k_skidrow Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 καλησπερα παιδια,προσφατα αγορασα μια asus r9 290x απο τα e-gate. το συγκεκριμενο κομματι βγηκε με προβλημα οποτε ειπα οτι θα προχωρησω σε "γρηγορη" αντικατασταση μιας και η τεχνικη υποστηριξη της e-gate μου ειπε οτι το ολο θεμα θα παρει 2 με 3 μερες. την καρτα την πηγα στο μαγαζι παρασκευη 6 φεβρουαριου. απο τοτε εχουνε περασει 3 ολοκληρες βδομαδες και καθε φορα που περνω τηλεφωνο μου λενε οτι ακομα απλα δεν εχουμε απαντηση απο την asus. και ρωταω εγω τωρα. μπορω να κανω κατι για να ερθει η καρτα μου πιο γρηγορα; να τους ζητησω καποιο χαρτι ή οτιδηποτε για αμεση αντικατασταση ακομα και αυριο για παραδειγμα; εχω απελπιστει,εδωσα ενα καρο λεφτα για την καρτα και η υποστηριξη που πηρα στο πρωτο προβλημα ηταν εντελως αθλια! παρεπιπτοντως,γενικα η υποστηριξη στα e-gate ειναι ο,τι ναναι. πας αυτοπροσωπος στο μαγαζι (και δεν μενω καθολου κοντα στο καταστημα) και ο "τεχνικος" εκει σε αφηνει να περιμενεις για κανα 20λεπτο προτου σε εξυπηρετησει...το ιδιο και με το τηλεφωνικο κεντρο.
Haris San Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Εφοσον η καρτα ειναι προβληματικη και το εδωσες για RMA και διαπιστωθηκε οντως προβλημα, κανονικα θα επρεπε να σου δωσουν αλλη καρτα και τελος.Το τι θα κανουν αυτοι με την asus ειναι δικο τους θεμα. Δηλαδη δεν πας το ελαττωματικο,ο καταστηματαρχης στελνει στην εταιρεια, και οταν στειλει η εταιρεια την καινουρια καρτα τοτε παιρνεις αυτη...Απλα σου δινουν καινουρια,και αυτοι θα παρουν μια αλλη καρτα απο την εταιρεια.. Εκτος και αν την ειχες παραπανω απο 7 ημερες (οποτε δεν ισχυε το DOA7) και περιμενουν να την στειλουν για επισκευη. Αν προκεται για αντικατασταση τοτε σου δινουν με τη μια καινουρια..
k_skidrow Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Ειχε περασει το doa7,λογω του οτι δεν δοκιμαστηκε αμεσως η καρτα. τι αλλο να πω...μια ρημαδα απαντηση ειναι, 3 ολοκληρες βδομαδες περιμενω γιαυτη. θα ξαναπαρω εννοειται αυριο,επικοινωνησα μαζι τους την προηγουμενη τεταρτη και απο τοτε ουτε φωνη ουτε ακροαση
Sheogorath Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Μήπως ένωση καταναλωτών. εγώ σε μια παρόμοια περίπτωση βρήκα το δίκιο μου έτσι μόνο. Μερικοί θέλουν να τους τρίξεις τα δόντια! Καλή τύχη!
k_skidrow Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 τελικα μετα απο 3,5 βδομαδες λυθηκε το προβλημα αφου τους πηρα φυσικα εγω τηλεφωνο ενω μου ειχανε πει οταν θα εχουνε την απαντηση θα με παρουνε αυτοι. 2
k_skidrow Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 πιστωτικο και πηρα αλλη. αλλα γενικα το μαγαζι κινειται σε ρυθμους χελωνας πραγματικα σε κατι τετοια θεματα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα