σε gaming πληκτρολογια οπως το Blackwidow με τους κινεζοδιακοπτες ή το Coolermaster παραπανω??

Αν μπορεις να βρεις καπου δοκιμασε με μπλε διακοπτες. Εγω παντως χλωμο το κοβω αν δεν σε βολεψε το G710 να σε βολεψει το παραπανω Coolermaster.

Δημοσ.