Προς το περιεχόμενο

Χόμπι και Φωτογραφία - Αγορά DSLR


silve

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά!

 

Ανοίγω αυτό το θέμα, γιατί αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο πιο σοβαρά με την φωτογραφία και για αυτό χρειάζομαι και την πολύτιμη βοήθειά σας.

 

Καταρχάς να σας πω ότι ήθελα από καιρό να ασχοληθώ με τη φωτογραφία απλά τώρα νομίζω πως είναι η περίοδος που μπορώ πιο άνετα (και λόγο διάθεσης χρόνου) να ασχοληθώ περαιτέρω. Δεν είμαι εντελώς άσχετος με το αντικείμενο, γνωρίζω 2-3 πράγματα για την φωτογραφία, αλλά θέλω να μάθω περισσότερα για πιο "επαγγελματικά" αποτελέσματα, αν μπορώ να το πω έτσι. Για αυτό λοιπόν, θα χρειαστώ και μια φωτογραφική μηχανή DSLR. Επειδή δεν έχω ψάξει μάρκες, τι πρέπει να έχει μια καλή DSLR μηχανή κλπ, θα ήθελα λίγο τη βοήθειά σας για να βρω, μια κατάλληλη. Τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω είναι 350 ευρώ. Λογικά, αν δεν κάνω λάθος, ευελπιστώ πως υπάρχουν καλές επιλογές σε αυτά τα χρήματα. Δεν μου χρειάζεται (προς το παρών τουλάχιστον) επαγγελματική μηχανή των 800σίων ευρώ, αλλά μια μηχανή για κάποιον που μπαίνει σιγά - σιγά στο χόμπι της φωτογραφίας.

 

Μέχρι στιγμής, είχα μια φωτογραφική ψηφιακή compact και ό,τι φωτογραφίες τραβούσα με το κινητό μου. Σας δίνω μερικά δείγματα φωτογραφιών (επεξεργασμένες και με λίγο Photoshop) που έχω βγάλει για να δείτε σε τι επίπεδο είμαι και ποια περίπου μηχανή DSLR ταιριάζει σε μένα.

 

Επίσης και τελειώνω, αν γνωρίζετε κάποια βιβλία ή σελίδες στο internet (σοβαρές όμως) με τεχνικές και μυστικά τhς φωτογραφίας, για να μαθαίνω συνεχώς και να βελτιώνομαι.

 

Ελπίζω να μη σας κούρασα. Περιμένω τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

:)

post-161517-0-56268700-1423575118_thumb.jpg

post-161517-0-29028300-1423575123_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα σε ενδιέφεραι και κάτι σε μεταχειρισμένο σε αυτά τα χρήματα που θα έχεις και πιο πολλές/καλές επιλογές?