_chris_ Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 έχω παρατηρήσει ότι τα μπροστά λάστιχα του αυτοκινήτου έχουν φαγωθεί περισσότερο σε σχέση με τα πίσω. λογικό εφόσον έχει την κίνηση μπροστά. σκέφτομαι λοιπόν να αλλάξω τα μπρος με τα πίσω. ώστε να φαγωθούν ομοιόμορφα αρκετοί κάνουν αυτή την πατέντα. άλλοι πάλι όχι. τι λέτε, εσείς το κάνετε; έχει νόημα; τα λάστιχα μου αντέχουν ακόμα απλά λέω να το κάνω από τώρα ώστε να καθυστερήσω την αλλαγή τους. και μια extra ερώτηση (γκάλοπ): στα πόσα χιλιόμετρα έχετε αλλάξει λάστιχα; και στα πόσα τακάκια φρένων; ρωτάω επειδή σε όσους έχω πει πόσα χιλιόμετρα έχω κάνει χωρίς να αλλάξω κάτι με κοιτάνε περίεργα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Κάντο, αλλά πάντα στην ίδια μεριά του άξονα. Όχι δηλαδή κάποιο που είναι αριστερό να το πας στα δεξιά. Έχει νόημα, από την άποψη ότι στον κατευθυντήριο άξονα δεν θέλεις περισσότερο φαγωμένα λάστιχα από ότι στον ιθυντήριο. Εκτός "ειδικών" συνθηκών ή "ειδικών" ελαστικών, αλλαγή γίνεται ανά 40Κ χιλιόμετρα, ή 4 χρόνια (ότι έρθει πρώτο). Τώρα εάν τα ξεσκίζεις (δηλαδή αν οδηγείς "δυνατά" με απότομες επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις-στριψίματα, ή αν καβαλάς πεζοδρόμια, ή αν πηγαίνεις σε βουνά, χωράφια, κλπ) θα τα αλλάξεις πιο σύντομα. Αντίστοιχα, αν κάνεις 5Κ το χρόνο σα τη θείτσα και το αμάξι είναι και σε κλειστό γκαράζ, θα σου βγάλουν +1-2 χρόνια παραπάνω. Τακάκια φρένων, το σύνηθες είναι ανά 2ο service. Δηλαδή πεεερίπου στα ίδια με τα λάστιχα. Αλλά και πάλι εξαρτάται (πολύ) από τη χρήση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Καντο , απο προσωπική εμπέιρία, στα 3 χρόνια τα μπροστινά αρχίζουν και γλυστράνε περισσότερο, με την αλλαγη κερδίζω άλλον ενα χρόνο με ικανοποιητική συμπεριφορά. Λάστιχα αλλάζω στα 4 χρόνια, συνήθως έχουν "ψωμί" αλλα αρχίζουν και σκληρένουν με αποτέλεσμα να γλυστράνε. Χλμ δεν κάνω πολλά κάπου στα 30-40.000 το μέγιστο να έχω πάει με 1 σετ λάστιχα. Τακάκια στο golf τα πίσω τα άλλαξα στις 85.000, τα μπροστινά έχουν 105.000 και κρατάνε ακόμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_chris_ Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 συνήθως αλλάζουμε όλη τη ρόδα (για ευκολία) ή μόνο τα λάστιχα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Ολη την ζαντα μαζι με το λαστιχο, αρκει να φοραει ιδιες διαστασεις μπρος πισω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_chris_ Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 ωραία παιδιά, ευχαριστώ. ίδιες διαστάσεις έχω. θα κάνω την αλλαγή σύντομα τότε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rafail1994 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Και τα τακάκια και τα λάστιχα "τρώγονται" ανάλογα την χρήση και την ποιότητα τους όποτε μην περιμένεις τα χιλιόμετρα αλλαγής τα ελεγχείς κατά διαστήματα . Τώρα με τα μπρος πίσω αλλαγή και εγώ το κάνω άλλα θέλει λίγο προσοχή εάν τα μπροστά σου είναι αρκετά φαγωμένα και τα βάλεις πίσω μπορεί σε κάποια "πίεση" να σου εμφανιστεί υπερστροφη εκει που δεν την είχες όποτε λίγο προσοχή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Στο δικό μου αυτοκίνητο τα αλλάζει το συνεργείο, χωρίς να με ρωτήσουν, όταν κρίνουν ότι χρειάζεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2015 το να βαζεις πχ. σε αυτοκινητο που εχει την κινηση μπροστα τα "φαγωμενα" λαστιχα πισω ειναι απλα ηλιθιοτητα...Οπως και το αντιστοιχο σε πισωκινητο. ποιος μπορει να ελεγξει τον κωλο σε ενα προσθιοκινητο σε περιπτωση που γλιστρησει?... Οπως επισης ποιος μπορει να ελεγξει την μουρη σε ενα πισωκινητο που μπορει να πεταξει μουτρα>?.. Και στα δυο η απαντηση ειναι ΚΑΝΕΙΣ.... Καλυτερα φαγωμενα λαστιχα στην κινηση παρα σε αυτα που δεν ελεγχεις...ΝΟΜΟΣ. Επισης δεν νομιζω να υπαρχουν πολλοι που αλλαζουν τα λαστιχα επειδη φαγωθηκαν. (εξαιρουνται οσοι τα στριβουν στην πιστα και οσοι τα λιωνουν 1-2α με κοφτες και το λαστιχο ζωγραφιζει κατω). Τα λαστιχα τα αλλαζουμε γτ πλεον αρχιζουν και ξερενονται αρκετα ... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 το να βαζεις πχ. σε αυτοκινητο που εχει την κινηση μπροστα τα "φαγωμενα" λαστιχα πισω ειναι απλα ηλιθιοτητα...Οπως και το αντιστοιχο σε πισωκινητο. ποιος μπορει να ελεγξει τον κωλο σε ενα προσθιοκινητο σε περιπτωση που γλιστρησει?... Οπως επισης ποιος μπορει να ελεγξει την μουρη σε ενα πισωκινητο που μπορει να πεταξει μουτρα>?.. Και στα δυο η απαντηση ειναι ΚΑΝΕΙΣ.... Καλυτερα φαγωμενα λαστιχα στην κινηση παρα σε αυτα που δεν ελεγχεις...ΝΟΜΟΣ. Επισης δεν νομιζω να υπαρχουν πολλοι που αλλαζουν τα λαστιχα επειδη φαγωθηκαν. (εξαιρουνται οσοι τα στριβουν στην πιστα και οσοι τα λιωνουν 1-2α με κοφτες και το λαστιχο ζωγραφιζει κατω). Τα λαστιχα τα αλλαζουμε γτ πλεον αρχιζουν και ξερενονται αρκετα ... Μα δεν τα αλλάζουμε προς το τέλος της ζωής τους. Στη μέση της περιόδου γίνεται αυτό. Για ομοιόμορφη φθορά. Τα μπροστά σηκώνουν το βάρος του κινητήρα και χαλάνε πολύ πιο γρήγορα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MT60RS Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 το να βαζεις πχ. σε αυτοκινητο που εχει την κινηση μπροστα τα "φαγωμενα" λαστιχα πισω ειναι απλα ηλιθιοτητα...Οπως και το αντιστοιχο σε πισωκινητο. ποιος μπορει να ελεγξει τον κωλο σε ενα προσθιοκινητο σε περιπτωση που γλιστρησει?... Οπως επισης ποιος μπορει να ελεγξει την μουρη σε ενα πισωκινητο που μπορει να πεταξει μουτρα>?.. Και στα δυο η απαντηση ειναι ΚΑΝΕΙΣ.... Καλυτερα φαγωμενα λαστιχα στην κινηση παρα σε αυτα που δεν ελεγχεις...ΝΟΜΟΣ. Επισης δεν νομιζω να υπαρχουν πολλοι που αλλαζουν τα λαστιχα επειδη φαγωθηκαν. (εξαιρουνται οσοι τα στριβουν στην πιστα και οσοι τα λιωνουν 1-2α με κοφτες και το λαστιχο ζωγραφιζει κατω). Τα λαστιχα τα αλλαζουμε γτ πλεον αρχιζουν και ξερενονται αρκετα ... ποσο σιγουρος εισαι; τα λαστιχα δεν πανε μπρος-πισω για να βγαλουμε "λιγο ζουμι ακομα", οταν ηδη εχουν αρχισει να φαγωνονται πολυ. Αλλα για να πετυχουμε μεγαλυτερη διαρκεια συνολικα, και αυτο γινεται με το να τα αλλαζουμε πριν αρχισουν να εχουν εμφανη φθορα. Μα δεν τα αλλάζουμε προς το τέλος της ζωής τους. Στη μέση της περιόδου γίνεται αυτό. Για ομοιόμορφη φθορά. Τα μπροστά σηκώνουν το βάρος του κινητήρα και χαλάνε πολύ πιο γρήγορα. τα μπροστα εχουν βαρος, εχουν κινηση, εχουν κατευθυνση 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Άμα φαγώθηκε το μπροστινό σου λάστιχο κανα 2 χιλ και το βάλεις πίσω θα το κάνεις υπερστροφικό στον βρεγμένο δρόμο στις στροφές ή αλλαγή λωρίδας. Auto-Club όπως η γερμανική ADAC το θεωρεί επικίνδυνο,και σε τεστ λέει ότι ούτε το esp σε σώζει σε τέτοιες περιπτώσεις. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Και εγώ το θεωρώ τουλάχιστον επικίνδυνο, να σκατζάρεις τα λάστιχα μπρος-πίσω. Κάθε 4-5 χρόνια (ή όταν φθαρούν) τα αλλάζεις μια και καλή και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Αυτό το "να υπάρχει συμμετρική φθορά μπρος - πίσω" πραγματικά με προσπερνά. Χίλιες φορές να φέρεις τα πίσω μπροστά και να βάλεις καινούρια πίσω, παρά να έχεις πίσω φθαρμένα ελαστικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 ποσο σιγουρος εισαι; τα λαστιχα δεν πανε μπρος-πισω για να βγαλουμε "λιγο ζουμι ακομα", οταν ηδη εχουν αρχισει να φαγωνονται πολυ. Αλλα για να πετυχουμε μεγαλυτερη διαρκεια συνολικα, και αυτο γινεται με το να τα αλλαζουμε πριν αρχισουν να εχουν εμφανη φθορα. τα μπροστα εχουν βαρος, εχουν κινηση, εχουν κατευθυνση Στο κανεις?...ενταξει θα βαλω επαγγελματιες στα δαχτυλα των χεριων... Τα λαστιχα οπως ειπα ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ δεν τα αλλαζουμε επειδη τρωγονται.Αλλα επειδη εχουν ξεραθει πλεον και ελαχιστα φαγωθει.Φυσικα το μπροστα τρωγεται περισσοτερο σε σχεση με το πισω σε ενα προσθιοκινητο.Αλλα ακομα και στα 2 χρονια οταν παρεις τα μπροστα ελαστικα που εχουν περισσοτερη φθορα απο τα πισω και τα πας πισω παλι εχεις λιγοτερη ασφαλεια στον κωλου του αυτοκινητου.Καθως αν ειναι καποιο μερος του αυτοκινητου να γλιστρησει αυτο σιγουρα θα ειναι το πισω.Χωρις αμφιβολιες. Μα δεν τα αλλάζουμε προς το τέλος της ζωής τους. Στη μέση της περιόδου γίνεται αυτό. Για ομοιόμορφη φθορά. Τα μπροστά σηκώνουν το βάρος του κινητήρα και χαλάνε πολύ πιο γρήγορα. Το βαρος στα ελαστικα των αυτοκινητων ειναι 0...Ψαξε δες μεχρι ποσα κιλα αντεχει το καθε ελαστικο σου και τοτε θα καταλαβεις οτι ακομα και σε 2 λαστιχα να ηταν δεν θα ειχε προβλημα με τα περισσοτερα αυτοκινητα...Πχ κατι pilot sport 3 που κοιταζα χθες το καθε λαστιχο ειχε αντοχη μεχρι 800 κιλα περιπου.800 * 4 =3.200 κιλα...χμμ..σε ενα audi s3 που ζυγιζει 1450...Αντε και ποσοοοο προσθετο βαρος να εχει στην εθνικη που δεχεται και καθετες δυναμεις?...παντως αυτο το νουμερο δεν το φτανει ΠΟΤΕ ουτε καν κοντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
frenzy Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Δεν αλλάζουμε τα μπροστά με τα πίσω ΠΟΤΕ. Αυτό είναι απαράβατος κανόνας. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις τα πίσω εμπρός και να αγοράσεις μόνο πίσω λάστιχα (αλλάζω έτσι εδώ και χρόνια, αγοράζω 2 στο μέσο της ζωής των πίσω ελαστικών), το λένε κι οι κατασκευαστές αυτό. Καινούργια λάστιχα πρώτα πίσω μετά εμπρός. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα