Προς το περιεχόμενο

sony dsc hx300 VS nikon D3100


kelkost

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα,

έχω πετύχει τις παραπάνω φωτογραφικές μηχανές σε ίδια περίπου τιμή και βρίσκομαι σε δίλημμα.

Είμαι εντελώς αρχάρια και θα μου φαινόταν ενδιαφέρον να πειραματιστώ με μια φθηνή dslr ( Nikon D3100 Digital SLR Camera -18-55mm από τη μια. Από την άλλη όμως η sony φαίνεται να έχει αρκετά καλά χαρακτηριστικά. Δε νομίζω πως θα μπω αργότερα στη διαδικασία να αλλάξω φακούς για τη dslr.

Ποια θα προτείνατε;;

Ευχαριστώ

Επεξ/σία από kelkost
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

τσιμπα την σονυ να χαθεις στις δυνατοτητες της.στα νυχτερινα θα χρειαστεις τριποδο.σε χαμηλο φωτισμο,μην τσιγκουνευτεις το φλας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω που είχα της sony hx300 δεν έμεινα ευχαριστημένη απο τις απιτήσεις που είχα σαν αρχάρια. στα αυτόματα προγράμματα εχω βγάλει καταπληκτικές φωτιγραφίες αλλα εχω βγάλει και πολύ χάλια. κάτι δεν μου πήγαινε καλά δεν ξέρω όμως τι. μου λέγανε οτι πρέπει να μάθω να την χειρίζομαι στο manual. ίσως ήθελε περισσότερη προσπάθεια απο μένα, αλλα θεωρώ πως μια καλή μηχανή που έχω απαιτήσεις απο αυτήν, τουλάχιστον στα αυτόματα προγράμματα δεν πρέπει να με απογοητεύει. κατα τα άλλα, κορυφαιο zoom 50x πραγματικά, το φλάς με πέδεψε αρκετά καθώς απο πρόγραμμα σε πρόγραμμα άλλαζαν και οι ρυθμήσεις του, γενικά για να βγάλω μια καλή φωτογραφία έπρεπε να δοκιμάζω πολλα προγράμματα και με λίγες πιθανότητες να το καταφέρω και ακόμη λιγότερες όταν έχεις να στήσεις δυο πιτσιρίκια για να τα βγάλεις φωτογραφία :-(

Επεξ/σία από martha paok
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες