torq Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 λοιπόν επειδή δεν έχω ιδέα. τα τακάκια τα αλλάζουμε όταν φθαρούν ανάλογα και με τον τρόπο οδήγησης. οι δισκοπλάκες πότε αλλάζουν; δηλαδή θέλω να πω φθείρονται το ίδιο ή όχι; ας πάρουμε ένα μέσο όρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Όταν φθαρούν και αυτές, όχι σε fixed διαστήματα. Συνήθως θέλουν 2-3 αλλαγές τακακίων για να φθαρούν. Εξαρτάται φυσικά από το τι τακάκια φοράει το αμάξι και τι δισκόπλακες. Τη φθορά μπορείς να την ελέγξεις και μόνος με παχύμετρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
torq Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 οκ φίλε μου αυτό ήθελα να μάθω, ας πούμε την "αναλογία". 2- 3 προς 1 δηλαδή. (συνήθως) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Τη φθορά μπορείς να την ελέγξεις και μόνος με παχύμετρο. Με απλό παχύμετρο δεν γίνεται, θα μετρήσεις και το νύχι μαζί. Χρειάζεται κάτι τέτοιο: http://www.getatool.gr/paxymetro-gia-diskoplakes-kai-vathos-pelmatos-elastikwn-wt-3250.html οκ φίλε μου αυτό ήθελα να μάθω, ας πούμε την "αναλογία". 2- 3 προς 1 δηλαδή. (συνήθως) Συνήθως τόσο είναι, αλλά με πολύ σκληρά τακάκια μπορεί να χρειαστούν αλλαγή οι δισκόπλακες πριν από αυτά... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Με απλό παχύμετρο δεν γίνεται, θα μετρήσεις και το νύχι μαζί. Χρειάζεται κάτι τέτοιο: http://www.getatool.gr/paxymetro-gia-diskoplakes-kai-vathos-pelmatos-elastikwn-wt-3250.html Συνήθως τόσο είναι, αλλά με πολύ σκληρά τακάκια μπορεί να χρειαστούν αλλαγή οι δισκόπλακες πριν από αυτά... Και με απλο παχυμετρο κανεις δουλεια μεε λιγο μυαλο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Και με απλό παχύμετρο γίνεται, έχω δει τον μηχανικό μου να το κάνει. Φυσικά το 'μαθα κι εγώ. Και δώσε μεγάλη (εννοώ τεράστια) σημασία στο συνήθως. Αν έχεις τίποτα πάνσκληρα τακάκια, όπως λέει ο Joshua21, μπορεί να αλλάξεις δισκόπλακες πριν τα τακάκια. Ενώ αν έχεις τίποτα χαραχτές δισκόπλακες και μαλακούλικα τακάκια, πριν αλλάξεις τις δισκόπλακες θα 'χεις αλλάξει 10 σετ τακάκια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Και με απλο παχυμετρο κανεις δουλεια μεε λιγο μυαλο.... Δεν το λες και σε μένα που, από ότι φαίνεται, δεν διαθέτω ούτε καν λίγο μυαλό? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2015 Δεν το λες και σε μένα που, από ότι φαίνεται, δεν διαθέτω ούτε καν λίγο μυαλό? Δυο τακους,τον εναν απο την μια πλευρα της δισκοπλακας ,τον αλλον απο την αλλη και τα μετραμε ολα μαζι.Τελος μετραμε ξεχωριστα μονο τους τακους και κανουμε αφαιρεση απο το συνολο. Να που τωρα απεκτησες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Δυο τακους,τον εναν απο την μια πλευρα της δισκοπλακας ,τον αλλον απο την αλλη και τα μετραμε ολα μαζι.Τελος μετραμε ξεχωριστα μονο τους τακους και κανουμε αφαιρεση απο το συνολο. Να που τωρα απεκτησες Δεν νιώθω εξυπνότερος, να ανησυχώ? Αυτό μπορεί να δουλέψει μόνο στην περίπτωση που η δισκόπλακα έχει φαγωθεί τέλεια, τις περισσότερες φορές όμως όχι μόνο υπάρχει ανομοιόμορφη φθορά αλλά και γραμμές/αυλάκια. Άσε που σε μερικές περιπτώσεις όπως πχ αρχικό πάχος 4,5mm και ελάχιστο 4,2mm μόνο με μικρόμετρο μπορείς να είσαι σίγουρος. Εγώ προσωπικά τις μετράω μόνος μου στο συνεργείο με μικρόμετρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 λοιπόν επειδή δεν έχω ιδέα. τα τακάκια τα αλλάζουμε όταν φθαρούν ανάλογα και με τον τρόπο οδήγησης. οι δισκοπλάκες πότε αλλάζουν; δηλαδή θέλω να πω φθείρονται το ίδιο ή όχι; ας πάρουμε ένα μέσο όρο. Αλλαγή όταν χρειάζεται. Τίποτα δεν είναι στο περίπου. 2-3 φορές αλλαγή τακάκια που είπατε και μετά αλλαγής δισκόπλακας εγω να σας πώ την αλήθεια άλλαξα 11 φορές τακάκια και μετά δισκόπλακες όταν το αμάξι έφτασε 12 ετών με 120.000 χλμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 11 φορές τακάκια και μια φορά δισκόπλακες; χμμ υπερβολικό μου φαίνεται, όσο μαλακό τακάκι και να χες! Γενικα αν δεν είσαι ασχετος οδηγός, το οποιο σημαίνει να φρενάρεις χωρις λόγο, να μην χρησιμοποιείς το σαζμαν για να κόψεις, μέχρι να φρενάρεις, να φρενάρεις τσαρουχωτά και οχι σιγα σιγα, τακάκια-δισκοι θα σου "πανε" πολύ πολύ καιρό. Φυσικα ολα ειναι συνάρτηση και για τι χρηση έχεις στο αυτοκίνητο. Εγώ θυμάμαι οταν άλλαξα σε 266 διάμετρο φρένων, εβαλα Ds2500 και oreca χαρακτους και κρατησαν χαλαρά 30-40.000χλμ απο τα οποία αρκετά βασανισμένα. Μετά πήγα σε 4πίστονα 290κάτι κι εκει στις 10.000χλμ που τα κράτησα...ούτε φάνηκε πως φαγώθηκαν. Ελαφρύ αυτ/το γαρ. Γενικα μη λυπάστε, φρένα, αναρτηση, λαστιχα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
slvsnt Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2015 Αλλαγή όταν χρειάζεται. Τίποτα δεν είναι στο περίπου. 2-3 φορές αλλαγή τακάκια που είπατε και μετά αλλαγής δισκόπλακας εγω να σας πώ την αλήθεια άλλαξα 11 φορές τακάκια και μετά δισκόπλακες όταν το αμάξι έφτασε 12 ετών με 120.000 χλμ με το φρένο οδηγείς; γατάκια, 90,000 σε 5 χρονια και δεν έχει αλλαχτεί τίποτα από τα 2. (τώρα πάω για έλεγχο) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 6 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2015 Κοίτα τα τακάκια στα 25 ευρώ τα 2 ζευγάρια μου βγαίνουν. Εχει να κανει με τον τρόπο οδήγησης μου . Αμα γκαζώνεις πρέπει και να φρενάρεις ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hyphen Δημοσ. 6 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2015 με το φρένο οδηγείς; γατάκια, 90,000 σε 5 χρονια και δεν έχει αλλαχτεί τίποτα από τα 2. (τώρα πάω για έλεγχο) αν σε 90κ δεν εχεις αλλαξει τακακια παιζει να μην πατας φρενο αλλα να ανοιγεις πορτα και να φρεναρεις με το ποδι! εγω εχω 90κ τους δισκους και 40-50 κραταω τα τακακια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2015 Κοίτα τα τακάκια στα 25 ευρώ τα 2 ζευγάρια μου βγαίνουν. Εχει να κανει με τον τρόπο οδήγησης μου . Αμα γκαζώνεις πρέπει και να φρενάρεις ! Η αλλαγή κάθε 10.000χλμ δικαιολογείται με τον τρόπο οδήγησης, όμως το να αλλάξεις 11 φορές τακάκια και μετά δισκόπλακες μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο. Είσαι σίγουρος πως οι δισκόπλακες δεν ήθελαν νωρίτερα αλλαγή? Μήπως όταν τις άλλαξες το πάχος τους ήταν πολύ λιγότερο από το ελάχιστο επιτρεπτό? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα