Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα φιλοι μου...

 

αν και πουρεψα (σιτεψα) πριν απο κανενα χρονο πηρα διπλωμα.

Λιγο απο εδω... λιγο απο εκει... με τα λιγοστα χρηματα μου πηρα ενα citroen c3 πρωτης γεννιας.

 

Να μην πολυλογω σαν κ@υλωμενος νεος κατοχος του εβαλα τα φιμε του, εκανα καποιες διορθωσεις που ηθελα και μου κολλησε η ιδεα της ζαντας.

 

το αμαξι φοραει σιδερενιες ζαντες τις απλες με κατι τασια σπασμενα. Ε στην αρχη σκεφτηκα να αλλαξω τασια να ξεμπερδευω αλλα ενας φιλος μου ελεγε με ζαντα θα γινει εμφανισιακως αλλο αμαξι.

 

 

Επειδη δεν ειμαι γνωστης του χορου του αυτοκινητου θα ηθελα την γνωμη σας. Αξιζει να βαλω κατι ζαντες που ειδα με 380 ευρω η ειναι πεταμενα λεφτα και να δωσω 40 ευρω για τασια. Θα μου πειτε ειναι υποκειμενικο... ε αυτο θελω να μαθω την υποκειμενικη σας γνωμη τι θα κανατε.

 

Σας ευχαριστω πολυ

Δημοσ.

τζαμπα λεφτα.

καλυτερα να εδινες παραπανω χρηματα για "ετοιμο" αμαξι

 

αστο με τις σιδερενιες. πανε οι καγκουροεποχες fast n furious που ολοι την ειδαν paul walker

Δημοσ.

Υποκειμενικά και αντικειμενικά το αμάξι ειναι πολυ πιο ωραίο με μια ωραία ζάντα παρά με τα τασια.

  • Like 3
Δημοσ.

σιγουρα ΑΛΛΑ οταν βλεπεις στο πρωτο ποστ να αναφερει οτι "με τα λιγοστα χρηματα μου πηρα....." τοτε αυτοματα καταλαβαινεις οτι η ζαντα ειναι περιτο εξοδο!

οκ, τα φιμε βοηθουν σε πολλα, αξιζει να τα βαλει κανεις.

Δημοσ.

Δεν ξέρω πως έχεις το αμάξι (χρώμα κτλπ) για να σου πω τι να πάρεις, αλλά ότι είναι να πάρεις κοίταξε να μην είναι τέρατα σαν τις σιδερένιες, να μπορεί να τσουλάει το αμάξι.

 

Αν είναι να πάρεις μεταχειρισμένες πήγαινε πρώτα από ένα βουλκανιζατέρ μαζί με τον πωλητή για να τα περάσεις από ζυγοστάθμιση, να δεις και αν έχουν στραβώσει τίποτα.

 

Τα φιμέ ναι! είναι τα καλύτερα 200€ που έδωσα σε αμάξι... Σε προστατεύει από πολλα!

Δημοσ.

πάντως μία ανέξοδη και απλούστατη λύση είναι να βγάλεις εντελώς τα τάσια και να αφήσεις τις ζάντες όπως είναι μαύρες. μερικοί ακόμα έχουν κάνει και βαφή στην εργοστασιακή ζάντα μετά το ξεφόρτωμα των τασιών.

Δημοσ.

Υποκειμενικότατο.

 

Εγώ δεν αντέχω να βλέπω το αμάξι μου με σιδερόζαντα + τάσια. Καλύτερα να έχω -10 άλογα και όμορφο αυτοκίνητο, παρά τ' ανάποδο. Ο πατέρας μου από την άλλη χέστηκε και για τα δύο, χώρο να 'χει. :P

 

Λόγω χαμηλότερου βάρους πάντως, σε αλουμίνιο μπορείς να πας +1 ίντσα χωρίς απώλειες σε επιτάχυνση. Δηλαδή αν τώρα φοράς 15" σιδήρου, μπορείς να βάλεις 16" αλουμινίου χωρίς να το καταλάβεις καλά- καλά. Κερδίζεις και σε συμπεριφορά λίγο, λόγω του μικρότερου προφίλ στο νέο λάστιχο. Αλλά θα το κάνεις μόνο για την εμφάνιση, τα άλλα είναι τρίχες.

Δημοσ.

Μην ξεχνάς οτι όσο ανεβαίνεις σε διαστάση τροχού, απο 14' σε 15' η 16' η και παραπάνω, ανεβαίνουν και οι τιμές στα ελαστικά....

Δημοσ.

Δεν είναι και σίγουρο ότι οι καινούργιες ζάντες θα είναι πιο ελαφρές από αυτές που ήδη έχει.Οι φτηνές είναι κατά πολύ πιο βαριές.

Και δεν είναι σίγουρο ότι θα έχει καλύτερη συμπεριφορά με μεγαλύτερα λάστιχα.

Αν το αμάξι έχει ταλαιπωρηθεί στα ψαλίδια και αναρτήσεις,με τα μεγαλύτερα λάστιχα θα γίνει πιο κουραστικό.

Δημοσ.

μαθαινεις τι διαστασεις και καρε φοραει και μπαινεις σε κανα car.gr(σε τρακαρισμενα ή ανταλακτικα)ή αν βρεις σε βουλκανιζατερ πρωτα τις δοκιμαζεις(μια βολτα)και μετα πληρωνεις...

ζαντες παιζουν απο σιδερο,αλουμινιο και τελος μαγνησιο μετα πρεπει να ξερεις αν ειναι ρεαλ ή ρεπλικα...

οτι σωνει και ντε οι σιδερενιες ειναι πιο βαριες δεν ισχυει παντα...

Δημοσ.

Να πάρεις καλή μάρκα γιατί αλλιώς θα σου στραβώνουν συνέχεια..

Επίσης μην πάς σε χαμηλό προφίλ για λόγους εμφανισης..Θα κοπανάει πολύ το αυτοκίνητο.

Τέλος να πάρεις και μπουλόνια ασφαλείας γιατί μπορεί να το βρεις σε τάκους το αυτοκίνητο,αν το παρκάρεις στο δρόμο.

Δημοσ.

Μην είστε απόλυτοι. Μη πιο χαμηλό προφίλ κοπανάει μεν περισσότερο (όχι τραγικά πράγματα) αλλά σε στροφές μπαίνεις πολύ πιο εύκολα. Μέχρι και οικονομία στη βενζίνη κάνει το χαμηλότερο προφίλ! Δε ξέρετε τις ανάγκες του καθενός για να λέτε "μην κάνεις αυτό".

 

 

Πως κάνει οικονομία το καλύτερο κράτημα στη στροφή; Απλά, αν μπορείς να μπεις με 110 σε μια στροφή που πριν σε τρόμαζε με 80-90, μπορείς να πηγαίνεις σταθερότερα σε ένα ταξίδι, και να αποφύγεις πολλές επιταχύνσεις - επιβραδύνσεις.

 

Δημοσ.

Καλησπερα φιλοι μου...

 

αν και πουρεψα (σιτεψα) πριν απο κανενα χρονο πηρα διπλωμα.

Λιγο απο εδω... λιγο απο εκει... με τα λιγοστα χρηματα μου πηρα ενα citroen c3 πρωτης γεννιας.

 

Να μην πολυλογω σαν κ@υλωμενος νεος κατοχος του εβαλα τα φιμε του, εκανα καποιες διορθωσεις που ηθελα και μου κολλησε η ιδεα της ζαντας.

 

το αμαξι φοραει σιδερενιες ζαντες τις απλες με κατι τασια σπασμενα. Ε στην αρχη σκεφτηκα να αλλαξω τασια να ξεμπερδευω αλλα ενας φιλος μου ελεγε με ζαντα θα γινει εμφανισιακως αλλο αμαξι.

 

 

Επειδη δεν ειμαι γνωστης του χορου του αυτοκινητου θα ηθελα την γνωμη σας. Αξιζει να βαλω κατι ζαντες που ειδα με 380 ευρω η ειναι πεταμενα λεφτα και να δωσω 40 ευρω για τασια. Θα μου πειτε ειναι υποκειμενικο... ε αυτο θελω να μαθω την υποκειμενικη σας γνωμη τι θα κανατε.

 

Σας ευχαριστω πολυ

 

 

Φίλε.. αν το αμάξι δεν είναι έκδοση Σπορ.. όχι δεν αξίζει. Σενιάρισε το μέσα να μπαίνεις και να είναι κουκλί.. κάνε και τα φτιαξίματα που θέλει εξωτερικά και είσαι τζετ.. αγόρασε και τα τάσια σου και κράτα τα λεφτά για γκόμενες και για τον Κιάμο!

 

Μην βάζεις χρήματα στο αμάξι.. γιατί είναι πεταμένα λεφτά, ότι θα βάλεις θα το παντρευτείς και μεταπολιτική αξία ΔΕΝ θα έχει καμία.

 

ή κράτα τα για τα σερβις... B)

Δημοσ.

Εγώ πάλι θα προτείνω σε καμμία περίπτωση να μην δώσεις χρήματα για τάσια, στην πρώτη επαφή με πεζοδρόμιο θα σπάσουν ή θα γδαρθούν και δεν θα βλέπονται μετά. Ή ζάντα ή τίποτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...