Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έβαλα πρόσφατα μια ουδέτερη αξιολόγηση σε άτομο με το οποίο είχα άριστη συνεργασία μέχρι προτεινος. Η μη παραλαβή τελικά ήταν τελικά παρεξήγηση με το κινητό του αποστολέα να μη λειτουργεί Αλλά πλέον όλα έχουν λυθεί. Μπορώ να διορθώσω κάπως την αξιολόγηση διότι είναι κρίμα να "μαυρωσω" έτσι το όνομα του.

 

Ευχαριστώ!

  • Super Moderators
Δημοσ.

Nα θυμίσω με την ευκαιρία τους όρους χρήσης των αγγελιών:

 

Β. Αξιολόγηση αγγελιών

1. Όποιο μέλος συναλλάσσεται μέσω των αγγελιών του forum με άλλο μέλος έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει θετικά ή αρνητικά τη συναλλαγή αυτή. Επειδή η κάθε αξιολόγηση είναι τελική και δεν τροποποιείται για κανέναν λόγο, τα μέλη θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή τόσο στο ύφος όσο και στο περιεχόμενο της αξιολόγησης.

 

Γενικά, προσοχή στις αξιολογήσεις. Μη βιάζεστε να αξιολογήσετε, προτού εξαντλήσετε κάθε περιθώριο επικοινωνίας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και οπωσδήποτε μην αξιολογείτε μια συναλλαγή πριν την παραλλαβή.

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κανε αναφορα πανω στην αξιολογηση σου ζητωντας την διαγραφη της.

επειτα αφησε εκ νεου την αξιολογηση που επιθυμεις. 

Έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με μια αξιολόγηση. Εσύ το έχεις κάνει ποτέ αυτό φίλε ΣαΪνόμπι; Γιατί έκανα αναφορά και ζήτησα να διαγραφεί η αξιολόγηση και παρέθεσα και τον λόγο!

 

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου!

 

Γιάννης

Nα θυμίσω με την ευκαιρία τους όρους χρήσης των αγγελιών:

 

Β. Αξιολόγηση αγγελιών

 

1. Όποιο μέλος συναλλάσσεται μέσω των αγγελιών του forum με άλλο μέλος έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει θετικά ή αρνητικά τη συναλλαγή αυτή. Επειδή η κάθε αξιολόγηση είναι τελική και δεν τροποποιείται για κανέναν λόγο, τα μέλη θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή τόσο στο ύφος όσο και στο περιεχόμενο της αξιολόγησης.

 

Γενικά, προσοχή στις αξιολογήσεις. Μη βιάζεστε να αξιολογήσετε, προτού εξαντλήσετε κάθε περιθώριο επικοινωνίας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και οπωσδήποτε μην αξιολογείτε μια συναλλαγή πριν την παραλλαβή.

Ναι οκ! Μα είμαστε άνθρωποι και κάνουμε και λάθη! Συγκεκριμένα έχω κάνει αναφορά για την λάθος αξιολόγηση και τον λόγο που έγινε. Νομίζω πως θα πρέπει να υπάρχουν τρόποι να λύνονται τέτοια λάθη γιατί θα βοηθήσουν το site και τους χρήστες προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο. 

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

 

Γιάννης

Επεξ/σία από SdC
  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Για να μην ανοίγω άσκοπα θέματα, ρωτάω εδώ.

Ψαχνω να βρω πως κάνουν μία αξιολόγηση γιατί έχω προβεί σε αγορά αλλά δεν την αξιολόγησα.

Έχω την δυνατότητα να την κάνω μετά από 90 μέρες?

Και αν ναι που πάω γιατί δε το βρήσκω.

Δημοσ.

Για να μην ανοίγω άσκοπα θέματα, ρωτάω εδώ.

Ψαχνω να βρω πως κάνουν μία αξιολόγηση γιατί έχω προβεί σε αγορά αλλά δεν την αξιολόγησα.

Έχω την δυνατότητα να την κάνω μετά από 90 μέρες?

Και αν ναι που πάω γιατί δε το βρήσκω.

 

 

Μετά τις 90 ημέρες όχι 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...