panos_vas Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Καλησπέρα, παιδιά! Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Έχει αγοράσει ένας φίλος μου από ελληνικό κατάστημα, μέσω eshop, μια μητρική της Gigabyte, έχει βέβαια την απόδειξη αγοράς. Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει και του παρουσιάζει διάφορα προβλήματα. Η απορία μου είναι αν μπορούμε να την κανονίσουμε rma απευθείας από το site της Gigabyte? Όπως κάνουμε και τους σκληρούς δίσκους της Western DIgital. Ξέρει κανένας την διαδικασία? Έχει εξυπηρετηθεί κανένας απευθείας από το site της Gigabyte? Ευχαριστώ πολύ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KiriosD Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 μια απορία, πως καταλήξατε στο ότι φταίει η μητρική; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SPANK Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2015 Πρώτα πρέπει να σιγουρευτείς οτι φταίει η μητρική οχι τιποτα αλλο αλλα δεν θα έχεις υπολογιστή για αρκετό καιρό μέχρι να πάει για έλεγχο , λογικά ναι μπορείς να την στείλεις στην gigabyte στον εξωτερικό για έλεγχο με rma αλλα εκτος οτι θα κάνει πολύ καιρό θα πληρώσεις και μεταφορικά οποτε καλύτερα απευθύνσου πρώτα στο κατάστημα ή στον αντιπροσωπο εδώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα