Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
10 hours ago, ringboy said:

Πριν αγορασετε καινουργιο απορροφητηρα, δειτε μηπως μπορειτε να αλαξετε  μοτερ.
Σε απορροφητηρα 30 !!!   ετων αλλαξα τα δυο μοτερ (δεκαδες μαγαζια με μοτερ ο σκρουτζ)
και  -γιατι οχι?-  εγινε καινουργιος.

Υποθέτω ότι τα νέα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τα παλιά (όταν ήταν καινούρια)?

  • Απαντ. 243
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν ενα χρόνο περίπου άλλαξα απορροφητήρα και έβαλα έναν bosch με 15αρα σωλήνα.

Αφού είχα τελειώσει την πολύ εύκολη εγκατάσταση καθώς βγαίνει απλά απ' έξω 40cm ευθεία, είχα μια συστολή φ12 στα χέρια μου και είπα να κάνω δοκιμές κουμπωνοντας τη στο τέλος.

Έβαλα λοιπόν σε μια κατσαρόλα νερό και μόλις έβρασε και έβγαζε φουλ υδρατμούς άνοιξα στον απορροφητήρα στην ένταση 2 όπου τους ρούφαγε οριακά.

Έστειλα τη γυναίκα έξω και απλά κούμπωσε τη συστολή φ12 εκείνη τη στιγμή να δούμε διαφορά.

Ο θόρυβος αυξήθηκε κατά 30% επιτόπου και η απόδοση μειώθηκε περίπου άλλο τόσο.

Οι μισοί υδρατμοί πλέον έβγαιναν έξω. Ήταν σαν να είχα αγοράσει απορροφητήρα των 80€ αντί των 500€. 

Επίσης να πω οτι έπεφτε εξίσου η απόδοση και ανέβαινε ο θόρυβος ανάλογα με το καπέλο που έβαζα στο τέλος. Αν έβαζα με σίτα και σταθερές περσίδες, αυξανόταν θόρυβος και έπεφτε η απόδοση. Το άφησα με περσίδες που ανοίγουν πλήρως κατά τη λειτουργία και 15αρα σωλήνα.

 

Οπότε φίλε μου πρόβλημα δεν θα έλεγα ότι είναι, απλά δεν παίρνεις αυτό που πληρώνεις.

Επεξ/σία από Da_rudakos
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
36 minutes ago, papoys1 said:

Σκεφτομαι να πάρω τον pyramis turbo plus και βλέπω ότι έχει έξοδο φ15 .Θα έχει πρόβλημα τραβήγματος αν βάλω συστολή φ12;;;

Ότι λέει ο συμφορουμίτης παππού μου.

  • Like 1
Δημοσ.

Κοίτα επίσης να τον τοποθετήσεις στο ύψος που λέει το manual απο τις εστίες. Πολλοί τους βάζουν ψηλά και δεν έχουν σωστή απόδοση.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Da_rudakos είπε

Κοίτα επίσης να τον τοποθετήσεις στο ύψος που λέει το manual απο τις εστίες. Πολλοί τους βάζουν ψηλά και δεν έχουν σωστή απόδοση.

Ευχαριστω για την υπόδειξη αν και ο μαραγκός έχει δημιουργήσει τη θέση στο κάτω μέρος του ντουλαπιου πιστεύω στο κατάλληλο υψος που μπαίνουν οι αποροφητήρες.Νομίζω 60 εκατοστά είναι στα οπόία έχουν τοποθετηθεί και πλακάκια. Τρύπα τωρα θα ανοίξω μάλλον με σέγα σε δύο πλάγια νοβοπάν που οδηγούν στο τοίχο για την έξοδο.

Δημοσ.
24 minutes ago, papoys1 said:

Ευχαριστω για την υπόδειξη αν και ο μαραγκός έχει δημιουργήσει τη θέση στο κάτω μέρος του ντουλαπιου πιστεύω στο κατάλληλο υψος που μπαίνουν οι αποροφητήρες.Νομίζω 60 εκατοστά είναι στα οπόία έχουν τοποθετηθεί και πλακάκια. Τρύπα τωρα θα ανοίξω μάλλον με σέγα σε δύο πλάγια νοβοπάν που οδηγούν στο τοίχο για την έξοδο.

Αν έχεις εστίες γκαζιού η συνιστώμενη απόσταση είναι περίπου 68 εκατοστά, 10 παραπάνω από τις ηλεκτρικές εστίες. Δεν ξέρω αν όντως χρειάζεται, αναφέρω τι έγραφαν οι οδηγίες των εστιών γκαζιού που έχω.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Thresh είπε

Υποθέτω ότι τα νέα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τα παλιά (όταν ήταν καινούρια)?

Οχι. Τα ιδια ειναι. Απλως τα παλια χαλασανε

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, ringboy said:

Οχι. Τα ιδια ειναι. Απλως τα παλια χαλασανε

Ψιλοξενέρα αυτό όμως γιατί ένας σύγχρονος έχει σίγουρα διαφορά στην κατανάλωση σε σχέση με ένα 30 ετών...

Δημοσ.
5 minutes ago, Thresh said:

Ψιλοξενέρα αυτό όμως γιατί ένας σύγχρονος έχει σίγουρα διαφορά στην κατανάλωση σε σχέση με ένα 30 ετών...

Μπα, ηλεκτρικά μοτέρ είναι και μάλιστα του κιλού, η τεχνολογία αυτή είναι υπερώριμη εδώ και 50 χρόνια.

  • Super Moderators
Δημοσ.
27 minutes ago, BigBlack said:

Μπα, ηλεκτρικά μοτέρ είναι και μάλιστα του κιλού, η τεχνολογία αυτή είναι υπερώριμη εδώ και 50 χρόνια.

Δεν λέω ότι θα έχει πολλές kwh/annum διαφορά, αλλά κακά τα ψέματα έχει διαφορά , αλλιώς δεν θα υπήρχαν διαφορετικές ενεργειακές ταμπέλες σε μοντέλα.

Προφανώς βέβαια όσο καλύτερη η ενεργειακή κλάση τόσο ακριβότερος ο απορροφητήρας...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 minutes ago, Thresh said:

Δεν λέω ότι θα έχει πολλές kwh/annum διαφορά, αλλά κακά τα ψέματα έχει διαφορά , αλλιώς δεν θα υπήρχαν διαφορετικές ενεργειακές ταμπέλες σε μοντέλα.

Προφανώς βέβαια όσο καλύτερη η ενεργειακή κλάση τόσο ακριβότερος ο απορροφητήρας...

Ο ίδιος απορροφητήρας αγοράστηκε ως κλασης Ε και ως κλάσης C επειδη απο λάμπες αλογόνου περάσανε σε λεντ. Φυσικά υπάρχει κινητήρας που η φτερωτή του εδράζεται σε κουζινέτο και άλλος με ρουλεμάν , όπως υπάρχουν και πιο αεροδυναμικα σχέδια φτερωτων, καλύτερα φινιρίσματα για πιό ομαλή ροή κλπ. Τα μοτέρ τους έχουν διαφορές απόδοσης κοντά στο στατιστικό λάθος όμως. Αν αγοράσεις απορροφητήρα 600+ ευρώ περιμένεις σίγουρα καλύτερο προϊόν αλλά στις χαμηλότερες κατηγορίες οι διαφορες στην πράξη είναι οριακές.

Επεξ/σία από BigBlack
Δημοσ.

Έχει και ψηφιακό έλεγχο με 4-5-6 σκάλες, αλλά και κάποια energy saving features όπως το Turbo, το οποίο κλείνει την υψηλή σκάλα μετά από λίγη ώρα. Σε γενικές γραμμές νομίζω μέχρι έκει έχουν φτάσει.

  • Like 1
Δημοσ.
Just now, cmaniac said:

Έχει και ψηφιακό έλεγχο με 4-5-6 σκάλες, αλλά και κάποια energy saving features όπως το Turbo, το οποίο κλείνει την υψηλή σκάλα μετά από λίγη ώρα. Σε γενικές γραμμές νομίζω μέχρι έκει έχουν φτάσει.

Σωστό. Το μοτέρ καθεαυτό -προς το παρόν τουλάχιστον- είναι ίδιο τεχνολογικά εδώ και πολλές δεκαετίες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...