Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από τον Απρίλιο του 2015, παράλληλα με το σχέδιο εξίσωσης της φορολογίας του πετρελαίου κίνησης και βενζίνης, θα ξεκινήσει ένα νέο πρόγραμμα επιδότησης έως και €10.000 στην Γαλλία για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, σύμφωνα με δηλώσεις της Υπουργού Ενέργειας, Segolene Royal.“Πρέπει να αποσύρουμε τα παλιά πετρελαιοκίνητα οχήματα που ξεπερνούν την ηλικία των 13 ετών και δεν εφοδιάζονται με κανενός είδους φίλτρο” δήλωσε η Royal.

 

Οι δηλώσεις έρχονται να συμπληρώσουν μία δήλωση του Πρωθυπουργού της Γαλλίας, Manuel Valls, τον περασμένο Δεκέμβριο, ο οποίος χαρακτήρισε λανθασμένη την μεγάλη –έως και 80%- προτίμηση των Γάλλων στα πετρελαιοκίνητα. Με το νέο πρόγραμμα επιδότησης, η Γαλλική κυβέρνηση κάνει ένα γενναίο βήμα για να προωθήσει το σχέδιο της για μία φιλικότερη προς το περιβάλλον αυτοκίνηση.

 

Η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault επιδοκίμασε το πρόγραμμα. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι “θα βοηθήσει να πειστούν οι αγοραστές να δοκιμάσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο”.

 

Το Renault Zoe ήταν το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Γαλλία με 5970 πωλήσεις πέρυσι, ενώ το δεύτερο δημοφιλέστερο ήταν το Nissan Leaf που πούλησε 1604 μονάδες. Με την επιδότηση, οι τιμές των δύο αυτοκινήτων θα μειωθούν στα €12.400 και €14.000 αντίστοιχα.

 

Link.png Site: in.gr

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εχω καλυτερη ιδεα. δωστε το αμαξι και παρτε ποδηλατο.

τροφοδοτειται απο λιπος, δεν εχει καυσαερια

ετσι προστατευουμε και το περιβαλλον και την υγεια μας ;)

  • Like 27
Δημοσ.

Η Γαλλία λόγο της επένδυσης της σε πυρηνική ενέργεια έχει α) πολύ φθηνή ηλεκτρική ενέργεια, β) Περίσσευμα, το οποίο πωλεί γ) είναι ανεξάρτητη από εξωτερικού παράγοντες όπως η τιμή του πετρελαίου, φυσικού αερίου κλπ. Οπότε μπορεί άνετα να προσθέσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα άμεσα στο δίκτυο της χωρίς blackouts και ελλείψεις, για να αντικαταστήσει το πετρέλαιο/ βενζίνη, με πράσινη ενέργεια παραγόμενη από πυρηνικά. Αντιθέτως, χώρες σαν Ελλάδα, Κύπρο κλπ, όπου έχουν έλλειμμα ενέργειας, και μελλοντικούς ενεργειακούς σχεδιασμούς για τα πανηγύρια, δεν θα μπορούν να βάλουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο δίκτυο τους ακόμα και όταν στις υπόλοιπες χώρες γίνουν το βασικό είδος αυτοκινήτου. Εκτός αυτού είναι και περιβαλλοντολογικά/ ηθικά άστοχο να ανταλλάξεις υψηλής απόδοσης πλέον κινητήρες πετρελαίου/βενζίνης για μαζούτ ή κάρβουνο.

  • Like 11
Δημοσ.

Εχουμε ηλιο και μπολικο  μαλιστα 

α) Δεν υπάρχουν υποδομές

β) Όταν θα επιστρέφει ο κόσμος το απόγευμα/βράδυ από τη δουλειά και θα θέλει να φορτίσει το αυτοκίνητο του, με τι ενέργεια θα καλύψεις όλη αυτή τη ζήτηση χωρίς να υπάρχει ήλιος? Θα την φυλάμε σε μπαταρίες από το πρωί?

Έχει ειπωθεί πολλές φορές. Η ηλιακή ενέργεια δεν είναι αξιόπιστη για την κύρια τροφοδοσία ενός κράτους, βιομηχανιών. Για οικιακή και συμπληρωματική χρήση ναι.

  • Like 1
Δημοσ.

Range 90-120km,

Xρόνος φόρτισης ~9-10hrs..

Ενοίκιο μπαταρίας (για το παράδειγμα του Renault): Από 70€ / μήνα

Υποδομές: Ανύπαρκτες σχεδόν.

 

Θεωρώ ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν δρόμο ανάπτυξης μπροστά τους για να διορθώσουν τα τουλάχιστον παραπάνω και να πλασαριστούν ως πιο ρεαλιστικές λύσεις. Δεν γίνεται (στο μικρό μυαλό μου) να αγοράζω όχημα ~22k€ (άντε 12k€ με επιδότηση) και αν έχω να διανύσω γελοία απόσταση πχ. Θεσ/νικη - Λάρισα να αγωνιώ αν θα φτάσω ή να πρέπει να έχω την πολυτέλεια επιπλέον οχήματος για εκτός πόλης διαδρομές.

Προς το παρόν οι υβριδικές λύσεις είναι πολύ πιο ώριμες.

 

ΥΓ. Για την ελληνική πραγματικότητα δεν το συζητώ, αν το βάλεις στην πρίζα και ξεπεράσεις τις 2500KWh το 4μηνο έχεις μπει φυλακή απλά :P

  • Like 8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...