Hal9000 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Για μια ακόμη φορά η Apple υποχρεώνεται να προχωρήσει σε αντικατάσταση ή στην επιστροφή χρημάτων όσων το MacBook Pro κυκλοφορίας 2011 έως 2013, παρουσίασε προβλήματα σχετικά με την ενσωματωμένη κάρτα γραφικών, με αποτέλεσμα αλλεπάλληλες επανεκκινήσεις του υπολογιστή.Σε μήνυση που προχώρησαν κάτοχοι των φορητών υπολογιστών Apple, η εταιρεία πλέον είναι υποχρεωμένη να διορθώσει το πρόβλημα σε μοντέλα 15 και 17 ιντσών MacBook Pro. Το πρόγραμμα αντικατάστασης ξεκινά από σήμερα στις Ηνωμένες Πολιτείες και επεκτείνεται στην Ευρώπη στις 27 Φεβρουαρίου Τα μοντέλα που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα είναι τα 15 και 17 ιντσών MacBook Pro που κυκλοφόρησαν το 2011, καθώς και το μοντέλο 15 ιντσών με Retina οθόνη που κυκλοφόρησε προς το τέλος του 2012 καθώς και στις αρχές του 2013. Η διάρκεια της προσφοράς έχει οριστεί στον ένα χρόνο ενώ για να δείτε αν ο φορητός υπολογιστής σας εντάσσεται στο πρόγραμμα, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να προσθέσετε το σειριακό αριθμό της συσκευής στο ειδικό πεδίο. Site: Πρόγραμμα αντικατάσταση
redefeugo Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Η class action suit που έγινε στην αμερική έπιασε τόπο. Απαράδεκτο που δεν αναγνώριζαν τόσο καιρό αυτό το πρόβλημα που έχει thread εκατοντάδων σελίδων στο forum της apple. Το αναγνώρισαν μόνο όταν είδαν οτι θα τους υποχρεώσει το δικαστήριο να το κάνουν. Έχω φίλο με τέτοιο mac που έχει ήδη αλλάξει δυο φορές το board. Φαίνεται οτι και το ανταλλακτικό έχει μικρό χρόνο ζωής. 1
esykas Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Η class action suit που έγινε στην αμερική έπιασε τόπο. Απαράδεκτο που δεν αναγνώριζαν τόσο καιρό αυτό το πρόβλημα που έχει thread εκατοντάδων σελίδων στο forum της apple. Το αναγνώρισαν μόνο όταν είδαν οτι θα τους υποχρεώσει το δικαστήριο να το κάνουν. Έχω φίλο με τέτοιο mac που έχει ήδη αλλάξει δυο φορές το board. Φαίνεται οτι και το ανταλλακτικό έχει μικρό χρόνο ζωής. Για αυτό και είναι αναγκαίο το apple care όταν δίνεις ένα κάρο λεφτά δεν πρέπει να το τσιγκουνεύεσαι 1
devilfish Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Για αυτό και είναι αναγκαίο το apple care όταν δίνεις ένα κάρο λεφτά δεν πρέπει να το τσιγκουνεύεσαι Δλδ αν κάποιος δεν το αγοράσει δεν έχει τεχνική υποστήριξη? 1
BlackScorpionX Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Για αυτό και είναι αναγκαίο το apple care όταν δίνεις ένα κάρο λεφτά δεν πρέπει να το τσιγκουνεύεσαι το apple care δεν είναι γι αυτά τα προβλήματα... εδώ μιλάμε για ολόκληρη σειρά με συγκεκριμένο πρόβλημα. Το apple care είναι μια επέκταση της εγγύησης, κυρίως για να στα πάρει η apple αλλά η αλήθεια είναι ότι μπορεί να χρησιμεύσει και να σε σώσει τελικά. Σαν να πληρώνεις ασφάλεια για το mac. Μπορεί και να χρειαστεί αλλά μπορεί και όχι. 1
topdim Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Τα ίδια έκανε και με τους φορτιστές των iPhone κινητών της. Κατόπιν εορτής έβγαλε πρόγραμμα αντικατάστασης. Αυτά να βλέπουν μερικοί που την έχουν θεοποιήσει σαν εταιρία και πλέον την έχει δει untouchable με τα δις που έχει. Esykas μας έστειλες με την λογική σου 16
sokinfragoul Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 οπως ολες οι εταιρειες ετσι και αυτη εχει τις ανακλησεις της.μην τρελενεστε.εταιρειες αυτοκινητων εχουν ανακαλεσει μοντελα γτ δεν πιανανε τα φρενα με αποτελεσμα να χουν χαθει και ζωες.Δεν μπορω να ακουω ομως τον καθε μυρωδια να μου λεει για apple που το πιο ακριβο λαπτοπ που εχει δουλεψει ηταν στα 300€ και μετα εσωσε 1500€ για να παρει mac.ολα χαλανε και ειδικα αυτα.πανω σε μηχανακια dell ο αλλος αλλαζει δυο mac.προσγειωθητε γιατι η εταιρεια σας σας εκθετει.μια εταιρεια οπως ολες ειναι 3
efkairiakos Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 "Shit Happens" σε όλες τι εταιρίες... δεν το θεωρώ αμελητέο φυσικά, αλλά όχι ότι γίνεται και επίτηδες... 1
efo355 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Όταν δίνω τρελα λεφτά για ένα προϊόν απαιτώ να είναι ποιοτικοτατο από μέσα και από έξω. Το λαπτοπακι μου αξίας 230 ευρώ αν στη διετία χαλάσει βγάλει θέματα ok λογικό. Όχι όμως 1500 ευρώ ρε παιδες. 8
kalotina75 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 apple care πολλες φορες εχω σωθει απο μικροπραγματα εως ...προβληματα αξεπεραστα.εγω fanboy δεν ειμαι απλα δεν εχω δει αλλη εταιρεια να εχει τετοια πολιτικη αποσυρσης προβληματικων μοντελων ή εστω και επιδιορθωσης αντικαταστασης ανταλλακτικων.και δεν νομιζω οτι γνωμονας ειναι η αξια του λαπτοπ
KiriosD Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δε γνωρίζω περισόττερα επί του θέματος τυγχάνει όμως να γνωρίζω την αγγλιστί αυτό "Apple or an Apple Authorized Service Provider will repair affected MacBook Pro systems, free of charge" δε μεταφράζεται έτσι "Για μια ακόμη φορά η Apple υποχρεώνεται να προχωρήσει σε αντικατάσταση ή στην επιστροφή χρημάτων" επίσης, για όσους τους ενδιαφέρει, γράφει παρακάτω εφόσον είχε γίνει επισκευή κάποτε για αυτό το πρόβλημα ενώ το μοντέλο ήταν από αυτά της λίστα με μια απόδειξη θα σου επιστρέψουν τα χρήμματα
papp0us Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 apple care πολλες φορες εχω σωθει απο μικροπραγματα εως ...προβληματα αξεπεραστα.εγω fanboy δεν ειμαι απλα δεν εχω δει αλλη εταιρεια να εχει τετοια πολιτικη αποσυρσης προβληματικων μοντελων ή εστω και επιδιορθωσης αντικαταστασης ανταλλακτικων.και δεν νομιζω οτι γνωμονας ειναι η αξια του λαπτοπ Ούτε η Apple έχει τέτοια πολιτική. Μετά απο μήνυση που έχασε αποφάσισε να την αποκτήσει 1
elapse Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Έχει δίκιο ο KiriosD, δεν γράφει στο link για αντικατάσταση αλλά για επισκευή! Προσέξτε τη μετάφρασή σας....
atheatos Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Ούτε η Apple έχει τέτοια πολιτική. Μετά απο μήνυση που έχασε αποφάσισε να την αποκτήσειΔηλαδή και προηγούμενες επισκευές, σκληρών, μητρικών,κτλ.που είχε κάνει ειναι απόρια μυνησεων?εκτος και λες ότι έγινε μια μυνηση πριν κάτι χρόνια και αποφάσισε να κανει επισκεύες και αντικαταστάσεις μετά απο αυτη. Αν θυμάσαι την περίπτωση αυτή κανε τον κόπο και διαφώτισε μας ποτε εγινε αυτή η μυνηση και αν δεν μπορείς εσυ ο φίλος που σου έκανε like....
nikosjc Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Ρε παιδιά δεν είναι το θέμα αν πιέστηκε η apple από δικαστήριο να κάνει την επισκευή ή όχι, αλλά το πόσο καιρό μετά αποφάσισε (προφανώς με το ζόρι) να το κάνει. Έχουμε 2015, δηλαδή κάποιος που έσκασε 2000-3000€ το 2011 για να πάρει ένα πανάκριβο εργαλείο δουλειάς, για 3-4 χρόνια είχε προβλήματα, πιθανόν να πλήρωσε και για επισκευές, δεν μπορούσε να κάνει τη δουλειά του και ίσως πλέον να το έχει ήδη αντικαταστήσει! 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα