Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διαφωνω και θα σου πω γιατι . Σε προσθιοκινητα golf 5,a3 στημενα παντα με μπλοκε η και χωρις κτλ μπαινοντας σε στροφιλικια το esp το μονο που εκανε ηταν να κοβει γκαζι ,ουσιαστικα να σε φρεναρει και να σε πεταει εκτος γραμμης εντελως οπως ειναι λογικο.Τωρα εαν θες σε πισωκινητα δεν νομιζω να ξερεις πολλους με m3 που οταν κανουν παντιλικια θελουν το esp ενεργοποιημενο :/... 

Με απλα λογια οτιδηποτε πανω στην στροφη ενω εχεις μπει τερμα και εχεις παρει την γραμμη σου σου κοψει το γκαζι η οτιδηποτε αλλο δεν μπορει παρα να μην σε πεταξει εξω...

To esp λαμβάνει υπόψιν την κατεύθυνση των μπροστινών τροχών και μαζεύει το αμάξι για να κατευθυνθεί προς τα εκεί που κοιτάνε οι τροχοι . Οπότε όπως καταλαβαίνω απο τα λεγόμενα σου σε στροφή που έχεις μπει με ανάποδα τιμόνια το esp σε πετάει αντίθετα απο ότι ήθελες λόγο του ότι λαμβάνει υπόψιν την στροφή των τροχών ;

Δημοσ.

παιδια εγω ειχα ακουσει οτι οταν θες να ανοιξεις το αμαξι το εσπ σου κοβει επιταχυνση

γι αυτο το βγαζεις οταν θες παραδειγμα να ανοιξεις με καποιον αλλον

δεν με απασχολει να το βγαλω απλα σε πολλα αυτοκινητα οταν το βγαλεις παραμενει εκει στο συγκεκριμενο 

και σε πολλα αλλα γαλλικα μπαινει απο μονο του

Δημοσ.

To esp λαμβάνει υπόψιν την κατεύθυνση των μπροστινών τροχών και μαζεύει το αμάξι για να κατευθυνθεί προς τα εκεί που κοιτάνε οι τροχοι . Οπότε όπως καταλαβαίνω απο τα λεγόμενα σου σε στροφή που έχεις μπει με ανάποδα τιμόνια το esp σε πετάει αντίθετα απο ότι ήθελες λόγο του ότι λαμβάνει υπόψιν την στροφή των τροχών ;

Η περιπτωση που λες ειναι για πισωκινητο και ναι ισχυει και αυτο.Αλλα και με ενα προσθιοκινητο οταν κανεις μπασιμο και το πας ελεγχομενα και ας γλιστρανε ελαχιστα οι τροχοι χωρις esp>...Οταν εχει esp επειδη καταλαβαινει οτι γλιστρας εστω και λιγο σου κοβει γκαζι και πολυ απλα μονο δεν σε διορθωνει.

Δημοσ.

Μήπως αυτό που ενεργοποιείτε είναι το asr και όχι το esp ; , γιατί το esp δεν κόβει τόσο την δύναμη του κινητήρα άλλα φρενάρει τον κατάλληλο τροχό και δίνει δύναμη σε κάποιον άλλο για να σε φέρει στα ίσια  , το asr εχει σαν περισσότερες ενέργειες την μείωση της δύναμης .

 

Εάν θέλει κάποιος να μπαίνει με ανάποδα τιμόνια ναι με τα συστήματα ενεργοποιημένα δεν μπορεί άλλα εάν οδηγείς φυσιολογικά και σου ενεργοποιούνται κάτι δεν κανείς σωστά και δεν θα σου πρότεινα να τα βγαλεις .

Δημοσ.

Αν κάποιος δε μπορεί να οδηγήσει γρήγορα χωρίς esp ,τότε δεν πρέπει να τρέχει ούτε με το esp..

Αν αγνοεί τα βασικά του ελέγχου του αυτοκινήτου και ελπίζει οτι πάντα θα τον σώζει το esp ,μπορεί να έρθει κάποια στιγμή που το esp να μην τα καταφέρει.

Πιο πολύ θα έλεγα οτι βοηθάει το μέσο οδηγό αν συμβεί κάποια στραβή στο δρόμο..

Πάντως το esp έχει ένα πλεονέκτημα ακόμη και απέναντι στον καλύτερο οδηγό.Μπορεί να φρενάρει επιλεκτικά όποιο τροχό θέλει ώστε να επαναφέρει τον έλεγχο,κάτι που δε μπορεί να κάνει ο οδηγός..

  • Like 1
Δημοσ.

 

Πάντως το esp έχει ένα πλεονέκτημα ακόμη και απέναντι στον καλύτερο οδηγό.Μπορεί να φρενάρει επιλεκτικά όποιο τροχό θέλει ώστε να επαναφέρει τον έλεγχο,κάτι που δε μπορεί να κάνει ο οδηγός..

Το ξερεις οτι αυτο στα περισσοτερα αυτοκινητα (δεν μιλαω για υπερπολυτελειας) δεν γινεται ε?.. 

Δημοσ.

Το ξερεις οτι αυτο στα περισσοτερα αυτοκινητα (δεν μιλαω για υπερπολυτελειας) δεν γινεται ε?.. 

Τί εννοείς δεν γίνεται; Βασική αρχή λειτουργίας είναι να φρεναρει επιλεκτικα τους τροχούς . Ετσι διατηρεί την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου .

Δημοσ.

Το ξερεις οτι αυτο στα περισσοτερα αυτοκινητα (δεν μιλαω για υπερπολυτελειας) δεν γινεται ε?.. 

 

Οπουδήποτε και να έχω δει να εξηγείται η λειτουργία του esp λένε οτι φρενάρει επιλεκτικά όποιο τροχό χρειάζεται..Το ίδιο έχω νοιώσει και απο προσωπική εμπειρία..Εσύ απο που αντλείς πληροφορίες για τα λεγόμενα σου;

 

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CF%87%CE%BF%CF%82_%CE%B5%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82

 

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38060.asp

 

https://www.youtube.com/watch?v=cIxeIKYEU-Q

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...