manolo0liss Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 καλησπερα παιδια η μητερα μου κατεχει ενα toyota yaris sol 2008 1,33 wvti 87hp και πριν απο περιπου 1 βδομαδα παρουσιασε το εξης ο κινητήρας χανει τις στροφες του στο ρελαντί δηλαδή εκει που 1 μηνα πριν δουλευε στις 1000 στροφες τωρα δουλευει στις 500 και όταν πατησω τερμα γκαζι στο νεκρο αργει να δωσει σε σχεση με παλια και φυσικα το αμαξι και ειδικα ο κινητηρας και η εξατμση τρεμουν ξερετε τι μπορει να φταιει?
gdriver Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 για αρχή καθάρισε πεταλούδα και map sensor. εάν δε δεις προκοπή τσέκαρε μπουζί, πολλαπλασιαστές και μπεκ βενζίνης. εναλλακτικώς καθάρισε και λίγο εσωτερικά τον κινητήρα με ένα σπρέι ναφθας που το ψεκάζεις στην εισαγωγή αέρα. θέλει και δεύτερο άτομο μέσα να πατάει γκάζι ταυτόχρονα.
manolo0liss Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 για αρχή καθάρισε πεταλούδα και map sensor. εάν δε δεις προκοπή τσέκαρε μπουζί, πολλαπλασιαστές και μπεκ βενζίνης. εναλλακτικώς καθάρισε και λίγο εσωτερικά τον κινητήρα με ένα σπρέι ναφθας που το ψεκάζεις στην εισαγωγή αέρα. θέλει και δεύτερο άτομο μέσα να πατάει γκάζι ταυτόχρονα. Οποτε το αφήνω ετσι λογικά θα το φτιάξουν τωρα στο σέρβις το ετήσιο που συμπληρώνει τα 100000 χιλιόμετρα αλλά θα έχει έξτρα πράγματα??
paylidis Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα. Μπορεί να εχει απο ρυθμιστή ρελαντί (δε ξέρω αν εχει το Yaris) μέχρι και μπεκ χαλασμένα... Θα σου πρότεινα να πας να το δεις άμεσα. Οταν ανεβάσει στροφές πως συμπεριφέρεται; Δοκίμασες καλύτερη βενζίνη;
manolo0liss Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα. Μπορεί να εχει απο ρυθμιστή ρελαντί (δε ξέρω αν εχει το Yaris) μέχρι και μπεκ χαλασμένα... Θα σου πρότεινα να πας να το δεις άμεσα. Οταν ανεβάσει στροφές πως συμπεριφέρεται; Δοκίμασες καλύτερη βενζίνη; καλύτερη βενζίνη οχι αλλά η πρώτη και δευτέρα κοντά στον κοφτη μια χαρά τα πάει γενικα στο ρελαντί είναι το προβλημα
paylidis Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 μου φαινεται προβλημα στην τροφοδοσια καυσίμου.... πηγαινε να το δεις...
rafail1994 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Εάν θυμάμαι καλά κάπου στης 650rpm με 800rpm είναι το ρελαντί σου , καθάρισε maf ,πεταλούδα , βαλβίδα ρελαντί είναι συχνό φαινόμενο στα yaris
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2015 Σιγουρα ειχες ρελαντι τοσο ψηλα; Σε Yaris 2009 φιλης που το οδηγησα για ~1000km, το ρελαντι ηταν εντυπωσιακα σταθερο, αθορυβο και ΧΑΜΗΛΟ, το πολυ 600rpm.
ParhsG Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 εμενα παει 2.000-3000 στροφες απο μονο του ειδικα στη κινηση. Ο ενας μαστορας μου ειπε τι σε πειραζει και "ας παει οπου θελει"
rafail1994 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 εμενα παει 2.000-3000 στροφες απο μονο του ειδικα στη κινηση. Ο ενας μαστορας μου ειπε τι σε πειραζει και "ας παει οπου θελει" Σε yaris ; ναι ωραία λογική πες του θα σου πρότεινα να μην ξανά πας σε αυτόν διότι είναι επικίνδυνος δεν θέλω να φαντάζομαι τι άποψη εχει για άλλα ποιο σημαντικά πράγματα στο αυτοκίνητο 1
thanosrx8 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2015 Καθαρισε μαφ,ριξε λιγο καθαριστικο μπεκ της würth στο ντεποζιτο σου. Αστο να αδειασει απο βενζινη και βαλε κανα 20ευρω 100αρα και δουλεψε το λιγη ωρα σε ψηλες. Ειχα παρομοιο θεμα σε ενα bmw e36 που ειχα και με συνδυασμο των παραπανω σωθηκα
ParhsG Δημοσ. 10 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2015 renault του 2000 εχω. θα δοκιμασω το μπεκοκαθαρισμα . Παλαια που το ειχε κανει ηταν το mapper φε ξρρω πως λεγεται ηθελε καθαρισμα.Ομως τωρα παρολο το καθαριδμα δεν αλλαξε πολυ η συμπεριφορα.Οταν παρκαρω σβηνει καμια φορα σα να μπουκωνει. Επισης αν πας μετα να το βαλεις μπρος θελει γυρω στα πεντε σεκ προσπαθεια. θα παω σε ενα αλλο μαστορα για γενικο. Το κακο ειναι οτι μερικα προβληματα δεν αποδεικνυονται πχ ανεβαζε θερμοκρασια στη κινηση .Το αφηνρι ανοιχτο ο μαστορας και ειναι οκ ηβθερμοκρασια ,τι να κανεις μετα
Liverpool89 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Καλο ειναι να μην στραγγιζουμε ολη την ρεζερβα της βενζινας, μπορει να υπαρξουν θεματα με την αντλια.
Dark_Nightfall Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Να αναστήσω το θέμα περιγράφοντας ένα παρόμοιο πρόβλημα ,το αμάξι πάει να πάρει και σβήνει,δίνοντας λίγο γκάζι κατά την εκκίνηση παίρνει μπρος στροφάρει κανονικά αλλά δεν κρατάει ρελαντί και σβήνει ,και δεν το κάνει πάντα μπορεί να το κάνει 1 φορά το χρόνο ,συνήθως συμβαίνει όταν σβήνει και μετά από 5 λεπτά γίνεται προσπάθεια εκκίνησης (με τα συμπτώματα που περιγράφω).Υπάρχει κάποιος μηχανικός να μας πει την γνώμη του ; Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2020 από Dark_Nightfall
meletis_m Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 9 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε Να αναστήσω το θέμα περιγράφοντας ένα παρόμοιο πρόβλημα ,το αμάξι πάει να πάρει και σβήνει,δίνοντας λίγο γκάζι κατά την εκκίνηση παίρνει μπρος στροφάρει κανονικά αλλά δεν κρατάει ρελαντί και σβήνει ,και δεν το κάνει πάντα μπορεί να το κάνει 1 φορά το χρόνο ,συνήθως συμβαίνει όταν σβήνει και μετά από 5 λεπτά γίνεται προσπάθεια εκκίνησης (με τα συμπτώματα που περιγράφω).Υπάρχει κάποιος μηχανικός να μας πει την γνώμη του ; Τι αμάξι είναι ; Ξεκίνα με ένα πλήρη καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού στο πάγκο εργασίας που είναι σχετικά ανέξοδη και επίσης μέτρησε και πίεση αντλίας καυσίμου. Για το ασταθέςρελαντί
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα