InsertCoinToJoi Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Καλησπερα φιλοι μου... αν και πουρεψα (σιτεψα) πριν απο κανενα χρονο πηρα διπλωμα. Λιγο απο εδω... λιγο απο εκει... με τα λιγοστα χρηματα μου πηρα ενα citroen c3 πρωτης γεννιας. Να μην πολυλογω σαν κ@υλωμενος νεος κατοχος του εβαλα τα φιμε του, εκανα καποιες διορθωσεις που ηθελα και μου κολλησε η ιδεα της ζαντας. το αμαξι φοραει σιδερενιες ζαντες τις απλες με κατι τασια σπασμενα. Ε στην αρχη σκεφτηκα να αλλαξω τασια να ξεμπερδευω αλλα ενας φιλος μου ελεγε με ζαντα θα γινει εμφανισιακως αλλο αμαξι. Επειδη δεν ειμαι γνωστης του χορου του αυτοκινητου θα ηθελα την γνωμη σας. Αξιζει να βαλω κατι ζαντες που ειδα με 380 ευρω η ειναι πεταμενα λεφτα και να δωσω 40 ευρω για τασια. Θα μου πειτε ειναι υποκειμενικο... ε αυτο θελω να μαθω την υποκειμενικη σας γνωμη τι θα κανατε. Σας ευχαριστω πολυ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 τζαμπα λεφτα. καλυτερα να εδινες παραπανω χρηματα για "ετοιμο" αμαξι αστο με τις σιδερενιες. πανε οι καγκουροεποχες fast n furious που ολοι την ειδαν paul walker Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daeman Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Υποκειμενικά και αντικειμενικά το αμάξι ειναι πολυ πιο ωραίο με μια ωραία ζάντα παρά με τα τασια. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 σιγουρα ΑΛΛΑ οταν βλεπεις στο πρωτο ποστ να αναφερει οτι "με τα λιγοστα χρηματα μου πηρα....." τοτε αυτοματα καταλαβαινεις οτι η ζαντα ειναι περιτο εξοδο! οκ, τα φιμε βοηθουν σε πολλα, αξιζει να τα βαλει κανεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Αν βρεις καλές μεταχειρισμένες μέχρι 100-120€ παρτες. Παραπάνω δεν αξίζει να σπαταλήσεις... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evoracing Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Δεν ξέρω πως έχεις το αμάξι (χρώμα κτλπ) για να σου πω τι να πάρεις, αλλά ότι είναι να πάρεις κοίταξε να μην είναι τέρατα σαν τις σιδερένιες, να μπορεί να τσουλάει το αμάξι. Αν είναι να πάρεις μεταχειρισμένες πήγαινε πρώτα από ένα βουλκανιζατέρ μαζί με τον πωλητή για να τα περάσεις από ζυγοστάθμιση, να δεις και αν έχουν στραβώσει τίποτα. Τα φιμέ ναι! είναι τα καλύτερα 200€ που έδωσα σε αμάξι... Σε προστατεύει από πολλα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gdriver Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 πάντως μία ανέξοδη και απλούστατη λύση είναι να βγάλεις εντελώς τα τάσια και να αφήσεις τις ζάντες όπως είναι μαύρες. μερικοί ακόμα έχουν κάνει και βαφή στην εργοστασιακή ζάντα μετά το ξεφόρτωμα των τασιών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Υποκειμενικότατο. Εγώ δεν αντέχω να βλέπω το αμάξι μου με σιδερόζαντα + τάσια. Καλύτερα να έχω -10 άλογα και όμορφο αυτοκίνητο, παρά τ' ανάποδο. Ο πατέρας μου από την άλλη χέστηκε και για τα δύο, χώρο να 'χει. Λόγω χαμηλότερου βάρους πάντως, σε αλουμίνιο μπορείς να πας +1 ίντσα χωρίς απώλειες σε επιτάχυνση. Δηλαδή αν τώρα φοράς 15" σιδήρου, μπορείς να βάλεις 16" αλουμινίου χωρίς να το καταλάβεις καλά- καλά. Κερδίζεις και σε συμπεριφορά λίγο, λόγω του μικρότερου προφίλ στο νέο λάστιχο. Αλλά θα το κάνεις μόνο για την εμφάνιση, τα άλλα είναι τρίχες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zeys13 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Μην ξεχνάς οτι όσο ανεβαίνεις σε διαστάση τροχού, απο 14' σε 15' η 16' η και παραπάνω, ανεβαίνουν και οι τιμές στα ελαστικά.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Δεν είναι και σίγουρο ότι οι καινούργιες ζάντες θα είναι πιο ελαφρές από αυτές που ήδη έχει.Οι φτηνές είναι κατά πολύ πιο βαριές. Και δεν είναι σίγουρο ότι θα έχει καλύτερη συμπεριφορά με μεγαλύτερα λάστιχα. Αν το αμάξι έχει ταλαιπωρηθεί στα ψαλίδια και αναρτήσεις,με τα μεγαλύτερα λάστιχα θα γίνει πιο κουραστικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 μαθαινεις τι διαστασεις και καρε φοραει και μπαινεις σε κανα car.gr(σε τρακαρισμενα ή ανταλακτικα)ή αν βρεις σε βουλκανιζατερ πρωτα τις δοκιμαζεις(μια βολτα)και μετα πληρωνεις... ζαντες παιζουν απο σιδερο,αλουμινιο και τελος μαγνησιο μετα πρεπει να ξερεις αν ειναι ρεαλ ή ρεπλικα... οτι σωνει και ντε οι σιδερενιες ειναι πιο βαριες δεν ισχυει παντα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Να πάρεις καλή μάρκα γιατί αλλιώς θα σου στραβώνουν συνέχεια.. Επίσης μην πάς σε χαμηλό προφίλ για λόγους εμφανισης..Θα κοπανάει πολύ το αυτοκίνητο. Τέλος να πάρεις και μπουλόνια ασφαλείας γιατί μπορεί να το βρεις σε τάκους το αυτοκίνητο,αν το παρκάρεις στο δρόμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2015 Μην είστε απόλυτοι. Μη πιο χαμηλό προφίλ κοπανάει μεν περισσότερο (όχι τραγικά πράγματα) αλλά σε στροφές μπαίνεις πολύ πιο εύκολα. Μέχρι και οικονομία στη βενζίνη κάνει το χαμηλότερο προφίλ! Δε ξέρετε τις ανάγκες του καθενός για να λέτε "μην κάνεις αυτό". Πως κάνει οικονομία το καλύτερο κράτημα στη στροφή; Απλά, αν μπορείς να μπεις με 110 σε μια στροφή που πριν σε τρόμαζε με 80-90, μπορείς να πηγαίνεις σταθερότερα σε ένα ταξίδι, και να αποφύγεις πολλές επιταχύνσεις - επιβραδύνσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dacourt Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Καλησπερα φιλοι μου... αν και πουρεψα (σιτεψα) πριν απο κανενα χρονο πηρα διπλωμα. Λιγο απο εδω... λιγο απο εκει... με τα λιγοστα χρηματα μου πηρα ενα citroen c3 πρωτης γεννιας. Να μην πολυλογω σαν κ@υλωμενος νεος κατοχος του εβαλα τα φιμε του, εκανα καποιες διορθωσεις που ηθελα και μου κολλησε η ιδεα της ζαντας. το αμαξι φοραει σιδερενιες ζαντες τις απλες με κατι τασια σπασμενα. Ε στην αρχη σκεφτηκα να αλλαξω τασια να ξεμπερδευω αλλα ενας φιλος μου ελεγε με ζαντα θα γινει εμφανισιακως αλλο αμαξι. Επειδη δεν ειμαι γνωστης του χορου του αυτοκινητου θα ηθελα την γνωμη σας. Αξιζει να βαλω κατι ζαντες που ειδα με 380 ευρω η ειναι πεταμενα λεφτα και να δωσω 40 ευρω για τασια. Θα μου πειτε ειναι υποκειμενικο... ε αυτο θελω να μαθω την υποκειμενικη σας γνωμη τι θα κανατε. Σας ευχαριστω πολυ Φίλε.. αν το αμάξι δεν είναι έκδοση Σπορ.. όχι δεν αξίζει. Σενιάρισε το μέσα να μπαίνεις και να είναι κουκλί.. κάνε και τα φτιαξίματα που θέλει εξωτερικά και είσαι τζετ.. αγόρασε και τα τάσια σου και κράτα τα λεφτά για γκόμενες και για τον Κιάμο! Μην βάζεις χρήματα στο αμάξι.. γιατί είναι πεταμένα λεφτά, ότι θα βάλεις θα το παντρευτείς και μεταπολιτική αξία ΔΕΝ θα έχει καμία. ή κράτα τα για τα σερβις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Εγώ πάλι θα προτείνω σε καμμία περίπτωση να μην δώσεις χρήματα για τάσια, στην πρώτη επαφή με πεζοδρόμιο θα σπάσουν ή θα γδαρθούν και δεν θα βλέπονται μετά. Ή ζάντα ή τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα