Προς το περιεχόμενο

Cities: Skylines


Apoll

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Huh,

 

Κοιτούσα αν έχει κάποια σχετική συζήτηση για αυτό το παιχνίδι και είδα πως όχι.....

 

Cities : Skylines είναι το νέο city creator/simulator από την Colossal Order (Cities in Motion 1 & 2) και την Paradox Interactive.

 

http://www.citiesskylines.com/

 

 

 

Απ' ότι δείχνει οι χάρτες είναι τεράστιοι. Ξεκινάτε με ενα μικρό lot και μόλις καταφέρετε τους στόχους ο χάρτης γίνεται μεγαλύτερος κ.ο.κ.

 

Τα sim είναι simulated AI και έχει cap το 1,000,000 (λόγο υπολογιστικής δύναμης που χρειάζεται), αλλά με βελτιωμένη την μηχανή του CIM και όχι του SimCity 2013. Ήτοι όλοι έχουν σταθερά σπίτια, δουλειά, μαγαζιά που ψωνίζουν κλπ.

 

 

Τί άλλο να πω δείτε το quote και τα video. Σημείωση σύμφωνα με την Paradox, την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινώσουν και την ημερομηνία έκδοσης. (Q1 2015 για την ώρα).

 

 


Cities: Skylines 
Sign up on www.citiesskylines.com now and get a free in-game asset!

 

The Sky is no limit!

Inhabit a world where you define the rules. Cities: Skylines invites you to create the city of your dreams in a  sprawling landscape dominated by cloud hugging structures and jaw dropping architectural marvels.

Developed by Colossal Order, Cities: Skylines offers sprawling landscapes and maps with endless sandbox gameplay and new ways to expand your city. Key to progression is the ability to influence your city’s policy by incorporating taxation into districts. All this including the ability to mod the game to suit your play style makes this the definitive city building simulation. 

You’re only limited by your imagination, so take control and reach for the sky!

Main features:

  • City policies: Set policies to guide how the city and districts develop over the course of your playthrough.
  • City districts: Personalize city districts with names of your choice for variety and personality.
  • Road building and zoning
  • Unlock buildings and services
  • Taxation: Fine-tuning the city budget and services and setting tax rates to different residential, commercial and industrial levels and controlling what kind of areas are more likely to spawn in the zoned areas
  • Public transportation: Build transport networks throughout the city with buses and metros
  • Outside connections: Make industry and commercial districts flourish with new customers in the neighboring cities
  • Wonders: the ultimate end-game content that the players strive towards
  • Huge maps: Unlock new map tiles with unique possibilities to expand the city
  • Water flow simulation: Add new challenges to water services.
  • Polished visual style and core gameplay
  • Modding tools: Built in feature designed to encourage creative pursuits.

 

το τελευταίο video από τα extra shots,  που δεν θα βάλουν στο επίσημο video της επόμενης εβδομάδας" σύμφωνα με την Paradox.

 

 

Μία περιγραφή από τους κατασκευαστές

 

 

Δεκάδες τα βίντεο για το παιχνίδι στο αντίστοιχο κανάλι.....

 

Και αξίζει να διαβάσετε τα dev diary για λεπτομέρειες σχετικά με το παιχνίδι.

 

http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?802652-Cities-Skylines-dev-diary-archive!

 

Και μην το ξεχάσω. Από την αρχή υποστηρίζει modding σε αρκετά αναλυτικό επίπεδο, για να φτιάξει ο καθένας ο,τι γουστάρει χωρίς πολλούς περιορισμούς.

  • Like 1
  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Την επόμενη Τρίτη θα το ανακοινώσουν, σύμφωνα με την Paradox.

 

Το παιχνίδι όντως δείχνει τρομερό, και αν δεις τα vblog των προγραμματιστών της εταιρίας, κατανοείς πόσο μεράκι είχαν να το φτιάξουν.

 

Το κύριο χαρακτηριστικό, από τα δύο, που μου αρέσει, είναι ότι ξεκινάς με ένα μικρό κομμάτι γης, όπως στο SimCity 2013, και δεν σου δίνει όλο τον χάρτη στην μούρη όπως το Cities XL, SC4, κ.α Και προσωπικά, αν το SC2013 αύξανε τον χάρτη αν χτύπαγες κάποια milestones θα ήταν περίφημο.

 

Δεύτερο, είναι ότι οι κάτοικοι είναι simulated. Κάτι το οποίο μου άρεσε το SC2013. Αν και στο τελευταίο είχαν κάπως χαζό AI και άλλαζαν δουλειές και σπίτια με την αλλαγή της ημέρας, ήταν μακράν καλύτερο από τους απλούς στατιστικούς αριθμούς τον περασμένων παιχνιδιών (Cities XL, παλιά SimCity1-4).

 

(Σημείωση έχω παίξει περισσότερο SC2013 σε 2 χρόνια, από όλα τα άλλα μαζεμένα την τελευταία 20ετία).

Δημοσ.

Το μόνο που με ενοχλεί σε αυτό το παιχνίδι είναι ότι δεν έχει online.

Να πω του στραβού το δίκιο, αν παίζεις με άλλους, ιδίως με μία κλειστή ομάδα όπως κάνω εγώ, το SC2013 είναι αξεπέραστο :(

Δημοσ.

Εγω δεν θα υποκυψω στο hype.Γιατι και το simcity απο τα trailers και γενικα απο το τι μας λεγανε πριν βγει ειχε πολλες διαφορες το τελικο προιον.Θα δω πρωτα βιντεακια στο youtube να κρινω το gameplay και μετα παει για αγορα.

Το simcity τελικα εφτιαξε αλλα ολο το ξεκινημα του μου χαλασε την διαθεση να περιμενω μερα παραμερα 100 updates. :unsure: 

Παντως θελω να πιστευω οτι θα εχει γινει πολυ καλη δουλεια και θα ευχαριστηθουμε πολυ περισσοτερο απο simcity και ας μην εχει online.

Δημοσ.

Σε αυτό θα συμφωνήσω. Δύο χρόνια τώρα έχω ευχαρηστηθεί το SC2013 σε online περιοχές με άτομα από simnation και simtropolis.

Ίσως το πιο δυνατό ατου του παιχνιδιού μαζί με το ότι οι περισσότεροι κάτοικοι είναι ΑΙ και όχι στατιστικοί αριθμοί. Όπως σε όλα τα άλλα αντίστοιχα παιχνίδια πλην του επερχόμενου Cities Skylines που είναι μακράν καλύτερο από αυτό του SC2013.

 

 

Βέβαια αν κάποιος παίζει αποκλειστκά offline, μπορεί να βάλει το Orion's Belt mod pack, και να στήσει μεγαλουπόλεις 10,000,000 στο SC2013 με τετραπλάσιο χάρτη. Αλλά εκεί θέλει Intel i7 υποχρεωτικά. Ούτε καν i5 και για AMD FX ξέχνα το.

Δημοσ.

Για μια στιγμή μπερδεύτηκα λόγο της λέξης 'Cities' και το πέρασα για sequel του Cities XL.

Μα δεν μπορουσαν να βρουν κάτι άλλο για το τίτλο ? :P

 

Βασικά το xl ήταν το πρώτο και μοναδικό παιχνίδι τέτοιου είδους που πήρα να παίξω. Πέρα απ το πρόβλημα με το single threading που έκανε τη πόλη να κολλάει όταν μεγάλωνε, μου φάνηκε πως του έλλειπε κάτι.

 

Ξέρετε τι θα ήθελα να δω σε ένα τέτοιο παιχνίδι βρε παιδιά ?

Ένα Creative Mode σαν αυτό που έχει το Minecraft.

Να στα δίνει όλα τα resources με το καλημέρα άπειρα να φτιάχνεις αυτό που οραματίζεσαι χωρίς.. έξοδα να τρέχουν και προυπολογισμούς!   :wacko:

Δημοσ.

Παίξε minecraft :) Οι υπόλοιποι θέλουμε να φτιάχνουν τις πόλεις σιγά σιγά και με τις διάφορες αντιξοότητες σε simulator και όχι city builder (όπως το SC4, και το Cities XL) :D

 

Και ποιός λέει για resources;

 

Στο SC2013 αυτό που χρειάζεσαι είναι η περιοχή να έχει 500Κ+ πλυθισμό (όλο το region).

Πέρνεις την άγονη περιοχή και φτιάχνεις μία πόλη αφιερωμένη στην θεα Τύχη....

 

 

 

Spark_2015-02-10_23-19-02_zpsq7dbu0d4.pn

 

10 Καζίνα κατάφερα και έχωσα σε χάρτη που το 1/4 είναι χαμένο λόγο λόφου, και 380Κ πλυθισμό μόνο :(

Κάνωντας dodge το κυκλοφοριακό.

 

Ore & Coal Mining, Oil rilling,  Omega Corp pfffff. Ψύχουλα. 
5μύρια την ημέρα μόνο από τους βωμούς (τραπέζια) της Θεάς Τύχης που θυσιάζονται περιουσίες επάνω τους.

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Παίξε minecraft :) Οι υπόλοιποι θέλουμε να φτιάχνουν τις πόλεις σιγά σιγά και με τις διάφορες αντιξοότητες σε simulator και όχι city builder (όπως το SC4, και το Cities XL) :D

 

 

το λες και το ξαναλες ρε φίλε,λες και το ξέρεις..Μπας και εσύ το φτιάχνεις και το υμνείς;Ακόμα δεν το είδαμε το παιχνίδι.

Έχεις πάρει το πιστόλι και πυροβολάς με μανία εναντίον άλλων παιχνιδιών..chill out

σορυ κιόλας αλλά μου κάνει εντύπωση!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...