Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακου τώρα τι σκέφτηκα...Στα πλαίσια της οικονομίας καυσιμου θα μπορόυσαν οι πιλότοι να είναι ντυμένοι με κομψά μεταξωτά σι-θρου συνολάκια(αμάνικο απο πάνω και σορτσάκι κάτω) και σαγιονάρα..Επίσεις οι αεροσυνοδοι θα ντύνονται μόνο με εσώρουχα-ζαρτιερες και παντοφλιτσα ροζ με πον-πον....

Τότε θα είχε πρόβλημα στην κατανάλωση latex! Άσε που για αποφυγή τυχός πιτσιλιάς η κατανάλωση χαρτιού θα ήταν μια στάνταρ διαδικασία! Αμ το άλλο; Το ότι θα πρέπει να αλλάζεις εσώρουχο; Αυτό τι σημαίνει; Έξτρα χειραποσκευή, έξτρα βάρος! :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εσύ νομίζεις ότι δεν θα γίνει.............

καταρχήν υπάρχει πρόβλημα ήδη με τους υπέρβαρους 

η συγκεκριμένη εταιρεία μου λανσάρετε ως low cost και αν δεν έχεις την κατάλληλη βαλίτσα που προσπαθεί να σου πουλήσει και πας με κάποια άλλη από το προτεινόμενο μέγεθος σου κόβει το κώλο και εισιτήριο σου βγαίνει με learjet 

http://www.ryanair.com/gr/terms-and-conditions/regulations-cabinbaggage/

 

πολύ διαφήμιση τις κάνουμε δεν νομίζετε 

Παρομοια πραγματα ισχυουν και πχ στην aegean.

Απλα η ryanair με το στανταρ εισιτηριο επιτρεπει μικρου μεγεθους τσαντα που θα χωραει κατω απο το καθισμα. Μπορεις με 10 ή 20€ να παρεις χειραποσκευη που θα βαλεις στο ραφι απο πανω ακριβως οπως οι αλλες εταιριες.

 

Απλα στην ryanair πληρωνεις λιγοτερο και αυτο ειναι που την κανει πιο τιμια.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

 

αντε να δεχτω πως η χρηση ipad διευκολυνει-επιταχυνει την κατασταση ....  αλλα το να μαθαινω πως 2 ipad αντι για 30 κιλα χαρτι θα καταφερει να μειωση την καταναλωση καυσιμου .... αυτο με ξεπερναει

 

 

εστω αν ενα σκαφος ζυγιζει full loaded  20.000 κιλα , δεν θα εχει καμια διαφορα αμα ζυγιζε 19.970 

εχεις βρει τροπο να παραβιασεις τους νομους της φυσης και δεν μας το λες?

  • Like 1
Δημοσ.

Παρομοια πραγματα ισχυουν και πχ στην aegean.

Απλα η ryanair με το στανταρ εισιτηριο επιτρεππει μικρου μεγεθους τσαντα που θα χωραει κατω απο το καθισμα. Μπορεις με 10 ή 20€ να παρεις χειραποσκευη που θα βαλεις στο ραφι απο πανω ακριβως οπως οι αλλες εταιριες.

 

Απλα στην ryanair πληρωνεις λιγοτερο και αυτο ειναι που την κανει πιο τιμια.

δεν πειράζει εγώ θα παίρνω από τις άλλες με τις αεροσυνοδούς 

Δημοσ.

ωραια ολα αυτα αλλα ο δρακος υπαρχει ακομη

 

οι κανονες επιβαλλουν τα βιβλια να υπαρχουν μεσα στο πιλοτηριο 

αυτο που φευγει ειναι τα λιγα a4 που περνει ο καθε πιλοτος και συγκυβερνητης πριν απο καθε πτηση για καθε πτηση 

flight plans/trajectories κτλ κτλ ζητημα να ειναι μισο κιλο πραγμα ολα αυτα..

4600 δεν ειναι μεγαλη πτηση (αλιμονο αν αθηνα νορβηγια την αποκαλεσουμε μεγαλη πτηση..)

η ΑΑ ειπε οτι το 2014 καταφερε να κερδισει μονο απο αυτη την αλλαγη 1.2m δολλαρια...βεβαια η vodafone ξεχασε να αναφερει πως το 2014 ηταν η χρονια που το πετρελαιο εκανε τεραστια βουτια που εφερε μειωση στα παντα (ακομη και η aegean εκανε μειωση...) 

η τιμη της κηροζινης αλλαζει μερα με την μερα δεν υπαρχει fixed αριθμος και φυσικα χοντροκομενα + - ειναι εντελως χαζα να γινονται 

τριτο οταν μιλαμε για τονους το να βγαλεις 50-60 κιλα απο αεροπλανο ΔΕΝ σου δινει κανενα παραπανω οφελος δεν ειναι αμαξι που θα το οφελησει στο 0-100 η απωλεια βαρους εχει μια συγκεκριμενη διαδικασια για την απογειωση για το ascent για το descent και την προσγειωση δεν ειναι δα οτι θα του δωσει ταχυτητα η κατι αλλο...πιο πολυ χρημα απο την χαρτουρα θα βγαλει παρα απο το καυσιμο...

Δημοσ.

4600 δεν ειναι μεγαλη πτηση (αλιμονο αν αθηνα νορβηγια την αποκαλεσουμε μεγαλη πτηση..)

 

Φυσικα κ ειναι μεγαλη πτηση.

 

Απο τις 1600 καθημερινές πτήσεις τις ryanair, ποσες νομιζεις οτι ειναι τοσο μεγαλες;

 

Ενα μικρο ποσοστο ειναι τοσο μεγαλες, η πλειονότητα των πτήσεων της ryanair είναι πτησεις διωρες-τριωρες κατω των 2000 κμ.

Δημοσ.

Καλα κανουμε και τις κανουμε διαφημιση, εστω και εμεσα. Αγορασα πτηση Αθηνα-Θεσσαλονικη με 6,99 την διαδρομη. Για να παω μια ημερα για καφε. Θα φερω λαθραιο τσουρεκι Τενκερλη στην επιστροφη. :)

  • Like 8
Δημοσ.

1ον) Τα ipad καταργούν σχεδόν όλα τα χαρτιά και manual στα αεροπλάνα της ΑΑ μετά από ειδική έγκριση της FAA (αφού το αξιολόγησε σαν συσκευή και το βρήκε αρκετά αξιόπιστο για να τα αντικαταστήσει American Airlines replaces paper flight manuals with iPads)

 

2ον) η αλλαγή σε ipad δεν γίνεται τόσο για την εξοικονόμηση καυσίμων αλλά για την βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος των πιλότων και των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρίας (καταργεί ολόκληρη την διαδικασία εκτύπωσης, διανομής για ένα σωρό χαρτομάνι)
 

The airline will call the iPad kitbag the 'Electronic Flight Bag' and according to vice president Captain John Hale, the switch is an important milestone for American Airlines:
With this approval from the FAA, we will be able to use iPad to fully realize the benefits of our Electronic Flight Bag program, including improving the work environment for our pilots, reducing our dependency on paper products and increasing fuel efficiency on our planes
Δημοσ.

Σχόλια από ένα σωρό ανίδεους με την αεροπορική βιομηχανία! Λέει ο καθένας τη βλακεία του χωρίς να γνωρίζει. Μόνο αν γνώριζε κάποιος πόσο κοστίζει η βιβλιογραφία από ένα αεροπλάνο που πρέπει να έχει στην κατοχή του ένας πιλοτος, τι χαρτι/μελάνι/χρόνο χρειάζεται για μια πτήση. Περίπου 3000 σελίδες είναι μόνο τα manual του αεροσκάφους...σε ένα μόνο tablet βάζεις περίπου 40 με 50.000 ευρώ σε κόστος από βιβλία και όλα μα όλα είναι χρησιμα...

Όσο για το βάρος...και βέβαια είναι σημαντικό γιατί σε ένα στόλο 300 αεροσκαφών μιας εταιρίας το κόστος σαφώς σε βάθος χρόνου είναι σημαντικότατο...

Και στο κάτω κάτω ρε φίλε....ο Αμαζόνιος κάποια στιγμή θα στερέψει....σκεφτείτε λίγο οικολογικά...

Δημοσ.

Θα μπορούσαν πριν από κάθε πτήση να κάνουν κλύσμα στο πλήρωμα και στους επιβάτες. Έτσι θα γλύτωναν καμιά 50αρια κιλά παραπάνω φορτίο. Και με κάθε κλύσμα δώρο μια κολονοσκόπηση ....

  • Like 1
Δημοσ.
ωραια ολα αυτα αλλα ο δρακος υπαρχει ακομη

 

οι κανονες επιβαλλουν τα βιβλια να υπαρχουν μεσα στο πιλοτηριο 

αυτο που φευγει ειναι τα λιγα a4 που περνει ο καθε πιλοτος και συγκυβερνητης πριν απο καθε πτηση για καθε πτηση 

flight plans/trajectories κτλ κτλ ζητημα να ειναι μισο κιλο πραγμα ολα αυτα..

4600 δεν ειναι μεγαλη πτηση (αλιμονο αν αθηνα νορβηγια την αποκαλεσουμε μεγαλη πτηση..)

η ΑΑ ειπε οτι το 2014 καταφερε να κερδισει μονο απο αυτη την αλλαγη 1.2m δολλαρια...βεβαια η vodafone ξεχασε να αναφερει πως το 2014 ηταν η χρονια που το πετρελαιο εκανε τεραστια βουτια που εφερε μειωση στα παντα (ακομη και η aegean εκανε μειωση...) 

η τιμη της κηροζινης αλλαζει μερα με την μερα δεν υπαρχει fixed αριθμος και φυσικα χοντροκομενα + - ειναι εντελως χαζα να γινονται 

τριτο οταν μιλαμε για τονους το να βγαλεις 50-60 κιλα απο αεροπλανο ΔΕΝ σου δινει κανενα παραπανω οφελος δεν ειναι αμαξι που θα το οφελησει στο 0-100 η απωλεια βαρους εχει μια συγκεκριμενη διαδικασια για την απογειωση για το ascent για το descent και την προσγειωση δεν ειναι δα οτι θα του δωσει ταχυτητα η κατι αλλο...πιο πολυ χρημα απο την χαρτουρα θα βγαλει παρα απο το καυσιμο...

 

Ήδη υπάρχουν αεροσκάφη που δεν έχουν καθόλου manuals και χρησιμοποιουν αποκλειστικά tablets. Άρα αυτό που λες δεν ισχύει

 

Όσο για το αν παίζει ρόλο το βάρος, καλύτερα να το ξανά σκεφτείς. Είναι απλή φυσική, όσο περισσότερη μάζα έχεις να μετακινήσεις, τόση περισσότερη ενέργεια χρειάζεσαι.ακόμα και για να κρατήσεις σταθερή ταχύτητα φυσικά. Άρα δεν είναι μόνο θέμα απο-προσγείωσης, παίζει ρόλο σε όλη την πτηση

Σε 1 μόνο πτήση μπορεί να μας φαίνεται ανούσιο το πόσο, αλλά σε βάθος χρόνου συσσωρεύεται ένα αξιόλογο νούμερο. Όσο για την ΑΑ, είμαι σίγουρος ότι το πόσο αυτό το εκτίμησε με αναγωγή σε σταθερή τιμή καυσίμου ώστε να υπολογίσει το όφελος

Δημοσ.

Σχόλια από ένα σωρό ανίδεους με την αεροπορική βιομηχανία! Λέει ο καθένας τη βλακεία του χωρίς να γνωρίζει. Μόνο αν γνώριζε κάποιος πόσο κοστίζει η βιβλιογραφία από ένα αεροπλάνο που πρέπει να έχει στην κατοχή του ένας πιλοτος, τι χαρτι/μελάνι/χρόνο χρειάζεται για μια πτήση. Περίπου 3000 σελίδες είναι μόνο τα manual του αεροσκάφους...σε ένα μόνο tablet βάζεις περίπου 40 με 50.000 ευρώ σε κόστος από βιβλία και όλα μα όλα είναι χρησιμα... Όσο για το βάρος...και βέβαια είναι σημαντικό γιατί σε ένα στόλο 300 αεροσκαφών μιας εταιρίας το κόστος σαφώς σε βάθος χρόνου είναι σημαντικότατο... Και στο κάτω κάτω ρε φίλε....ο Αμαζόνιος κάποια στιγμή θα στερέψει....σκεφτείτε λίγο οικολογικά...

 

Πως ειναι πιο οικολογικο το tablet που για να δουλεψει εχει μεσα μαζεμενα τοσα χημικα, σε μικρες ποσοτητες μεν αλλα υπαρχουν. Εχετε δει τα σκουπιδια που στελνουμε στον τριτο κοσμο απο παλια χαλασμενα/παρωχημενα ηλεκτρονικα; Το χαρτι ειναι μια φυσικη πρωτη υλη, απο δεντρο, ξυλο, πολτος και τελικα χαρτι. Εαν μπορουσαμε να ηρεμησουνε λιγο με την αναπτυξη που ολοι κυνηγανε και εφαρμοζαν μια ορθολογικη χρηση των δασων αυτα μπορουν να μας δινουν οσο ξυλο/χαρτι θελουμε. Εχω διαβασει οτι στην βορειο Αμερικη αυτο γινεται και πλεον εχουν περισσοτερα δαση απο οτι ειχαν παλιοτερα.

Σαφως και ειμαι υπερ του paperless office αλλα οχι με το προσχημα της οικολογιας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...