beetlebum Δημοσ. 1 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2015 γεια σας παίδες! σκέφτομαι να αγοράσω ένα smartphone (αν και δεν ειμαι fan του είδους αλλά ας όψεται...)..οπότε έκανα μια γύρα και έχω καταλήξει σε αυτά... Samsung galaxy s4 mini (έχει και χαμηλό sar, μου αρέσει ως κινητό που δεν είναι και πολύ μεγάλο,έχω ακούσει καλα σχολια-αν και διαβασα και 1-2 αρνητικες κριτικες οτι τρωει κολληματα) Samsung galaxy core prime LG G3 Huawei Ascend P7 mini (για το P7 έχω διαβάσει πολυ καλα σχόλια..λέτε να αξίζει όντως?) Mου αρέσουν και το Ηtc One και το Samsung glaxy A3 αλλά πάμε παραπάνω στην τιμή... Oυσιαστικά θέλω ένα αξιόπιστο κινητό,χωρις κολληματα ...επειδη είμαι ψιλοάσχετη κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη α!και εννοείται μιλάμε για αγορά μεσω μαγαζιού skroutz
driverpit Δημοσ. 1 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2015 Motorola Moto 2nd Gen Dual SIM http://www.skroutz.gr/s/5427371/Motorola-Moto-G-2nd-Gen-8GB-Dual-SIM.html170.00 LG G3 s mini http://www.skroutz.gr/s/5467135/LG-G3-s-mini-8GB.html185.00 Αν μπορείς να διαθέσεις 50 ευρώ παραπάνω κοίτα το LG G2 16GB http://www.skroutz.gr/s/3690169/LG-G2-16GB.html247.00 1
elenit24 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2015 huawei ascend p7(όχι το mini) με κλειστά μάτια τέλεια εμφάνιση ( που είσαι και κοπέλα και προφανώς σε νοιάζει) τέλεια μπροστινή κάμερα με 8mp.Άριστο λογισμικό και δεν τρώει καθόλου κολλήματα(το έχω δύο μήνες και ακόμα το κοιτάω και το θαυμάζω να φανταστείς,δεν το βαριέμαι με τίποτα χαχα) (μη φοβάσαι την κίνα βγάζει θηρία σε σωστές τιμές) είχα και το s4 mini, όντως δεν κόλλαγε αλλα το λογισμικό του ήταν άθλιο και αναγκάστηκα να το πουλήσω.+ οτι η μπατααρία δεν άντεχε ούτε για πλάκα.για τα άλλα κινητά δεν έχω άποψη.