zisis13 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Ως τωρα εχουνε βγει 4 gameplay videos.Αν δεν τα εχεις βρει να στα στειλω?
Apoll Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 τα έχω δει. Απλά έβαλα χαρακτηριστικά από το simnation, μιας και τον ξέρω και παίζουμε μαζί SC2013 σε online regions.
zisis13 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Το κακο με το cities skylines ειναι οτι προσπαθω να παιξω simcity και πλεον δεν μαρεσει Το hype με κανει να μην ευχαριστιεμαι κατι που πριν λιγο καιρο μαρεσε πολυ. Μακαρι να ειναι τοσο καλο οσο φαινεται.
Apoll Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Εμένα το SC2013 μου αρέσει ακόμα και σήμερα, αλλά θα μου αρέσει και μετά το CSL Γιατί, θα ρωτήσεις. Απλά είναι το μόνο παιχνίδι που δεν τραβάς απλά μερικούς δρόμους και αφήνεις την περιοχή/χάρτη στην τύχη της, ενώ πας στο επόμενο σημείο του μεγάλου χάρτη. Είναι πιο engaging, παίζεις με την πόλη. Προσπαθείς να λύσεις το puzzle το κυκλοφοριακού, μιας και ένας δρόμος ή η ανάπτυξη ενώ σπιτιού από μεσαίο σε μεγάλο, μπορεί να δημιουργήσει χάος το οποίο δεν είχες προβλέψει. Έχει κάποιο challenge επίσης. Και φυσικά έχει online, μιας και έχω βρει το Simnation group και κάνουμε πολύ χαβαλέ όταν παίζουμε μαζί. Τα μόνα αρνητικά, είναι ότι θα ήθελα να ήταν 6-8km2 αντί για 4km2 οι χάρτες, και να μπορούσαμε να φτιάχναμε καλύτερα overpasses, τούνελ και one way traffic. Ναι υπάρχουν mod, αλλά δεν δουλεύουν online.
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Latest Developer Diary Focuses On Mod Support:
Apoll Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Το DEV Diary 10 ήταν καλό την περασμένη εβδομάδα. Εξήγούσε τα διάφορα themes. Ενώ έχουμε ανοίξει άμεση συζήτηση στο simtropolis με την paradox για το day-night circle και αν το βλέπουμε ως απαραίτητο για το παιχνίδι στην release ή αργότερα. Και μας ρώτησε η Paradox!!!! Αυτό και αν είναι comminication.....
nomisteraki Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 φαινεται δυνατο! 10 μαρτιου , αντε να δουμε
Apoll Δημοσ. 10 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2015 Ναι είναι γμτο 2 ώρες τώρα δεν μπορώ να το αφήσω. Αξίζει μέχρι και την τελευταία δεκάρα
Bigi444444 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση που μπορεί να φανεί ηλίθια;Ε θα την κάνω λοιπόν!Πόσο δύσκολα είναι τα σημερινά city building games;Έχω από το sc4 να ασχοληθώ με το άθλημα, χωρίς ποτέ να είμαι ο guru της κατηγορίας αν και μου άρεσαν αρκετά.Γενικότερα εδώ και μια 4ετία περίπου, για διάφορους λόγους, δεν παίζω συστηματικά και κυρίως δεν παίζω πολύπλοκα παιχνίδια.Η αλήθεια είναι ότι εαν έβρισκα χρόνο κάποια στιγμή θα ήθελα να έπιανα ένα τέτοιο παιχνίδι πάλι στα χέρια μου.Μου φαίνονται όμως υπερβολικές οι πληροφορίες που έχουν πλέον αυτά τα παιχνίδια και τα στατιστικά τους για να πεις ότι, ειδικά μετά από μια μακρά περίοδο μη ενασχόλησης με κάτι σχετικό, ξεκινάς και νιώθεις πριν περάσουν 100 ώρες εντός παιχνιδιού.Είναι όντως έτσι;Ντάξει, θα μου πεις, εξαρτάται ρε φίλε και πόσο σου κόβει.Εάν είσαι περιορισμένης ευθύνης προφανώς και θα δυσκολευτείς περισσότερο..Ε, εντάξει, όσο να πεις, μου κόβει!.
Apoll Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Bigi444444 Εξαρτάται αν αναφέρεσαι σε simulator ή builder. Για το δευτερό π.χ Cities XL/XXL/2010/2012 (αρκετές εκδόσεις) δεν είναι και δύσκολο, μιας και πέρνεις το χάρτη ως ένα νέο κανβά και "ζωγραφίζεις" ότι γουστάρεις. Για SC2013, το agent AI πρέπει να ξέρεις πως δουλεύει ώστε να σχεδιάσεις το ανάλογο layout, αν δεν θες να σου βγάλει το άσχημο κεφάλι που λέγεται κυκλοφοριακό. (και σου καταστρέφει την οικονομία). Cities Skylines, μόλις τώρα αρχίσαμε να ξύνουμε το περιτύλιγμα. Βασικά είναι όπως θα έπρεπε να είναι το SC2013. Ο πλυθισμός ΑΙ simulated και όχι απλοί αριθμοί, με μόνιμη εργασία - σπίτι. Μεγάλο χάρτη, πάρα πολλά εργαλεία και απαιτεί μία στοιχειώδη λογική. Όταν χτυπήσω 30-40 ώρες στο Skylines θα μπορώ να σου πω με πιο λεπτομέρεια...... -------------------------------------------------- Για κάμποσες ώρες που έπαιξα απόψε το παιχνίδι δείχνει τρομερό. Ένα μικρό χωριουδάκι προσπαθώ να φτιάξω για την ώρα να δω λίγο τους μηχανισμούς. Αν και δεν υποστηρίζει CF το παιχνίδι τρέχει άνετα στο σύστημα της υπογραφής μου με όλα max out και στα 120 fps. (120hz οθόνη). Τα γραφικά είναι λίγο cartoon (εμένα μου αρέσουν) αλλά καλύτερα από το SC2013. Βέβαια δεκάδες mod ετοιμάζονται για να τα αντικαταστήσουν με φωτορεαλιστικά. Γνωστό αυτό από πριν, μιας και 9 άτομα εταιρία, το είχαν δηλώσει ότι θα συγκεντρωθούν στην μηχανή και θα δώσουν πλήρη ελευθερία στους modders να κάνουν ο,τι γουστάρουν. Μου αρέσει ο Chriper για κάποιο περίεργο λόγο. Βασικά βλέπεις εκεί τα tweets των πολιτών σου. Αύριο θα ασχοληθώ με την ανάπτυξη της πόλης για να δω λίγο τα μέσα μαζικής μεταφοράς, που είναι όλα τα λεφτά, και βγαλμένα από το CIM2. Επίσης τα controls είναι εύκολα, έκανα λίγο mapping για να τα βάλω στα ίδια μερικά με το SC2013. Σημείωση, όσοι χρησιμοποιούν MSI AB, για κάποιο περίεργο λόγο το Steam Overlay δεν δουλεύει στο συγκεκριμένο παιχνίδι αν δεν κλείσετε το MSI AB. (όλα τα άλλα Steam games που έχω δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα). Ίσως να φταίνει το ότι το MSI AB είναι ακόμα έκδοση 4 και δεν έχω κατεβάσει την τελευταία. Και μερικά screenshots. Σε μία screenshot που βλέπετε αμάξια, αυτά είναι παρκαρισμένα, μιας και οι κάτοχοί τους, ζουν στο σπίτι..... 2
Bigi444444 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Η αλήθεια είναι ότι κι εμένα τα γραφικά του με παραξενεύουν λίγο κυρίως λόγω χρωματικής παλέτας που επέλεξαν.Ομολογώ πως με τέτοια παιχνίδια είμαι ικανός να χαζεύω για ώρες τους πολίτες να πηγαίνουν στη δουλειά τους κλπ.Δε θα έλεγα ότι έχω ιδιαίτερη φαντασία στο να δημιουργώ, αλλά σίγουρα μου αρέσει πολύ να χαζεύω. Ακόμα σκέψου βάζω κάποιες φορές το sc4 και χαζεύω την κίνηση σε 2-3 πόλεις που είχα φτιάξει...
Apoll Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Και στο SC4 τα αμάξια, πολίτες, δεν ήταν πλήρως simulated αλλά στατιστικοί αριθμοί. Στο CSL είναι πολίτες, που τους ακολουθείς (τον ίδιο), από παιδάκι που παίζει έξω από σπίτι, μετά που πάει σχολείο, γίνεται ενήλικας, πάει για δουλειά, γίνεται υπερήλικας και μετά τον βλέπεις στο νεκροταφείο ή για κάψιμο!!!!!! (θέλει κάμποσες ώρες να παίζεις στην γρήγορη ταχύτητα να περάσουν κάμποσες δεκαετίες). Όσον αφορά την δουλειά, όταν τελειώσει το σχολείο, θα πιάσει την πρώτη μόνιμη δουλειά η οποία θα είναι άδεια την στιγμή εκείνη, και καλύπτει τις γνώσεις (με το ανάλογο σχολείο που τελείωσε). Επίσης όσο πιο πολλούς βάλεις στην ανώτατη εκπαίδευση, τόσο πιο πολλοί θα ζητάνε δουλειές γραφείων και δεν θα πηγαίνουν στα εργοστάσια να δουλέψουν. (και αυτά θα κλείνουν). Οπότε θέλει να κάνεις τρομερό balance και να χωρίσεις την περιοχή, περιορίζοντας την προσφερόμενη εκπαίδευση σε συγκεκριμένες ζώνες. (εκτός δεν θες εργοστάσια κλπ). Και αυτά στα γρήγορα, ακόμα ξύνουμε την μπογία στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
zisis13 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Apoll εβαλες να αλλαζεις οπτικη γωνια στην καμερα με το δεξι κλικ?Δεν με βολεβει με τιποτα να παταω το middle mouse για να παιρνω τις γωνιες που θελω. Προς το παρων μαρεσει και μενα το παιχνιδι,και περιμενω mods για καλυτερα κτηρια. Κατι ακυρο:Τα bus routes ειναι κορυφη 1
Bigi444444 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2015 Και στο SC4 τα αμάξια, πολίτες, δεν ήταν πλήρως simulated αλλά στατιστικοί αριθμοί. Στο CSL είναι πολίτες, που τους ακολουθείς (τον ίδιο), από παιδάκι που παίζει έξω από σπίτι, μετά που πάει σχολείο, γίνεται ενήλικας, πάει για δουλειά, γίνεται υπερήλικας και μετά τον βλέπεις στο νεκροταφείο ή για κάψιμο!!!!!! (θέλει κάμποσες ώρες να παίζεις στην γρήγορη ταχύτητα να περάσουν κάμποσες δεκαετίες). Όσον αφορά την δουλειά, όταν τελειώσει το σχολείο, θα πιάσει την πρώτη μόνιμη δουλειά η οποία θα είναι άδεια την στιγμή εκείνη, και καλύπτει τις γνώσεις (με το ανάλογο σχολείο που τελείωσε). Επίσης όσο πιο πολλούς βάλεις στην ανώτατη εκπαίδευση, τόσο πιο πολλοί θα ζητάνε δουλειές γραφείων και δεν θα πηγαίνουν στα εργοστάσια να δουλέψουν. (και αυτά θα κλείνουν). Οπότε θέλει να κάνεις τρομερό balance και να χωρίσεις την περιοχή, περιορίζοντας την προσφερόμενη εκπαίδευση σε συγκεκριμένες ζώνες. (εκτός δεν θες εργοστάσια κλπ). Και αυτά στα γρήγορα, ακόμα ξύνουμε την μπογία στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Ναι, το έχω ξαναδιαβάσει σε παλαιότερο ποστ σου αυτό.Εντάξει, είναι πραγματικά εντυπωσιακό το τι έχει προβλεφθεί σε αυτά τα παιχνίδια πλεόν.Αν και ομολογώ ότι δεν ξέρω αν προτιμώ τα απλά παραδοσιακά στατιστικά ή πλήρη εξομοίωση.Η σκέψη πάντως της τελευταίας ίσως να με φοβίζει και λίγο.Μια δοκιμή μόνο θα δώσει την απάντηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα