Retromaniac Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Range 90-120km, Xρόνος φόρτισης ~9-10hrs.. Ενοίκιο μπαταρίας (για το παράδειγμα του Renault): Από 70€ / μήνα Υποδομές: Ανύπαρκτες σχεδόν. Θεωρώ ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν δρόμο ανάπτυξης μπροστά τους για να διορθώσουν τα τουλάχιστον παραπάνω και να πλασαριστούν ως πιο ρεαλιστικές λύσεις. Δεν γίνεται (στο μικρό μυαλό μου) να αγοράζω όχημα ~22k€ (άντε 12k€ με επιδότηση) και αν έχω να διανύσω γελοία απόσταση πχ. Θεσ/νικη - Λάρισα να αγωνιώ αν θα φτάσω ή να πρέπει να έχω την πολυτέλεια επιπλέον οχήματος για εκτός πόλης διαδρομές. Προς το παρόν οι υβριδικές λύσεις είναι πολύ πιο ώριμες. ΥΓ. Για την ελληνική πραγματικότητα δεν το συζητώ, αν το βάλεις στην πρίζα και ξεπεράσεις τις 2500KWh το 4μηνο έχεις μπει φυλακή απλά 2016 ελλαδα απο tesla http://www.teslamotors.com/supercharger 1
Anorymous Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 α) Δεν υπάρχουν υποδομές β) Όταν θα επιστρέφει ο κόσμος το απόγευμα/βράδυ από τη δουλειά και θα θέλει να φορτίσει το αυτοκίνητο του, με τι ενέργεια θα καλύψεις όλη αυτή τη ζήτηση χωρίς να υπάρχει ήλιος? Θα την φυλάμε σε μπαταρίες από το πρωί? Έχει ειπωθεί πολλές φορές. Η ηλιακή ενέργεια δεν είναι αξιόπιστη για την κύρια τροφοδοσία ενός κράτους, βιομηχανιών. Για οικιακή και συμπληρωματική χρήση ναι. εχουμε ηλιακη και ολικη και ωκεανια απλα δεν εχουμε υποδομες
michael92 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 ΥΓ. Για την ελληνική πραγματικότητα δεν το συζητώ, αν το βάλεις στην πρίζα και ξεπεράσεις τις 2500KWh το 4μηνο έχεις μπει φυλακή απλά Σίγουρα θα επεκταθούν τα προγράμματα βιομηχανικού ρεύματος όταν ξεκινήσουν τα ηλεκτρικά και εδώ.
papousss13 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 εχω καλυτερη ιδεα. δωστε το αμαξι και παρτε ποδηλατο. τροφοδοτειται απο λιπος, δεν εχει καυσαερια ετσι προστατευουμε και το περιβαλλον και την υγεια μας απλα σε ποναει η μεση σου.. κρυωνεις-σκας... δεν μπορεις με ρουχα δουλειας... δεν το "παρκαρεις" με ασφαλεια... δεν σε παει μακρινα ταξιδια... κατα τα αλλα ολα οκ με το ποδηλατο 8
Black Demis Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Range 90-120km, Xρόνος φόρτισης ~9-10hrs.. Ενοίκιο μπαταρίας (για το παράδειγμα του Renault): Από 70€ / μήνα Υποδομές: Ανύπαρκτες σχεδόν. Θεωρώ ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν δρόμο ανάπτυξης μπροστά τους για να διορθώσουν τα τουλάχιστον παραπάνω και να πλασαριστούν ως πιο ρεαλιστικές λύσεις. Δεν γίνεται (στο μικρό μυαλό μου) να αγοράζω όχημα ~22k€ (άντε 12k€ με επιδότηση) και αν έχω να διανύσω γελοία απόσταση πχ. Θεσ/νικη - Λάρισα να αγωνιώ αν θα φτάσω ή να πρέπει να έχω την πολυτέλεια επιπλέον οχήματος για εκτός πόλης διαδρομές. Προς το παρόν οι υβριδικές λύσεις είναι πολύ πιο ώριμες. ΥΓ. Για την ελληνική πραγματικότητα δεν το συζητώ, αν το βάλεις στην πρίζα και ξεπεράσεις τις 2500KWh το 4μηνο έχεις μπει φυλακή απλά μην κοιτάς την renault που είναι στον μεσαίωνα........ δες tesla cars πχ model s αλλά όπως ειπώθηκε για την Ελλάδα δεν κάνουν........ no nuclear no party 2
hyperspaced Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 αντε να γινει και εδω Επιδότηση χωρίς εγχώρια παραγωγή = πεταμένα λεφτά. Αν κάποιος έχει οικολογική συνείδηση, να πάρει πίσσα και φτυάρι και να αρχίσει να καλύπτει τις λακούβες (μικρές και μεγάλες) στους ελληνικούς καρόδρομους. Η ενέργεια που σπαταλάται σε καθεμιά θα είχε βελτιώσει την κατανάλωση των οχημάτων και συνεπώς τους εκπεμπόμενους ρύπους 2
Alex-V Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 εχω καλυτερη ιδεα. δωστε το αμαξι και παρτε ποδηλατο. τροφοδοτειται απο λιπος, δεν εχει καυσαερια ετσι προστατευουμε και το περιβαλλον και την υγεια μας Θες να έρθεις στην Λαμία να κινείσαι με το ποδήλατο που είναι όλη ανηφόρες? Ειδικά αν έχεις και σακούλες από supermarket μετατρέπεις το ποδήλατο σε transformers και κάνεις ultra δίαιτα 3
nikosgalis Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Έχουμε γεμίσει τις ταράτσες με κεραίες, τώρα θα γεμίσουμε τα μπαλκόνια με μπαλαντεζες... Αλλά δεν ανησυχώ. Με δραχμές, ο,τι είναι εισαγόμενο θα είναι πλέον όνειρο θερινής νυκτος. Κανα ηλεκτροκίνητο Pony μπορεί να καταφέρουμε να το οδηγησουμε κάποια στιγμή. Sent from my iPhone using Insomnia
brotrainer Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Η Γαλλία λόγο της επένδυσης της σε πυρηνική ενέργεια έχει α) πολύ φθηνή ηλεκτρική ενέργεια, β) Περίσσευμα, το οποίο πωλεί γ) είναι ανεξάρτητη από εξωτερικού παράγοντες όπως η τιμή του πετρελαίου, φυσικού αερίου κλπ. Οπότε μπορεί άνετα να προσθέσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα άμεσα στο δίκτυο της χωρίς blackouts και ελλείψεις, για να αντικαταστήσει το πετρέλαιο/ βενζίνη, με πράσινη ενέργεια παραγόμενη από πυρηνικά. Αντιθέτως, χώρες σαν Ελλάδα, Κύπρο κλπ, όπου έχουν έλλειμμα ενέργειας, και μελλοντικούς ενεργειακούς σχεδιασμούς για τα πανηγύρια, δεν θα μπορούν να βάλουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο δίκτυο τους ακόμα και όταν στις υπόλοιπες χώρες γίνουν το βασικό είδος αυτοκινήτου. Εκτός αυτού είναι και περιβαλλοντολογικά/ ηθικά άστοχο να ανταλλάξεις υψηλής απόδοσης πλέον κινητήρες πετρελαίου/βενζίνης για μαζούτ ή κάρβουνο. Μάλιστα η Γαλλία έχιε τους περισσότερους πυρηνικούς αντιδραστήρες από κάθε άλλη χώρα στην Ευρώπη
Papakaliati Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 εχω καλυτερη ιδεα. δωστε το αμαξι και παρτε ποδηλατο. τροφοδοτειται απο λιπος, δεν εχει καυσαερια ετσι προστατευουμε και το περιβαλλον και την υγεια μας Εξαιρετικη ιδεα, ακομη καλυτερα ας αφησουμε το ποδηλατο και ας παμε τρεχοντας. Εκει να δεις ποσο λιπος θα καψεις. Range 90-120km, Xρόνος φόρτισης ~9-10hrs.. Ενοίκιο μπαταρίας (για το παράδειγμα του Renault): Από 70€ / μήνα Υποδομές: Ανύπαρκτες σχεδόν. Θεωρώ ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν δρόμο ανάπτυξης μπροστά τους για να διορθώσουν τα τουλάχιστον παραπάνω και να πλασαριστούν ως πιο ρεαλιστικές λύσεις. Δεν γίνεται (στο μικρό μυαλό μου) να αγοράζω όχημα ~22k€ (άντε 12k€ με επιδότηση) και αν έχω να διανύσω γελοία απόσταση πχ. Θεσ/νικη - Λάρισα να αγωνιώ αν θα φτάσω ή να πρέπει να έχω την πολυτέλεια επιπλέον οχήματος για εκτός πόλης διαδρομές. Προς το παρόν οι υβριδικές λύσεις είναι πολύ πιο ώριμες. ΥΓ. Για την ελληνική πραγματικότητα δεν το συζητώ, αν το βάλεις στην πρίζα και ξεπεράσεις τις 2500KWh το 4μηνο έχεις μπει φυλακή απλά The i3 also has a rapid charging option suitable for public DC charging stations and can take less than 30 minutes to charge from 0% to 80. Και τα ηλεκτρικα αυτην την στιγμη δεν τα παιρνεις ουτε για πρωτα αυτοκινητα ουτε για να κανεις αποστασεις 500 χιλιομετρων. Τα παιρνεις αμα κανεις καθε μερα για την δουλεια μια συγκεκριμενη αποσταση πχ 130 κμ πηγαινε ελα. Εκει εχουνε την χρησιμοτητα τους, στην παρουσα φαση. Για δευτερο αυτοκινητο με 10 χιλιαρικα επιδοτηση ειναι εξαιρετικη ευκαιρια. PS: Και η κατοχη ηλεκτρικου αμαξιου εξυπακουεται υπαρξη γκαραζ προφανος. 1
immunity Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Τα φωτοβολταικα δουλευουν -> Φορτιζει την μπαταρια και η μπαταρια δινει ενεργεια στην συσκευη που θες (συγκεκριμενη περιπτωση μπαταρία αυτοκινητου) Αρα και νυχτα μπορεις να φορτισεις απο ΑΠΕ. Η Γαλλία δεν παραγει "πρασινη" ενεργεια απο την πυρηνικη (η πυρηνικη εινανι η χειροτερη λογω των πυρηνικων αποβλητων) αν ηταν συντηξης (οπως γινεται στον ΗΛΙΟ) τοτε οκ θα ηταν η πιο πρασινη ενεργεια. Κάθε χώρα εχει ένα όριο παραγωγής αποβλητων. Η γαλλία λόγο τον πυρηνικων μαλλον το εχει φτασει/περασει. Αντι να πρεπει να πληρωνει μια αλλη Β χωρα για να της παρεχει έξτρα παραγωγη αποβλητων ( Η Β χωρα παραγει 20% αποβλητων απο οτι επιτρεπεται αρα πουλαει το αλλο 80% στην Γαλλια) Η Γαλλία θελει να μειωσει τους ρυπους/αποβλητα πληρωνοντας τους γαλλους πολιτες για να μειωσουν τα συνολικα αποβλητα της γαλλικης χώρας. + οτι τα λεφτα μαλλον θα πανε σε renault Κτλ οποτε με φορολογια παλι πισω θα της ερθουν 1
Avatar_GR Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 αντε να γινει και εδω Μπα, ότι χρήματα είχε το κράτος εδώ, τα έδωσε για να επιδοτήσει tablet και laptop σε παπούδες και γιαγιάδες!!!
AMD Expert Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 “Πρέπει να αποσύρουμε τα παλιά πετρελαιοκίνητα οχήματα που ξεπερνούν την ηλικία των 13 ετών και δεν εφοδιάζονται με κανενός είδους φίλτρο” δήλωσε η Royal. Mazda RX-7 FB/FC/FD, Nissan Skyline GT-R R32/33/34, Nissan 240Z/300ZX, Toyota Supra, πολλά evo,sti και αυτοκίνητα απο αλλες χώρες όπως TVR & Lotus, αν δεν εφοδιάζονται με φίλτρα θέλουν να τα αποσύρουν? Εγώ λέω να πάνε να μαμηθουν.
immunity Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 ΜΕσα σε αυτα βαλε και τα renault πετρελαιο χωρις φιλτρα και πολλά άλλα. Τα παλια πετρελαιοκίνητα διχως φιλτρο (αρα Euro1-3 εχουν πολλους ρύπους) Μην Ξεχνάμε η Ελλάδα με ΝΟΜΟ απαγορευει τετοιου ειδους οχηματα σε Θεσσαλονικη και Αθήνα. Τουλάχιστον οι Γάλλοι σε παροτρύνουν δινωντας σου λεφτα και οχι με νομο.
NT1G Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2015 εχουμε ηλιακη και ολικη και ωκεανια απλα δεν εχουμε υποδομες Γνωστή ωκεάνια χώρα η Ελλάδα άλλωστε.. “Πρέπει να αποσύρουμε τα παλιά πετρελαιοκίνητα οχήματα που ξεπερνούν την ηλικία των 13 ετών και δεν εφοδιάζονται με κανενός είδους φίλτρο” δήλωσε η Royal. Mazda RX-7 FB/FC/FD, Nissan Skyline GT-R R32/33/34, Nissan 240Z/300ZX, Toyota Supra, πολλά evo,sti και αυτοκίνητα απο αλλες χώρες όπως TVR & Lotus, αν δεν εφοδιάζονται με φίλτρα θέλουν να τα αποσύρουν? Εγώ λέω να πάνε να μαμηθουν. Ούτε οι ίδιες οι εταιρίες δεν το ξέραν οτι τα είχαν βγάλει και με diesel κινητήρα... 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα