Liverpool89 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2015 Κοιτα το φιεστα γενικα τα ford στην κατηγορια τους καινε πιο πολυ απο τα αλλα. Καλοστημενο αμαξι, αξιολογο. Το μικρα δεν θα το επαιρνα.. Μετα θα κοιτουσα το suzuki που ειναι αξιοπρεπεστατο. Αλλα αν σκοπευεις να βαζεις οικογενεια, το φιεστα νομιζω ειναι το καλυτερο..
NickTG Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2015 Κοιτα το φιεστα γενικα τα ford στην κατηγορια τους καινε πιο πολυ απο τα αλλα. Από που προκύπτει αυτό? Εγώ στα ίδια τα βλέπω.
Ntinaras Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 αν και εχω micra (k11) θα ελεγα οτι το k13 δεν αξιζει καθολου το εσωτερικο του ειναι απαραδεκτα λιτο, σε φαση ιδιο με του K11.. και εμφανισιακα ειναι ασχημο... απο αξιοπιστια δε ξερω,αλλα λεγεται οτι εχει πεσει σε σχεση με τα παλιοτερα...
sakks80 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 αν θες να ευχαριστηθεις οδηγηση και να εχεις ενα αμαξι με πολυ καλο στησιμο και πολυ ωραιο και ποιοτικο εσωτερικο παιρνεις το fiesta με κλειστια ματια.δεν τιθεται καμια συγκριση οδηγικα αναμεσα στα 2 αυτοκινητα.ειναι σα να οδηγας αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας το fiesta.
gia_nnis Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Fiesta: +Εμφανιση,αλογα,ποιοτητα,καλο πατημα στο δρομο -Ακριβα ανταλλακτικα,κομπιασμα στο ξεκινημα,καταναλωση.. αξιοπιστια? micra: +τιμη αποκτησης,καταναλωση,ανταλλακτικα,αξιοπιστια -Εμφανιση,ποιοτητα εσωτερικου.. Ενημερωτικα το micra κ13 εντος δεν ξεπαιρναει τα 6.2 λιτρα οταν το κ11 καιει 6,8 με 7,3 και το κ12 κατι παραπανω. Εγω λογω τσεπης θα επαιρνα το micra.. υγ ρε γαμωτο σαν κινεζικο μoιαζει.. δεν μπορουσαν να το βγαλουν με την μασκα του qashqai
thephotoshoped Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Βάσει των όσων έχω διαβάσει και των πολύτιμων απαντήσεων σας κλίνω προς το micra και δεύτερο το swift. Το ψάξιμο συνεχίζεται εναγωνίως.
sakks80 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Βάσει των όσων έχω διαβάσει και των πολύτιμων απαντήσεων σας κλίνω προς το micra και δεύτερο το swift. Το ψάξιμο συνεχίζεται εναγωνίως. καλο θα ειναι να πας στις αντιπροσωπιες και να τα οδηγησεις και τα 3 πριν αποφασισεις πιο μεταχειρισμενο θα παρεις.δεν κοστιζει τιποτα να πας να κανεις test drive.ακομα και σε μαντρες μπορεις να τα παρεις να τα δοκιμασεις.μονο ετσι θα καταλαβεις πιο γουσταρεις και πιο σου ταιριαζει.
thephotoshoped Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Καλά ναι αυτό είναι εύκολο.. Θέλω να αποφύγω όμως τις μάντρες όσο τίποτα. Οι λόγοι γνωστοί..
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Moderators Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Να οδηγησεις σου ειπε, οχι να το αγορασεις απο μαντρα
NickTG Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Σχετικά με την καταναλωση: http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/147-Fiesta.html?fueltype=2&constyear_s=2012&power_s=100&power_e=100&powerunit=2 http://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/302-Micra.html?constyear_s=2011&power_e=85&powerunit=2
BritGreek Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Για το Fiesta έχω διαβάσει σε forum ιδιοκτητών, ότι δεν αποδίδει επαρκώς το κλιματιστικό. Ισχύει; Πάντως, το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει Σαββατοκύριακο και πράγματι στο δρόμο είναι εξαιρετικό. Το συγκεκριμένο που είχα στα χέρια μου (1,4 από τα πρώτα που ήρθαν στην Ελλάδα) είχε θέμα στο κεντρικό κλείδωμα, με αποτέλεσμα με το τρίτο τράβηγμα του πίσω χερουλιού να ανοίγει κανονικά η πόρτα. Δεν ξέρω αν ήταν κάτι γενικευμένο. Το αυτοκίνητο ήταν test drive. To μόνό που δεν μου άρεσε στο fiesta ήταν το υπερβολικά ελαφρύ τιμόνι στην εκκίνηση, το οποίο αν ήσουν λίγο αφηρημένος μπορούσε να σου φύγει τελείως. Το micra δεν μου αρέσει καθόλου. Όσο αξιόπιστο κι αν είναι, δεν θα ήθελα να το οδηγώ.
Tenshi Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Ισχύει η κακή απόδοση του a/c στα ατμοσφαιρικά MK7 (μέχρι και τα ΜΥ12).Δέν ξέρω αν οφείλεται στην ύπαρξη ενός μόνο ανεμιστήρα ή την πολύ μικρή ποσότητα φρέον στο σύστημα (γεμάτο είναι οριακά κάτω απο 500ml).Ειδικά όταν το αμάξι έχει "ανάψει" απο τον ήλιο,θέλει έναν ικανό χρονικό διάστημα μέχρι να ρίξει την θερμοκρασία στην καμπίνα των επιβατών. Δέν ξέρω αν έχει βελτιωθεί κάτι στα ΜΥ13+ (ecoboost)
whodatinsomniaK Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Έχω fiesta του 2011, το 1600κε με τα 120 ατια. Αυτόματο. Το πήρα διότι μου άρεσε στο μάτι και για το στήσιμο του. Στα 3.5 χρόνια που το έχω και μετά απο 90000χιλ, μπορω να σου πω τα αρνητικά του: 1. Το μοντελο του 2011 έχει πρόβλημα με το αυτόματο κιβώτιο. Προς τιμήν της η ford ανέβασε την εγγύηση στα 150000 χιλιόμετρα και το ψευτοεφτιαξαν με ανάπρογραμματισμό του εγκεφαλου. 2. Έχουν αρχίσει να τρίζουν συγκεκριμενα πλαστικά. Όχι ολα Το μονο που του αλλαζω είναι λάδια και στις 75κ του άλλαξαν όλα τα υγρά. Έχει μεικτή 6.3λιτρα/100 χιλιόμετρα. Απο εκεί και πέρα το μονο αλλο καλό που του βρίσκω είναι οτι κάθε πρωι που το βλεπω, σκέφτομαι οτι είναι ομορφο. Αλλά θα ταν ομορφότερο αν το χα πληρώσει κάνα τριχιλιαρο λιγοτερο. Και σε μένα το στήσιμο του ηταν σωτηριο, δυο φορες που πήγε να γίνει ατύχημα απο αλλου λάθος. Και κρατήθηκε στο δρόμο, και επιτάχυνε γρήγορα και τα φρένα στο καπάκι έπιασαν σωστα. Για το Μίκρα δεν έχω αποψη.
gia_nnis Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Έχω fiesta του 2011, το 1600κε με τα 120 ατια. Αυτόματο. Έχει μεικτή 6.3λιτρα/100 χιλιόμετρα. Eντος?
whodatinsomniaK Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2015 (επεξεργασμένο) Γύρω στα 7.5, αλλά δεν επιταχύνω/φρενάρω απότομα. Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2015 από whodatinsomniaK
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα