Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν καταρχάς καλημέρα σε όλους. Είμαι ένας (έως τώρα ευτυχής κάτοχος) ενός macbook Pro retina 13. Το μηχάνημα είναι εντός εγγύησης. Μόλις πριν μια εβδομάδα παρατήρησα μια λευκή κηλίδα στο κάτω μέρος της οθόνης. Μετά από διάφορα τεστάκια με διαφορετικά backgrounds κλπ κλπ κατέληξα ότι υπάρχει θέμα με την οθόνη. Και έρχομαι στο προκείμενο... Χθες το πήγα από την isystems για να το κοιτάξουν. Ο υπάλληλος ευγενέστατος μεν αρνητικός από την πρώτη στιγμή δε, μου είπε με ένα ξεκάθαρο ύφος 1000 καρδιναλίων ότι αυτό είναι χτύπημα και δεν επιδιορθώνεται εντός εγγύησης. Αφού εγώ ανέβασα λίγο πίεση δέχτηκε να το δεχτεί και να το προωθήσει για αίτημα προς επισκευή, αλλά μου είπε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει έγκριση από την κεντρική apple για επισκευή εντός εγγύησης. Τέλος πάντων εγώ το άφησα εκεί αφού αναλωθήκαμε σε μια συζήτηση 10λέπτου περιττή κατά την άποψή μου για το αν και κατά πόσο γίνεται να υποστηρίζει κανείς ότι ο οθόνη έχει χτυπηθεί εσωτερικά (χωρίς καμία ένδειξη εξωτερική πάντα) και καλά με σκουπιδάκι που έκατσε πάνω στο πληκτρολόγιο και ακούμπησε στην οθόνη όταν την έκλεισα και την χάλασε... πα...ριές των τεχνικών για να αποφύγουν την επισκευή εντός εγγύησης.
Για να μην τα πολυλογώ περιμένω απάντηση λογικά μέχρι την παρασκευή το απόγευμα από ότι μου είπε... και μετά πάω κατευθείαν στα κεντρικά είναι κάπου στην Καλλιθέα από ότι με ενημέρωσε για περαιτέρω τσακωμό σε περίπτωση που δεν το επισκευάσουν.

Με λίγα λόγια τους έχω ήδη κηρύξει το πόλεμο και θα το καταλάβουν μόλις μου απαντήσουν αρνητικά..

Απαράδεκτη συμπεριφορά, απαράδεκτη εταιρία, δεν μπορεί όταν παίρνεις κάτι που κοστίζει 1500 ευρώ να σου λένε δεν στο επισκευάζω σε κάτι τόσο ξεκάθαρο. Θα γίνει χαμός δεν παίζει να το αφήσω να περάσει έτσι... κάποιος θα την πληρώσει και μάλλον θα είναι διευθυντής εκεί μέσα....

Για πείτε και εσείς την άποψή σας... δώστε κανένα hint....

 

 

Δημοσ.

Μπορεί να προκληθεί ζημιά στην οθόνη εσωτερικά χωρίς να έχει εξωτερική φθορά, λόγω πίεσης πχ. Κατά τα άλλα το service των mac είναι περίεργη και πονεμένη ιστορία...αν χρειαστεί να πληρώσεις θα είναι αρκετά χρήματα.

 

(ένα από τα σημαντικότερα μείον των mac είναι για μένα αυτό, service και κόστος επισκευής-ανταλλακτικών)

  • Like 1
Δημοσ.

Η apple είναι του στυλ πονάει δόντι κόβω κεφάλι...

Εαν πρέπει να αλλάξει θα αλλάξουν όλη την οθόνη, ίσως και όλο το μηχάνημα.

Φαντάσου τη θα γίνει όταν θα τελειώσει η εγγύηση...

 

Sent from my GT-I9505 using Insomnia

  • Like 1
Δημοσ.

Άμα δεν το φτιάξουν εν τέλη, σίγουρα με κάποιον θα έχω πλακωθεί εκεί μέσα, θα έχει ακούσει αρκετές παναγ... κλπ κλπ.. και μετά θα το παρατήσω έτσι.... και πολύ απλά δεν θα ξαναπάρω apple. Πήρα το mac απλά και μόνο για την ποιότητά του και την αξιοπιστία του στο χρόνο και φυσικά για την οθόνη του... οπότε πλέον δεν θα υπάρχει κανένας λόγος να αγοράσω πάλι mac. και μην τρελαίνόμαστε δεν είναι η πρώτη οθόνη tft που έχει μπει σε λαπτοπ ξέρουμε όλοι ότι δεν χαλάει με ένα τυχαίο μικρό σκουπιδάκι που ίσως να εμφανίστηκε από το πουθενά και μαλακίες...απλά για να βρούν δικαιολογία... και τέλος πάντων αυτή τη δικαιολογία γραπτώς και επώνυμα δεν στη δύνουν, αν τη δώσουν έχει φύγει απευθείας με email στα κεντρικά της apple και βλέπουμε...

Και μην μιλήσει κανείς για το λειτουργικό του μια χαρά τα ίδια χάλια είναι και αυτό με τα άλλα. Και τα updates του έχει συνέχεια, και restart χρειάζονται σχεδόν όλα τα σημαντικά, και τα κολήματά του τρώει και απόλα....

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Άμα δεν το φτιάξουν εν τέλη, σίγουρα με κάποιον θα έχω πλακωθεί εκεί μέσα, θα έχει ακούσει αρκετές παναγ... κλπ κλπ.. και μετά θα το παρατήσω έτσι.... και πολύ απλά δεν θα ξαναπάρω apple. Πήρα το mac απλά και μόνο για την ποιότητά του και την αξιοπιστία του στο χρόνο και φυσικά για την οθόνη του... οπότε πλέον δεν θα υπάρχει κανένας λόγος να αγοράσω πάλι mac. και μην τρελαίνόμαστε δεν είναι η πρώτη οθόνη tft που έχει μπει σε λαπτοπ ξέρουμε όλοι ότι δεν χαλάει με ένα τυχαίο μικρό σκουπιδάκι που ίσως να εμφανίστηκε από το πουθενά και μαλακίες...απλά για να βρούν δικαιολογία... και τέλος πάντων αυτή τη δικαιολογία γραπτώς και επώνυμα δεν στη δύνουν, αν τη δώσουν έχει φύγει απευθείας με email στα κεντρικά της apple και βλέπουμε...

 

Και μην μιλήσει κανείς για το λειτουργικό του μια χαρά τα ίδια χάλια είναι και αυτό με τα άλλα. Και τα updates του έχει συνέχεια, και restart χρειάζονται σχεδόν όλα τα σημαντικά, και τα κολήματά του τρώει και απόλα....

 

Καταλαβαίνω τον "πόνο" σου αλλά δεν είναι πάντα τόσο απλά τα πράγματα.

 

Η εγγύηση ενός προϊόντος δεν ισχύει για όλες τις περιπτώσεις βλαβών και ειδικά για αυτές που προέρχονται από λάθους χειρισμούς του χρήστη. Είναι άλλο το να σου παρουσιάζε κάποια καμμένα pixels η οθόνη και άλλο να αλλοιώθηκε από πίεση που ασκήθηκε πάνω της. Και δεδομένου πως στο retina (το ίδιο έχουμε) η οθόνη πλεον δεν προστατεύεται από εξτρά γυαλί όπως στα προηγούμενα μοντέλα, είναι εύκολο να προκληθεί ζημιά αν υπάρξει κάτι ανάμεσα στο πληκτρολόγιο και την οθόνη την ώρα που θα κλείσει το καπάκι ή αν ασκηθεί εξωτερικά κάποια πίεση στο καπάκι (μέσα σε μια τσάντα ας πούμε) που δεν θα αφήσει απαραίτητα εξωτερικό σημάδι...

 

Σε κάθε περίπτωση είναι πανεύκολο για το τμήμα service, να διαπιστώσει αν είναι αλλοίωση από πίεση ή από πρόβλημα απλά του ίδιου του panel. Στην πρώτη περίπτωση σαφώς και δεν θα σε καλύψει η εγγύηση... Είναι σα να ζητάς δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση επειδή το laptop σου έπεσε απο τα χέρια.

 

Τα σχόλια για το λειτουργικό κλπ τα προσπερνάω μιας και είσαι ακόμη σε "'ενταση" :P Στην περίπτωσή μου πάντως το retina 13 που έχω σχεδόν 2 χρόνια τώρα, τα έβγαλε ήδη τα λεφτά του και με το παραπάνω και ακόμη λειτουργεί σαν να βγήκε μόλις από το κουτί του (και τις περισσότερες ώρες λειτουργεί συνεχώς στο γραφείο σαν desktop, με εξωτερική οθόνη apple cinema).

 

:)

  • Like 3
Δημοσ.

Επίτρεψέ μου να έχω εντελώς αντίθετη άποψη... ο εκάστοτε τεχνικός μπορεί να πει ότι θέλει, η εγγύηση όμως είναι ένα νομικό έγγραφο και από αυτό απορρέουν κάποιες νομικές υποχρεώσεις την εταιρίας απέναντι στον πελάτη, σε μία περίπτωση όπως η δική μου που δεν είναι ξεκάθαρο το τι φταίει (κατά την μια πλευρά) καθώς μια εικασία ότι μπορεί να ακούμπησε κάποιο υποθετικό σωματίδιο πάνω στο πληκτρολόγιο και να πίεσε την οθόνη χωρίς να άφησε κανένα εξωτερικό σημάδι νομικά ΔΕΝ είναι απόδειξη κακής χρήσης από πλευράς μου και αυτό το ξέρουν οι νομικοί της εταιρίας, οπότε για να μην το καλύψει η εγγύηση πρέπει να υπάρξει γραπτώς μια επίσημη αρκούντως πιστευτή και δικαιολογημένη αιτία πρόκλησης και απόδειξης αυτής της φθοράς έτσι ώστε να μην καλυφθεί μια βλάβη από την εγγύηση. Και αυτή η νομική διαδικασία δεν είναι απλά ένα σχόλιο του τεχνικού που απλά θα δει μια φώτο της οθόνης του laptop μου.

 

Επιγραμματικά να σας πω ότι ο τεχνικός που είδε το laptop θεώρησε λογικό (αφού μου είπε ότι το χάλασα εγώ κλπ κλπ) να το πιέσει  με το δάχτυλό του για να δει αν έχει εξωτερική φθορά...) Αν λοιπόν ίσχυε αυτό που μου είχε πει ο ίδιος ακριβώς πριν μερικά λεπτά τώρα η οθόνη θα έπρεπε να ήταν άχρηστη στο σημείο εκείνο.. παρόλα αυτά δεν έπαθε κάτι τουλάχιστον σε εκείνο το χρονικό σημείο (και φυσικά αυτό το ήξερε ΗΔΗ αυτός γι αυτό και το ρίσκαρε να την πιέσει) άρα μόνος του ακύρωσε τα λεγόμενά του!!!!
 

 

Από εκεί και πέρα σχετικά με τα υπόλοιπα
λαπτοπ που πουλάει αξιοπιστία, αντοχή στο χρόνο και premium κατασκευή σε ιδιαίτερα ακριβή τιμή, δεν δικαιολογείται να μην έχει αντίστοιχης αντοχής και αξιοπιστίας οθόνη. Δεν φταίω εγώ αν δεν έχει αυτή την έξτρα επίστρωση που αναφέρεις που δεν ξέρω καν τι είναι αυτό είναι τεχνικό θέμα της apple, δεν λέει πουθενά ότι η οθόνη έχει τέτοια ευαισθησία παραπάνω από ένα κλασσικό laptop με οθόνη tft τέλος πάντων....
  

  • Like 1
Δημοσ.

Επίτρεψέ μου να έχω εντελώς αντίθετη άποψη... ο εκάστοτε τεχνικός μπορεί να πει ότι θέλει, η εγγύηση όμως είναι ένα νομικό έγγραφο και από αυτό απορρέουν κάποιες νομικές υποχρεώσεις την εταιρίας απέναντι στον πελάτη, σε μία περίπτωση όπως η δική μου που δεν είναι ξεκάθαρο το τι φταίει (κατά την μια πλευρά) καθώς μια εικασία ότι μπορεί να ακούμπησε κάποιο υποθετικό σωματίδιο πάνω στο πληκτρολόγιο και να πίεσε την οθόνη χωρίς να άφησε κανένα εξωτερικό σημάδι νομικά ΔΕΝ είναι απόδειξη κακής χρήσης από πλευράς μου και αυτό το ξέρουν οι νομικοί της εταιρίας, οπότε για να μην το καλύψει η εγγύηση πρέπει να υπάρξει γραπτώς μια επίσημη αρκούντως πιστευτή και δικαιολογημένη αιτία πρόκλησης και απόδειξης αυτής της φθοράς έτσι ώστε να μην καλυφθεί μια βλάβη από την εγγύηση. Και αυτή η νομική διαδικασία δεν είναι απλά ένα σχόλιο του τεχνικού που απλά θα δει μια φώτο της οθόνης του laptop μου.

 

Επιγραμματικά να σας πω ότι ο τεχνικός που είδε το laptop θεώρησε λογικό (αφού μου είπε ότι το χάλασα εγώ κλπ κλπ) να το πιέσει  με το δάχτυλό του για να δει αν έχει εξωτερική φθορά...) Αν λοιπόν ίσχυε αυτό που μου είχε πει ο ίδιος ακριβώς πριν μερικά λεπτά τώρα η οθόνη θα έπρεπε να ήταν άχρηστη στο σημείο εκείνο.. παρόλα αυτά δεν έπαθε κάτι τουλάχιστον σε εκείνο το χρονικό σημείο (και φυσικά αυτό το ήξερε ΗΔΗ αυτός γι αυτό και το ρίσκαρε να την πιέσει) άρα μόνος του ακύρωσε τα λεγόμενά του!!!!

 

 

Από εκεί και πέρα σχετικά με τα υπόλοιπα

λαπτοπ που πουλάει αξιοπιστία, αντοχή στο χρόνο και premium κατασκευή σε ιδιαίτερα ακριβή τιμή, δεν δικαιολογείται να μην έχει αντίστοιχης αντοχής και αξιοπιστίας οθόνη. Δεν φταίω εγώ αν δεν έχει αυτή την έξτρα επίστρωση που αναφέρεις που δεν ξέρω καν τι είναι αυτό είναι τεχνικό θέμα της apple, δεν λέει πουθενά ότι η οθόνη έχει τέτοια ευαισθησία παραπάνω από ένα κλασσικό laptop με οθόνη tft τέλος πάντων....

  

Να συμπληρώσω επίσης μπαταρίες, σκληρούς δίσκους, μητρικές....το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι νομίζουν ότι "δεν χαλάει" γενικά, επειδή το πλήρωσαν ακριβά! Δεν συνειδητοποιούν ότι χαλάει όπως τα υπόλοιπα (όπως είναι και λογικό, μηχανήματα μαζικής παραγωγής είναι με κομμάτια από τρίτους κατασκευαστές). Το πρόβλημα είναι ότι όταν χρειαστείς επισκευή θα την πληρώσεις κι αυτή αντίστοιχα με την αρχική τιμή...εύχομαι να βγάλεις άκρη

Δημοσ.

εγώ πάντως η εμπειρία μου από apple service είναι απλα ΑΡΙΣΤΕΣ

άλλαξα στον προηγούμενο imac μου μια οθόνη επειδή είχε σκιες

μια κάρτα γραφικών που την πηρα στο χέρι λόγω gaming με τις ωρες

έναν σκληρο δίσκο επειδή αποφάσισα να σβήσω το μηχάνημα την ώρα που έκανε partition

άλλη μια φορα κάρτα γραφικών λόγω τυχαίας βλαβης

και στο τέλος μου έδωσαν καινουριο υπολογιστή 3 ετών μετέπειτα μοντέλο 

επειδή ξανά παραπονέθηκα για σκιές στην οθόνη 

Σίγουρα παίζει ρολο που το πας για σερβις info quest ας πούμε διαβάζω τα χειρότερα 

επίσης σημαντικό είναι και ο τρόπος που ζητάς αυτό που ζητάς...

  • Like 1
Δημοσ.

Κοιτάξτε να δείτε δεν έχω λάβει απάντηση από την apple ακόμα, απλά ο τεχνικός της isystems μου τα είπε αυτά... βέβαια, εν τέλη το παρέλαβε το μηχάνημα και μου είπε ότι αυτός δεν αποφασίζει αλλά τα κεντρικά της apple οπότε εγώ κρίνω προς το παρόν μόνο από αυτά που μου είπε αυτός και όχι η apple (μακάρι η Apple να αποδειχθεί πολύ καλύτερη από τον έναν υπάλληλος ενός εξωτερικού τους συνεργάτη)...
Μπορεί τίποτα από άλλα αυτά να μην ισχύει και απλά ο υπάλληλος να έλεγε τα δικά του για διάφορους λόγους... και να γίνει κανονικά η αλλαγή.. κοντός ψαλμός λοιπόν... αναμμένω και βλέπουμε από εκεί και πέρα...

Ένας ακόμα λόγος που με ώθησε να αγοράσω το mac ήταν και η θεώρηση μου ότι από θέμα εγγύησης και service δεν θα ήταν κοροιδία όπως άλλες εταιρίες.... δεν είναι το πρώτο ηλεκτρονικό προιόν που αγοράζω και παρουσιάζει πρόβλημα εντός εγγύησης...

Δημοσ.

εγώ πάντως η εμπειρία μου από apple service είναι απλα ΑΡΙΣΤΕΣ

άλλαξα στον προηγούμενο imac μου μια οθόνη επειδή είχε σκιες

μια κάρτα γραφικών που την πηρα στο χέρι λόγω gaming με τις ωρες

έναν σκληρο δίσκο επειδή αποφάσισα να σβήσω το μηχάνημα την ώρα που έκανε partition

άλλη μια φορα κάρτα γραφικών λόγω τυχαίας βλαβης

και στο τέλος μου έδωσαν καινουριο υπολογιστή 3 ετών μετέπειτα μοντέλο 

επειδή ξανά παραπονέθηκα για σκιές στην οθόνη 

Σίγουρα παίζει ρολο που το πας για σερβις info quest ας πούμε διαβάζω τα χειρότερα 

επίσης σημαντικό είναι και ο τρόπος που ζητάς αυτό που ζητάς...

Αξιοπιστο σου βγηκε!!  :X

 

Τουλαχιστον ηταν οκ το σερβις, οποτε απλα εμενες χωρις υπολογιστη μερικες μερες.

Κοιτάξτε να δείτε δεν έχω λάβει απάντηση από την apple ακόμα, απλά ο τεχνικός της isystems μου τα είπε αυτά... βέβαια, εν τέλη το παρέλαβε το μηχάνημα και μου είπε ότι αυτός δεν αποφασίζει αλλά τα κεντρικά της apple οπότε εγώ κρίνω προς το παρόν μόνο από αυτά που μου είπε αυτός και όχι η apple (μακάρι η Apple να αποδειχθεί πολύ καλύτερη από τον έναν υπάλληλος ενός εξωτερικού τους συνεργάτη)...

Μπορεί τίποτα από άλλα αυτά να μην ισχύει και απλά ο υπάλληλος να έλεγε τα δικά του για διάφορους λόγους... και να γίνει κανονικά η αλλαγή.. κοντός ψαλμός λοιπόν... αναμμένω και βλέπουμε από εκεί και πέρα...

 

Ένας ακόμα λόγος που με ώθησε να αγοράσω το mac ήταν και η θεώρηση μου ότι από θέμα εγγύησης και service δεν θα ήταν κοροιδία όπως άλλες εταιρίες.... δεν είναι το πρώτο ηλεκτρονικό προιόν που αγοράζω και παρουσιάζει πρόβλημα εντός εγγύησης...

Εχεις αγορασει επεκταση εγγυησης στα 3 χρονια?

Δημοσ.

Αξιοπιστο σου βγηκε!!  :X

σίγουρα όχι 

έμεινα αρκετές ημέρες χωρίς υπολογιστή 

η μόνη βλάβη που επί της ουσίας προκλήθηκε χωρίς δικιά μου υπαιτιότητα είναι η μια αλλαγή της gpu 

και η οθόνη λόγω σκιών που δεν το λες και βλάβη... σε ένα κοινό μόνιτορ 3ετίας αν το πάθαινα  πιθανότατα θα έλεγα ''live with it''

δεν ξέρω εσείς αλλά εμένα όλα μου τα μόνιτορ μετά από καιρό όλο και κάτι εμφάνιζαν 

με εκείνα και με τα αλλά στην ουσία πλήρωσα το 2011 ένα μηχάνημα,και μου έστειλαν αντικατάσταση το 2014 αντίστοιχο μοντέλο αντί ένα refurb ίδιο 

βέβαια είχα apple care

  • Super Moderators
Δημοσ.

Επίτρεψέ μου να έχω εντελώς αντίθετη άποψη... ο εκάστοτε τεχνικός μπορεί να πει ότι θέλει, η εγγύηση όμως είναι ένα νομικό έγγραφο και από αυτό απορρέουν κάποιες νομικές υποχρεώσεις την εταιρίας απέναντι στον πελάτη, σε μία περίπτωση όπως η δική μου που δεν είναι ξεκάθαρο το τι φταίει (κατά την μια πλευρά) καθώς μια εικασία ότι μπορεί να ακούμπησε κάποιο υποθετικό σωματίδιο πάνω στο πληκτρολόγιο και να πίεσε την οθόνη χωρίς να άφησε κανένα εξωτερικό σημάδι νομικά ΔΕΝ είναι απόδειξη κακής χρήσης από πλευράς μου και αυτό το ξέρουν οι νομικοί της εταιρίας, οπότε για να μην το καλύψει η εγγύηση πρέπει να υπάρξει γραπτώς μια επίσημη αρκούντως πιστευτή και δικαιολογημένη αιτία πρόκλησης και απόδειξης αυτής της φθοράς έτσι ώστε να μην καλυφθεί μια βλάβη από την εγγύηση. Και αυτή η νομική διαδικασία δεν είναι απλά ένα σχόλιο του τεχνικού που απλά θα δει μια φώτο της οθόνης του laptop μου.

 

Επιγραμματικά να σας πω ότι ο τεχνικός που είδε το laptop θεώρησε λογικό (αφού μου είπε ότι το χάλασα εγώ κλπ κλπ) να το πιέσει  με το δάχτυλό του για να δει αν έχει εξωτερική φθορά...) Αν λοιπόν ίσχυε αυτό που μου είχε πει ο ίδιος ακριβώς πριν μερικά λεπτά τώρα η οθόνη θα έπρεπε να ήταν άχρηστη στο σημείο εκείνο.. παρόλα αυτά δεν έπαθε κάτι τουλάχιστον σε εκείνο το χρονικό σημείο (και φυσικά αυτό το ήξερε ΗΔΗ αυτός γι αυτό και το ρίσκαρε να την πιέσει) άρα μόνος του ακύρωσε τα λεγόμενά του!!!!

 

 

Από εκεί και πέρα σχετικά με τα υπόλοιπα

λαπτοπ που πουλάει αξιοπιστία, αντοχή στο χρόνο και premium κατασκευή σε ιδιαίτερα ακριβή τιμή, δεν δικαιολογείται να μην έχει αντίστοιχης αντοχής και αξιοπιστίας οθόνη. Δεν φταίω εγώ αν δεν έχει αυτή την έξτρα επίστρωση που αναφέρεις που δεν ξέρω καν τι είναι αυτό είναι τεχνικό θέμα της apple, δεν λέει πουθενά ότι η οθόνη έχει τέτοια ευαισθησία παραπάνω από ένα κλασσικό laptop με οθόνη tft τέλος πάντων....

  

 

Όχι, δεν το περιγράφεις σωστά! Φυσικά και ο τεχνικός θα περιγράψει το πρόβλημα καθώς και την εκτίμηση αν προέρχεται από λάθος ενέργεια του χρήστη! Η αλλοίωση της οθόνης από πίεση είναι ολοφάνερη όταν συμβαίνει και δεν είναι απλά καμμένα pixels ή άλλες αλλοιώσεις (απο προβληματικό backlight για παράδειγμα) και σε αυτή την περίπτωση δεν θα σε καλύψει καμία εγγύηση (ούτε το επιπλέον apple care βασικά θα σε κάλυπτε σε μια τέτοια περίπτωση).

 

Με όσα περιγράφεις, θα ρισκάρω να υποθέσω πως γνωρίζεις τι έχει συμβεί και απλά θες να "ξεγελάσεις" τους όρους της εγγύησης (μην το πάρεις προσωπικά, απλή κουβέντα κάνουμε).

 

Εχεις αγορασει επεκταση εγγυησης στα 3 χρονια?

 

Αν η βλάβη προέρχεται από λάθος ενέργεια του χρήστη, δεν θα βοηθούσε ούτε το apple care φαντάζομαι...

  • Like 1
Δημοσ.

Το πρόβλημα της οθόνης είναι μια άσπρη φωτεινη κουκίδα; 

 

Αν ναι αναφέρεται και ως Bright dot effect ή Hot pixel effect στο wikipedia.

http://en.wikipedia.org/wiki/Defective_pixel

 

ειναι μηχανικό πρόβλημα της οθόνης.

 

Δεν ειναι dead / stuck pixel .

 

Δεν μπορώ να καταλάβω πως συμπέρανε οτι προκλήθηκε απο πίεση και δική σου υπαιτιότητα.

 

Δική σου υπαιτιότητα μπορεί να θεωρηεθεί ΜΟΝΟ το σπασιμο της οθόνη ή φθορά που φαίνεται τίποτα άλλο.

 

Αν εχει χτυπηματάκη εξωτερικό στο σημείο της κουκίδας μόνο τότε έχει δίκιο ο τεχνικός.

Δημοσ.

Αν η βλάβη προέρχεται από λάθος ενέργεια του χρήστη, δεν θα βοηθούσε ούτε το apple care φαντάζομαι...

Εννοειται.

 

 

Το ρωτησα γιατι ο φιλος ειπε οτι πηρε apple κ για την εγγυηση κλπ, ενω στην πραγματικότητα είναι ενας τομεας που χωλαινει η apple (εμπιστευεται μονο με 1 χρονο εγγυηση τα μηχανήματα, πανακριβο σερβις, στα βγαζουν πιο ευκολα εκτος εγγυησης κλπ).

 

Για αυτο αν θελει να εχει το κεφαλι τουνκαπως πιο ησυχο, καλο ειναι να αγορασει επέκταση εγγυησης.

 

Χαρακτηριστικο είναι το παραδειγμα του αλλου φιλου πιο πανω που πηγε το μηχάνημα του αμετρητες φορές για σερβις, αλλα παλι καλα ειχε εγγύηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...