Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Είμαι 22 χρονών φοιτητής χωρίς πτυχίο που θα αργήσει άλλον έναν χρόνο σίγουρα για να το πάρω. Θέλω να βρω δουλειά σαν προγραμματιστής ή και γενικότερα με υπολογιστές για να έχω κάποιο εισόδημα (200-300-400 ευρώ). Δεν ξέρω από δουλειές και δεν το έχω ψάξει από μόνος μου ακόμα. Απλά ζητάω από τα πιο έμπειρα μέλη που είναι στον χώρο κάποια συμβουλή/κατατόπιση. Skills έχω και σαφώς είμαι διατεθιμένος να αποκτήσω ότι άλλο χρειαστεί.

Δημοσ.

Καλησπέρα. Είμαι 22 χρονών φοιτητής χωρίς πτυχίο που θα αργήσει άλλον έναν χρόνο σίγουρα για να το πάρω. Θέλω να βρω δουλειά σαν προγραμματιστής ή και γενικότερα με υπολογιστές για να έχω κάποιο εισόδημα (200-300-400 ευρώ). Δεν ξέρω από δουλειές και δεν το έχω ψάξει από μόνος μου ακόμα. Απλά ζητάω από τα πιο έμπειρα μέλη που είναι στον χώρο κάποια συμβουλή/κατατόπιση. Skills έχω και σαφώς είμαι διατεθιμένος να αποκτήσω ότι άλλο χρειαστεί.

While (not found job) {

Προγραμματιζε;

Ψαξε εταιριες;

στειλε βιογραφικα;

}

Δεν υπαρχει, σε περιπτωση που περιμενεις κατι τετοιο, κανενα cheat. Η σκληρη δουλεια και η ικανοτητα ανταμειβονται.

• Like 1
Δημοσ.

Πρακτική δεν έχω κάνει αλλά θα κάνω. Τι ακριβώς να προγραμματίσω; Ας πούμε έχω πάρει ένα βιβλίο με βάσεις δεδομένων και το διαβάζω. Οφελεί σε τίποτα αυτό; Λέμε με ένα φίλο να φτιάξουμε ένα site για να μάθω php. Γενικώς που να κατευθυνθώ σε αυτόν τον τομέα, την ενασχόληση από μόνος μου δηλαδή. Οι εταιρίες χωρίς πτυχίο άμα δουνε πως έχω φτιάξει πράγματα από μόνος μου, θα με δεχτούνε έστω για συνέντευξη;

• Moderators
Δημοσ.

greekmonkey, νομιζω πως για αρχη, πριν κανεις οτιδηποτε, πρεπει να αλλαξεις το avatar σου. Ενα avatar λεει πολλα για τον χρηστη και κατ'επεκταση για το ιδιο το ατομο. Μετα ακολουθα τις οδηγιες των φιλων πιο πανω.

Φιλικα....

Τι σχέση έχει αυτό;

Δημοσ.