mary Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 H Ryanair διαφημίζεται ως αγαπημένη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη και ο στόλος της αποτελείται από 300 Boeing 737-800s αναλαμβάνοντας πτήσεις σε 189 προορισμούς σε 30 χώρες, καθώς και από ακόμη 280 αεροπλάνα.Όπως ανακοίνωσε η Ryanair, θα συνεργαστεί με τη Vodafone Ιρλανδίας για τη παροχή "τοπικής και ευρείας πρόσβασης στο Διαδίκτυο και στην τηλεφωνία μέσω δικτύων 3G και 4G" σε όλες τις πτήσεις που πραγματοποιούν τη διαδρομή από Ευρώπη μέχρι και τη Βόρεια Αφρική. Επιπλέον, η υποστήριξη της γνωστής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και τηλεπικοινωνιών θα επεκταθεί και στις επικοινωνίες ή στην υποδομή IT και σε διαδικασίες όπως στον έλεγχο των εισιτηρίων, στο check-in, στο πλήρωμα εδάφους, στο προσωπικό στα αεροσκάφη και στα πιλοτικά συστήματα. Στο πλαίσιο συνεργασίας δύο εταιρειών, η Ryanair θα ξεκινήσει ένα νέο πρόγραμμα, το Electronic Flight Bag, εξοπλίζοντας τους πιλότους της με Apple iPads σε μια προσπάθεια να περιοριστεί η χρήση χαρτιού, που είναι υποχρεωμένοι να έχουν μαζί τους, και το οποίο μπορεί να ζυγίζει έως και περίπου 15 κιλά. Σε ανάλογη κίνηση είχε καταφύγει και η American Airlines, περιλαμβάνοντας τα πάντα σε ένα iPad και εξοικονομώντας περίπου 1,2 εκατομμύρια δολάρια σε καύσιμα. Τέλος, η νέα συνεργασία θα φέρει και ένα νέο σύστημα εσωτερικών πωλήσεων, για το οποίο όμως δεν έχουν δοθεί περαιτέρω λεπτομέρειες. Site: Neowin
Razor_7 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 "Σε ανάλογη κίνηση είχε καταφύγει και η American Airlines, περιλαμβάνοντας τα πάντα σε ένα iPad και εξοικονομώντας περίπου 1,2 εκατομμύρια δολάρια σε καύσιμα." 2
kospetros Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 αντε να δεχτω πως η χρηση ipad διευκολυνει-επιταχυνει την κατασταση .... αλλα το να μαθαινω πως 2 ipad αντι για 30 κιλα χαρτι θα καταφερει να μειωση την καταναλωση καυσιμου .... αυτο με ξεπερναει εστω αν ενα σκαφος ζυγιζει full loaded 20.000 κιλα , δεν θα εχει καμια διαφορα αμα ζυγιζε 19.970 1
esykas Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 αντε να δεχτω πως η χρηση ipad διευκολυνει-επιταχυνει την κατασταση .... αλλα το να μαθαινω πως 2 ipad αντι για 30 κιλα χαρτι θα καταφερει να μειωση την καταναλωση καυσιμου .... αυτο με ξεπερναει εστω αν ενα σκαφος ζυγιζει full loaded 20.000 κιλα , δεν θα εχει καμια διαφορα αμα ζυγιζε 19.970 ευτυχώς εγώ τα έχω χάσει και ελπίζω να μην χρεώνει σαν έξτρα βάρος και τα άλλα tablet που θα έχουν οι επιβάτες 1
pcaris Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 ΣΚΟΤΙΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ!!!! ΑΝ τα εδειναν σε εμασ οκ! αλλα δεν το κανουν!
NT1G Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Η αρχική είδηση λέει οτι η ΑΑ γλίτωσε 1,2m αθροιστικά από όλες τις πτήσεις της σε ένα χρόνο.
haHa Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 αντε να δεχτω πως η χρηση ipad διευκολυνει-επιταχυνει την κατασταση .... αλλα το να μαθαινω πως 2 ipad αντι για 30 κιλα χαρτι θα καταφερει να μειωση την καταναλωση καυσιμου .... αυτο με ξεπερναει εστω αν ενα σκαφος ζυγιζει full loaded 20.000 κιλα , δεν θα εχει καμια διαφορα αμα ζυγιζε 19.970 Ενδεικτικα: http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy_in_aircraft aircraft weight: 1,000 kg (2,205 lb) more fuel on board, 150 kg (331 lb) more fuel consumed. 100 litres (22 imp gal; 26 US gal) of unused potable water, 15 kg (33 lb) more fuel consumed. 100kg παραπανω βαρος σημαιναν 15kg παραπανω καυσιμα καταναλωση σε πτηση 4.600km. Οποτε χοντρικα 30kg παραπανω βαρος σε βιβλια , σημαινουν 5kg υψηλοτερη καταναλωση καυσιμων σε πτηση 4.600km. 4.600km ειναι μεγαλη πτηση, ας πουμε οτι μεσο ορο κανει 2.000km ανα πτηση , οποτε εξοικονομει αναλογικα (πολυ χοντρικα) 2kg καυσιμα σε πτηση 2.000km . Πολλαπλασιασε αυτο το νουμερο με τις απειρες πτησεις που κανει η ryanair ανα χρονο (κανει πανω απο 1600 ανα ημερα! Δηλαδη γυρω στις 600.000 πτησεις το χρονο) και θα δεις πως μπορει να εξοικονομησε $1.2m. Με 600.000 πτησεις το χρονο, αν εξοικονομουσε 2kg καυσιμα ανα πτηση λογω των λιγοτερων 30kg βιβλιων που κουβαλαγε, δεν ειναι ακραιο να εξοικονομησε $1.2m . 20
eliassgr Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Η εταιρεια αποτελειται απο 300 αεροπλανα τα οποια καθημερινα κανουν πολλαπλα δρομολογια, αν το καθε αεροπλανο εχει 2 πιλοτους τοτε θα ειναι ελαφρυτερο 30 κιλα. 30 κιλα επι 300 αεροπλανα ειναι 9.000 κιλα λιγοτερα στο στολο, και αυτα τα 300 αεροπλανα δεν κανουν μονο μια πτηση την ημερα! 1
John911 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Ακου τώρα τι σκέφτηκα...Στα πλαίσια της οικονομίας καυσιμου θα μπορόυσαν οι πιλότοι να είναι ντυμένοι με κομψά μεταξωτά σι-θρου συνολάκια(αμάνικο απο πάνω και σορτσάκι κάτω) και σαγιονάρα..Επίσεις οι αεροσυνοδοι θα ντύνονται μόνο με εσώρουχα-ζαρτιερες και παντοφλιτσα ροζ με πον-πον.... 23
agrimi_pontios Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Ακου τώρα τι σκέφτηκα...Στα πλαίσια της οικονομίας καυσιμου θα μπορόυσαν οι πιλότοι να είναι ντυμένοι με κομψά μεταξωτά σι-θρου συνολάκια(αμάνικο απο πάνω και σορτσάκι κάτω) και σαγιονάρα..Επίσεις οι αεροσυνοδοι θα ντύνονται μόνο με εσώρουχα-ζαρτιερες και παντοφλιτσα ροζ με πον-πον.... Και 14 ωρες να ταν η πτηση δεν νομιζω να κλεινα ματι 2
thiva7 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Ακου τώρα τι σκέφτηκα...Στα πλαίσια της οικονομίας καυσιμου θα μπορόυσαν οι πιλότοι να είναι ντυμένοι με κομψά μεταξωτά σι-θρου συνολάκια(αμάνικο απο πάνω και σορτσάκι κάτω) και σαγιονάρα..Επίσεις οι αεροσυνοδοι θα ντύνονται μόνο με εσώρουχα-ζαρτιερες και παντοφλιτσα ροζ με πον-πον.... αμα γινει αυτο εγω θα παρω καρτα διαρκειας χαχαχαχα 5
iml Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 και γιατί μελλοντικά να μην χρεώνουν και τους ταξιδιώτες με το κιλό? Με 50 κιλά επιβάτες θα έχει μεγαλύτερη οικονομία η εταιρία. Πριν το ταξίδι θα μπορείς να κάνεις αυστηρή δίαιτα για να μειωθεί το εισιτήριο.
@ggelos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 αλλη μια λυση ειναι διατροφη σε ολους τους υπαλληλους και οποιος χασει τα πιο πολλα παιρνει και bonus!
esykas Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 και γιατί μελλοντικά να μην χρεώνουν και τους ταξιδιώτες με το κιλό? Με 50 κιλά επιβάτες θα έχει μεγαλύτερη οικονομία η εταιρία. Πριν το ταξίδι θα μπορείς να κάνεις αυστηρή δίαιτα για να μειωθεί το εισιτήριο. εσύ νομίζεις ότι δεν θα γίνει............. καταρχήν υπάρχει πρόβλημα ήδη με τους υπέρβαρους η συγκεκριμένη εταιρεία μου λανσάρετε ως low cost και αν δεν έχεις την κατάλληλη βαλίτσα που προσπαθεί να σου πουλήσει και πας με κάποια άλλη από το προτεινόμενο μέγεθος σου κόβει το κώλο και εισιτήριο σου βγαίνει με learjet http://www.ryanair.com/gr/terms-and-conditions/regulations-cabinbaggage/ πολύ διαφήμιση τις κάνουμε δεν νομίζετε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα