Προς το περιεχόμενο

αλλαγή ελαστικών μπρος-πισω


_chris_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δε πήγες να τρακάρεις, το λοιπόν; Κάθε απόγευμα θα κοπανάς; Μία φορά θα φύγει το αμάξι. Απλά ελπίζω τη μία αυτή φορά να φύγεις σε κάνα κράσπεδο και να σπάσεις απλά καμιά ζάντα ώστε να βάλεις μυαλό (και λάστιχα) και όχι να σκοτωθείς ή να πάρεις παραμάζωμα και κάναν άλλο. 

 

Κατάλαβε όσο είναι νωρίς το ότι έχουμε κακή άσφαλτο και κακούς οδηγούς σημαίνει ότι πρέπει να προσέχουμε περισσότερο όλα τα υπόλοιπα, όχι το ανάποδο. Επειδή υπάρχουν άπειροι κάγκουροι και σκοτώνονται ή σκατά δρόμοι πάει να πει τι, ότι εσύ δε πρέπει να 'χεις σωστά λάστιχα; Ήμαρτον... γελοίες δικαιολογίες για να μην δώσεις 250€ για λάστιχα.

 

Και ναι, τα λάστιχα είναι κύριος παράγοντας για την πρόσφυση. Ο κυριότερος μάλιστα. :) Με αυτά πατάει το αμάξι κάτω.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και ναι, τα λάστιχα είναι κύριος παράγοντας για την πρόσφυση. Ο κυριότερος μάλιστα. :) Με αυτά πατάει το αμάξι κάτω.

Αφου ειναι κυριος γιατι σε βρεγμενη (γυαλι)ασφαλτο και παλι φευγεις..? Πιστευω οτι τοποθετηθηκα στο θεμα της αλλαγης οτι ειναι θεμα στυλ οδηγησης και συνειδησης..

Τα λαστιχα μου κοστιζουν 330ε και για τα 6 χρονια δεν ειναι σε αθλια κατασταση.Εχουν γομα και ξερα ειναι μονο στις ακρες..

ΚΤΕΟ που περασα δεν μου ανεφεραν τιποτα για τα λαστιχα..!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι γιατί; Γιατί η άσφαλτος γλυστράει! Σου είπα ότι είναι το βασικότερο, όχι το μοναδικό! Έγραψα πουθενά ότι αν έχεις καλά λάστιχα το αμάξι είναι βιδωμένο κάτω; Για να φύγει η γόμα πρέπει να μπατιλικίζεις πάνω σε πέτρες! Και το ότι είναι ξερά στις άκρες πάει να πει ότι είναι για πέταμα. Εσύ περιμένεις ... να σκάσει το λάστιχο για να το αλλάξεις; 

 

Τέλος πάντων, σου λέμε πόσα άτομα ότι τα λάστιχά σου είναι αίσχος και να τα αλλάξεις. Εσύ κάτσε να βρίσκεις δικαιολογίες. Η αντιπαράθεση δεν έχει νόημα, χάρος είσαι μ' αυτά τα λάστιχα.

 

PS. Στο ΚΤΕΟ για να ασχοληθούν με τα λάστιχά σου πρέπει να μοιάζουν μ' αυτά της Formula 1. Και γενικά, στο ΚΤΕΟ είναι μαλάκες. Δεν ελέγχουν ουσιαστικά τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι γιατί; Γιατί η άσφαλτος γλυστράει! Σου είπα ότι είναι το βασικότερο, όχι το μοναδικό!

μην φασκεις και αντιφασκεις.. πιο πανω λες οτι ειναι ο κυριος παραγοντας.. και δεν ειπα εγω καπου οτι πιανουν και δεν θελουν αλλαγη απλα αναφερα για παραγοντες,συνειδηση κτλπ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, να στο θέσω αλλιώς: ίδιες συνθήκες, ίδια αμάξια, διαφορετικά λάστιχα. :)

 

Περίπτωση Α: Φρέσκια άσφαλτος, αντιολισθητική, χωρίς ζημιές. Το ένα αμάξι με καινούρια και καλά λάστιχα. Το άλλο αμάξι με λάστιχα 6ετίας, ξεραμένα, "φτηνή" σειρά. Ποιος έχει πιο μεγάλη πιθανότητα να χάσει τον έλεγχο;

 

Περίπτωση Β: Κακιά άσφαλτος, λακούβες, γυαλί, πολλών ετών, την έχουν κάνει πίστα πατινάζ τα φορτηγά. Ποιο από τα δύο αμάξια θα ξεφύγει πιο εύκολα; 

 

Πρόσεξε πως μπορεί να μην ξεφύγει κανένα. Ή μπορεί να ξεφύγουν και τα δύο. Αλλά ένα από τα δύο έχει δραματικά πιο μεγάλες πιθανότητες να «την πατήσει» ... ποιο είναι αυτό; Στατιστικά δηλαδή, στα 100 αμάξια με "καλά" και "κακά" λάστιχα, θα χάσουν τον έλεγχο τα 2 και τα 18, αντίστοιχα.

 

Οτιδήποτε άλλο (κακός οδηγός, κακές αναρτήσεις, whatevah!) απλά αυξάνει κι άλλο την πιθανότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, να στο θέσω αλλιώς: ίδιες συνθήκες, ίδια αμάξια, διαφορετικά λάστιχα. :)

 

Περίπτωση Α: Φρέσκια άσφαλτος, αντιολισθητική, χωρίς ζημιές. Το ένα αμάξι με καινούρια και καλά λάστιχα. Το άλλο αμάξι με λάστιχα 6ετίας, ξεραμένα, "φτηνή" σειρά. Ποιος έχει πιο μεγάλη πιθανότητα να χάσει τον έλεγχο;

 

Περίπτωση Β: Κακιά άσφαλτος, λακούβες, γυαλί, πολλών ετών, την έχουν κάνει πίστα πατινάζ τα φορτηγά. Ποιο από τα δύο αμάξια θα ξεφύγει πιο εύκολα; 

 

Πρόσεξε πως μπορεί να μην ξεφύγει κανένα. Ή μπορεί να ξεφύγουν και τα δύο. Αλλά ένα από τα δύο έχει δραματικά πιο μεγάλες πιθανότητες να «την πατήσει» ... ποιο είναι αυτό; Στατιστικά δηλαδή, στα 100 αμάξια με "καλά" και "κακά" λάστιχα, θα χάσουν τον έλεγχο τα 2 και τα 18, αντίστοιχα.

 

Οτιδήποτε άλλο (κακός οδηγός, κακές αναρτήσεις, whatevah!) απλά αυξάνει κι άλλο την πιθανότητα.

Συμφωνω απολυτως.. αλλα στην περιπτωση που εισαι κακος οδηγος(ασυνειδητος) αδικεις τα λαστιχα.. Το αποτελεσμα ομως μετραει.. και λεγοντας το αποτελεσμα μην το παρεξηγεις οτι δηλαδη αυτος που εχει συνειδηση δεν χρειαζεται να αλλαζει τα λαστιχα.. εξαλλου εχθρος του σωστου ειναι το σωστοτερο!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε σορρυ κιόλας αλλα είσαι φαουλ !

Ο συνειδητώς οδηγός σίγουρα θα γλιτώσει πολλά λάθη που θα κάνε ένας ασυνείδητος .Αλλα το θέμα δεν είναι αυτό.

Το θέμα δεν είναι μόνο πως οδηγάμε εμείς αλλα πως και οι γύρω απο μας.  
Είσαι σε ενα δρόμο πάς με 50 χλμ και μπροστά σου ένας με 50χλμ και έχεις αφήσει μια σεβαστή απόσταση απο αυτόν. Ξαφνικά φρενάρει βίαια γιατί πετάχτηκε ενα παιδάκι απο το πουθενα και αυτός έχει λάστιχα καλυτερα απο σένα και καλύτερα φρενα και ανάρτηση . Εσύ με χαλασμένο ελαστικό έχεις λιγότερες πιθανοτητες να σταματήσεις . Αν σκάσεις επάνω του ; ΑΝ  πεσεις πανω του με τετοια ταχύτητα που εξαιτίας σου χτυπηθεί το παιδί;  
ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ότι υπολογίζεις μαθηματικά μοντέλα και φυσική στο κεφάλι σου σε κλάσματα του δευτερολέπτου που αλλάζει κάθε παραμετρος στην φυσική του θέματος με αποτελεσμα να ξέρεις ΣΙΓΟΥΡΑ πόσο απόσταση πρέπει να κρατήσεις απο το προπορευόμενο οχημα . ΜΗΝ τρελαθουμε !

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ! Γιατί ασφάλεια σημαίνει και υγεία .

Το στυλ οδήγησης θα σε γλιτώσει απο ΔΙΚΑ ΣΟΥ λάθη. ΌΧΙ απο καταστάσεις που θα δημιουργήσουν οι άλλοι ασυνείδητοι που εκεί θ απαίξει σημαντικό παραγοντα η ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινητου σου. (π.χ λάστιχα)


Αφου ειναι κυριος γιατι σε βρεγμενη (γυαλι)ασφαλτο και παλι φευγεις..? Πιστευω οτι τοποθετηθηκα στο θεμα της αλλαγης οτι ειναι θεμα στυλ οδηγησης και συνειδησης..
Τα λαστιχα μου κοστιζουν 330ε και για τα 6 χρονια δεν ειναι σε αθλια κατασταση.Εχουν γομα και ξερα ειναι μονο στις ακρες..
ΚΤΕΟ που περασα δεν μου ανεφεραν τιποτα για τα λαστιχα..!!!

Δεν προκειται να σου αναφέρουν ΤΙΠΟΤΑ παρα μόνο αν η γόμα έχει φτάσει μέχρι τα λινά. 
Τα λάστιχα χάνουν τις ιδιότητες τους σε βάθος χρόνου ακομα και αποθηκευμένα να ναι πόσο μάλλον όταν είναι εκτεθειμένα και χρησιμοποιούνται. Στην 4ετία το λάστιχο έχει μέτριο κρατημα προς χάλια κράτημα. Δεν προκειται να το καταλάβεις αν εχει μετριο ή όχι γιατι όλα τα λαστιχα όσο χάλια και αν ειναι φρεναρουν μια χαρά υπό ήρεμες συνθήκες που φρενάρεις νορμαλ. Εκει που δε θα φρενάρεις ποτέ είναι όταν θα γίνει κάτι απότομο μπροστά σου που θα θες να φρενάρεις απότομα και ο μπροστινός σου που σέβεται τον εαυτό του και τους γύρω του έχει φροντίσει να έχει λάστιχα με πολύ καλες ιδιότητες στο φρενάρισμα. Κοινώς να τα  αλλάζει στην 4ετία το πολύ.


οντως τι διαβαζουμε!?! λες και ο μοναδικος παραγοντας για την καλη προσφυση ειναι μονο τα λαστιχα..
οτι δεν εχουμε δρομους και οι περισσοτεροι πανε σαν τα βόιδια αυτο δεν το λετε..
αμα δεν εχεις αντιληψη στην οδηγηση και δεν ξερεις τις ανοχες του οχηματος σου σιγουρα καποια στιγμη θα την πατησεις.. δεν ειναι λιγα τα ατυχηματα που γινονται απο αυτους με τα καλα λαστιχα και τα αμορτισερ..!

Τις ανοχές του τις ξέρεις. Τι ανοχές των άλλων αυτοκινήτων στο δρόμο τις ξέρεις όμως ;;; 


Την καλυτερη αναρτηση να εχεις,την πιο γαματη ζαμφορ,1345564 πιστονα φρενα.ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ενα μαμα yaris με καινουρια λαστιχα θα ειναι καλυτερο σε ολα.

Συμφωνώ και διαφωνώ !
Η αναρτηση και συγκεκριμένα το αμορτισέρ είναι ΑΥΤΟ που εξασφαλίζει το πατημα του τροχού και την διαρκής επαφή του με το οδόστρωμα. 
Θα μπορούσε ανετα ενα αμάξι με αριστη αναρτηση και χάλια ελαστικό να φρενάρει γρηγορότερα σε ανώμαλο οδόστρωμα απο ότι ενα αμάξι με χάλια αναρτηση (σφαρμένα αμορτισερ) και αριστό ελαστικό.

ΔΕΝ είναι νόμος αυτό αλλα μπορεί να συμβέι . 

Δεν υπάρχει μεμονωμένα πιο είναι σημαντικότερο. Σημαντικότερο είναι η ΑΡΙΣΤΗ συνεργασία ανάρτησης και ελαστικού καθώς και η καλή κατάσταση  των φρένων σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε σορρυ κιόλας αλλα είσαι φαουλ !

Σε τι λεω χαζομαρες? Εγω ανεφερα οτι μοναδικος παραγοντας δεν ειναι τα λαστιχα και επειδη ειπα για τα 6ετιας λαστιχα μου το παρεξηγησατε..

Φιλε σορρυ κιόλας αλλα είσαι φαουλ !

πριν δεν εγραφε φαουλ.. αλλα λες χαζομαρες... πως γινεται??? τελος παντων..

 

με το παραδειγμα που δινεις με τα 50χλμ και το φρεναρισμα ειναι ολα ρευστα.. Το θεμα ειναι να αλλαζουμε τα λαστιχα οταν πρεπει και να οδηγουμε συνετα απο κει και περα ολα ειναι στο προγραμμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τι λεω χαζομαρες? Εγω ανεφερα οτι μοναδικος παραγοντας δεν ειναι τα λαστιχα και επειδη ειπα για τα 6ετιας λαστιχα μου το παρεξηγησατε..

Οι παράγοντες είναι πολλοί . Τα λάστιχα είναι σημαντικός παράγοντας τόσο όσο και το να οδηγάς με συνείδηση .

Δεν είναι ή το ένα ή το αλλο. Γιατί λες ότι αν οδηγάς ήρεμα και σωστά με συνείδηση κτλ κτλ τότε δεν έχει σημασία σε τι κατάσταση είναι τα ελαστικά σου . Η έστω έχει δευτερεύουσα σημασία. Εκεί είσαι φαουλ για μενα. 

 

Συμφωνώ για αυτά που είπες περι συνείδησης όταν οδηγάμε! Αλλά και τα άλλα είναι εξίσου σημαντικά με αυτό που λες !

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί λες ότι αν οδηγάς ήρεμα και σωστά με συνείδηση κτλ κτλ τότε δεν έχει σημασία σε τι κατάσταση είναι τα ελαστικά σου . Η έστω έχει δευτερεύουσα σημασία. Εκεί είσαι φαουλ για μενα.

Καλα,που το γραφω αυτο??? ανεφερα μονο για παραγοντες.. και συγκεκριμενα το ξεκινησα με την φραση οτι τα λαστιχα δεν ειναι ο κυριος παραγοντας για την προσφυση.. σας πειραζει η φραση κυριος παραγοντας?

Καλα,που το γραφω αυτο??? ανεφερα μονο για παραγοντες.. και συγκεκριμενα το ξεκινησα με την φραση οτι τα λαστιχα δεν ειναι ο κυριος παραγοντας για την προσφυση.. σας πειραζει η φραση κυριος παραγοντας?

τι να κανουμε αφου ειναι ετσι.. καλη προσφυση δεν μπορει να την κανει μονο του το λαστιχο αλλα πανω σε αυτο που φρεναρει φερει το αποτελεσμα της προσφυσης..
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις αλλαξει ποτε λαστιχα?γιατι ειμαι σιγουρος οτι οταν τα αλλαξεις θα πεις τι μ@λ@κι@ εκανα τοσο καιρο που τα κρατουσα.

εγω τουλαχιστον αυτο ειπα,προσπαθουσα να πεισω τον εαυτο μου οτι θα προσεχω θα κανω θα ρανω αλλα οταν τα αλλαξεις,εδω θα ημαστε και πες μας οτι δεν εμεινες ικανοποιημενος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου ειναι κυριος γιατι σε βρεγμενη (γυαλι)ασφαλτο και παλι φευγεις..? Πιστευω οτι τοποθετηθηκα στο θεμα της αλλαγης οτι ειναι θεμα στυλ οδηγησης και συνειδησης..

Τα λαστιχα μου κοστιζουν 330ε και για τα 6 χρονια δεν ειναι σε αθλια κατασταση.Εχουν γομα και ξερα ειναι μονο στις ακρες..

ΚΤΕΟ που περασα δεν μου ανεφεραν τιποτα για τα λαστιχα..!!!

γιατι με καλα λαστιχα σε λιωμα ασφαλτο θα φυγεις με 60 χλμ πανω στο τοιχο

ενω με κακα λαστιχα στην ιδια ασφαλτο θα φυγεις με 90χλμ πανω στο τοιχο.

 

ντου δε μαθ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου ειναι κυριος γιατι σε βρεγμενη (γυαλι)ασφαλτο και παλι φευγεις..? Πιστευω οτι τοποθετηθηκα στο θεμα της αλλαγης οτι ειναι θεμα στυλ οδηγησης και συνειδησης..

Τα λαστιχα μου κοστιζουν 330ε και για τα 6 χρονια δεν ειναι σε αθλια κατασταση.Εχουν γομα και ξερα ειναι μονο στις ακρες..

ΚΤΕΟ που περασα δεν μου ανεφεραν τιποτα για τα λαστιχα..!!!

Γιαννη αμα το κόστος είναι ο παράγοντας που δεν τα αλλάζεις, καλύτερα να πας σε ποιο φθηνές μαρκες και να τα αλλάζεις στην 4ετία παρά να τα κρατάς παραπάνω. Λόγω σκλήρυνσης, η γόμα θα σταματήσει να τρωγεται και ουσιαστικα και 10 χρόνια να τα κρατήσεις πάλι γομα θα εχεις. Φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις και εσυ διαφορα μετα τα 4 χρόνια, αν και εχω βαλει λαστιχα απο πολλες διαφορετικες μαρκες, ολα μα ολα μετα την 4ετια γινονταν επικινδυνα, ιδιως στην βροχη ή σε γυαλιστερη ασφαλτο.

Σε κουβέντα με τον λαστιχα μου οταν πήγα για αλλαγη με ρώτησε τι να βάλουμε και του ειπα οτι θα κρατησει παραπάνω απο 4 χρόνια γιατι χλμ δεν κανω πολλα. Μου απαντησε οτι ολες, μα ολες οι εταιρίες δινουν 4 χρόνια στα λάστιχα τους και καμια δεν μπαινει στον κοπο να βγαλει λαστιχα που να κρατάνε 5-6 χρόνια, για ευνόητους λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ το θεματάκι είναι ότι δεν αντιλαμβανόμαστε εύκολα μικρές, σταδιακές αλλαγές. Μέσα σε 4-5 χρόνια δε θα σου κάνει αίσθηση η απώλεια πρόσφυσης. Αν όμως σου βάλω καινούρια για κάνα 10ήμερο να τα συνηθίσεις και μετά ξανά τα παλιά που είναι 6ετίας, θα φτάσει το σκατό στην κάλτσα στην πρώτη στροφή. :P Γι αυτό νομίζει ο φίλος ότι τα λάστιχά του είναι εντάξει μετά από τόσα χρόνια.

 

Ο κανόνας είναι άλλαγμα είτε στα 40Κ χιλιόμετρα, ή στα 4 χρόνια. Ότι έρθει πρώτο. Αυτό είναι το "όριο" που λες ότι "μέχρι εκεί κάτι κάνει το λάστιχο".

 

Για φτηνότερα, μπορείς είτε να βάζεις κάποια πιο φτηνή σειρά ή μάρκα ή ακόμα και μεταχειρισμένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα κινεισαι σε συγκεκριμενους δρόμους συνεχεια ειναι ευκολα να καταλαβεις τις διαφορες. Με λαστιχα 4ετίας πάντα εβλεπα το ABS να μπαινει συχνα σε σταματηματα στο ιδιο φαναρι, να σπινιαρουν οταν ξεκιναω, να πεταει σε στροφες παραπανω κτλ. Χαρακτηριστικο παραδειγμα το φαναρι στο υπουργειο στην θεσσαλονικη, βγαινοντας για Αγ. Δημητριου, με παλια λαστιχα και βρεγμενο οδοστρομα θες και 2-3 δευτερα για να ξεκινησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...