web_assasin Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Καλησπερα αλανια μου. δεν εβρισκα που να ποσταρω την ερωτηση,οποτε την εβαλα εδω,σορρυ αν ειμαι σε λαθος section.το λοιπον εχω ενα προιον αγορασμενο απο public. η εγγυηση με καλυπτει σε οποιοδηποτε καταστημα,η θα πρεπει να το στειλω στο συγκεκριμενο καταστημα που εγινε η αγορα του? φχαριστω!
dobro Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 11. Ποια είναι η διαδικασία παραλαβής ενός προϊόντος στο service; Μπορείς να επισκεφθείς το κατάστημα της επιλογής σου και να αφήσεις το προϊόν / τα προϊόντα σου για έλεγχο και επισκευή. Απαραίτητη είναι η απόδειξη αγοράς για τα εντός εγγύησης προϊόντα. Τα παρελκόμενα –π.χ. φορτιστής- είναι απαραίτητο να συνοδεύουν το προϊόν εφόσον σχετίζονται με τη βλάβη, ειδάλλως το service μας δεν τα παραλαμβάνει. http://www.public.gr/instoreservices/service-faq#na04
web_assasin Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 ενα smartphone. ευχαριστω παιδια!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα