Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με πήρε τηλέφωνο σήμερα ο πατέρας μου και μου είπε πως όταν το αμάξι περνάει λακούβες ή κανένα πλακόστρωτο ακούγεται ένα επαναλαμβάνομενο χτύπημα από το μπροστά κομμάτι του αυτοκινήτου. Το πήγε συνεργείο και του είπαν να αλλάξουμε για αρχή αμόρτισερ, οτι μπορεί να φταίει η κρεμαριέρα και παπάρια μάντολες. Αμορτισέρ βέβαια θέλαμε να αλλάξουμε ούτως ή άλλως (238κ χλμ και έχουν αλλαχτεί 2 φορές μόνο) αλλά επειδή θέλει και λάστιχα, ήθελα να ρωτήσω με ποια σειρά πρέπει να γίνουν οι αλλαγές και τι χρειάζεται απο ευθυγραμμίσεις κλπ το αμάξι. Μιλάμε για mondeo mk3 1.8 βενζίνη. 

Δημοσ.

Με πήρε τηλέφωνο σήμερα ο πατέρας μου και μου είπε πως όταν το αμάξι περνάει λακούβες ή κανένα πλακόστρωτο ακούγεται ένα επαναλαμβάνομενο χτύπημα από το μπροστά κομμάτι του αυτοκινήτου. Το πήγε συνεργείο και του είπαν να αλλάξουμε για αρχή αμόρτισερ, οτι μπορεί να φταίει η κρεμαριέρα και παπάρια μάντολες. Αμορτισέρ βέβαια θέλαμε να αλλάξουμε ούτως ή άλλως (238κ χλμ και έχουν αλλαχτεί 2 φορές μόνο) αλλά επειδή θέλει και λάστιχα, ήθελα να ρωτήσω με ποια σειρά πρέπει να γίνουν οι αλλαγές και τι χρειάζεται απο ευθυγραμμίσεις κλπ το αμάξι. Μιλάμε για mondeo mk3 1.8 βενζίνη. 

Αφου τα αμορτισερ ηθελαν ετσι και αλλλιως αλλαγη τα πετας και βαζεις καινουρια μαζι με top mount...

Δημοσ.

προσπαθηστε να καταλαβετε αν ο θορυβος ειναι δεξια ή αριστερα. Ο θορυβος ειναι σαν χυπημα; σαν τριξιμο; σαν νιαουρισμα; εχει μεταλλικη χροια; Ακουγεται καπως "πνιγμενος";

 

Αλλαζει καθολου αναλογα με το πατημα του γκαζιου; Του φρενου; Εχει να κανει με την ταχυτητα περιστροφης, ή τη θεση του τιμονιου; Εξαρταται απο τις στροφες του μοτερ, ή την ταχυτητα του αυτοκινητου; ή την επιλεγμενη σχεση;

 

μπορει να ειναι και σινεμπλοκ, βασεις μηχανης, ή απλα χαλαρωμενες βιδες

 

Ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση καλο ειναι να γινεται τακτικα (πχ καθε 30χιλ χμ), αναλογα και την χρηση

Δημοσ.

Αμορτισέρ βάζεις after market.Να δεις πρώτα από που είναι ο θόρυβος και μετά να ξεκινήσεις τις επισκευές.Βρες ενα σοβαρό συνεργείο που θα σου πει ακριβώς τι έχει το αμάξι.Και μετά απο 240.000 να σκεφτείς και για ελατήρια.

Δημοσ.

Κοιτα μπορει να ναι και τα σινεμπλοκ, σκασμενο αρμορτισερ αυτο μπορεις να το δεις αν πας και το πατησεις απο την που το ακους και παει σαν βαρκα τοτε θες αλλαγη.

Δημοσ.

Με πήρε τηλέφωνο σήμερα ο πατέρας μου και μου είπε πως όταν το αμάξι περνάει λακούβες ή κανένα πλακόστρωτο ακούγεται ένα επαναλαμβάνομενο χτύπημα από το μπροστά κομμάτι του αυτοκινήτου. Το πήγε συνεργείο και του είπαν να αλλάξουμε για αρχή αμόρτισερ, οτι μπορεί να φταίει η κρεμαριέρα και παπάρια μάντολες. Αμορτισέρ βέβαια θέλαμε να αλλάξουμε ούτως ή άλλως (238κ χλμ και έχουν αλλαχτεί 2 φορές μόνο) αλλά επειδή θέλει και λάστιχα, ήθελα να ρωτήσω με ποια σειρά πρέπει να γίνουν οι αλλαγές και τι χρειάζεται απο ευθυγραμμίσεις κλπ το αμάξι. Μιλάμε για mondeo mk3 1.8 βενζίνη.

Προσωπική μου άποψη είναι πως δεν υπάρχει σωστή και λάθος σειρά αλλαγής σε αυτά που γράφεις. Αν τα αμορτισέρ είναι εντελώς διαλυμένα σαφώς και έχει προτεραιότητα η αλλαγή τους, αν απλά θέλεις να τα αλλάξεις επειδή είναι καιρό πάνω τότε κοίτα πρώτα τα λάστιχα. Ευθυγράμμιση δεν είναι απαραίτητο να γίνει για αυτές τις αλλαγές, καλό είναι να γίνεται όμως μια στο τόσο.

Δημοσ.

Για κρεμαριερα δυσκολα; Να ξερω, μηπως και το αποκλεισουμε το 700αρι και οσο ζηταει, τοσο θελει να το δωσει ο πατερας. Σετακι αμοριστερ-ελλατηρια τι προτεινετε; 

Δημοσ.

Λεω να προτιμησω τα εργοστασιακα. Ειναι οικογενειακό άλλωστε, κάνει ταξίδια και πολλές φορές πλήρως φορτωμένο. 

Δημοσ.

αστο μωρε... που να τρεχεις να βρεις μαστορα... και στον χασαπη που το πηγες πολυ του ειναι... καποια στιγμη θα χαλασει και κατι αλλο... και καποτε θα το πουλησετε... το πολυ πολυ να σκοτωθειτε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...