News Editors insomnia.gr Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 News Editors Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Ξεκινώντας το Σεπτέμβριο του 2014, πήραμε την απόφαση να αποστείλουμε έναν αριθμό φορητών υπολογιστών καταναλωτών (consumer notebooks), ενσωματώνοντας το λογισμικό Superfish. Αυτό το λογισμικό απογοήτευσε κάποιους χρήστες, χωρίς να προσθέσει κάποια αξία στην εμπειρία χρήσης· για τον λόγο αυτό είχαμε ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία να το αφαιρέσουμε από το σύνολο του προεγκατεστημένου λογισμικού. Στη συνέχεια, μετά από δημοσιεύματα σχετικά με μια ευπάθεια ασφαλείας που προκλήθηκε από το εν λόγω λογισμικό, λάβαμε άμεσα μέτρα ώστε να το αφαιρέσουμε. Είναι σαφές ότι το θέμα αυτό έχει προκαλέσει ανησυχία στους πελάτες, τους συνεργάτες μας και σε όσους ενδιαφέρονται για τη Lenovo, τη βιομηχανία και την τεχνολογία μας γενικότερα. Για τον λόγο αυτό, θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη και πάλι. Τώρα, θα ήθελα να ξεκινήσει η διαδικασία της διαρκούς ενημέρωσής σας σχετικά με τα βήματα που ακολουθούμε ώστε να διορθώσουμε το πρόβλημα και να αποκαταστήσουμε την πίστη σας στην Lenovo. Έχουμε ήδη κάνει πολλά κρίσιμα πρώτα βήματα: • Σταματήσαμε τις προεγκαταστάσεις και δε θα συμπεριλάβουμε αυτό το λογισμικό Superfish σε καμία συσκευή στο μέλλον. • Έχουμε εργαστεί μόνοι αλλά και με τους εταίρους μας για να καταστήσουμε τους υπολογιστές σας ασφαλείς από αυτήν την ευπάθεια όσο πιο εύκολα και γρήγορα γίνεται: • Την Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου, η Lenovo διέθεσε οδηγίες για την χειροκίνητη λύση και μέχρι την Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου προσφέραμε ένα αυτοματοποιημένο εργαλείο αφαίρεσης για να είναι απλό για τους πελάτες μας να αφαιρέσουν το Superfish και τα σχετιζόμενα αρχεία. • Επίσης την Παρασκευή, οι εταίροι μας, η Microsoft, η McAfee και η Symantec ενημέρωσαν το λογισμικό τους για να αφαιρέσουν και απενεργοποιήσουν αυτόματα αυτό το Superfish. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες που διαθέτουν οποιοδήποτε από αυτά τα προϊόντα ενεργό, θα προστατεύονται αυτόματα. Τους ευχαριστούμε για την άμεση ανταπόκρισή τους. • Σωρευτικά όλες αυτές οι ενέργειες σημαίνουν ότι όλα τα νέα προϊόντα που είναι προς πώληση θα είναι προστατευμένα. Αμέσως μόλις το σύστημα ενεργοποιηθεί για πρώτη φορά, το πρόγραμμα Antivirus θα ξεκινήσει μια σάρωση και έπειτα θα αφαιρέσει το Superfish από το σύστημα. Όσον αφορά τα συστήματα στα οποία γίνεται επαναφορά από το backup partition του σκληρού δίσκου, το Superfish θα αφαιρείται με τον ίδιο τρόπο. Για προϊόντα που χρησιμοποιούνται ήδη, το Superfish θα αφαιρεθεί μόλις πραγματοποιηθεί η ενημέρωση στα προγράμματα antivirus. Έχουμε επικοινωνήσει το ταχύτερο δυνατό με πελάτες, συνεργάτες μας και παρακολουθητές και παράγοντες της βιομηχανίας. Ελπίζω ότι με κάθε επικοινωνία, είμαστε καλύτερα ενημερωμένοι και πιο σαφείς για το τι είναι σημαντικό. • Τώρα, είμαστε στη διαδικασία ανάπτυξης ενός συγκεκριμένου σχεδίου για την αντιμετώπιση των ευπαθειών και για την ασφάλεια του λογισμικού μέσω καθορισμένων δράσεων, το οποίο θα μοιραστούμε μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Αυτό που μπορώ να πω σχετικά με αυτό σήμερα είναι ότι διερευνούμε ένα ευρύ φάσμα επιλογών που περιλαμβάνουν: • τη δημιουργία ενός καθαρότερου PC image (το λειτουργικό σύστημα και το λογισμικό που υπάρχει προεγκατεστημένο στη συσκευή σας προτού αυτή χρησιμοποιηθεί)· • την άμεση συνεργασία με τους χρήστες, με ειδικούς για την προστασία και ασφάλεια και με άλλους ώστε να δημιουργήσουμε το συντομότερο δυνατό την κατάλληλη στρατηγική για ένα σωστό φάσμα προεγκατεστημένου λογισμικού· • και την επιδίωξη αναζήτησης και αξιολόγηση των απόψεων ακόμη και των σκληρότερων επικριτών μας ώστε να διασφαλίσουμε μια κατάλληλη αξιολόγηση για τα προϊόντα μας από εδώ και στο εξής. Παρόλο που αυτό το ζήτημα περιορίστηκε σε consumer notebooks και σε καμία περίπτωση δεν επηρέασε τα ThinkPads, τυχόν tablets, desktops ή smartphones, ή οποιοδήποτε εταιρικού διακομιστή (enterprise server) ή συσκευή αποθήκευσης, αναγνωρίζουμε ότι όλοι οι πελάτες της Lenovo μπορεί να ενδιαφέρονται για το πού βρισκόμαστε και τι ακολουθεί. Το γεγονός είναι ότι η φήμη μας αγγίζει όλους αυτούς τους τομείς, καθώς και όλους τους πελάτες μας. Σήμερα, είμαστε αποφασισμένοι να βελτιώσουμε την κατάσταση, να προσφέρουμε πιο ασφαλή προϊόντα και να βοηθήσουμε τον κλάδο να αντιμετωπίσει-και να αποτρέψει- αυτού του είδους ευπάθειες στις οποίες εκτεθήκαμε κατά την τελευταία εβδομάδα. Σας ευχαριστώ Peter Hortensius
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα