Finn Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 Έβαλα πρόσφατα μια ουδέτερη αξιολόγηση σε άτομο με το οποίο είχα άριστη συνεργασία μέχρι προτεινος. Η μη παραλαβή τελικά ήταν τελικά παρεξήγηση με το κινητό του αποστολέα να μη λειτουργεί Αλλά πλέον όλα έχουν λυθεί. Μπορώ να διορθώσω κάπως την αξιολόγηση διότι είναι κρίμα να "μαυρωσω" έτσι το όνομα του. Ευχαριστώ!
Σαϊνόμπι Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 κανε αναφορα πανω στην αξιολογηση σου ζητωντας την διαγραφη της. επειτα αφησε εκ νεου την αξιολογηση που επιθυμεις. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 Nα θυμίσω με την ευκαιρία τους όρους χρήσης των αγγελιών: Β. Αξιολόγηση αγγελιών1. Όποιο μέλος συναλλάσσεται μέσω των αγγελιών του forum με άλλο μέλος έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει θετικά ή αρνητικά τη συναλλαγή αυτή. Επειδή η κάθε αξιολόγηση είναι τελική και δεν τροποποιείται για κανέναν λόγο, τα μέλη θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή τόσο στο ύφος όσο και στο περιεχόμενο της αξιολόγησης. Γενικά, προσοχή στις αξιολογήσεις. Μη βιάζεστε να αξιολογήσετε, προτού εξαντλήσετε κάθε περιθώριο επικοινωνίας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και οπωσδήποτε μην αξιολογείτε μια συναλλαγή πριν την παραλλαβή.
SdC Δημοσ. 5 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2015 (επεξεργασμένο) κανε αναφορα πανω στην αξιολογηση σου ζητωντας την διαγραφη της. επειτα αφησε εκ νεου την αξιολογηση που επιθυμεις. Έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με μια αξιολόγηση. Εσύ το έχεις κάνει ποτέ αυτό φίλε ΣαΪνόμπι; Γιατί έκανα αναφορά και ζήτησα να διαγραφεί η αξιολόγηση και παρέθεσα και τον λόγο! Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου! Γιάννης Nα θυμίσω με την ευκαιρία τους όρους χρήσης των αγγελιών: Β. Αξιολόγηση αγγελιών 1. Όποιο μέλος συναλλάσσεται μέσω των αγγελιών του forum με άλλο μέλος έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει θετικά ή αρνητικά τη συναλλαγή αυτή. Επειδή η κάθε αξιολόγηση είναι τελική και δεν τροποποιείται για κανέναν λόγο, τα μέλη θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή τόσο στο ύφος όσο και στο περιεχόμενο της αξιολόγησης. Γενικά, προσοχή στις αξιολογήσεις. Μη βιάζεστε να αξιολογήσετε, προτού εξαντλήσετε κάθε περιθώριο επικοινωνίας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και οπωσδήποτε μην αξιολογείτε μια συναλλαγή πριν την παραλλαβή. Ναι οκ! Μα είμαστε άνθρωποι και κάνουμε και λάθη! Συγκεκριμένα έχω κάνει αναφορά για την λάθος αξιολόγηση και τον λόγο που έγινε. Νομίζω πως θα πρέπει να υπάρχουν τρόποι να λύνονται τέτοια λάθη γιατί θα βοηθήσουν το site και τους χρήστες προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο. Ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Γιάννης Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2015 από SdC
hercoulis Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Για να μην ανοίγω άσκοπα θέματα, ρωτάω εδώ. Ψαχνω να βρω πως κάνουν μία αξιολόγηση γιατί έχω προβεί σε αγορά αλλά δεν την αξιολόγησα. Έχω την δυνατότητα να την κάνω μετά από 90 μέρες? Και αν ναι που πάω γιατί δε το βρήσκω.
Hal9000 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Για να μην ανοίγω άσκοπα θέματα, ρωτάω εδώ. Ψαχνω να βρω πως κάνουν μία αξιολόγηση γιατί έχω προβεί σε αγορά αλλά δεν την αξιολόγησα. Έχω την δυνατότητα να την κάνω μετά από 90 μέρες? Και αν ναι που πάω γιατί δε το βρήσκω. Μετά τις 90 ημέρες όχι
Προτεινόμενες αναρτήσεις