Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα. 

ειμαι κατωχος ενος 207 rallye

εχω παρατηρησει οτι οταν βγαζω το esp και παταω γκαζι αρκετο ξαναμπαινει απο μονο του

σε πολλα αλλα αυτοκινητα απενεργοποιειται τελειως ,

καποιος μηχανικος η καποιος κατοχος ιδιου αυτοκινητου μπορει να μου πει αν γινετε οταν το παταω να βγει να ειναι off και να μην μπαινει μονο του?|

Δημοσ.

Δυστυχως δεν γινεται.Και να μην το πιεσεις μετα τα 50 θα μπει μονο του.

Αυτο ισως να αλλαζει μονο με κανενα προγραμμα...Οχι με κατι αλλο

Δημοσ.

ουσιαστικα ομως αυτο δεν κοβει επιταχυνση απο το αμαξι? για να μην το αφησει να σπινιαρει?

Προσωπικα πιστευω οτι ειναι πονεμενη ιστορια το esp...πολλοι θα διαφωνησουν και θα το βρουν χρησιμο αλλα εγω δεν το βρισκω ΠΟΥΘΕΝΑ .

Τωρα οσον αφορα μικρες ταχυτητες 1-2 που μεσα στην πολη που ειναι γλιτσα θα τις αφησει κατω βοηθαει να μην σπινιαρεις τοσο και να απλωσεις πιο γραμμικα, ΑΛΛΑ. Ειναι λιγο λογικη κουλαδιου. Εαν συγκρινεις εναν τυπο που ξεκιναει με πρωτη πατωμα ενω βλεπει οτι το μονο που κανει ειναι να καιει το λαστιχο χωρις να αυξανει ταχυτητα με τον ιδιο τυπο σε αμαξι με esp προφανως και θα τον βοηθησει να φυγει πιο γρηγορα.

Παντως ειδικα σε στροφιλικια το esp ειναι παραδειγμα προς αποφυγη....

Δημοσ.

Αν εβγαζες την ασφάλεια του esp απο την ασφαλειοθηκη?

αν βγαλω την ασφαλεια δεν θα εχω καθολου και αυτο δεν βοηθαει διοτι στις στροφες θα φυγω σε κανα χαντακι :P

το θεμα ειναι οταν το βγαζω να παραμενει εκει

Δημοσ.

μπες στο πςκλαμπ και ψάξε το αναλογο τοπικ. Πανευκολα τοποθετείς ένα διακόπτη που βγάζεις το esp εκτός και το ενεργοποιείς όποτε θες.

Το νοήμα δεν είναι να στρίβεις και να περιμένεις το esp να σε σώσει...αν το βλέπεις έτσι, μη το βγάζεις καθόλου. Οπως επίσης αν το βγάλεις, δε πάει να πεί οτι απτη δευτερη μέρα θα γίνεις ενας μικρός σεμπαστιάν λεμπ.

Τα esp γενικά κάνουν fool proof τα αυτοκίνητα, ώς ένα σημείο.

Για να "πας" όμως το αυτοκίνητο, πρέπει να το βγάλεις εκτός.

 

(μη μπερδεύουμε το esp με τα traction control που σε βοηθάνε να το "πας" γρηγορότερα, αλλά εκεί μιλάμε για άλλης κατηγορίας οχήματα).

 

Υ.Γ. επίσης, το 1ο πράγμα που θα κάνεις στο αυτ/το είναι να αγοράσεις και να τοποθετήσεις την ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ανάρτηση του 207 RC. Απέχει παρασάγκας απ'το σαπάκι που εχει το οχημα σου τώρα και είναι άριστη μεσοβέζικη λύση άνεσης/στριψίματος.

Μετά πάμε αλλού.

Δημοσ.

ουσιαστικα ομως αυτο δεν κοβει επιταχυνση απο το αμαξι? για να μην το αφησει να σπινιαρει?

To esp δεν είναο μόνο αυτό . Είναι ένα σύνολο υποσυστημάτων. Μια δουλειά του είναι αυτό που λές (ASR) μετα το esp περιλαμβάνει και άλλα συστήματα που κρατάνε τον έλεγχο της κατευθυντικότητας του αυτοκινήτου.

Προσωπικα πιστευω οτι ειναι πονεμενη ιστορια το esp...πολλοι θα διαφωνησουν και θα το βρουν χρησιμο αλλα εγω δεν το βρισκω ΠΟΥΘΕΝΑ .

Τωρα οσον αφορα μικρες ταχυτητες 1-2 που μεσα στην πολη που ειναι γλιτσα θα τις αφησει κατω βοηθαει να μην σπινιαρεις τοσο και να απλωσεις πιο γραμμικα, ΑΛΛΑ. Ειναι λιγο λογικη κουλαδιου. Εαν συγκρινεις εναν τυπο που ξεκιναει με πρωτη πατωμα ενω βλεπει οτι το μονο που κανει ειναι να καιει το λαστιχο χωρις να αυξανει ταχυτητα με τον ιδιο τυπο σε αμαξι με esp προφανως και θα τον βοηθησει να φυγει πιο γρηγορα.

Παντως ειδικα σε στροφιλικια το esp ειναι παραδειγμα προς αποφυγη....

Δηλαδή ; Όταν λες παράδειγμα προς αποφυγήν ;

 

Δημοσ.

Εννοεί προφανώς πως όταν φύγει το αυτ/το δε θα μάθεις ποτέ να το "φέρνεις" γιατί θα σε συμμαζέυει το ESP.

 

Και το αποτέλεσμα επειδή είμαστε χρόνια στο κουρμπέτι (μάλλον ήμασταν) απ'οσο βλέπω στους νέους, κάνουν οτι μαλακία να'ναι επειδή το ESP σώζει...και κάνουν τα πιο δυνατά τροπέτα που έχω δεί. Διότι ένα αυτ/το με esp θα φύγει με πολλά, συνήθως, χλμ.

Δημοσ.

To esp δεν είναο μόνο αυτό . Είναι ένα σύνολο υποσυστημάτων. Μια δουλειά του είναι αυτό που λές (ASR) μετα το esp περιλαμβάνει και άλλα συστήματα που κρατάνε τον έλεγχο της κατευθυντικότητας του αυτοκινήτου.

Δηλαδή ; Όταν λες παράδειγμα προς αποφυγήν ;

 

Εχεις δοκιμασει να στριψεις με το esp ενεργοποιημενο σε αυτοκινητο που να εχει δυναμη? Αν αλλαξει η μουρη του αυτοκινητου μονο μια λωριδα και δεν πας παραπερα τυχερος θα εισαι.

Εννοεί προφανώς πως όταν φύγει το αυτ/το δε θα μάθεις ποτέ να το "φέρνεις" γιατί θα σε συμμαζέυει το ESP.

 

Και το αποτέλεσμα επειδή είμαστε χρόνια στο κουρμπέτι (μάλλον ήμασταν) απ'οσο βλέπω στους νέους, κάνουν οτι μαλακία να'ναι επειδή το ESP σώζει...και κάνουν τα πιο δυνατά τροπέτα που έχω δεί. Διότι ένα αυτ/το με esp θα φύγει με πολλά, συνήθως, χλμ.

το esp το μονο που δεν κανει σε στροφη ειναι να σε μαζευει...δεν μιλαω για κανονικες συνθηκες στριψιματος ετσι..λεμε να του κανεις καλο μπασιμο

Δημοσ.

Εχεις δοκιμασει να στριψεις με το esp ενεργοποιημενο σε αυτοκινητο που να εχει δυναμη? Αν αλλαξει η μουρη του αυτοκινητου μονο μια λωριδα και δεν πας παραπερα τυχερος θα εισαι.

το esp το μονο που δεν κανει σε στροφη ειναι να σε μαζευει...δεν μιλαω για κανονικες συνθηκες στριψιματος ετσι..λεμε να του κανεις καλο μπασιμο

Αναλογα το αμάξι. Αμα μιλάμε για sport αμαξι το esp είναι αλλιώς ρυθμισμένο. Σου δίνει  την δυνατότητα να χάσεις την προσφυση σου να πεταξεις κώλο κτλ και παρεμβαίνει λιγότερο οπως και επίσης κάποια αυτοκίνητα έχουν modes στο esp

To ESP είναι ενα αποτελεσματικό σύστημα που σώζει . Ισως να μην μπορεί να προσομοιώσει εναν επαγγελματία οδηγό αγώνων που ξέρει να σώζει το αμάξι αλλα προσομοιώνει σε ένα μεγάλο βαθμό.

 

Το ESP δεν πρόκειται να κάνει κάτι το αρνητικό στην ευστάθεια του αυτοκινήτου παρα μόνο αν μιλάμε για αστοχία υλικού.

Μην θεωρείτε ότι αμάξι με ESP κράταει ότι και αν γίνει το αμάξι στην στροφή. Δεν μπορεί να ξεπεράσει τους νόμους της φυσικής.

 

Εννοεί προφανώς πως όταν φύγει το αυτ/το δε θα μάθεις ποτέ να το "φέρνεις" γιατί θα σε συμμαζέυει το ESP.

 

Και το αποτέλεσμα επειδή είμαστε χρόνια στο κουρμπέτι (μάλλον ήμασταν) απ'οσο βλέπω στους νέους, κάνουν οτι μαλακία να'ναι επειδή το ESP σώζει...και κάνουν τα πιο δυνατά τροπέτα που έχω δεί. Διότι ένα αυτ/το με esp θα φύγει με πολλά, συνήθως, χλμ.

Ναι έχει ενα point σε αυτό . Αλλά δεν συμφωνω απόλυτα .

Δημοσ.

Αναλογα το αμάξι. Αμα μιλάμε για sport αμαξι το esp είναι αλλιώς ρυθμισμένο. Σου δίνει  την δυνατότητα να χάσεις την προσφυση σου να πεταξεις κώλο κτλ και παρεμβαίνει λιγότερο οπως και επίσης κάποια αυτοκίνητα έχουν modes στο esp

To ESP είναι ενα αποτελεσματικό σύστημα που σώζει . Ισως να μην μπορεί να προσομοιώσει εναν επαγγελματία οδηγό αγώνων που ξέρει να σώζει το αμάξι αλλα προσομοιώνει σε ένα μεγάλο βαθμό.

 

Το ESP δεν πρόκειται να κάνει κάτι το αρνητικό στην ευστάθεια του αυτοκινήτου παρα μόνο αν μιλάμε για αστοχία υλικού.

Μην θεωρείτε ότι αμάξι με ESP κράταει ότι και αν γίνει το αμάξι στην στροφή. Δεν μπορεί να ξεπεράσει τους νόμους της φυσικής.

 

Ναι έχει ενα point σε αυτό . Αλλά δεν συμφωνω απόλυτα .

Διαφωνω και θα σου πω γιατι . Σε προσθιοκινητα golf 5,a3 στημενα παντα με μπλοκε η και χωρις κτλ μπαινοντας σε στροφιλικια το esp το μονο που εκανε ηταν να κοβει γκαζι ,ουσιαστικα να σε φρεναρει και να σε πεταει εκτος γραμμης εντελως οπως ειναι λογικο.Τωρα εαν θες σε πισωκινητα δεν νομιζω να ξερεις πολλους με m3 που οταν κανουν παντιλικια θελουν το esp ενεργοποιημενο :/... 

Με απλα λογια οτιδηποτε πανω στην στροφη ενω εχεις μπει τερμα και εχεις παρει την γραμμη σου σου κοψει το γκαζι η οτιδηποτε αλλο δεν μπορει παρα να μην σε πεταξει εξω...

Δημοσ.

Αυτα γιατι να μην γινονται μονο σε πιστες δεν μπορω να καταλαβω, αν απο απεναντι ερχεται καποιος ανυποψιαστος τι φταιει...

 

Αν ειναι παρτε ενα ασκονα βαλτε του ενα 1.8/2.0 κινητξρα και καντε οτι θελετε σε κανενα οικοπεδο σα...

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτα γιατι να μην γινονται μονο σε πιστες δεν μπορω να καταλαβω, αν απο απεναντι ερχεται καποιος ανυποψιαστος τι φταιει...

 

Αν ειναι παρτε ενα ασκονα βαλτε του ενα 1.8/2.0 κινητξρα και καντε οτι θελετε σε κανενα οικοπεδο σα...

Στο ασκόνα θα έχουν ESP όμως να απενεργοποιούν;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...