Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα αμορτισέρ στο αυτοκίνητό μου (VW Polo [9N3]) χρήζουν αλλαγής. Έχουν 75Κ χιλιόμετρα πάνω τους, αλλά λόγω συνθηκών (βουνά, χωράφια, κλπ) έχουν «φάει τα ψωμάκια τους» … οπότε αλλαγή.

 

Το σκεπτικό μου:

 

— Εάν βάλω "φτηνά" αμορτισέρ, θα έχω φτηνή συμπεριφορά.

Ο πατέρας μου έβαλε με 199€ (προσφορά από την Auto Marin) σε Nissan Primera [P11] και το αποτέλεσμα είναι να σκέφτομαι να βάλω bucket καθίσματα, γιατί σε στροφή με 20-30 χλμ/ω λόγω πλεύσης κοντεύω να φτάσω στο δίπλα κάθισμα. Α και μαξιλαράκι κάτω απ'τον κώλο γιατί τερματίζουν για πλάκα.

 

— Εάν βάλω "καλά" αμορτισέρ, για κάνα μήνα θα τρώω ρίζες.

Ξεκάθαρα πράγματα. Πολλά τα λεφτά, ντούκου κάνα 400άρι δε με ενθουσιάζει.

 

— Μένουν τα μεταχειρισμένα (αλλά καλά) αμορτισέρ σαν επιλογή.

Βρίσκω στο eBay με κόστος κάτω από 80€ αμορτισέρ από το Polo GTI με κάτω από 20Κ χιλιόμετρα. Ο λόγος είναι ότι πολλοί κάτοχοι του συγκεκριμένου αυτοκινήτου αναβαθμίζουν σε καλύτερα από τα εργοστασιακά. Το δικό μου είναι το απλό μοντέλο. Οπότε σίγουρα θα αποτελούν αναβάθμιση, ενώ με 50-100 ευρώ, "ψωμί" 50-60 Κ χιλιομέτρων δε μου φαίνεται και άσχημο.

 

Γνώμες;

Δημοσ.

Αν είσαι σίγουρος πως ειναι με 20κ εγώ θα σου μέγα προχωρά .. Γιατί δε κοιτάς για blistein μαύρα ? Αρκετά τίμια κ φθηνά θα ελεγα

Δημοσ.

καλυτερα να κοιταγες απο ελλαδα, μπας και γλιτωσεις μεταφορικα (αν και στην ελλαδα οι τιμες ειναι υπερβολικες σε μεταχειρισμενα πραγματα, χωρια τα στανταρ ψεμματα σε χιλιομετρα)

 

Ισως να τα εχει φαει η ακινησια; Οι κακες συνθηκες αποθηκευσης; Παντως μαλλον σε αυτα τα λεφτα μια χαρα θα βολευτεις.

 

Αν μπορουσες να τα τσεκαρεις πριν αγορασεις, θα ηταν ιδανικο.

Αυτος εχει αμορτισερομετρο, και γενικα κανει παπαδες, περνα μια βολτα

 

http://www.bimors.gr/

 

Το site ειναι ετσι εδω και 5 χρονια, αλλα αν πας απο εκει και πιασεις κουβεντα με τους 2 τυπους, θα γουσταρεις

 

μιας και φαινεται σχετικα καινουριο μοντελο, δεν ερχεσαι σε επαφη με τιποτα τοπικες καγκουροαγελες, μπας και βρεις τιποτα απο εκει;

Δημοσ.
Δημοσ.

Κατά κανόνα τα μεταχειρισμένα σπάνια αξίζουν τα λεφτά τους εκτός αν είναι πάτωμα η τιμή κ ήξερες που ήταν πριν.

Αν ανοίγουν και γίνονται service σκέφτεσαι ότι μπορεί να χρειαστεί να πληρώσεις και το service, αν δεν ανοίγουν τα πετάς.

Δες για καινούρια aftermarket τοπικά, οι τιμές έχουν πέσει.

 

 

/sc

Δημοσ.

Τα αμορτισέρ στο αυτοκίνητό μου (VW Polo [9N3]) χρήζουν αλλαγής. Έχουν 75Κ χιλιόμετρα πάνω τους, αλλά λόγω συνθηκών (βουνά, χωράφια, κλπ) έχουν «φάει τα ψωμάκια τους» … οπότε αλλαγή.

 

Το σκεπτικό μου:

 

— Εάν βάλω "φτηνά" αμορτισέρ, θα έχω φτηνή συμπεριφορά.

Ο πατέρας μου έβαλε με 199€ (προσφορά από την Auto Marin) σε Nissan Primera [P11] και το αποτέλεσμα είναι να σκέφτομαι να βάλω bucket καθίσματα, γιατί σε στροφή με 20-30 χλμ/ω λόγω πλεύσης κοντεύω να φτάσω στο δίπλα κάθισμα. Α και μαξιλαράκι κάτω απ'τον κώλο γιατί τερματίζουν για πλάκα.

 

— Εάν βάλω "καλά" αμορτισέρ, για κάνα μήνα θα τρώω ρίζες.

Ξεκάθαρα πράγματα. Πολλά τα λεφτά, ντούκου κάνα 400άρι δε με ενθουσιάζει.

 

— Μένουν τα μεταχειρισμένα (αλλά καλά) αμορτισέρ σαν επιλογή.

Βρίσκω στο eBay με κόστος κάτω από 80€ αμορτισέρ από το Polo GTI με κάτω από 20Κ χιλιόμετρα. Ο λόγος είναι ότι πολλοί κάτοχοι του συγκεκριμένου αυτοκινήτου αναβαθμίζουν σε καλύτερα από τα εργοστασιακά. Το δικό μου είναι το απλό μοντέλο. Οπότε σίγουρα θα αποτελούν αναβάθμιση, ενώ με 50-100 ευρώ, "ψωμί" 50-60 Κ χιλιομέτρων δε μου φαίνεται και άσχημο.

 

Γνώμες;

Για το primera : Με 250 έβαζε επώνυμα κορυφαία εργοστασιακής αντικατάστασης.

 

Για το polo σου : Eπώνυμα καλά που λές belstein Β4 200 ευρώ, sachs μαύρα 220 ευρώ (99 % μια απο τις 2 αυτές μάρκες χρησιμοποιεί το polo σου απο το εργοστάσιο και αν όχι είναι ότι καλύτερο για γερμανικά αυτοκίνητα) Οι τιμές που σου λέω είναι με ευθυγράμμιση και τοποθέτηση σε γνωστή αλυσίδα που ειδικεύεται σε αυτά. 

Τα 400 άρια ευρώ που λες μάλλον σε κανα επισημο vw συνεργείο θα στο παν . Όπως πήγε ένα φίλος μου στην pegeout και του παν 650 ευρώ αμορτισερ τα οποία τα ίδια ακριβώς που βάζει η αντιπροσωπεία τα βρήκε αλλού με τοποθέτηση στα 280 ευρώ.......

 

Όσον αφορά μεταχειρισμένα αμορτισέρ: ΟΧΙ ! Δεν ξέρεις σε τι κατάσταση είναι και όσον αφορά αμορτισερ απο GTI ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΟΧΙ !

Αυτό γιατί το gti  έχει ελατήρια χαμηλωμένα σε σύγκριση με το δικό σου. Αν πας να τοποθετήσεις αυτά τα αμορτισέρ στα δικά σου ελατήρια αυτό που θα καταφέρεις είναι  να μην συνεργάζονται σωστά τα αμορτισερ με τα ελατήρια με αποτέλεσμα μειωμένο κράτημα του αυτοκινήτου. Πάντα ανάλογα τα ελατήρια που φοράμε επιλέγουμε και το κατάλληλο αμορτισερ και αντίστροφα.

 

Δημοσ.

Είναι μικρότερης διαδρομής του GTI; Αλλά εντάξει, αυτό δεν είναι θέμα, έτσι κι αλλιώς στα μεταχειρισμένα δίνουν όλο το «σετ» (αμορτισέρ μπρος-πίσω + ελατήρια) σε αυτά τα λεφτά.

 

Με βάλατε σε σκέψεις. Αν με ~200€ γίνεται η δουλειά ίσως να μην αξίζει το ρίσκο του μεταχειρισμένου. Από την άλλη, του GTI σίγουρα αποτελούν αναβάθμιση από τα εργοστασιακής αντικατάστασης, οπότε δε παύει να «με τρώει».

 

Από 'βδομάδα θα περάσω κι απ'τον Bimors που είπε ο MT60RS να δω και σε τι κατάσταση είναι τα δικά μου πριν προχωρήσω.

Δημοσ.

Λίγοι ψωνίζουν από 2nd-hand-shop τζηνάκια.

 

Ελάχιστοι σκέφτονται για μεταχειρσμένο καναπέ ή τηλεόραση.

 

Δεν είναι πολλοί αυτοί που βάζουν μεταχειρισμένο στερεοφωνικό στο αυτοκίνητό τους

 

Αλλά για αμορτισέρ το συζητάμε; οκ.

 

Για λάστιχα, αμορτισέρ δεν πρέπει καν να το σκεφτόμαστε για μεταχειρισμένα. Εκτός πια αν είναι από γνωστό (όχι του στυλ "έχω ένα γνωστό") ή αν αποδεδειγμένα βγήκαν από καινουργιο αυτοκίνητο επειδή κάποιος "καμμένος" μόλις το πηρε είπε να βάλει την προσωπική του "πινελιά" αλλάζοντάς τα.

Κρίση ξε-κρίση την οικογένειά σου βάζεις μέσα (να μην αναφέρω για τους λοιπούς που κινούνται στον δρόμο, αφού ίσως είναι "ψιλά γράμματα").

Αν δεν μπορείς να έχεις ένα αυτοκίνητο συντηρημένο σωστά, τουλάχιστον ως προς τα βασικά του, απλά μην το κινείς.

 

(Και στο λέει άνθρωπος που, επειδή δεν τον παίρνει γι' αλλαγή σε κάτι πιο καινούργιο, έχει ένα παμπάλαιο αυτοκίνητο. Μπορεί το χρώμα να θέλει ξαναπέρασμα ή να καθυστερώ εδώ και καιρό να κάνω κάτι για το σαλόνι του (το οποίο φαίνεται χάλια και σε μένα αλλά και σε άλλους) αλλά όταν στο κοντινό μέλλον θα πάω για αμορτισέρ δεν εξετάζω καν σαν πιθανότητα το "δεύτερο χέρι")

Δημοσ.

Αυτό που η λέξη «μεταχειρισμένο» ερμηνεύεται ως «θανάσιμος κίνδυνος» με ξεπερνάει. :P

Δημοσ.

Αν οι γνώσεις σου "ξεπερνάνε" του όποιου πωλητή και μπορείς να τσεκάρεις (ή έχεις άνθρωπο να το κάνει) αυτό που θα πάρεις, τότε προχώρα.

Η λέξη "μεταχειρισμένο" από μόνη της δεν σημαίνει τίποτα άλλο από το προφανές. Δεν είναι καινούργιο.

Ο "θανάσιμος κίνδυνος" μπορεί να προκύψει από το γεγονός ότι δεν ξέρεις πως έχει χρησιμοποιηθεί αυτό το "μεταχειρισμένο".

Όλα τα "μεταχειρισμένα" (όχι τυχαία) έχουν βγει πάντα "από καινούργιο αυτοκίνητο", από αυτοκίνητο που "έχει 3000χλμ" ή από αυτοκίνητο που το "είχε ένας παπούς και απλά πήγαινε κάθε Κυριακή στην εκκλησία" :P .

Και αν αυτό που θα πάρει κανείς είναι το μοτέρ των ηλεκτρικών παραθύρων, οκ. Στην χειρότερη να το κατεβάσει να πληρώσει διόδια και μετά να μην ανεβαίνει.

Αν όμως είναι εξάρτημα που σε κρατάει στο δρόμο (σωστά, λάθος ή και τελείως) τότε τα πράγματα αλλάζουν. Λίγο ;)

Και για να πάρω πάσα από ατάκα στο αρχικό σου post (αν και θεωρώ υπερβολή το 400άρι που ανέφερες εκτός αν μιλάμε μόνο σε αντιπροσωπεία) καλύτερα να τρως ένα μήνα ρίζες παρά κάποια στιγμή να "πας για βρούβες"

 

Ενημερωτικά, δεν είμαι κατά των μεταχειρισμένων. Πολλές φορές λόγοι ανάγκης (οικονομικοί ή παλαιότητας) σε αναγκάζουν να κινηθείς προς τα εκεί. Έχω πάρει ουκ ολίγα πράγματα για το δικό μου. Και μάλιστα ούτε καν από κατάστημα αλλά από μάντρες. Αλλά το έχω κάνει για μη ζωτικά εξαρτήματα (πχ ταμπλώ οργάνων, πάνελ για πόρτες, ψυγείο, κλπ)

Δημοσ.

Αυτό που η λέξη «μεταχειρισμένο» ερμηνεύεται ως «θανάσιμος κίνδυνος» με ξεπερνάει. :P

 Kαι πως μπορείς να εμπιστευθείς κάποιον που σου λέει ότι έχουν κάνει 15χιλιάδες χιλ... και αυτά μπορεί να έχουν 25... αυτό αν δεν έχεις γνώσεις πως θα το καταλάβεις; είναι σαν τα μεταχειρισμένα ελαστικά.

Δημοσ.

Αμορτισερόμετρο, προφανώς …

To αμορτισερομετρο δεν είναι απόδειξη φθοράς αμορτισέρ αλλά μια ένδειξη. Είναι απλά μια ένδειξη στο περίπου . Υπάρχουν φορές που αμορτισερόμετρα κάνουν λάθος αλλά παρ όλο αυτό είναι ότι καλύτερο υπάρχει για τον ελεγχο του αμορτισερ . Αν δεις όλοι οι κατασκευαστές αμορτισερ συνιστουν αλλάγη σε περίπου 80000 χλμ και δηλώνουν ότι το αμορτισερόμετρο δεν μπορεί να αποδείξει την πραγματική φθορα του αμορτισερ.. 

Είναι μικρότερης διαδρομής του GTI; Αλλά εντάξει, αυτό δεν είναι θέμα, έτσι κι αλλιώς στα μεταχειρισμένα δίνουν όλο το «σετ» (αμορτισέρ μπρος-πίσω + ελατήρια) σε αυτά τα λεφτά.

 

Με βάλατε σε σκέψεις. Αν με ~200€ γίνεται η δουλειά ίσως να μην αξίζει το ρίσκο του μεταχειρισμένου. Από την άλλη, του GTI σίγουρα αποτελούν αναβάθμιση από τα εργοστασιακής αντικατάστασης, οπότε δε παύει να «με τρώει».

 

Από 'βδομάδα θα περάσω κι απ'τον Bimors που είπε ο MT60RS να δω και σε τι κατάσταση είναι τα δικά μου πριν προχωρήσω.

Αν βρεις σετ είναι καλύτερα αλλά και πάλι δεν το συνιστώ. Πειράζεις την αναρτηση σου . Αν αλλάξεις αμορτισερ ελατηρια και βάλεις εκτός προδιαγραφών για το δικό σου αμάξι αυτομάτως πειράζεις την γεωμετρία της αναρτησης σου και ίσως μειώσεις την απόδοση κρατήματος του αυτοκινήτου. Σε τετοιες περιπτώσεις ενδεχομένως να χρειάζεται να αλλάξεις και αλλα στην αναρτηση σου καθως και να ρυθμιστει καταλληλα που όλο το θέμα είναι τεράστια επιστήμη και λίγοι ξέρουν να κανουν σωστά την δουλειά αυτή. Πρέπει να συμβουλευτείς την αντιπροσωπεία για κάτι τέτοιο που πας να κάνεις . Να ρωτήσεις αν είναι σωστό να μπει σετ αμορτισερ-ελατηρια απο GTI . 

Για μένα όχι μεταχειρισμένα αμορτισερ. Δεν μπορείς να σε σίγουρος για την κατάσταση τους . 

Δημοσ.

 

από αυτοκίνητο που το "είχε ένας παπούς και απλά πήγαινε κάθε Κυριακή στην εκκλησία" :P .

 

 

ξερω κι εγω ενα παππου, που καθε Κυριακη πηγαινει στον Αγ Γιαννη το Ρωσο για προσκυνημα

To αμορτισερομετρο δεν είναι απόδειξη φθοράς αμορτισέρ αλλά μια ένδειξη. Είναι απλά μια ένδειξη στο περίπου . Υπάρχουν φορές που αμορτισερόμετρα κάνουν λάθος αλλά παρ όλο αυτό είναι ότι καλύτερο υπάρχει για τον ελεγχο του αμορτισερ . Αν δεις όλοι οι κατασκευαστές αμορτισερ συνιστουν αλλάγη σε περίπου 80000 χλμ και δηλώνουν ότι το αμορτισερόμετρο δεν μπορεί να αποδείξει την πραγματική φθορα του αμορτισερ.. 

Αν βρεις σετ είναι καλύτερα αλλά και πάλι δεν το συνιστώ. Πειράζεις την αναρτηση σου . Αν αλλάξεις αμορτισερ ελατηρια και βάλεις εκτός προδιαγραφών για το δικό σου αμάξι αυτομάτως πειράζεις την γεωμετρία της αναρτησης σου και ίσως μειώσεις την απόδοση κρατήματος του αυτοκινήτου. Σε τετοιες περιπτώσεις ενδεχομένως να χρειάζεται να αλλάξεις και αλλα στην αναρτηση σου καθως και να ρυθμιστει καταλληλα που όλο το θέμα είναι τεράστια επιστήμη και λίγοι ξέρουν να κανουν σωστά την δουλειά αυτή. Πρέπει να συμβουλευτείς την αντιπροσωπεία για κάτι τέτοιο που πας να κάνεις . Να ρωτήσεις αν είναι σωστό να μπει σετ αμορτισερ-ελατηρια απο GTI . 

Για μένα όχι μεταχειρισμένα αμορτισερ. Δεν μπορείς να σε σίγουρος για την κατάσταση τους . 

 

Νορμαλ χρηση θα θελει (λογικα) να κανει οχι να κυνηγιουνται με τα χρονομετρα. Απλα αυτοκινητα μαζικης παραγωγης ειναι, που προοριζονται για τον μεσο οδηγο. Στις αντιπροσωπιες συνηθως ξερουν να "περνανε ανταλλακτικα", και οχι απο "γεωμερια-βελτιωση".

 

Ναι αν μπουνε μονο τα αμορτισερ απο το GTi και οχι τα ελατηρια, παιζει να μην δουλευουν σωστα.

 

Τι να ρυθμισεις σε φτηνη σειρα aftermarket αμορτισερ; Το πολυ-πολυ προφορτιση, αν και συνηθως χρειαζεσαι τορνο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...