Vicky Aparadekti Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Καλησπέρα! Εχω το τάμπλετ ZTE s8Q και σήμερα στα καλά καθούμενα άρχισε να αναβοσβήνει διαρκώς. Πάτησα reset, έσβησε. Το άναψα, ξανά τα ίδια. Ξανά reset, πάλι αναβόσβηνε. Τώρα δεν ανοιγει καν, ουτε φορτίζει. Δεν ξέρω αν έχει σχέση, αλλά και χθες μου έκανε κάτι κουλά. Έβγαζε screenshots μονο του χωρις να το αγγιξω . Επίσης μου είχε βγαλει ειδοποιηση για χαμηλό αποθηκευτικό χώρο, αλλά το αμέλησα και δεν έσβησα τίποτα. Τώρα είναι εντελώς νεκρό, το βάζω στη φόρτιση και ούτε καν ανάβει το λαμπάκι. Kαμία λύση γιατί έχω απελπιστεί; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Καλησπέρα! Εχω το τάμπλετ ZTE s8Q και σήμερα στα καλά καθούμενα άρχισε να αναβοσβήνει διαρκώς. Πάτησα reset, έσβησε. Το άναψα, ξανά τα ίδια. Ξανά reset, πάλι αναβόσβηνε. Τώρα δεν ανοιγει καν, ουτε φορτίζει. Δεν ξέρω αν έχει σχέση, αλλά και χθες μου έκανε κάτι κουλά. Έβγαζε screenshots μονο του χωρις να το αγγιξω . Επίσης μου είχε βγαλει ειδοποιηση για χαμηλό αποθηκευτικό χώρο, αλλά το αμέλησα και δεν έσβησα τίποτα. Τώρα είναι εντελώς νεκρό, το βάζω στη φόρτιση και ούτε καν ανάβει το λαμπάκι. Kαμία λύση γιατί έχω απελπιστεί; Καλησπέρα. Mε δική σου ευθύνη. Δοκίμασε να δεις εαν θα ανάψει με το συνδυασμό τριών πλήκτρων(volume up+volume down+power ) Nα μπεις σε recovery mode και να του κάνεις factory reset(επαναφορά ρυθμίσεων ).Δοκίμασε πρώτα να είναι στην πρίζα .Κάτι άλλο δεν γνωρίζω. Εαν είναι σε εγγύηση κάνε ερώτηση στην ZTE Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vicky Aparadekti Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Το έκανα κι αυτό, όλα τα έχω δοκιμάσει, τίποτα....αιωνία του η μνήμη. Δεν έχει εγγύηση γιατί το κέρδισα σε διαγωνισμό της cosmote στο fb. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stratigos24 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Πάρε όπως και να έχει τη ZΤΕ στο σέρβις, μήπως είναι κάτι απλό και σου πουν τι να κάνεις χώρις να χρειαστεί να τους το πάς... (λέω εγώ τώρα...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vicky Aparadekti Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Πηρα σημερα στην PROCORDIA (service της ZTE)&μου είπαν ότι μπορει να ειναι οτιδηποτε, από μπαταρια μέχρι πλακέτα, δεν μπορούν να ξερουν αν δεν το δουνε. Μιας κ'είμαι απο επαρχία μου είπαν να το στείλω με ελτα κούριερ με δική τους χρεωση, κι ότι καποια τεχνικα μπορεί να τα καλύψει η ιδια η εταιρία κι ας μην εχω εγγύηση, 2-3 μηνες το εχω το ταμπλετ άλλωστε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vicky Aparadekti Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Τελικά το πρόβλημα ήταν στην πλακέτα. Δεν υπήρχε διαθέσιμη και θα μου στείλουν καινούργιο ταμπλετ, το S8Q plus χωρίς κανένα κόστος. Εντάξει, πρέπει οπωσδηποτε να παίξω ένα τζοκερ... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stratigos24 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Μια χαρά. Μπράβο στο σερβις της zte. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EllhnasEll Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Α ρε τυχερέ να πούμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Procordia και τα μυαλά στο Mixer απλά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fox_ak Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 18 Αυγούστου 2015 καλησπέρα Αγόρασα το s8q τον Ιανουάριο του 2014. Μέχρι φέτος, όλα καλά. Τελευταία όμως άρχισε το κόλπα. Κολλάει στα καλά καθούμενα και δεν ξεκολλάει παρά μόνο με παρατεταμένο πάτημα του κουμπιου του power. Πήγα στον Γερμανό αλλά μου είπαν ότι ο έλεγχος του σερβις θα κάνει 15-20 μέρες. Επειδή η εμπειρία μου μαζί τους (παραγγελία του tablet αρχές Δεκέμβρη, παραλαβή τέλη Γενάρη) δεν τους το έδωσα. Το έστειλα στην easyservice....άψογοι.... επαγγελματίες... αλλά δεν είχαν ανταλλακτικά zte το έλεγξαν όμως και είπαν ότι δεν εντόπισαν κάτι με τα τεστ τους. Ίσως έφταιγαν οι μεγάλες θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Το επέστρεψαν εντός εβδομάδας. Αυτό έγινε πριν 3 εβδομάδες. Εδώ και τρεις μέρες όμως άρχισε τα κόλπα. Κολλάει αλλά καταναλώνει επίσης την μπαταρία πολύ γρήγορα. Το τελευταίο σκέφτομαι ότι φταίνε τα παιχνίδια και το internet, αλλά το κόλλημα??? Την μπαταρία την καταναλώνουν πολύ οι υπηρεσίες google αλλά δεν μπορώ να τις απενεργοποιήσω.... αλλά το κόλλημα? Σημειώνω ότι το φορτίζω μόνο με τον original φορτιστή (αλήθεια το είχα πάντα απορία, όλοι οι φορτιστές κάνουν σε όλα??? αφού πλέον έχουν το ίδιο βύσμα) Οπότε, τι κάνω? το στέλνω στην procordia? το πάω στον γερμανό? Δεν θέλω να το αντικαταστήσουν.... θα χάσω τα παιχνίδια (όσα δεν έχουν σύνδεση με facebook) ενώ θα πρέπει να τα ξανακατεβάσω καταναλώνοντας πολλά gb από την σύνδεση μου. Καμία ιδέα??? (μπορεί να εντοπίσει η procordia ότι ανοίχτηκε από την easy service και να χάσω την εγγύηση? επίσης πέρσι είχα δοκιμάσει για root (ο χώρος αποθήκευσης είναι πολύ λίγος....αλλά άλλο thread αυτό)....μπορούν να το εντοπίσουν?) sorry εάν κούρασα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ice25 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 OXI όλοι οι φορτιστές δεν κάνουν...πχ tablet lenovo έχει φορτιστή 1A ,τo samsung galaxy 1,5AAρα με το φορτιστή του lenovo δεν μπορώ να φορτίσω το galaxy, το αντίθετο γίνεται...γι'αυτο και το galaxy δεν φορτίζει από θύρα usb που βγάζει 500mA.Όσο για το πρόβλημα σου κανε ενα reset σε εργοστασιακές ρυθμίσεις...ναι θα χάσεις τα παιχνίδια σου...αλλα το πιθανότερο ειναι αυτα να σου δημιουργούν πρόβλημα με ολα όσα κουβαλάνε μαζι τους...και πολυ πιθανόν κάποιο να τρέχει στο backgroun και να σε τρώει και την μπαταρία...να καταναλώσεις gb??WIFI δεν έχει? πάνε σε ένα μαγαζί πιες ένα καφέ και κατέβασε οτι θες από το wifi τους αν δεν έχεις ιντερνετ σπίτι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Athens44 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Το ειχα παλια το zte s8q χαιρομαι που σου αντεξε 1.5 ετος, θα το ξανα επαιρνα μου ειχε αρεσει..ειδικα τωρα που εχει μεωτημ εκπτωση 99€ ειδωμεν... Οσο για το ζητημα σου,συμφωνα με οσα περιγραφεις και καταλαβαινω πρεπει να το εχεις ξεπατωσει το κακομοιρο ταμπλετακι,τετοια εντυπωση εχω! Μακαρι να διορθωθουν τα προβληματα του... θα το ξανα κανεις root; Ποιο επομενο ταμπλετ σκεφτεσαι να...παρεις στο μελλον; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fox_ak Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 (επεξεργασμένο) σκέφτηκα για την επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά επειδή είμαι στην εγγύηση λέω να το στείλω στην procordia. Αν κάνω εγώ την επαναφορά, και δουλέψει 2-3 μήνες και μου ξαναβγάλει τα προβλήματα μετά τα 2 χρόνια?? Καλύτερα να μου το αντικαταστήσουν με καινούργιο και να τα ξαναβάλω από την αρχή όλα.... ή σχεδόν όλα ;-) Το root που δοκίμασα (παλιά) να κάνω και δεν έπιασε, μπορούν να το εντοπίσουν? Και τον έλεγχο από την easyservice?? Όσον αφορά νέα tablet.... έχουμε επίσης ένα turbo-x που πάει πολύ καλά και ένα allview που το έμαθα λόγω ψηφιακής αλληλεγγύης. Με τρία tablet πλέον των κινητών (Nokia lumia, doogee και htc) καλύπτομαι..... μέχρι σήμερα ;-) Να το στείλω στην procordia??? edit: τελικά στους φορτιστές κοιτάμε τα Volt ή τα Amber?? θέλω να ελέγξω όλους τους φορτιστές..... Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2015 από fox_ak Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ice25 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Αν είναι θέμα απλά επαναφοράς δεν θα σου το αλλάξουν....μπορεί και να σε χρεώσουν!!!και με το δίκιο τουςΚαμιά εταιρία δεν μπορεί να φέρει ευθύνη αν εγκαθιστούμε αβέρτα οτι μας κατεβεί στο μηχάνημα και μετά μας κολλάει....και αν είναι θέμα που λύνεται με επαναφορά και σου το ξανα παρουσιάσει σε 2 χρόνια εεε θα ξανακάνεις επαναφορά!!!Στους φορτιστές κοιτάμε να είναι ίδια τα Volt...λιγότερα δεν φορτίζουν περισσότερα έχουν σαν αποτέλεσμα να περάσουν περισσότερα Αμπερ και να σου κάψουν την συσκευήΤα Αμπέρ που αναγράφουν οι φορτιστές είναι η μεγίστη ένταση ρεύματος που μπορεί να δώσει ο φορτιστής αν του ζητηθεί...αν αυτό είναι λιγότερο απο αυτα που ζητάει η συσκευή,θα γονατίσει το τροφοδοτικό(θα πέσουν τα volt) με αποτέλεσμα να μην φορτίσει η συσκευή...Αν το τροφοδοτικό μπορεί να δώσει περισσότερα Αμπερ από αυτά που ζητάει η συσκευή...δεν μας απασχολεί καθόλου...θα πάρει όσα χρειάζεται και το τροφοδοτικό θα δουλεύει ποιο χαλαρά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fox_ak Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 ευχαριστώ για την βοήθεια σας.... (δεν κατεβάζω ό,τι να΄ναι..... ξέρω τι μου γίνεται) Τελικά το έστειλα στην procordia Η μπαταρία τελείωνε σε χρόνο ρεκόρ. Πιστεύω ότι για όλα φταίει το Google Play Services... προσπάθησα ν να το απενεργοποιήσω.... ήμουν ευτυχισμένος για λίγο χρονικό διάστημα.... μετά πήγα και κατέβασα το Ampere για να ελέγξω μπαταρία-φορτιστές.... και μου ζήτησε (για να ανοίξει) Google Play Services!!! Προσπάθησα να το εγκαταστήσω (εννοώ τα updates) αλλά δεν χωρούσε στο tablet.... είπαμε έχει θέμα χώρου το s8q. Τελικά όταν πήγε και η σύζυγος να ανοίξει το youtube και κόλλησε για τα καλά με μαύρη οθόνη και την μπαταρία από το 60% στο 0%, τα "πήρα" και το έστειλα στην ευχή. Ας ελπίσουμε να μου το αντικαταστήσουν και αν ξαναανοίξω εγώ google να μΕ τρυπήσεις την μύτη!! Στο Turbo-x που δουλεύω με Mobogenie είναι όλα τέλεια. Έχει και το music που βρίσκει ότι μα ότι θέλεις από τραγούδια. Θα σας ενημερώσω για την τύχη του s8q .... έτσι για να κλείσει το θέμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα