Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν στοιχηματίζαμε για το ποιο θα είναι το επόμενο μεγάλο σχέδιο της Apple μετά το Apple Watch, σίγουρα ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο θα αποτελούσε μια από τις τελευταίες προβλέψεις.Και όμως, το ενδεχόμενο η Apple να βρεθεί αντιμέτωπη με τη Tesla και άλλους κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων γίνεται από σήμερα πολύ πιο πιθανό μετά από δημοσίευμα της Wall Street Journal η οποία όπως γνωρίζουμε έχει επιβεβαιωθεί αρκετές φορές σε ειδήσεις γύρω από τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.

 

Οι πληροφορίες της WSJ αναφέρουν ότι στο σχέδιο αυτό με την κωδικό ονομασία "Titan", δουλεύουν εκατοντάδες εργαζόμενοι της εταιρείας, με τον αρχικό σχεδιασμό του ηλεκτρικού αυτοκινήτου να μοιάζει με ένα minivan. Βέβαια για το αν η Apple θα προχωρήσει με την εμπορική κυκλοφορία του ηλεκτρικού της αυτοκινήτου, παραμένει ακόμα επτασφράγιστο μυστικό, με την εφημερίδα να αναφέρει ότι τεχνολογίες που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά iPhone και IPad.

 

Γεγονός είναι ότι η Apple πειραματίζεται με αρκετά πράγματα πριν αποφασίσει το αν θα κυκλοφορήσουν στην αγορά ή όχι μετά από μια μακροχρόνια περίοδο δοκιμών, όμως το μέγεθος του συγκεκριμένου σχεδίου αλλά και του αριθμού των ατόμων που δουλεύουν γύρω από αυτό, φανερώνει ότι τα σχέδια της εταιρείας είναι πολύ σοβαρά. Γνωρίζουμε ακόμη ότι υψηλόβαθμα στελέχη της Apple συναντήθηκαν σε αυστριακό έδαφος με κατασκευαστές δημοφιλών αυτοκινήτων μεταξύ των οποίων η Magna Steyr η οποία κατασκευάζει εκτός από τα δικά της αυτοκίνητα, το Mini και τη X3 της BMW.

 

Παρόμοια σχέδια με την Apple τα οποία ποτέ δεν έκρυψε, έχει εδώ και αρκετά χρόνια η Google με έμφαση στη δημιουργία ενός αυτόνομου οχήματος. Στέλεχος της εταιρείας ανέφερε πέρσι ότι η Google θα συνεργαστεί με κατασκευαστές αυτοκινήτων για τη δημιουργία και κυκλοφορία ενός αυτόνομου οχήματος τα επόμενα χρόνια.

 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook φέρεται να έχει εγκρίνει την κατασκευή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου πριν ένα χρόνο, αναθέτοντας στον Αντιπρόεδρο και βετεράνο σχεδιαστή προϊόντων, τον Steve Zadesky να ηγηθεί της ομάδας. Στο βιογραφικό του ο Zadesky εμφανίζεται ως πρώην μηχανικός της Ford Motor ενώ βοήθησε τις ομάδες της Apple που ήταν υπεύθυνες για την κατασκευή του iPhone και του iPod.

 

Πηγές της WSJ αναφέρουν ακόμη ότι ο Zadesksy έχει την άδεια να δημιουργήσει μια ομάδα 1000 ατόμων στην οποία μπορούν να συμμετέχουν εργαζόμενοι της Apple από άλλα τμήματα. Η ανάπτυξη του αυτοκινήτου γίνεται από μια απομακρυσμένη ιδιωτική τοποθεσία, αρκετά χιλιόμετρα μακρυά από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, με την ομάδα να ερευνά τη χρήση διαφόρων ρομποτικών μηχανισμών, μετάλλου και υλικών που είναι σχετικά με την κατασκευή αυτοκινήτων.

 

Η κατασκευή ενός αυτοκινήτου είναι σίγουρα μια πολύ ακριβή διαδικασία αφού μόνο το κόστος μια παραγωγικής γραμμής ξεπερνά το 1 δισ. δολάρια ενώ επιπλέον χρειάζεται μια τεράστια αλυσίδα εφοδιασμού προκειμένου να κατασκευάσει τα περισσότερα από 10.000 εξαρτήματα που απαιτούνται. Τα χρήματα πάντως δεν αναμένεται να αποτελέσουν πρόβλημα για την Apple η οποία πρόσφατα έγινε η πρώτη εταιρεία στον κόσμο με κεφαλαιοποίηση 700 δισ. δολαρίων και με τα καθαρά κέρδη στα ταμεία να υπολογίζονται στα 180 δισ.

 

Ένα τελευταίο στοιχείο που ενισχύει τις πληροφορίες για τα σχέδια της Apple είναι οι πρόσφατες πληροφορίες της ιστοσελίδας Business Insider ότι 50 εργαζόμενοι της Tesla έχουν ήδη παραιτηθεί προκειμένου να εργαστούν για το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της Apple. O ίδιος ο πρόεδρος της Testla, o Elon Musk έχει αναφερθεί στο θέμα σε συνέντευξη του, αναφέροντας μάλιστα ότι η Apple δίνει bonus εγγραφής 250.000 δολαρίων, «χωρίς όμως να υπάρχει ενδιαφέρον».

 

Link.png Site: Wall Street Journal

Δημοσ.
Η κατασκευή ενός αυτοκινήτου είναι σίγουρα μια πολύ ακριβή διαδικασία αφού μόνο το κόστος μια παραγωγικής γραμμής ξεπερνά το 1 δισ. δολάρια ενώ επιπλέον χρειάζεται μια τεράστια αλυσίδα εφοδιασμού προκειμένου να κατασκευάσει τα περισσότερα από 10.000 εξαρτήματα που απαιτούνται.

 

 

 

κανενα προβλημα. ας ειναι καλα οι κινεζοι.

 

κατι αλλο. δεν καταλαβαινω τι παραπανω εχουν να προσφερουν τα αυτοκινητα των Google και Apple σε σχεση με την υπολοιπη αυτοκινητοβιομηχανια, και επενδυουν τοσο πολυ σε αυτα;

δηλαδη τι ακριβως προσπαθουν να προλαβουν η να πετυχουν πριν τον ανταγωνισμο;

  • Like 2
Δημοσ.

Τα εξυπνα αυτοκινητα ειναι το next big thing απο οτι φαινεται. Και αν κρινω απο το αγοραστικο κοινο της Apple , δε θα εχει προβλημα να πληρωσει premium.

  • Like 1
Δημοσ.

Prenium σαβούρα...

 

Εδώ η αγαπημένη μας Alfa Romeo, πλέον θα βγάζει όλα τα μοντέλα πισωκίνητα και με AWD (Giorgio platform), αρχής γενομένης από την Nuova Giulia που ξεκινήσει η παραγωγή της και επίσημα τον Ιούνιο και 'μεις ασχολούμαστε με την σαβούρα της Apple...

  • Like 10
Δημοσ.

Να θυμάστε από τώρα να μην κάνετε τα Updates. Διαφορετικά μετά από 2 χρόνια θα πέφτει η ιπποδύναμη και μετά από 5 χρόνια δεν θα είναι συμβατά με τους δρόμους. :P

  • Like 18
Δημοσ.

Να θυμάστε από τώρα να μην κάνετε τα Updates. Διαφορετικά μετά από 2 χρόνια θα πέφτει η ιπποδύναμη και μετά από 5 χρόνια δεν θα είναι συμβατά με τους δρόμους. :P

Ξεχασες το πιο βασικο.

Αν θες να το πας εσυ και οχι να σε παει αυτο,με το που  μπεις στο αμαξι, αμεσως jailbreak! :P

  • Like 5
Δημοσ.
Prenium σαβούρα...

 

Εδώ η αγαπημένη μας Alfa Romeo, πλέον θα βγάζει όλα τα μοντέλα πισωκίνητα και με AWD (Giorgio platform), αρχής γενομένης από την Nuova Giulia που ξεκινήσει η παραγωγή της και επίσημα τον Ιούνιο και 'μεις ασχολούμαστε με την σαβούρα της Apple...

Δεν σου φταίει κανένας που η alfa romeo έχει να βγάλει σοβαρό αυτοκίνητο 10 χρόνια. Μόνο κάτι μικρά βγάζει...

  • Like 2
Δημοσ.

κανενα προβλημα. ας ειναι καλα οι κινεζοι.

 

κατι αλλο. δεν καταλαβαινω τι παραπανω εχουν να προσφερουν τα αυτοκινητα των Google και Apple σε σχεση με την υπολοιπη αυτοκινητοβιομηχανια, και επενδυουν τοσο πολυ σε αυτα;

δηλαδη τι ακριβως προσπαθουν να προλαβουν η να πετυχουν πριν τον ανταγωνισμο;

θα σου απαντήσω ως εξής... Τι παραπάνω έχει να προσφέρει η apple/google στην ωρολογοποιία και ασχολήθηκαν τόσο πολύ με αυτήν..  

ΌΧΙ δεν θέλουν να κάνουν καλύτερη τη ζωή μας, είναι καινούριο και παρθένο αγοραστικό κοινό.

Αν η VW έβγαζε ένα "αυτόματο αυτοκίνητο χωρίς οδηγό" θα έπεφταν να την φάνε και δεν θα τολμούσε ποτέ να το πάει στη παραγωγή γιατί το κοινό της δεν είναι ετοιμο για κάτι τέτοιο. Αν η apple φτιάξει το ίδιο αυτοκίνητο θα το αγαπήσουν, όχι τόσο επειδή είναι apple, επειδή την εμπιστεύονται στον αυτοματισμο/τεχνική νοημοσύνη/υπολογιστο-ψιψινια/κοκοψαρα.

Πάρτο αλλιώς... Αν η apple έβγαζε supercar με 4λιτρο v8, διπλά τούρμπο, πίσω κίνηση και σχεδιασμό φερραρι θα πήγαινε άπατο. Γιατί; Επειδή ο καταναλωτής αυτής της κατηγορίας έχει ήδη κάποιον να εμπιστεύεται για τα προϊόντα του.. 

  • Like 4
Δημοσ.

Ωχ ωχ , βλέπω όλης της γης τα ποζέρια να κυκλοφορούν με iCar και η αύξηση σε πωλήσεις νεφρών στο maximum

  • Like 5
Δημοσ.

Ελπιζω καποιος να προλαβε να πατενταρει τον τροχο, τον ηλεκτρικο κινητηρα, τις πορτες, το τιμονι, γιατι μας βλεπω να κυκλοφορουμε με τα ποδια σε λιγο.

  • Like 14
Δημοσ.

Πάρτο αλλιώς... Αν η apple έβγαζε supercar με 4λιτρο v8, διπλά τούρμπο, πίσω κίνηση και σχεδιασμό φερραρι θα πήγαινε άπατο. Γιατί; Επειδή ο καταναλωτής αυτής της κατηγορίας έχει ήδη κάποιον να εμπιστεύεται για τα προϊόντα του.. 

Εγώ πάλι πιστεύω οτι θα έκανε πωλήσεις... Θα το επαιρναν μονο για την επίδειξη, κάτι παρομοιο με τις M series BΜW, cayenne και Hummer (μεχρι και Η2 παρακαλώ) τα οποια τουλάχιστον στην Ελλάδα, τις καλές εποχές τα έπαιρναν για να κυκλοφορήσουν σε καρόδρομους και με μέγιστη ταχύτητα τα 80 (αντε 120-140 αν βγεις καμια εθνικη...) Εδω ακόμα έχουμε corvette (την οποια βλέπουμε καθε 25 Μαρτίου, Πάσχα, 28η εαν έχει λιακάδα), σε ενα αυτοκίνητο γεμάτο αυτοματισμούς κολλάς? Απο την άλλη πάλι, να πάρεις ενα αυτοκίνητο γεματο αυτομάτισμούς, οταν εν έτει 2015 βάζεις όπισθεν και σου λένε "α εχεις και αισθητήρες παρκαρίσματος?". Σήμερα τους έβαλα, μέχρι χθές κατέβαζα τον διπλανο να μου λέει...

  • Like 1
Δημοσ.

κανενα προβλημα. ας ειναι καλα οι κινεζοι.

 

κατι αλλο. δεν καταλαβαινω τι παραπανω εχουν να προσφερουν τα αυτοκινητα των Google και Apple σε σχεση με την υπολοιπη αυτοκινητοβιομηχανια, και επενδυουν τοσο πολυ σε αυτα;

δηλαδη τι ακριβως προσπαθουν να προλαβουν η να πετυχουν πριν τον ανταγωνισμο;

μάλλον να αποκτήσουν τεχνογνωσία σχετικά με το software που απαιτείται ώστε να το πουλήσουν στις κανονικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Αν η VW έβγαζε ένα "αυτόματο αυτοκίνητο χωρίς οδηγό" θα έπεφταν να την φάνε και δεν θα τολμούσε ποτέ να το πάει στη παραγωγή γιατί το κοινό της δεν είναι ετοιμο για κάτι τέτοιο. Αν η apple φτιάξει το ίδιο αυτοκίνητο θα το αγαπήσουν, όχι τόσο επειδή είναι apple, επειδή την εμπιστεύονται στον αυτοματισμο/τεχνική νοημοσύνη/υπολογιστο-ψιψινια/κοκοψαρα.

 

βασικά το vag αν δε κάνω λάθος έχει ξεκινήσει και αυτό δοκιμές για αυτοκίνητα που πάνε μόνα τους

 

το ίδιο και η bmw και λογικά κι άλλοι 

Να θυμάστε από τώρα να μην κάνετε τα Updates. Διαφορετικά μετά από 2 χρόνια θα πέφτει η ιπποδύναμη και μετά από 5 χρόνια δεν θα είναι συμβατά με τους δρόμους. :P

κι όμως έχει ήδη γίνει με update να πέφτει η ιπποδύναμη :P 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...