Προς το περιεχόμενο

Αναγόμωση μελανιών Μόνος (Σπίτι)


blackgeorge

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, 

Είμαι μαθητής και έχω έναν απλό εκτυπώτη HP deskjet 1050 που πέρνει μελάνια 301 (της ίδιας εταιρίας) επειδή εκτυπώνω πολλά φυλλάδια και σελίδες και μου ερχόταν ακριβή η αναγόμωση σε κάποιο κατάστημα (7 ευρώ για το ένα και 7 ευρώ για το άλλο) αποφάσισα να αγοράσω μελάνια (μπουκάλια των 100 ml ) απο το e-bay. Όταν επιχείρησα να γεμίσω το μαύρο μελάνι. Αυτό δεν παραμένει όπως δείχνουν όλα τα βίντεο στο διαδίκτυο αλλά στάζει με αποτέλεσμα να φεύγει το μελάνι που του έβαλα απο κάτω.... (Δεν βάζω υπερβολική ποσότητα βάζω γύρω στα 2ml ) Μπορείτε να βοηθήσετε ?

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων,

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ας απαντήσει κάποιος... εγω έχω hp Deskjet ink advantage 4615, εξίσου και εγω έχω αγορασει μελάνια απο e bay, αλλα αν τα βάλω δεν μου τα αναγνωρίζει, συν ότι μετά από τεστ τεστ τεστ που πατούσα κάποια στιγμή τα δέχτηκε, αλλα τελείωσαν πολύ γρήγορα. Τι φταίει; στο δευτερο όντως μπορει να τελειωσε με το τεστ, αλλα τόσο γρήγορα; δεν ήταν φυσιολογικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα, 

Είμαι μαθητής και έχω έναν απλό εκτυπώτη HP deskjet 1050 που πέρνει μελάνια 301 (της ίδιας εταιρίας) επειδή εκτυπώνω πολλά φυλλάδια και σελίδες και μου ερχόταν ακριβή η αναγόμωση σε κάποιο κατάστημα (7 ευρώ για το ένα και 7 ευρώ για το άλλο) αποφάσισα να αγοράσω μελάνια (μπουκάλια των 100 ml ) απο το e-bay. Όταν επιχείρησα να γεμίσω το μαύρο μελάνι. Αυτό δεν παραμένει όπως δείχνουν όλα τα βίντεο στο διαδίκτυο αλλά στάζει με αποτέλεσμα να φεύγει το μελάνι που του έβαλα απο κάτω.... (Δεν βάζω υπερβολική ποσότητα βάζω γύρω στα 2ml ) Μπορείτε να βοηθήσετε ?

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων,

 

Καλησπέρα,