Προς το περιεχόμενο

αλλαγή ελαστικών μπρος-πισω


_chris_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

καλη προσφυση δεν μπορει να την κανει μονο του το λαστιχο αλλα πανω σε αυτο που φρεναρει φερει το αποτελεσμα της προσφυσης..

Κατσε το λάστιχο έχει επαφή με το οδόστρωμα ή εσυ  ή και έσύ; Για να καταλάβω πως εννοείς την προσφυση.

Καλά λάστιχα  καλοσυντηρημένη αναρτηση και καλά φρένα δεν έχεις επειδή δεν ξέρεις τα όρια σου ή τα όρια του αυτοκινήτου. Εχεις όλα αυτά γιατί αν συμβεί το οτιδήποτε που δεν ευθύνεσαι εσύ (κάποιος σταματήσει απότομα κάτι σου πεταχτεί στο δρόμο παιδί γατί σκύλι ) Ενα καλό ελαστικό μπορεί να κάνει την διαφορά και να γλιτώσεις και εσύ και ο άλλος.

 

Το να οδηγάς συνειδητά σε σύγκριση με κάποιον επιπόλαιο δεν ακυρώνει ούτε μειώνει την εξίσου ίδια αναγκη και στους 2 να έχουν σ εκαλή κατάσταση ελαστικά. Αυτό πρέπει να καταλάβεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατσε το λάστιχο έχει επαφή με το οδόστρωμα ή εσυ  ή και έσύ; Για να καταλάβω πως εννοείς την προσφυση.

Καλά λάστιχα  καλοσυντηρημένη αναρτηση και καλά φρένα δεν έχεις επειδή δεν ξέρεις τα όρια σου ή τα όρια του αυτοκινήτου. Εχεις όλα αυτά γιατί αν συμβεί το οτιδήποτε που δεν ευθύνεσαι εσύ (κάποιος σταματήσει απότομα κάτι σου πεταχτεί στο δρόμο παιδί γατί σκύλι ) Ενα καλό ελαστικό μπορεί να κάνει την διαφορά και να γλιτώσεις και εσύ και ο άλλος.

 

Το να οδηγάς συνειδητά σε σύγκριση με κάποιον επιπόλαιο δεν ακυρώνει ούτε μειώνει την εξίσου ίδια αναγκη και στους 2 να έχουν σ εκαλή κατάσταση ελαστικά. Αυτό πρέπει να καταλάβεις .

Βρε αδερφε εγω ανεφερα το αυτονοητο και εχουμε φαει 2 σελιδες γιατι πατε αλλου τη συζητηση..

Πιστευω οτι αυτο που εγραψα ειναι πολυ κατανοητο ..καλη προσφυση δεν μπορει να την κανει μονο του το λαστιχο αλλα πανω σε αυτο που φρεναρει φερει το αποτελεσμα της προσφυσης.. και απο κει βγαινει οτι τα λαστιχα δεν ειναι κυριος παραγοντας της προσφυσης. Και ξεκινησε ο καθενας να λεει τα δικα του.. Σαφως ενα καλο λαστιχο εχει καλυτερη προσφυση σε ενα γυαλι δρομο σε σχεση με ενα φθαρμενο(χαλασμενο). Σαφως και πρεπει να αλλαζουμε τα λαστιχα για να ειναι το αμαξι πιο προβλεψιμο ..αυτα ειναι αυτονοητα..

Αλλα δεν μπορουμε να βαζουμε τον τιτλο καινουργια λαστιχα(καλα-ακριβα) ..δεν φευγει-κραταει.. γιατι αυτοι ειναι πιο επικινδυνοι απο αυτους που δεν εχουν λαστιχα και πανε σαν την κοτα..

 

Αυτα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι να ναι για μια ακόμη φορά.

Με τον τροπο που απαντας επικροτεις το αντιθετο.. δηλαδη με καινουρια λαστιχα βαζω το αμαξι σε παγοδρομιο και εχω προσφυση.. αυτο λες!!!

Οτι δηλαδη το αποτελεσμα της προσφυσης αναλαμβανουν το 100% τα λαστιχα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τον τροπο που απαντας επικροτεις το αντιθετο.. δηλαδη με καινουρια λαστιχα βαζω το αμαξι σε παγοδρομιο και εχω προσφυση.. αυτο λες!!!

Οτι δηλαδη το αποτελεσμα της προσφυσης αναλαμβανουν το 100% τα λαστιχα..

 

 

ο κυριος παραγοντας που εχεις ευθυνη ειναι τα λαστιχα. Για την κατασταση του δρομου δεν μπορεις να κανεις (αμεσα) και πολλα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι μόνο τα λάστιχα, αλλά και οι αναρτήσεις. Το 2ο παίζει σημαντικότατο ρόλο στην συμπεριφορά των πρώτων.

 

Το θέμα είναι τουλάχιστον, να ελεγχέτε συχνά τις πιέσεις σε αυτά. Τσάμπα είναι! Έχω βαρεθεί να βλέπω στο δρόμο, εμφανώς ξεφούσκοτα λάστιχα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιαννη αμα το κόστος είναι ο παράγοντας που δεν τα αλλάζεις, καλύτερα να πας σε ποιο φθηνές μαρκες και να τα αλλάζεις στην 4ετία παρά να τα κρατάς παραπάνω. Λόγω σκλήρυνσης, η γόμα θα σταματήσει να τρωγεται και ουσιαστικα και 10 χρόνια να τα κρατήσεις πάλι γομα θα εχεις. Φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις και εσυ διαφορα μετα τα 4 χρόνια, αν και εχω βαλει λαστιχα απο πολλες διαφορετικες μαρκες, ολα μα ολα μετα την 4ετια γινονταν επικινδυνα, ιδιως στην βροχη ή σε γυαλιστερη ασφαλτο.

Σε κουβέντα με τον λαστιχα μου οταν πήγα για αλλαγη με ρώτησε τι να βάλουμε και του ειπα οτι θα κρατησει παραπάνω απο 4 χρόνια γιατι χλμ δεν κανω πολλα. Μου απαντησε οτι ολες, μα ολες οι εταιρίες δινουν 4 χρόνια στα λάστιχα τους και καμια δεν μπαινει στον κοπο να βγαλει λαστιχα που να κρατάνε 5-6 χρόνια, για ευνόητους λόγους.

ο λογος που δεν τα εχω αλλαξει ειναι γιατι το αμαξι κανει μεσο ορο 3000χλμ/ετος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τον τροπο που απαντας επικροτεις το αντιθετο.. δηλαδη με καινουρια λαστιχα βαζω το αμαξι σε παγοδρομιο και εχω προσφυση.. αυτο λες!!!

Οτι δηλαδη το αποτελεσμα της προσφυσης αναλαμβανουν το 100% τα λαστιχα..

Δεν λέω κάτι τέτοιο.

Είναι ξεκάθαρο το τι λέω.

Ότι λες βλακείες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λέω κάτι τέτοιο.

Είναι ξεκάθαρο το τι λέω.

Ότι λες βλακείες.

Αν εγω λεω βλακειες που εχουν βαση.. εσυ εισαι κομπλεξικος γιατι εγω μιλησα απο τεχνικης αποψης και συ επικεντρωθηκες στα 6 χρονων λαστιχα.. Λες και σε ρωτησα ποτε να αλλαξω λαστιχα ή να σχολιασεις την επιλογη αυτη..
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι εγω μιλησα απο τεχνικης αποψης

 

:lol: :lol:

 

Λες και σε ρωτησα ποτε να αλλαξω λαστιχα ή να σχολιασεις την επιλογη αυτη..

Αν δεν θες σχόλια για την επικίνδυνη συμπεριφορά σου μην γράφεις σε forum.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ακόμα και οι εταιρείες πχ http://www.michelin.co.uk/tyres/learn-share/buying-guide/when-should-i-change-my-tyres

 

Δεν λένε συγκεκριμένο διάστημα. Συμφωνώ ότι τα παλαιότερα λάστιχα είναι χαμηλότερων ιδιοτήτων ωστόσο τα περί 2-3 ετών και 30.000 χλμ μου φαίνονται υπερβολές. Προφανώς όπως γράφει και στο link παίζει ρόλο το οδηγικό στυλ το αν έχεις το αμάξι σε πάρκινγκ κα.

 

Εδώ στο λινκ μιλάει για έλεγχο στη 10ετια. Υπερβολή αλλά το γράφει. Η δε οδηγία πανευρωπαϊκα είναι η εξαετια.

Επιπλέον τροφή για σκέψη

http://m.moderntiredealer.com/blogpost/496/tire-aging-6-years-10-years-it-s-time-to-make-a-decision

Και τα σημεία με τα οποία αναγνωρίζουμε την ηλικία πραγματικά και όχι με τον χρόνο

Κατουσίαν αφορούν σε αλλαγές στην υφή του ελαστικου http://www.bridgestone.com.au/tyres/passenger/care/age.aspx

Στην τελική εφόσον οδηγεί προσεκτικά και αργά και φροντίζει να ελέγχει ότι τα λάστιχα πέρα από την αποτριβή δεν έχουν και φθορά από ζέστη πολυμερισμο από Uv κλπ βάσει κατασκευαστή άνετα τα κρατάει ως και 10 ετια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν θες σχόλια για την επικίνδυνη συμπεριφορά σου μην γράφεις σε forum.

Θελεις να πεις οτι με αυτα που λεω παραπλανω τον αλλον να μην αλλαζει λαστιχα..

Θελεις να πεις οτι με αυτα που λεω παραπλανω τον αλλον να μην αλλαζει λαστιχα..

Για να καταλαβω και γω σε τι δεν συμφωνεις..?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα.Ελπίζω να μην βγαίνω εκτός θέματος. Πήγα να δω το θέμα των λάστιχων γιατί πάνω απο ολα θέμα έχει η ασφάλεια. Ρώτησα για την πιο φτηνή σειρά της michelin. Καινούργια σετ 4αδα
Αυτά που έχει τώρα έχουν κάνει μάγουλο και δεν φτιάχνονται και είναι παραγωγής 2010.
185/70/14 τα προτείνει η Honda τα βρίσκω 230 ευρώ. Αυτά είχε εργοστασιακά. Γενικά είναι δύσκολο νούμερο.
185/65/14 τα βρίσκω στα 180 αλλά το αυτοκίνητο θα κατέβει περίπου 6 χιλ. Βασικά αυτά είχε διαθέσιμα εδω στο χωριό.
Αυτή τη στιγμή φοράει 195/70/14.
Η διαφορά δεν είναι μεγάλη 50 ευρώ. Περιμένω την άποψη σας, ακόμη για κάποια άλλη μάρκα αλλά να μήν ανεβαίνει σχετικά πολύ η τιμή.Να αναφέρω οτι θα τοποθετηθούν σε Accord.
Αμα το αφήσω έτσι θα κάνω ζημιά και στα μπαλάκια, ρουλεμάν κ.λ.π.?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.Ελπίζω να μην βγαίνω εκτός θέματος. Πήγα να δω το θέμα των λάστιχων γιατί πάνω απο ολα θέμα έχει η ασφάλεια. Ρώτησα για την πιο φτηνή σειρά της michelin. Καινούργια σετ 4αδα

Αυτά που έχει τώρα έχουν κάνει μάγουλο και δεν φτιάχνονται και είναι παραγωγής 2010.

185/70/14 τα προτείνει η Honda τα βρίσκω 230 ευρώ. Αυτά είχε εργοστασιακά. Γενικά είναι δύσκολο νούμερο.

185/65/14 τα βρίσκω στα 180 αλλά το αυτοκίνητο θα κατέβει περίπου 6 χιλ. Βασικά αυτά είχε διαθέσιμα εδω στο χωριό.

Αυτή τη στιγμή φοράει 195/70/14.

Η διαφορά δεν είναι μεγάλη 50 ευρώ. Περιμένω την άποψη σας, ακόμη για κάποια άλλη μάρκα αλλά να μήν ανεβαίνει σχετικά πολύ η τιμή.Να αναφέρω οτι θα τοποθετηθούν σε Accord.

Αμα το αφήσω έτσι θα κάνω ζημιά και στα μπαλάκια, ρουλεμάν κ.λ.π.?

Να φορέσεις διάσταση που σου προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου . Αυτή είναι η άποψη μου.

 

Για michelin δες τα energy saver plus . Δεν υπάρχει καλύτερο στην κατηγορία του και το κράτημα του είναι κάτι παραπάνω για τα λεφτά που δίνεις . Είναι ιδιαίτερα μαλακό λάστιχο για αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...