Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αλλαγή κάθε 10.000χλμ δικαιολογείται με τον τρόπο οδήγησης, όμως το να αλλάξεις 11 φορές τακάκια και μετά δισκόπλακες μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο. Είσαι σίγουρος πως οι δισκόπλακες δεν ήθελαν νωρίτερα αλλαγή? Μήπως όταν τις άλλαξες το πάχος τους ήταν πολύ λιγότερο από το ελάχιστο επιτρεπτό?

Οι δισκόπλακες έπρεπε κανονικά να αλλαχτούν μετά την 10η αλλαγή σε τακάκια . Αλλά το τράβηξα το θέμα και τις άλλαξα μετά απο σχεδόν ένα χρόνο .Μέχρι την 10 η φορά που έβαλα τακάκια ήταν οκ πάντως

Δημοσ.

Οι δισκόπλακες έπρεπε κανονικά να αλλαχτούν μετά την 10η αλλαγή σε τακάκια . Αλλά το τράβηξα το θέμα και τις άλλαξα μετά απο σχεδόν ένα χρόνο .Μέχρι την 10 η φορά που έβαλα τακάκια ήταν οκ πάντως

Απλά ρώτησα επειδή σπανίως αλλάζονται οι δισκόπλακες όταν πρέπει, συνήθως τις αλλάζουν πολύ αργότερα.

Δημοσ.

Η αλλαγή κάθε 10.000χλμ δικαιολογείται με τον τρόπο οδήγησης, όμως το να αλλάξεις 11 φορές τακάκια και μετά δισκόπλακες μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο. Είσαι σίγουρος πως οι δισκόπλακες δεν ήθελαν νωρίτερα αλλαγή? Μήπως όταν τις άλλαξες το πάχος τους ήταν πολύ λιγότερο από το ελάχιστο επιτρεπτό?

Είχαν πετάξει δόντι  στα 110.000 χλμ  Αλλά ακόμα με έπαιρνε να τις αφήσω και έγινε η αλλαγή κάπου στα 120.000 χλμ σε οριακό σημείο . Τα φρένα ναι μεν είχα να φρενάρω αλλά καταλάβαινα πλέον το πρόβλημα στην αίσθηση του πεντάλ μερικές φορές. Τέλος πάντων στα 110 000 χλμ φάνηκαν σημάδια κόπωσης στους δίσκους.

Δεν είναι παράξενο αυτό . Ανάλογα το αμάξι ανάλογα τις δισκόπλακες ανάλογα που κάνεις τα χιλιομετρα που κάνεις ανάλογα πολλά . Αλλα μιλάμε για Κορεατικο hyundai accent . 

Νωρίτερα απο 110 000 χλμ δεν θέλαν αυτό είναι σίγουρο . Κάθε χρόνο πάω στο συνεργείο το αμάξι και μερικές φορές συμμετέχω και γω ή έστω παρακολουθώ την διαδικασία του service  Εχω κάποιες γνώσεις ο μηχανολόγος μηχανικός.

Δημοσ.

Είχαν πετάξει δόντι  στα 110.000 χλμ  Αλλά ακόμα με έπαιρνε να τις αφήσω και έγινε η αλλαγή κάπου στα 120.000 χλμ σε οριακό σημείο . Τα φρένα ναι μεν είχα να φρενάρω αλλά καταλάβαινα πλέον το πρόβλημα στην αίσθηση του πεντάλ μερικές φορές. Τέλος πάντων στα 110 000 χλμ φάνηκαν σημάδια κόπωσης στους δίσκους.

Δεν είναι παράξενο αυτό . Ανάλογα το αμάξι ανάλογα τις δισκόπλακες ανάλογα που κάνεις τα χιλιομετρα που κάνεις ανάλογα πολλά . Αλλα μιλάμε για Κορεατικο hyundai accent . 

Νωρίτερα απο 110 000 χλμ δεν θέλαν αυτό είναι σίγουρο . Κάθε χρόνο πάω στο συνεργείο το αμάξι και μερικές φορές συμμετέχω και γω ή έστω παρακολουθώ την διαδικασία του service  Εχω κάποιες γνώσεις ο μηχανολόγος μηχανικός.

Με βάση τα bold βγάζω εικάζω ότι έπρεπε να είχες αλλάξει τις δισκόπλακες πολύ νωρίτερα. Πολύ πριν αρχίσεις να καταλαβαίνεις την αλλαγή στην αίσθηση του πεντάλ.

 

Όσο πιο φθαρμένοι είναι οι δίσκοι τόσο πιο εύκολα ζεσταίνονται, και αν η θερμοκρασία τους γίνει μεγαλύτερη από την αντοχή των τακακιών τότε τα τελευταία καταστρέφονται. Με αποτέλεσμα φυσικά σπογγώδη αίσθηση στο πεντάλ, και να μην έχουμε σχεδόν καθόλου φρένα.

 

Ομοίως και τα τακάκια, πρέπει να τα αλλάζουμε και αυτά όχι όταν τελειώνει η πάστα τους, αλλά πολύ νωρίτερα. Αν είναι αρκετά φθαρμένα τότε η θερμοκρασία μεταφέρεται στα υγρά φρένων, γιατί η πάστα τους δεν απομονώνει επαρκώς την θερμοκρασία της τριβής με τους δίσκους. Και όταν υπερθερμαίνονται τα υγρά φρένων δημιουργείται μέσα σε αυτά υγρασία, με δυσάρεστα αποτελέσματα.

Δημοσ.

Με βάση τα bold βγάζω εικάζω ότι έπρεπε να είχες αλλάξει τις δισκόπλακες πολύ νωρίτερα. Πολύ πριν αρχίσεις να καταλαβαίνεις την αλλαγή στην αίσθηση του πεντάλ.

 

Όσο πιο φθαρμένοι είναι οι δίσκοι τόσο πιο εύκολα ζεσταίνονται, και αν η θερμοκρασία τους γίνει μεγαλύτερη από την αντοχή των τακακιών τότε τα τελευταία καταστρέφονται. Με αποτέλεσμα φυσικά σπογγώδη αίσθηση στο πεντάλ, και να μην έχουμε σχεδόν καθόλου φρένα.

 

Ομοίως και τα τακάκια, πρέπει να τα αλλάζουμε και αυτά όχι όταν τελειώνει η πάστα τους, αλλά πολύ νωρίτερα. Αν είναι αρκετά φθαρμένα τότε η θερμοκρασία μεταφέρεται στα υγρά φρένων, γιατί η πάστα τους δεν απομονώνει επαρκώς την θερμοκρασία της τριβής με τους δίσκους. Και όταν υπερθερμαίνονται τα υγρά φρένων δημιουργείται μέσα σε αυτά υγρασία, με δυσάρεστα αποτελέσματα.

Δε ξέρω φίλε . Το αμάξι το κοιτάζει ο μηχανικός μου και αν δει κάτι κάθεται μου το δείχνει ή μου το εξηγεί . 

Θέμα στα 110000 χλμ δεν είχα . Δεν είχα δει διαφορές στο φρενάρισμα του αυτοκινήτου και μιλάς με άτομο που φρενάρει νευρικά κάποιες φορές . Το πρόβλημα με πιασε ξαφνικά κοντά στα 120000 χλμ . Σε μεγάλο παρατεταμένο φρενάρισμα  (δυνατό όχι χαλαρό ) περνούσε τρέμουλο στο ποδόφρενο και ένιωθα γενικά ένα τρεμουλο στους τροχούς για λίγο και μια μικρή απώλεια δύναμης όσο αυξανόταν το παρατεταμένο φρενάρισμα καθώς και ένα σφύριγμα παρόμοιο με αυτό όταν τελειώνουν τα τακάκια. Σε καμία περίπτωση όμως δεν ένιωθα απώλεια δύναμης σε γενικές γραμμές απλά σε παρατεταμένο δυνατό φρενάρισμα έπρεπε να πατάω λίγο περισσότερο το φρένο .  Ο μηχανικός μου πε να το αφήσω το θέμα μέχρι να αρχίσει να δείχνει συμπτώματα ή μέχρι το επόμενο service προληπτικά αλλαγή. Όταν είδα τα συμπτώματα πήγα. Βέβαια θα τις είχα αλλάξει στα 110000 χλμ απλά δεν εξαρτώταν απο μένα.

Πάντως στα 110000 χλμ είδε τα πρώτα σημάδια ο μηχανικός .

 

Δημοσ.

Δε ξέρω φίλε . Το αμάξι το κοιτάζει ο μηχανικός μου και αν δει κάτι κάθεται μου το δείχνει ή μου το εξηγεί . 

Θέμα στα 110000 χλμ δεν είχα . Δεν είχα δει διαφορές στο φρενάρισμα του αυτοκινήτου και μιλάς με άτομο που φρενάρει νευρικά κάποιες φορές . Το πρόβλημα με πιασε ξαφνικά κοντά στα 120000 χλμ . Σε μεγάλο παρατεταμένο φρενάρισμα  (δυνατό όχι χαλαρό ) περνούσε τρέμουλο στο ποδόφρενο και ένιωθα γενικά ένα τρεμουλο στους τροχούς για λίγο και μια μικρή απώλεια δύναμης όσο αυξανόταν το παρατεταμένο φρενάρισμα καθώς και ένα σφύριγμα παρόμοιο με αυτό όταν τελειώνουν τα τακάκια. Σε καμία περίπτωση όμως δεν ένιωθα απώλεια δύναμης σε γενικές γραμμές απλά σε παρατεταμένο δυνατό φρενάρισμα έπρεπε να πατάω λίγο περισσότερο το φρένο .  Ο μηχανικός μου πε να το αφήσω το θέμα μέχρι να αρχίσει να δείχνει συμπτώματα ή μέχρι το επόμενο service προληπτικά αλλαγή. Όταν είδα τα συμπτώματα πήγα. Βέβαια θα τις είχα αλλάξει στα 110000 χλμ απλά δεν εξαρτώταν απο μένα.

Πάντως στα 110000 χλμ είδε τα πρώτα σημάδια ο μηχανικός .

Αυτά που περιγράφεις φίλε μου είναι συμπτώματα υπερθέρμανσης των φρένων. Έχε υπόψιν ότι το σημείο της μικρής απώλειας δύναμης που περιέγραψες είναι πολύ κοντά στο σημείο της ολικής απώλειας φρένων.

 

Όσο για τους μηχανικούς, σπάνια θα δεις κάποιον να μετράει δισκόπλακες με μικρόμετρο. Συνήθως "μετράνε" το νύχι ακουμπώντας το με το δάχτυλο, κοιτάνε αν η επιφάνεια τριβής έχει γραμμές/αυλάκια και ελέγχουν οπτικά το δίσκο για ρωγμές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...